Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 19:46:42

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 19:46:42

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:33]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304514
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 25
    Συνολικά: 26
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 7     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: G700Z - Prototype (TREX700 Βενζίνα)  (Αναγνώστηκε 34965 φορές)
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « στις: Παρασκευή, 11 Σεπ 2015, 16:39:04 »

    Καλό χειμώνα να 'χουμε..  Ποοολύ άνεση




    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 18 Ιούλ 2016, 14:50:00 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.285


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 11 Σεπ 2015, 17:18:58 »

    Καλό χειμώνα να 'χουμε..  Ποοολύ άνεση

    Επίσης Διονύση και καλή αρχή σε ότι ετοιμάζεις!!  Thumbs up

    Εχουμε να δούμε πράγματα και θαύματα!!  Cheesy

    Καταγράφηκε
    jean-zac
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 219


    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 11 Σεπ 2015, 21:24:16 »

    Gasser  Huh??

    Καταγράφηκε
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 12 Σεπ 2015, 23:15:21 »

    Καλό χειμώνα να 'χουμε..  Ποοολύ άνεση

    Επίσης Διονύση και καλή αρχή σε ότι ετοιμάζεις!!  Thumbs up

    Εχουμε να δούμε πράγματα και θαύματα!!  Cheesy


    Μάρκο σε ευχαριστώ πολύ. Δεν ξέρω αν θα δείτε θαύματα.. αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έχουμε έναν ακόμη δημιουργικό χειμώνα, περνώντας αρκετές ώρες μαστορεύοντας στο εργαστήριο.. και στο γραφείο αρθρογραφώντας, σχεδιάζοντας, μελετώντας και κατασκευάζοντας ένα ακόμη project!

    Gasser  Huh??


    jean-zac

    “Yes it is”.. πρόκειται για μετατροπή βενζίνας.  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 19 Σεπ 2015, 14:40:50 »

    Μετά το TREX600Ν με YS120SR

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=38925.0
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=39764.0

    και το XCELL Turbine

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=42913.0

    Αυτή τη φορά αφορά το χειμερινό μας project αφορά την κατασκευή ελικοπτέρου για καθημερινή χρήση..  Χαμόγελο

    Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένα τέτοιο μοντέλο?

    -   Ευκολία στην εύρεση ανταλλακτικών
    -   Εύκολη και γρήγορη συντήρηση
    -   Ευκολία στη μεταφορά χωρίς πολλά παρελκόμενα
    -   Οικονομικό σε περίπτωση επισκευής
    -   Οικονομικό στη χρήση – κόστος / πτήση
    -   Αξιόπιστα ηλεκτρονικά & μηχανικά μέρη
    -   Δυνατότητα απλής πτήσης αλλά και ακροβατικών

    Ο συνδυασμός που καλύπτει όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά είναι ένα Align TREX700 μετατροπή σε βενζινοκίνητο (Gasser).

    Δεν είναι τυχαίο που το 99% των μετατροπών που έχουν γίνει παγκοσμίως έχουν γίνει με βάση αυτό το ελικόπτερο..

    Καλώς ή κακώς, η Align είναι ηγέτης στη βιομηχανία του τηλεκατευθυνόμενου ελικοπτέρου και δύσκολα θα την ανταγωνισθεί άλλη εταιρεία στο σύνολο τον χαρακτηριστικών που προσφέρει..

    Φέτος λοιπόν θα κατασκευάσουμε ένα ελικόπτερο για καθημερινή χρήση, το G700Z

    Όπου :

    G = Gasser ,  700 = το μέγεθος ( κατηγορία ) του ελικοπτέρου &  Ζ = Zante!

     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 24 Σεπ 2015, 20:40:46 »

    Στην παγκόσμια αγορά για KIT μετατροπών TREX700 σε βενζίνα κυριαρχούν τρείς κατασκευαστές..

    Ο Αμερικανός Helibug, ο Αυστραλός HelixHeli και ο ψευτο-αμερικανός που στην πραγματικότητα είναι Κινέζος Century Heli.

    Μελετώντας και τους τρείς, έχοντας μια εμπειρία από τον Αμερικάνο, μια επικοινωνία με τον Αυστραλό και μια προσπάθεια επικοινωνίας με τον κινέζο…  Έβγαλα κάποια υποκειμενικά συμπεράσματα και κατέληξα στην πιο χρονοβόρα λύση, απορρίπτοντας και τους τρείς τους,  γεμίζοντας έτσι ακόμη περισσότερες κρύες μέρες του χειμώνα μου…  Χαμόγελο

    Πριν κάνουμε την παρουσίαση του δικού μου σχεδίου θα κάνω μια αναφορά και στους τρείς για όσους θέλουν κάτι έτοιμο αλλά και για την ενημέρωση όλων σας σε σχέση με κάποια θεματάκια που έπεσαν στην αντίληψή μου για τον καθένα από τους τρείς ξεχωριστά.

