Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 16:36:16

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 16:36:16

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 21
    Totale: 21
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 3 [Tutte]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Τι μπορει να μας πει το XFLR5  (Letto 2369 volte)
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « il: Mercoledì, 13 Lug 2022, 08:10:03 »

                Καλές δροσιές. (Στα βουνά, ίσως να είναι καλύτερα;)

                   Λοιπόν το 3.2μ ηλ.ανεμοπτερο που την κατασκευή του παρουσίασα πριν κάτι μήνες , πετάει ωραία.
                  Επόμενη κατασκευή, λέω να είναι ένα 3.70μ.

                 Για να βρεθεί ο καλύτερος συνδυασμός αεροτομών, γωνιών, βάρους, … δούλεψε το ελεύθερο πρόγραμμα  XFLR5 (την τελευταία έκδοση  6.57, που τη κατέβασα από εδώ :https://sourceforge.net/projects/xflr5/files/)

                Το πρόγραμμα αυτό, έχει μεγάλη υποστήριξη και ένα tutorial 15 μικρών μαθημάτων, που συνιστώ.( δεν κρατάνε πάνω από 15 λεπτά το καθένα και από τα πρώτα αρχίζεις και δουλεύεις το πρόγραμμα)

                Μετα την εύκολη εγκατάσταση, πατάς:
             File –  Insert Project  -   το αρχειο rar (320+370) που επισυναπτω κατω απ το διάγραμμα – Open – Module - wing and plane design              
              Θα σας δείξει τότε τα παρακάτω διαγράμματα, που συγκρίνουν τις επιδόσεις του 320 (που πετάει τώρα) , με το 370 που θα φτιαχτεί το χειμώνα, για τον Πανελλήνιο.

               Τι σημαντικές πληροφορίες μας δίνουν αυτά τα διαγράμματα:
                     Το πρώτο ( Cm / AoA) μας λέει πως το αεροπλάνο μας ( το 320) αν του βάλουμε  
            το Κ.Β στα 95mm ,τη  γωνία χορδής φτερού προς άτρακτο 1.2  και τη γωνία οριζόντιου πηδάλιου προς άτρακτο ( -0,8) , τότε  θα πετάει με γωνία 2.3 ΑοΑ.
               Ενω το 370 θα παεταει με 1.7 γωνια προσβολής.



                                


    * Cm.png (22.48 KB, 833x730 - visto 342 volte.)
    * 320+370.rar (72.21 KB - scaricato 48 volte.)
    « Ultima modifica: Mercoledì, 13 Lug 2022, 09:07:23 da Γιάννης Παξιμαδάκης » Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #1 il: Mercoledì, 13 Lug 2022, 08:11:50 »



                     Το δεύτερο διάγραμμα μας λέει με ποια ταχύτητα πετά το κάθε ένα από τα δυο ανεμόπτερα και ποια θα είναι η ταχύτητά του, αν αλλάξουμε τη γωνία προσβολής (ΑοΑ).


    * V.png (15.41 KB, 833x730 - visto 345 volte.)
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #2 il: Mercoledì, 13 Lug 2022, 08:14:03 »



                  Εδώ βλέπουμε πόση απόσταση διανύει για κάθε ένα μέτρο ύψους που χάνει και  Με ποια γωνία πάει πιο μακριά.


    * Cl-cd.png (17.04 KB, 833x730 - visto 336 volte.)
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #3 il: Mercoledì, 13 Lug 2022, 08:17:27 »


                      Και εδώ, με ποια γωνία(ΑοΑ) θα έχει τη πιο αργή πτώση.
     Φυσικά θα βρείτε και πολλά άλλα στο προγραμμα, αλλά μάλλον μικρότερης σημασίας.


