Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
300.592 μηνύματα σε 12.246 θέματα από 6.222 Μέλη / Τελευταίο μέλος: sakis 62
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 21:33:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Δευτέρα, 28 Νοέ 2022, 21:33:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 20:40]

    από hlsat
    [Σήμερα στις 19:02]

    [Σήμερα στις 09:46]

    [Χθες στις 22:46]

    [Χθες στις 16:48]

    από eolos30
    [Χθες στις 10:32]

    από hpergm
    [Σάββατο, 26 Νοέ 2022, 22:38:17]

    από stefos
    [Σάββατο, 26 Νοέ 2022, 20:05:14]

    από Loukis35
    [Παρασκευή, 25 Νοέ 2022, 13:41:09]

    [Πέμπτη, 24 Νοέ 2022, 18:02:10]

    από antonisng
    [Τετάρτη, 23 Νοέ 2022, 15:02:14]

    [Κυριακή, 20 Νοέ 2022, 23:26:20]

    [Κυριακή, 20 Νοέ 2022, 23:21:00]

    από 3DJunk
    [Κυριακή, 20 Νοέ 2022, 21:56:07]

    [Παρασκευή, 18 Νοέ 2022, 17:58:36]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6222
    Τελευταίο: sakis 62
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 300592
    Σύνολο θεμάτων: 12246
    Online σήμερα: 60
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 9
    Επισκέπτες: 30
    Συνολικά: 39
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Τι μπορει να μας πει το XFLR5  (Αναγνώστηκε 1335 φορές)
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 847



    « Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 19 Ιούλ 2022, 08:20:27 »



                    Με λιγότερα λόγια:
                     Για να μπορεί να πετά οριζόντια με ολο και μικρότερη ταχύτητα θα πρέπει να μεγαλώνει
                                              η γωνία προσβολής. Και βλέπεις με νούμερα ότι για τόση ταχύτητα θέλει τόση γωνία.

                                            Το παραπάνω διάγραμμα δεν μου φαίνεται τόσο αποκαλυπτικό, αλλα είναι μια απλή αρχή σωστής ερμηνείας
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 127



    « Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 19 Ιούλ 2022, 09:46:38 »

    Ποια η ερμηνεία  του λόγου  CL/CD στο διάγραμμα.. ??

     Όσο αυξάνεται η γωνία , αυξάνεται και το  CD.
    Καταγράφηκε
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 847



    « Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 19 Ιούλ 2022, 13:21:11 »


                Κύριε Δημήτρη μας δεν μπορεί που θα πάει, θα το συλλάβουμε σε κάποιο βάθος το θέμα.
                    Η αυξηση της άνωσης μεχριτη γωνια που δειχνει, ειναι μεγαλυτερη απ την οποια αυξηση της οπισθέλουσας.

                           Οι αναλύσεις για τις επιδώσεις ( Performance) , είναι τύπου 2, όπου σου δίνει τη ταχύτητα για να είναι η άνωση ίση με το Βάρος.
                Έτσι για να πετάει οριζόντια με γωνία 2,5 πρέπει να έχει ταχύτητα 7Km/h, με ταχύτητα 10 Km/h   η γωνία μπορεί να είναι 0, ενώ πετάει ακόμα και με γωνία -2 αν η ταχύτητα γίνει 17 Km/h.


    * Km-V-A.png (11.91 KB, 837x674 - εμφανίστηκε 131 φορές.)
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 847



    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 20 Ιούλ 2022, 09:36:50 »



             


                                  Πόσο καλύτερο μπορει να είναι ένα 3.7μετρα από ένα 3,2 ;


                               Τα δυο ανεμόπτερα, διαφέρουν μόνο στο εκπέτασμα.


                                    Η πράσινη καμπύλη είναι του 370.

                                   Το πρόγραμμα, σου γράφει απάνω δεξιά τις συντεταγμένες του κέρσορα, όπως τον μετακινείς πάνω στη καμπύλη.

           Στον άξονα Vz  βλέπουμε  πως επηρεάζει η ταχύτητα πτήσης, το ύψος που χάνει κάθε δευτερόλεπτο.

                              Το 370 την πιο αργή πτώση  (24εκ/δευτ.)   την πετυχαίνει αν πετάει με ταχύτητα 5.9μ/δευτ. Και αν η ταχύτητά του
                                 μειωθεί ακόμα λίγο, Δεν θα στολάρει. Ενώ η γκρίζα γραμμή του 320 ,
                                                  σταματά οριστικά στο 5.5 δηλ λίγο ακόμα
                                                                     να μειώσεις τη ταχύτητα, καλή τύχη.