    Αν με είχε ικανοποιήσει κάποιος από τους τρείς κατασκευαστές στο 100% ίσως να μην έμπαινα στη διαδικασία σχεδιασμού δικού μου ΚΙΤ.

    Αλλά κάθε εμπόδιο για καλό… και ποιός ξέρει.. μπορεί να πετύχει και να βγει κάτι καλό και Ελληνικό.

    Έχουμε λοιπόν..


    1.   Helibug. O Αμερικάνος..


    Με το Αμερικανάκι εν ονόματι Ali, πριν  από 5 χρόνια είχαμε μια συνεργασία καθώς τότε ίσως και να ήταν ο μοναδικός που έφτιαχνε ΚΙΤ μετατροπών βενζίνας για ελικόπτερα.

    Τότε είχα χρησιμοποιήσει το ΚΙΤ μετατροπής του για ΤΡΕΧ700 με χρήση του συμπλέκτη του Zenoah και καμπάνας από αμάξι 1/5 HPI Baja βενζίνα, που το έλεγε «Open-Source with Core7 for Trex700».

    Σκοπός τότε ήταν η κατασκευή μιας εναέριας πλατφόρμας για τη λήψη αεροφωτογραφιών, εναέριων πανοραμικών 360 μοιρών και εναέριου βίντεο για τον εμπλουτισμό υπηρεσιών της εταιρείας Internet & multimedia που έχω μαζί με τον συνέταιρό μου εδώ στο νησί, την Aeroworks.gr.

    Τότε λοιπόν που ξεκίνησε η κατασκευή του ελικοπτέρου αφενός δεν υπήρχαν ακόμη τα multicopters ούτε τα brushless gimbals και αφετέρου ο εξοπλισμός ο οποίος θέλαμε να σηκώσουμε στον αέρα ζύγιζε κάπου στα 8 κιλά μαζί με DSLR μηχανή φακό και ηλεκτρονικά... και ήταν και ευαίσθητος σε κραδασμούς! Αρα το θέμα ήταν αρκετά δύσκολο αν δεν το έκανες με ηλεκτρικό ή τουρμπίνα..
    Για επαγγελματική χρήση όμως, τότε ήταν μονόδρομος το να λύσεις τα προβλήματα και να πετάς 60 λεπτά με ένα λίτρο αμόλυβδη.. τέσπα..

    Εδώ μια μικρή αναφορά για την κατασκευή : http://www.aeroworks.gr/aerial-platform

    Τότε λοιπόν, είχα επικοινωνήσει με το Αμερικανάκι.. Μου έστειλε ένα ΚΙΤ core 7.  Στιβαρό κατασκευασμένο από 5 χιλιοστά αλουμίνιο με χρήση του μεγάλου συμπλέκτη του Zenoah.. ότι πρέπει για τη χρήση που προοριζόταν… οκ μέχρι εδώ..

    Το ΚΙΤ που χρησιμοποίησα τότε ήταν αυτό : http://helibug.com/HBCore.htm#1 και ακόμη το χρησιμοποιώ όταν χρειαστεί για τις ανάγκες της εταιρείας..


    Ξεκινώντας την κατασκευή μόλις το παρέλαβα και κάνοντας μερικές δοκιμές διαπίστωσα διάφορα μικρό-προβληματάκια σε ασυμμετρίες και αποστάσεις αλλά μπόρεσα να τα συνεφέρω με λίγη παραπάνω δουλίτσα..

    Όμως το μέγιστο πρόβλημα το οποίο αντιμετώπισα ήταν στο γρανάζι (pinion) που είχε στο ΚΙΤ..

    Το γρανάζι ήταν στραβοκομμένο και ήταν αδύνατο να στηθεί σωστά το ελικόπτερο.. ήταν μαθηματικά βέβαιο ότι θα καταστραφεί το σύστημα μετάδοσης..

    Μετά από μια μακροσκελή συζήτηση μέσω email δεν κατάφερα να πείσω τον Αμερικανό "επιστήμονα" ότι προφανώς κάτι λάθος έχει κάνει και ότι πρέπει να μου το αντικαταστήσει διότι δεν μπορώ να κάνω την δουλειά μου με ασφάλεια!  tickedoff

    Το αποτέλεσμα ήταν να τσακωθούμε διαδικτυακά και να αποκλείσει από τη σελίδα του την IP μου ώστε να μη μπορώ να επισκέπτομαι τη σελίδα του άλλο.. ( στην Ελλάδα όμως οι περισσότεροι χρήστες μπαίνουν με δυναμική IP..)  Αυτοεξηγούμενο

    Τέλος αφού δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη με αυτόν τον κακεντρεχή άνθρωπο, τον εγκατέλειψα και απευθύνθηκα σε ένα μηχανουργείο για να μου κάνουν ένα γρανάζι ΙΣΙΟ!