    * Vz.png (16.92 KB, 833x730 - visto 340 volte.)
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #4 il: Mercoledì, 13 Lug 2022, 09:32:13 »

                     Η σειρα μικρων παρουσιάσεων που σας παρέπεμψα ειναι
                                αυτη https://www.youtube.com/playlist?list=PLtl5ylS6jdP6uOxzSJKPnUsvMbkmalfKg

                     Δεν θέλει βιασυνη ,ασ παρει και μια βδομάδα.
              ς Οσο ακουγα τον  γερμανο να μηλαει αγγλικα κράταγα σημειωσεις, νομιζω ειναι απαραιτηες και ακομα καλυτερο
                                       να εχεις ανοιχτο το προγραμμα, να σταματάς το βίντεο και να φτιαχνεις οτι άκουσες.

                     Φτάστε μεχρι και την αρχή της stability analysis, (12 Plane stability prerequisites) , να δειξει  το διαγραμμα Cm/AoA, πιο πέρα δεν μου φανηκε χρησιμο.
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.095



    WWW
    « Risposta #5 il: Mercoledì, 13 Lug 2022, 12:04:45 »

    Νά σαι καλά  , Ανδρέα .
     Πολύ χρήσιμο το θέμα .  ( ειδικά για την κατηγορία f3res  Χαμόγελο)
    Loggato

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Risposta #6 il: Mercoledì, 13 Lug 2022, 13:25:05 »

    Νά σαι καλά  , Ανδρέα .
     Πολύ χρήσιμο το θέμα .  ( ειδικά για την κατηγορία f3res  Χαμόγελο)

    Σε ποια κατηγορία ;;;;;

    Εχτισα 3 και πετάει ΜΟΝΟΝ το δικό μου και αυτο ελάχιστα .....
    Loggato

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.095



    WWW
    « Risposta #7 il: Venerdì, 15 Lug 2022, 16:59:15 »


    Σε ποια κατηγορία ;;;;;

    Εχτισα 3 και πετάει ΜΟΝΟΝ το δικό μου και αυτο ελάχιστα .....

    Ναι δεν υπάρχει  στην Ελλάδα , αγωνιστική κατηγορία F3RES ,αλλά σαν κατηγορία ανεμόπτερων υπάρχει και μ, αρεσει . Μικρά ,φτηνά , εύκολα ( σχετικά ) στην κατασκευή και ευχάριστα στην πτήση ( οπως τα περισσότερα ανεμόπτερα  Χαμόγελο)
    Loggato

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #8 il: Sabato, 16 Lug 2022, 00:41:50 »

     

                       Ας κάνουμε μια νέα αρχη.
     
                  Λοιπόν επειδή το θέμα έχει ενδιαφέρον, αλλά  ο χρόνος δυσεύρετος , ας δούμε έτοιμα, χρήσιμα αποτελέσματα.

                                                  Πρώτα κατεβάστε και αποσυμπιέστε το αρχείο : 320 speed-Cruise-Thermal που επισυνάπτω: 
           
                                  https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1kSqk-nDqtsAdQK_rlOSZrCytiY_Ov4Gm

                      Ανοίγουμε το XFLR5-πατάμε File-Insert Project- και διπλό κλικ στο αποσυμπιεσμένο rar .

                             Δεν βλέπεις ακόμα τίποτα, μέχρι να πατήσεις Module – Wing and Plane Design.
                        Τότε πατάς το σύμβολο των διαγραμμάτων, (κάτω από το Plane ).

                         Πατάς το πλήκτρο 1 και εμφανίζεται σε μεγέθυνση ένα διάγραμμα, με δεξί κλικ πάνω του -Current graph - Define Graph Settings – επιλέγεις τι θες να σου δείξει.

                    Την πράσινη καμπύλη την παίρνουμε όταν πετάει με ΑοΑ= 3.1  Σε αυτή τη γωνία διανύει τη μεγαλύτερη απόσταση, όπως  θα μας δείξει το διάγραμμα Cl/Cd /AoA.