    Με το κόστος να αγγίζει τα 100 ευρώ αφού ήθελα μόνο ένα κομμάτι και ΧΘΕΣ!

    Εκείνη την εποχή είχα διαβάσει στα διεθνή forums αναφορές σε προβληματικά γρανάζια του helibug αλλά μάλλον αργότερα διορθώθηκε..

    Σήμερα το ΚΙΤ που θα ταίριαζε στις ανάγκες του project μου θα ήταν αυτό.. http://helibug.com/HBc7lte.htm#1



    Ελαφρύτερο από το Open-Source, και αυτό με χρήση του συμπλέκτη του Zenoah και καμπάνας από αμάξι 1/5 HPI βενζίνα..

    Στα θετικά του ΚΙΤ βλέπω

    -   την τοποθέτηση του μοτέρ με την κεφαλή προς τα πίσω
    -   χρήση μικρότερου dubro δοχείου καυσίμου αντί για το δοχείο του TREX700
    -   την τιμή του

    Στα αρνητικά

    -   Χρήση του συστήματος push pull για τα servo
    -   Χωριστά κομμάτια για τη βάση το μοτέρ στο σασί
    -   Χρήση G10 χωρίς να υπάρχει επιλογή κατασκευής του ΚΙΤ από carbon
    -   Χρήση του εμπρός  πλαστικού για τα ηλεκτρονικά του ΤΡΕΧ700
    -   Κακό ιστορικό με τα κακά γρανάζια
    -   Η κακή συμπεριφορά του κατασκευαστή

    Next.. O Αυστραλός..
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 24 Σεπ 2015, 20:56:55 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 24 Σεπ 2015, 22:50:16 »

    .... αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έχουμε έναν ακόμη δημιουργικό χειμώνα, περνώντας αρκετές ώρες μαστορεύοντας στο εργαστήριο.. και στο γραφείο αρθρογραφώντας, σχεδιάζοντας, μελετώντας και κατασκευάζοντας ένα ακόμη project!

    Κοιμάσαι ποτέ εσύ Huh ?

    Δεν είναι τυχαίο που το 99% των μετατροπών που έχουν γίνει παγκοσμίως έχουν γίνει με βάση αυτό το ελικόπτερο..

    Ουφ...ευτυχώς υπάρχει και ένα 1% για τους μη Τ-REXκηδες...
    Καταγράφηκε
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 25 Σεπ 2015, 09:58:54 »

    .... αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έχουμε έναν ακόμη δημιουργικό χειμώνα, περνώντας αρκετές ώρες μαστορεύοντας στο εργαστήριο.. και στο γραφείο αρθρογραφώντας, σχεδιάζοντας, μελετώντας και κατασκευάζοντας ένα ακόμη project!

    Κοιμάσαι ποτέ εσύ Huh ?

    Δεν είναι τυχαίο που το 99% των μετατροπών που έχουν γίνει παγκοσμίως έχουν γίνει με βάση αυτό το ελικόπτερο..

    Ουφ...ευτυχώς υπάρχει και ένα 1% για τους μη Τ-REXκηδες...


    Νίκο.. Τον χειμώνα είναι μεγάλη η νύχτα..

    1% σωστά.. χειρότερα και απ τον Λαφαζάνη είμαστε!
    Καταγράφηκε

    levitron
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 293



    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 25 Σεπ 2015, 19:03:20 »

    πολλυ βενζινα τωρα τελευταια προχτες πηρα αυτό

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=471442139704716&set=pb.100005168017465.-2207520000.1443196730.&type=3&src=https%3A%2F%2Fscontent-ams2-1.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-xft1%2Ft31.0-8%2F11807792_471442139704716_7291555007489653544_o.jpg&smallsrc=https%3A%2F%2Fscontent-ams2-1.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-xlt1%2Fv%2Ft1.0-9%2F11836885_471442139704716_7291555007489653544_n.jpg%3Foh%3Dec19f97b08deb0364223de72d2b8979e%26oe%3D56A923FB&size=2048%2C1541
    Καταγράφηκε

    raptor 90
    vario airwlf  90
    raptor 50
    t rex 700
    hobby king 600
    χαρικαιιν 550
    hobby king 500

    2 αεροπλάνα και μια αποθηκη που
    δεν ξερω τι εχω
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 25 Σεπ 2015, 22:14:16 »


    Γιάννη δεν μπορούμε να δούμε τίποτα από αυτό το link.. τι είναι??
    Καταγράφηκε

    levitron
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 293



    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 26 Σεπ 2015, 06:28:46 »


    ελικοπτερο της μινιατουρα αιιρ κραφτ με 26 cc βενζινα και zenox  κινητηρα
    για καθημερινη χρηση όπως το εγραψες 
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 26 Σεπ 2015, 07:06:58 από levitron » Καταγράφηκε

    raptor 90
    vario airwlf  90
    raptor 50
    t rex 700
    hobby king 600
    χαρικαιιν 550
    hobby king 500

    2 αεροπλάνα και μια αποθηκη που
    δεν ξερω τι εχω
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 26 Σεπ 2015, 13:25:50 »


    Α Spectra G ε... ωραίος.. Thumbs up

    Πάντως δεν παίζει το link που έχεις από πάνω..
    Καταγράφηκε

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 26 Σεπ 2015, 13:44:22 »

    2. HelixHeli. Ο Αυστραλός..

    Ο Tin, από την Αυστραλία και την TNN Engineering όπου είναι μια βιομηχανία κατεργασίας υλικών με CNC και όλα τα σύγχρονα μηχανήματα που βλέπουμε στον ύπνο μας και παθαίνουμε ονειρώξεις.. Έφτιαξε ένα πολύ όμορφο σχέδιο για μετατροπή σε βενζίνα το Helix G700 :

    http://www.helixheli.com/helix-g700-conversion.html



    Μπορώ να πω ότι αυτό το σχέδιο στο σύνολο είναι το καλύτερο απ όλα όσα έχω δεί.

    Η επικοινωνία που είχα με τον Tin ήταν λίγο περίεργη… Του έστειλα ένα e-mail με σκοπό να αγοράσω ένα kit αλλά το ήθελα σε carbon και όχι G10 (το G10 είναι πιο φθηνό υλικό που αποτελείται από υαλονήματα, είναι πιο βαρύ και πιο εύκαμπτο από τα ανθρακονήματα).

    Πέρασαν 10 μέρες και δεν είχα πάρει απάντηση.. οπότε αποφάσισα να πάω το project σε άλλο επίπεδο και να φτιάξω το δικό μου σχέδιο.  Ποοολύ άνεση

    Μετά από 10+ μέρες έλαβα απάντηση από τον Αυστραλό… Μου είπε ότι μπορεί να μου κόψει ένα σε carbon με μια έξτρα χρέωση λόγο του κόστους του υλικού. Λογικότατο.

    Είχαμε μια πολύ ευγενική συζήτηση και του είπα ξεκάθαρα ότι τα σχέδια άλλαξαν και ότι ο λόγος ήταν καθαρά και μόνο η καθυστέρηση στην απάντησή του προς εμένα. Λόγο αξιοπιστίας δηλαδή..

    Το δέχτηκε πολύ ευγενικά και μου ευχήθηκε καλή επιτυχία στο project μου.

    Ήταν θέμα χρόνου να σας παρουσιάζω εδώ σήμερα το HelixG700 αλλά τι να κάνουμε.. έτσι είναι η ζωή.. Είχα ήδη κάνει κάποιες κινήσεις σε σχέση με τον σχεδιασμό και την κατασκευή απ το μηδέν.. οπότε..

    Στα θετικά του Helix

    -   Όμορφο σχέδιο με στρογγυλεμένες άκρες χωρίς πολλά αδύναμα σημεία για συντονισμό από τον gasser κινητήρα
    -   Μη χρήση του εμπρός  πλαστικού για τα ηλεκτρονικά του ΤΡΕΧ700
    -   Direct Servo design
    -   Βάση μοτέρ από ένα solid κομμάτι.
    -   Ενισχύσεις αλουμινίου στο σημείο που ενώνουν τα γρανάζια ώστε να αυξηθεί η ακαμψία σε αυτό το κρίσιμο σημείο επαφής (mesh)
    -   Έξυπνη τοποθέτηση ηλεκτρονικών σε δύο σημεία
    -   Δυνατότητα κοπής σε carbon με έξτρα χρέωση
    -   Δυνατότητα χρήσης γεννήτριας για την φόρτιση της μπαταρίας εν πτήση
    -   Ευγενική αντιμετώπιση και κατανόηση του λάθους του σχετικά με την αργοπορία στα mails..
    -   Καλή τιμή

    Αρνητικά

    -   Τοποθέτηση του μοτέρ με την κεφαλή προς τα εμπρός
    -   Χρήση του δοχείου καυσίμου από το ΤΡΕΧ700Ν
    -   Εξάτμιση πολύ κοντά στο δοχείο καυσίμου
    -   Λεπτά σημεία στο κάτω μέρος του σασί
    -   Μεγάλη καθυστέρηση στην απάντηση των emails.. αν είχε γίνει παραγγελία, μέχρι να μου απαντήσει θα πίστευα ότι είναι fake..