    H Κοκκινωπή καμπύλη αντιστοιχεί σε γωνία προσβολής 5.4 , που πετυχαίνει τον ελάχιστο βαθμό πτώσης, όπως βλέπουμε στο Vz/AoA

                                                                 Στη συνέχεια θα δούμε πως «αναγκάζουμε» το ανεμόπτερό μας να πετά με τη γωνία προσβολής που θέλουμε εμείς.    
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #9 il: Sabato, 16 Lug 2022, 14:43:05 »

                       Ποιο ευκολα θα κατεβει το αρχειο για το xflr απο εδω:

                                https://drive.google.com/drive/folders/1CwSYNdiZPv5WaJ3AWsas5KM4209NruxF?usp=sharing

                 Για πειτε μου σε ποιο σταδιο ειμαστε. Το καταφεραν να το δουλεψουν κάποιοι;Σας αρεσει;

                        Ευχαριστως αν καποιος σκεφτετε να φτιαξει κατι, να μου το στείλει , να το φορτώσω εγω στο προγαμμα να δουμε τις επιδώσεις του και τα τριμ του.

                
                                
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 139



    « Risposta #10 il: Sabato, 16 Lug 2022, 14:59:18 »

     Θα σου στείλω το δικό μου. βγάζει κέντρο βάρουσ? Χαμόγελο
    Loggato
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #11 il: Sabato, 16 Lug 2022, 23:00:14 »

    Βάζεις ένα ένα το κάθε βάρος στη θέση του . Το 0 ειναι η αρχή του φτερού. Θετικές τιμές προς τα πίσω, αρνητικό Χ για τα εμπρός. Παίζεις λίγο με τη θέση ενός βάρους και το φέρεις εκεί που σου έχει προτείνει το sailplane calculator.

           Αυτά στο επόμενο.
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #12 il: Lunedì, 18 Lug 2022, 14:56:57 »



               Στο 320 η γκριζα καμπυλη μας συμφερει. Με ΑοΑ 2 Vz=24 και Cl/Cd=25
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #13 il: Lunedì, 18 Lug 2022, 22:16:13 »


             Τα αποτελεσματα που δειχνουν τα διαγράμματα ειναι τυπου 2 , όπως τα ονομάζει δλδ : Τι θα πρέπει να συμβαινει, για να πετα, οριζόντια με σταθερη ανωση (ιση βεβαια με το βάρος)

     Ετσι ασ δουμε πως θα διατυπώναμε με λόγια το παρακάτω διάγραμμα


    * auto.png (13.76 KB, 837x583 - visto 119 volte.)
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #14 il: Martedì, 19 Lug 2022, 01:12:17 »



                    Το προηγούμενο μας δίνει με ποια ταχύτητα πρέπει να πετάς για να καλύψεις τη μεγαλύτερη απόσταση.



    Το παρακάτω τι μας λέει:
                 Για να μπορεί να πετά οριζόντια, με μεγαλύτερες γωνίες προσβολής θα πρέπει να εχει όλο και μικρότερη ταχύτητα.
               Αλλά όταν πια η γωνία γίνει αρκετά μεγάλη, η ταχύτητα δεν μειώνεται πια τόσο.
    Αντιθέτως , αν η γωνία για κάποιο λόγο γίνεται όλο και πιο μικρή τότε σαν αντιστάθμισμα, για να συνεχιστεί η ευθεία πτήση, η ταχύτητα θα πρέπει όλο και να αυξάνεται και μάλιστα όλο και πιο απότομα.
             Δεν μπορεί να πετάξει οριζόντια αν η γωνία γίνει μικρότερη από       , όσο μεγάλη και αν είναι η ταχύτητά του.


    * v-a.png (14.23 KB, 774x730 - visto 104 volte.)
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #15 il: Martedì, 19 Lug 2022, 08:20:27 »



                    Με λιγότερα λόγια:
                     Για να μπορεί να πετά οριζόντια με ολο και μικρότερη ταχύτητα θα πρέπει να μεγαλώνει
                                              η γωνία προσβολής. Και βλέπεις με νούμερα ότι για τόση ταχύτητα θέλει τόση γωνία.