    Next.. O Αμερικανο-Κινέζος..
    Καταγράφηκε

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 27 Σεπ 2015, 11:40:14 »

    3. Century Heli. O τελικά… κινέζος..

    Είναι μια μετατροπή με πολλά παραπάνω εξαρτήματα από τις παραπάνω.. το ΚΙΤ περιλαμβάνει τα πάντα ακόμη και συμπλέκτη, γρανάζια , βάσεις, horns, δοχείο καυσίμου, canopy, ντίζες, αποστάτες…

    Υπάρχει διαθέσιμο και για TREX700 και για TREX600 και για τα δύο προφίλ μοτέρ (RC & PUH)

    http://www.centuryheli.com/products/upgrades/HWtrex.html?pageid=844



    Με μια πρώτη ματιά εντυπωσιάζεσαι και λες ουάου! Αυτό είναι μετατροπή! Τα έχει όλα και δεν χρειάζεται να κάνω τίποτα!! Είναι και carbon…  έχουν φτιάξει και τούμπανο μοτέρ και εξάτμιση για να είναι σφαίρα στον αέρα.. μάλιστα..

    Όντως από marketing το όλο KIT σκίζει.. αλλά και το hobby King σκίζει από marketing, φωτογραφία, ποσότητα και πλήθος επιλογών …  Undecided

    Η απόρριψη αυτής της φαινομενικά τέλειας επιλογής ήλθε σχεδόν άμεσα.

    Για αρχή μια μικρή έρευνα και ύστερα ένα email στους ίδιους ώστε να μάθω περισσότερα σε σχέση με το ΚΙΤ αλλά και για την μεταφορά στην Ελλάδα. Απάντηση στο email δεν πήρα ποτέ..

    Εκτός από τα υπέροχα βίντεο στο youtube με διάφορα ελικόπτερα να κάνουν παπάδες μετά τη μετατροπή τους και με χρήση του δικού τους κινητήρα..

    Έπεσαν στην αντίληψή μου και μερικές αναφορές από χρήστες που μιλούσαν για φτωχό σχεδιασμό με ραγίσματα από κραδασμούς και προβλήματα στη χρήση καθώς και για έλλειψη ανταλλακτικών που τυχών θα χρειαστούν σε ενδεχόμενο πτώσης..

    Και είναι πολλά αυτά που μπορεί να χρειαστούν… πάρα πολλά..

    Τέλος, μετά από μια έρευνα βρήκαν ότι μπορεί να παρουσιάζονται ως Αμερικανική εταιρεία αλλά οι κατασκευές τους γίνονται στην κίνα

    Οπότε είπα… οκ. Άλλη μια περίπτωση που μόνο marketing αγοράζεις και μετά κλαίς..

    Στα θετικά της Century

    -   Μarketing της εταιρείας, ιστοσελίδα, φωτογράφηση κλπ.... συγχαρητήρια αλλά δεν θα πάρω..

    Στα αρνητικά..

    Από πού να αρχίσω?? Δεν μπαίνω καν στον κόπο!



    Έτσι λοιπόν με αυτά τα ολίγα και τις συγκυρίες οι οποίες έλαβαν χώρα…  αποφάσισα να βάλω το Ελληνικό δαιμόνιο μυαλό μου να δουλέψει λιγουλάκι σε “Idle UP mode”  και τελικά είπα να μελετήσω τα υπέρ και τα κατά όλων αυτών για να φτιάξω ένα δικό μου σχέδιο εκμεταλλευόμενος τα καλύτερα μέρη τους και δημιουργώντας ένα νέο πλαίσιο, που κατά τα δικά μου κριτήρια πάντα, θα είναι καλύτερο και αν μη τι άλλο όπως ακριβώς το θέλω εγώ..

    Τώρα αν αυτό θα παραμείνει όνειρο θερινής νυκτός ή θα γίνει πραγματικότητα χειμερινής.. Θα δείξει..

     Thumbs up
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 27 Σεπ 2015, 11:53:45 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 30 Σεπ 2015, 12:59:35 »

    G700Z
    Το σχέδιο.

    Μετά από αρκετή μελέτη και δοκιμαστικές εκτυπώσεις σε A4 και plotter, συγκρίσεις, αλλαγές και διορθώσεις.. κατέληξα σε αυτό το σχέδιο για το πλαίσιο.




    -   Στιβαρό και άκαμπτο


    Χωρίς πολλά ανοίγματα, με αρκετό ‘ψαχνό’, πάχος 2.5mm (για το κυρίως πλαίσιο) από 100% καθαρό ανθρακόνημα και extra μεταλλικούς αποστάτες για το ‘δέσιμο’ του σασί επιτυγχάνουμε ένα πραγματικά σκληρό και άκαμπτο (rigid) σασί όπου είναι το ζητούμενο για κατασκευές πλαισίου ελικοπτέρων πόσο μάλλον για χρήση βενζινοκινητήρα.

    Για το κομμάτι που ενώνει το επάνω μέρος του κινητήρα με το πλαίσιο θα χρησιμοποιήσω ένα κομμάτι από 100% ανθρακόνημα επίσης, αλλά πάχους 6mm!
    Για το κάτω οριζόντιο μέρος του σασί, σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω  ανθρακονήματα αλλά σε κατασκευή sandwich…

    Με πυρήνα από αφρό PVC και πολλαπλά στρώματα από ανθρακονήματα με σκοπό την ελαχιστοποίηση του βάρους αυξάνοντας την ακαμψία. Σε αυτό το σημείο δεν είναι τόσο επιτακτική η χρήση μεγάλου πάχους συμπαγούς υλικού… ο λόγος είναι ότι στην ουσία ο κινητήρας δεν στηρίζεται στο bottom plate του ελικοπτέρου όπως σε άλλα ελικόπτερα όπως π.χ. το Xcell Spectra G..

    Στην πραγματικότητα το μοτέρ είναι καλά πιασμένο και ευθυγραμμισμένο στο πάνω μέρος του ανάμεσα από το σασί με ανθρακονήματα πάχους 6mm και βάσεις αλουμινίου. Οπότε το Bottom plate στην ουσία δρα βοηθητικά σε σχέση με τις πλάγιες μετατοπίσεις από τις δυνάμεις G του μοτέρ και των main frames.. Και φέρει και τα σκέλη (skids) φυσικά..

    Το κόστος σαφώς θα είναι πιο υψηλό με χρήση υλικού διαφορετικού πάχους για κάθε κομμάτι του σασί, αλλά πιστεύω ότι με αυτό τον τρόπο μπορεί να έχω ένα πιο ακριβό  πλαίσιο αλλά θα είναι πιο σωστά κατασκευασμένο ενισχύοντας κάποια σημεία και ελαττώνοντας το βάρος από κάποια άλλα..





    -   Με στρογγυλεμένες  άκρες


    Σε κατασκευές με καταπονήσεις κραδασμών απαγορεύονται οι αιχμές και οι οξείες γωνίες..

    Τα στρογγυλέματα στις τομές είναι απαραίτητα για την μετάδοση των κραδασμών στο πλαίσιο και την αποφυγή συντονισμού με αποτέλεσμα το ράγισμα.. Οι αρμονικές συχνότητες των κραδασμών ΄ταξιδεύουν΄ μέσα στο πλαίσιο και τα εξαρτήματα όλου του ελικοπτέρου.

    Αν υπάρχει κάποιο αδύναμο σημείο είτε σε πάχος υλικού είτε σε αιχμή τομής τότε μπορεί να υπάρξει συντονισμός (vibration resonance) και να ραγίσει το υλικό.
     
    Ανάλογα με το σημείο που μπορεί να δημιουργηθεί το ράγισμα, μπορεί να μην το πάρουμε χαμπάρι ποτέ ή και να είναι η αιτία μιας πολύ άσχημης πτώσης..


    -   Με ενισχυμένα τα κάτω άκρα του πλαισίου


    Σχεδόν σε όλα τα πλαίσια ελικοπτέρων τόσο βενζίνας αλλά ακόμη και στα nitro, έχουμε δει τα λεγόμενα (doublers).

    Είναι έξτρα κομμάτια carbon που τοποθετούνται στα κάτω μέρη των σασί για να ενισχύσουν την ακαμψία σε αυτά τα σημεία που τις περισσότερες φορές είναι λίγο αδύναμα λόγο πλάτους αλλά και περισσότερο εκτεθειμένα σε συντονισμό διότι βρίσκονται σε πολύ κοντινή απόσταση με τον κινητήρα..
    Καθώς το κάτω μέρος του πλαισίου όπου βιδώνει ο κινητήρας και βρίσκεται μακριά από το κέντρο βάρους του ελικοπτέρου, η ανάγκη για ενίσχυση των σημείων αυτών είναι επιτακτική.
    Με αυτά σε σκέψη, στο σχέδιο ενίσχυσα δραστικά τα κάτω σημεία του πλαισίου σχεδιάζοντάς τα σε σχήμα τρίγωνου με αρκετό πλάτος.
    Σε συνδυασμό με το πάχος του πλαισίου όπου θα είναι 2.5mm και όχι 2mm που είναι τα περισσότερα, πιστεύω ότι θα είναι αρκετά ισχυρό χωρίς να χρειάζονται ενισχύσεις.. Αν πάλι χρειαστούν.. οκ.. εδώ είμαστε..


    -   Με απευθείας σύνδεση των servo στο Swash και στο rudder ( Direct servo design)


    Όλα τα σύγχρονα ελικόπτερα έχουν τα servo τους  direct to swash.

    Αυτή η διάταξη εξυπηρετεί πολλούς σκοπούς. Μειώνονται τα εξαρτήματα ( ντίζες, ρουλεμάν, ball links, βίδες, μπαλόβιδες) οπότε μειώνεται και το βάρος αλλά και ο χρόνος και το κόστος συντήρησης.

    Πολύ σημαντικό είναι ότι και οι τζόγοι είναι πιο ελεγχόμενοι λόγο των λιγότερων εξαρτημάτων.