                                            Το παραπάνω διάγραμμα δεν μου φαίνεται τόσο αποκαλυπτικό, αλλα είναι μια απλή αρχή σωστής ερμηνείας
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 139



    « Risposta #16 il: Martedì, 19 Lug 2022, 09:46:38 »

    Ποια η ερμηνεία  του λόγου  CL/CD στο διάγραμμα.. ??

     Όσο αυξάνεται η γωνία , αυξάνεται και το  CD.
    Loggato
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #17 il: Martedì, 19 Lug 2022, 13:21:11 »


                Κύριε Δημήτρη μας δεν μπορεί που θα πάει, θα το συλλάβουμε σε κάποιο βάθος το θέμα.
                    Η αυξηση της άνωσης μεχριτη γωνια που δειχνει, ειναι μεγαλυτερη απ την οποια αυξηση της οπισθέλουσας.

                           Οι αναλύσεις για τις επιδώσεις ( Performance) , είναι τύπου 2, όπου σου δίνει τη ταχύτητα για να είναι η άνωση ίση με το Βάρος.
                Έτσι για να πετάει οριζόντια με γωνία 2,5 πρέπει να έχει ταχύτητα 7Km/h, με ταχύτητα 10 Km/h   η γωνία μπορεί να είναι 0, ενώ πετάει ακόμα και με γωνία -2 αν η ταχύτητα γίνει 17 Km/h.


    * Km-V-A.png (11.91 KB, 837x674 - visto 168 volte.)
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #18 il: Mercoledì, 20 Lug 2022, 09:36:50 »



             


                                  Πόσο καλύτερο μπορει να είναι ένα 3.7μετρα από ένα 3,2 ;


                               Τα δυο ανεμόπτερα, διαφέρουν μόνο στο εκπέτασμα.


                                    Η πράσινη καμπύλη είναι του 370.

                                   Το πρόγραμμα, σου γράφει απάνω δεξιά τις συντεταγμένες του κέρσορα, όπως τον μετακινείς πάνω στη καμπύλη.

           Στον άξονα Vz  βλέπουμε  πως επηρεάζει η ταχύτητα πτήσης, το ύψος που χάνει κάθε δευτερόλεπτο.

                              Το 370 την πιο αργή πτώση  (24εκ/δευτ.)   την πετυχαίνει αν πετάει με ταχύτητα 5.9μ/δευτ. Και αν η ταχύτητά του
                                 μειωθεί ακόμα λίγο, Δεν θα στολάρει. Ενώ η γκρίζα γραμμή του 320 ,
                                                  σταματά οριστικά στο 5.5 δηλ λίγο ακόμα
                                                                     να μειώσεις τη ταχύτητα, καλή τύχη.


    * 370 vs 320 -Vz-V.png (14.54 KB, 837x730 - visto 161 volte.)
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #19 il: Mercoledì, 20 Lug 2022, 09:56:07 »



                            Σαν συνέχεια της σύγκρισης να δούμε μια εξίσου σπουδαία παράμετρο.

                             Πόση απόσταση διανύει το καθένα για κάθε ένα μέτρο ύψους που χάνει. 
                                          Βλέπουμε (πράσινη γραμμή), πως με γωνία προσβολής 3ο το 370 διανύει 26.7μ

                  Γενικά οι προβλέψεις του xflr είναι καλές, είναι πολύ κοντά στη πραγματικότητα.
     