    Σαφώς σε αυτό έχει βοηθήσει και η τρομερή εξέλιξη που υπάρχει τα τελευταία χρόνια στον τομέα των ηλεκτρονικών και συγκεκριμένα στους σερβομηχανισμούς.

    Με αυτή την αλλαγή στο πλαίσιο λοιπόν έπρεπε να χρησιμοποιηθεί και μια ασφάλεια για την αποφυγή της περιστροφής του Swash plate.. ένα Anti-rotation bracket δηλαδή.

    Σε αυτό το σημείο έχει κάνει πολύ καλή δουλειά ο Helix ο Αυστραλός.. το πείραξα λίγο και έκανα ένα πιο λιτό και ελαφρύ σχέδιο για αυτό το κομμάτι.. Κράτησα τον τρόπο που πιάνει στο σασί αφού δεν χρειάζεται καθόλου βίδες.


    -   Με ρυθμιζόμενες βάσεις συμπλέκτη – καμπάνας & της θέσης του κινητήρα


    Ένα από τα μεγαλύτερα θέματα που διαπίστωσα και στους τρείς, είναι ότι δεν μπορείς να ρυθμίσεις την απόσταση των γραναζιών και την θέση του κινητήρα (mesh distance)..

    Καταλαβαίνω ότι δεν μπορεί να είναι τυχαίο και στους τρείς, και ο λόγος είναι προφανής…

    Πρέπει να είναι εύκολο στη συναρμολόγηση για όλους χωρίς να τους μπλέκουν με ευθυγραμμίσεις, αποστάσεις γραναζιών (gear mesh) και τα συναφή..

    Αυτό όμως έχει ένα πολύ μεγάλο ελάττωμα και αυτό είναι ότι δεν έχεις επιλογές αλλαγής της σχέσης μετάδοσης (gear ratio) που είναι πολύ σημαντικό ειδικά για gasser ελικόπτερα..

    Το σημαντικότερο όμως είναι ότι δεν έχεις τη δυνατότητα μικροδιόρθωσης στην απόσταση εμπλοκής των γραναζιών.. Σε κατασκευές τέτοιου επιπέδου (όχι επιπέδου των κατασκευαστριών εταιρειών με ακρίβεια 0.005mm….) είναι λογικό να υπάρχουν πολύ μικρές αποκλείσεις κατά την κοπή και αναλόγως το cnc router… Οπότε σχεδόν πάντα θα χρειαστούν μικροδιορθώσεις για την τέλεια εφαρμογή ειδικά στο σύστημα μετάδοσης..

    Στην περίπτωση του Helibug για παράδειγμα που είναι fix οι θέσεις για τα εξαρτήματα, έχει παρατηρηθεί μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ των δύο γραναζιών απ’ ότι θα ‘πρεπε… Αυτό σημαίνει ότι τα γρανάζια είναι πολύ χαλαρά (too loose) το οποίο συνεπάγονται προβλήματα.

    Με αυτά κατά νου αλλά και να μπορώ αν χρειαστεί να αλλάξω και τη σχέση μετάδοσης, αλλάζοντας γρανάζια (pinions ή και main), έκανα όλες τις οπές που αφορούν το σύστημα μετάδοσης και τον κινητήρα σε σχήμα οβάλ (slotted) για να μπορούν να μετακινηθούν μπρός – πίσω αν και εφ όσων χρειαστεί..

    Έτσι θα μπορώ να φέρω το κενό ανάμεσα στα γρανάζια με ακρίβεια και αν χρειαστεί να δοκιμάσω διαφορετικά γρανάζια θα μπορώ να το κάνω.





    -   Με δύο θέσεις για τοποθέτηση ηλεκτρονικών


    Και αυτό από τον φίλο μας τον Αυστραλό, πολύ καλή θέση για το γυροσκόπιο στο πίσω μέρος πάνω απ τη μπούμα αλλά εγώ μάλλον θα τοποθετήσω τον δέκτη εκεί.. Ο λόγος είναι διότι θέλω να κρατήσω τις κεραίες εκτός του Canopy διότι πιθανόν να είναι ανθρακονημάτινο..

    Όπως ξέρουμε καλό είναι οι κεραίες να μην είναι πίσω από carbon διότι έχει παρατηρηθεί κατά περιπτώσεις, που μάλλον αφορούν την ποσότητα και την πλέξη του ανθρακονήματος, ότι μπλοκάρεται το σήμα της τηλεκατεύθυνσης..

    Οπότε στο βωμό του βάρους και για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο λέω να βάλω τον δέκτη πίσω ψηλά, μακριά από μπουζι, voltage regulator και carbon canopy..



    -   Με απλές Μ3 βίδες και όχι τις ειδικές βίδες της Align



    Μπορεί μηχανικά οι ειδικές βίδες της Align που πιάνουν το σασί με τρύπες 4mm να βοηθάει στην ποιότητα του ‘δεσίματος’ του πλαισίου.. ή να βοηθάει στην ευθυγράμμισή του με σκοπό το ευκολότερο στήσιμο αφού έχουν σχεδόν μηδενική ανοχή μεταξύ τους (οπή και βίδα)… Αλλά είναι κακής ποιότητας και χαλάνε εύκολα στο σημείο που μπαίνει το allen.. Καλύτερα απλές βίδες M3 με οπές στα 3.20mm.





    -   Με τοποθέτηση του κινητήρα με την κεφαλή προς τα πίσω.


    Αυτό είναι χαρακτηριστικό του Helibug το οποίο με βόλεψε στην πράξη με το άλλο ελικόπτερο που είχα φτιάξει για επαγγελματική χρήση..  

    Έχοντας την κεφαλή προς τα πίσω είναι πιο εύκολη η πρόσβαση στο μπουζί για ελέγχους  και επιπλέων είναι μεγαλύτερη η απόσταση απ το σύνολο των ηλεκτρονικών απ το μπουζί, αν υποθέσουμε ότι ο χρήστης τοποθετεί τα ηλεκτρονικά του μπροστά μέσα στο canopy.

    Η τοποθέτηση του κινητήρα με την κεφαλή προς τα πίσω βολεύει και από την άποψη απαγωγής της θερμότητας καθώς η απόσταση του θερμότερου σημείου του κινητήρα  (μετά την εξαγωγή), αυτού της κεφαλής, είναι σε μεγαλύτερη απόσταση από τα κλειστά μη αεριζόμενα σημεία που βρίσκονται κάτω από το canopy..

    Επίσης στο δικό μου σχέδιο βολεύει γιατί μου αφήνει αρκετό χώρο στο εμπρός μέρος του σασί και μπορώ να τοποθετήσω εκεί το δοχείο καυσίμου άνετα και όμορφα. Είναι λίγο μακρύτερα από τον κεντρικό άξονα και αυτό σε άλλες περιπτώσεις δεν θα ήταν και τόσο δόκιμο αφού το βάρος απ το καύσιμο κατά τη διάρκεια της πτήσης μειώνεται συνεχώς και όσο μακρύτερα βρίσκεται απ το κέντρο βάρους τόσο περισσότερη απόκλιση υπάρχει στο ζύγισμα στην αρχή της πτήσης με το τέλος..





    -   Με αντικραδασμική προστασία για τα ευαίσθητα ηλεκτρονικά.


    Πολύ καλός τρόπος απομόνωσης των ηλεκτρονικών από το υπόλοιπο πλαίσιο ο τρόπος με τη σιλικόνη και τα dumpers που σκέφτηκε ο Tin από τη HelixHeli.. απλά το αντέγραψα αλλάζοντας μόνο λίγο τις διαστάσεις για να το προσαρμόσω στο δικό μου μέγεθος του πλαισίου. Δεν χρειάζεται πολλά πράγματα απλά dampers για skids από 450άρι και δεματικά (tire ups).


    -   Όσο πιο ελαφρύ γίνεται!


    Με διαφορετικά πάχη αλλά και τύπου sandwich ανθρακονημάτινα πάνελ, θα χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή των κομματιών του πλαισίου.

    Σκοπός είναι κάθε κομμάτι να κατασκευασθεί με το κατάλληλο πάχος που θα συνδυάζει μεγάλη αντοχή και μικρό βάρος για κάθε περίπτωση ξεχωριστά.

    Και τα σκέλη θα κατασκευασθούν με πανελ τύπου sandwich, με πυρήνα από αφρό PVC και πολλαπλά στρώματα από ανθρακονήματα με συνολικό πάχος τα 3mm..

    Κάτι σαν τα carbon skids της SAB ή της Lynx.. αλλά όχι τα παπατζιλίκια που κάνει η δεύτερη.... τα skids που είχα χρησιμοποιήσει στο project με το TREX600 με YS120SR ήταν καθαρά κλέψιμο..

    Είχαν μια στρώση λεπτού ανθρακονήματος στο εξωτερικό μέρος και όλο το εσωτερικό φθηνό και βαρύ υαλόνημα βαμμένο με μαύρο χρώμα για να μη φαίνεται!
    Φυσικά μετά από λίγη χρήση σε χαλίκι τα skid τρίβονται και φανερώνεται η αλήθεια.. Ντροπή τους.. Αλλά τέλος πάντων..




    Αυτά..

    Άν κάποιος τώρα μπορεί να βοηθήσει στο κομμάτι του cnc router που θα χρειαστεί σύντομα.. πριν απευθυνθώ σε κάποιον επαγγελματία καλό θα ήταν να τα πούμε με κανέναν μοντελιστή..
    Καταγράφηκε

    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 7     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: G700Z - Prototype (TREX700 Βενζίνα)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.027 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.