    * 370 vs 320 cl-cd-a.png (14.85 KB, 837x730 - visto 158 volte.)
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    evag/m
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 2


    « Risposta #20 il: Mercoledì, 20 Lug 2022, 16:51:40 »

    Αυτά όλα είναι για γνώστες , όταν είσαι απλά του παιχνιδιού ,θα μου επιτραπεί να πω , σας εύχομαι καλό παιχνίδι ,μέχρι εκεί .
    Loggato
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #21 il: Mercoledì, 20 Lug 2022, 20:19:30 »



                            Ο φιλος εβαγγ. ειναι ενθουσιασμένος
                        που μεσα σε λιγο χρονο τα καταφερε, να το δουλευει.
                                 Ειναι βέβαια μηχανικος στο επάγγελμα και αυτο συγουρα βοηθαει.

                                     Αγαπητε φιλε Βαγγ. περιμένουμε καποια συμβουλή
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    evag/m
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 2


    « Risposta #22 il: Mercoledì, 20 Lug 2022, 21:55:31 »

    Αυτό που έκανες φίλε eole να ασχοληθείς με τόσο σπουδαίο θέμα και να το δώσεις τόσο απλό και κατανοητό πραγματικά ΜΠΡΑΒΟ .   
    Loggato
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #23 il: Giovedì, 21 Lug 2022, 07:58:41 »



                    Τώρα εδώ θα δούμε ένα μεγάλο RES ανεμόπτερο.

                 Στη τηλεκατευθυνση, σε ένα διακόπτη 3 θέσεων εχω βαλει τρις διαφορετικές γωνίες στο elevator. Τις γωνίες αυτές τις βρίσκουμε με δοκιμές με το προγραμμα.

             Με τη γωνία που περνει το πιδαλιο υψους στη πρωτη θεση του διακόπτη (thermal), αναγκαζει το αεροπλάνο μας να πετα με γωνία 3,8 και ταχύτητα 6.6μ/δευτ. =24χιλ/ωρα (σε αυτή τη ταχύτητα εχει πολύ μικρο βαθμό πτώσης)

               Στη δευτερη θέση (Cruise) πετα με  2.8ο και ταχυτητα 7.1μ/δευτ. ( με αυτή τη ταχύτητα διανύει μεγάλη απόσταση)

            Και στη τριτη (speed) πετα με γωνία 1.1ο και ταχύτητα 8.4μ/δευτ.=30χιλ/ωρα

       Τις γωνίες μας τις δίνει το xflr σε αυτό το διαγραμμα: Cm /AoA


    * th-cr-sp Cm-A.png (23.43 KB, 837x730 - visto 124 volte.)
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #24 il: Giovedì, 21 Lug 2022, 08:20:55 »



                                    Και τις ταχύτητες τις διαβάζουμε στο παρακάτω 
                                            εκει που κόβουν οι καμπυλες, τον αξονα των ταχυτήτων
                                                       και το μοντέλο ισορροπει καθώς το Cm (ροπη) γινεται εκεί μηδέν.


    * th-cr-sp-Cm-V.png (19.75 KB, 837x730 - visto 125 volte.)
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #25 il: Giovedì, 21 Lug 2022, 08:31:11 »



                Κάτι άλλο τώρα: Βλέπω τη γραμμη του Thermal πιο κάθετη από του speed . Τι μπορει να σημαινει αυτό στη πράξη;

                   Λοιπόν δεν είναι τοσο σπουδαιο αλλα μας μαθαίνει να διαβάζουμε τα διαγράμματα.

                      Στο Thermal με τη μεγάλη κλίση του elevator προς τα κάτω (έχει δλδ κάποιο Up),
                                         αν συμβει μια αυξηση της ταχύτητας (αν βουτήξει για λίγο), θα έχουμε μια μεγάλη- εμφανη ροπη επαναφορας, που θα σπρώξει έντονα την ουρα προς τα κάτω. ( με πιθανό αποτέλεσμα κάποιους δελφινισμούς)

                  Αντιθέτως στη ρυθμιση για ταχύτητα (speed -στη 3η θεση του διακόπτη), με τη μικρη ή μηδενικη κλίση του elevator,
                            θα επανέρχεται βέβαια μόνο του στην οριζόντια πτηση αλλα πιο αργα (γιατι το Cm  μεγαλωνει μεν οσο αυξάνεται η ταχύτητα, αλλα πιο αργα)

                             Και λιγος αυτοσαρκασμός: Όλα τα παραπάνω με πολύ λίγα λόγια: Στο Thermal μπορει να έχουμε δελφινισμούς.
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #26 il: Giovedì, 21 Lug 2022, 08:52:10 »


                 Τη μεγιστη απόσταση την πετυχαινουμε κοντα στη γωνια 2.8 και όπως διαβαζουμε στο παρακάτο είναι 26,6 μετρα (για κάθε μετρο υψους).

                                                              Όταν το τρέχουμε στο speed  η απόσταση μικραίνει λίγο (24,8)

                                                                                  Ενώ στο thermal ( γινεται 26)

                              Προσέξτε τη μεγιστη αποσταση τη δινει λιγο πριν το μεγιστο χρόνο


    * therm-cr-sp cl-cd-alfa.png (19.78 KB, 837x730 - visto 127 volte.)
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #27 il: Giovedì, 21 Lug 2022, 09:11:31 »




                              Πόσο είναι το λιγότερο υψος που μπορει να χανει κάθε δευτερολ.:
                                     33εκ οταν τρέχει
                                       27 στη μεγιστη αποσταση και 25 στη καλυτερη του.

                     Σημερα ολοκληρωνεται αυτή η παρουσιαση από πλευρας μου.  Μακαρι να ακολουθησει ενας επικοδομητικός διαλογος, κάποιες παρατηρήσεις, … Ότι μπορω να απαντησω, ειτε εδώ η σε μυν. Ευχαριστω για την υπομονη ελπιζω να παρακίνησα κάποιους.   
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Ta tsakwse
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 220



    « Risposta #28 il: Giovedì, 21 Lug 2022, 13:26:19 »

    Καλησπερίζω τους φίλους Ανδρέα και Ευάγγελο,

    Έχω αρχίσει κι εγώ, δειλά δειλά, να χρησιμοποιώ το XFLR5

    Ευχαριστούμε Ανδρέα για το θέμα που έχεις ανοίξει

    Ο φόβος μου είναι, όμως, μήπως ο Ευάγγελος σχεδιάζει

    ΧΟΝΤΡΕΣ ΑΕΡΟΤΟΜΕΣ

    ΠΟΛΥ ΧΟΝΤΡΕΣ ΑΕΡΟΤΟΜΕΣ

    ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΟΝΤΡΕΣ ΑΕΡΟΤΟΜΕΣ

    Εκ του Σχεδιαστικού Τμήματος Αεροτομών
    του ΚΟΣΜΗΜΑΤΟΔΡΟΜΕΙΟΥ ΒΗΤΑ
    Μπάμπης ο Σκύλος
    Loggato

    Τάδε Έφη ο εκπρόσωπος τύπου του Άραβος Επενδητού
    Ta tsakwse
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 220



    « Risposta #29 il: Giovedì, 21 Lug 2022, 13:30:11 »

    Μην ξεχνάτε να ρίχνετε και καμιά βουτιά για μένα στα ωραία νερά της Αζολίμνου

    Τους χαιρετισμούς μου,

    Χρήστος Καρυτινός
    Loggato

    Τάδε Έφη ο εκπρόσωπος τύπου του Άραβος Επενδητού
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #30 il: Venerdì, 22 Lug 2022, 14:38:46 »



                      Η παρουσιαση εχει μαλλον  ολοκληρωθει.

         Θαθελα να τη ρετουσάρω λιγο. Να είναι πιο οργανωμένη.
         
                            Μήπως μπορεί να μου δοθεί η δυνατότητα να αλλάζω τα δικά μου, βασικά;
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Pagine: 1 2 3 [Tutte]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Moderatore: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Topic: Τι μπορει να μας πει το XFLR5
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.026 secondi con 25 queries.