    * 370 vs 320 -Vz-V.png (14.54 KB, 837x730 - εμφανίστηκε 123 φορές.)
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 847



    « Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 20 Ιούλ 2022, 09:56:07 »



                            Σαν συνέχεια της σύγκρισης να δούμε μια εξίσου σπουδαία παράμετρο.

                             Πόση απόσταση διανύει το καθένα για κάθε ένα μέτρο ύψους που χάνει. 
                                          Βλέπουμε (πράσινη γραμμή), πως με γωνία προσβολής 3ο το 370 διανύει 26.7μ

                  Γενικά οι προβλέψεις του xflr είναι καλές, είναι πολύ κοντά στη πραγματικότητα.
     


    * 370 vs 320 cl-cd-a.png (14.85 KB, 837x730 - εμφανίστηκε 120 φορές.)
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    evag/m
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2


    « Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 20 Ιούλ 2022, 16:51:40 »

    Αυτά όλα είναι για γνώστες , όταν είσαι απλά του παιχνιδιού ,θα μου επιτραπεί να πω , σας εύχομαι καλό παιχνίδι ,μέχρι εκεί .
    Καταγράφηκε
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 847



    « Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 20 Ιούλ 2022, 20:19:30 »



                            Ο φιλος εβαγγ. ειναι ενθουσιασμένος
                        που μεσα σε λιγο χρονο τα καταφερε, να το δουλευει.
                                 Ειναι βέβαια μηχανικος στο επάγγελμα και αυτο συγουρα βοηθαει.

                                     Αγαπητε φιλε Βαγγ. περιμένουμε καποια συμβουλή
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    evag/m
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2


    « Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 20 Ιούλ 2022, 21:55:31 »

    Αυτό που έκανες φίλε eole να ασχοληθείς με τόσο σπουδαίο θέμα και να το δώσεις τόσο απλό και κατανοητό πραγματικά ΜΠΡΑΒΟ .   
    Καταγράφηκε
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 847



    « Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 21 Ιούλ 2022, 07:58:41 »



                    Τώρα εδώ θα δούμε ένα μεγάλο RES ανεμόπτερο.

                 Στη τηλεκατευθυνση, σε ένα διακόπτη 3 θέσεων εχω βαλει τρις διαφορετικές γωνίες στο elevator. Τις γωνίες αυτές τις βρίσκουμε με δοκιμές με το προγραμμα.

             Με τη γωνία που περνει το πιδαλιο υψους στη πρωτη θεση του διακόπτη (thermal), αναγκαζει το αεροπλάνο μας να πετα με γωνία 3,8 και ταχύτητα 6.6μ/δευτ. =24χιλ/ωρα (σε αυτή τη ταχύτητα εχει πολύ μικρο βαθμό πτώσης)

               Στη δευτερη θέση (Cruise) πετα με  2.8ο και ταχυτητα 7.1μ/δευτ. ( με αυτή τη ταχύτητα διανύει μεγάλη απόσταση)

            Και στη τριτη (speed) πετα με γωνία 1.1ο και ταχύτητα 8.4μ/δευτ.=30χιλ/ωρα

       Τις γωνίες μας τις δίνει το xflr σε αυτό το διαγραμμα: Cm /AoA


    * th-cr-sp Cm-A.png (23.43 KB, 837x730 - εμφανίστηκε 85 φορές.)
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 847



    « Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 21 Ιούλ 2022, 08:20:55 »



                                    Και τις ταχύτητες τις διαβάζουμε στο παρακάτω 
                                            εκει που κόβουν οι καμπυλες, τον αξονα των ταχυτήτων
                                                       και το μοντέλο ισορροπει καθώς το Cm (ροπη) γινεται εκεί μηδέν.


    * th-cr-sp-Cm-V.png (19.75 KB, 837x730 - εμφανίστηκε 87 φορές.)
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 847



    « Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 21 Ιούλ 2022, 08:31:11 »



                Κάτι άλλο τώρα: Βλέπω τη γραμμη του Thermal πιο κάθετη από του speed . Τι μπορει να σημαινει αυτό στη πράξη;

                   Λοιπόν δεν είναι τοσο σπουδαιο αλλα μας μαθαίνει να διαβάζουμε τα διαγράμματα.

                      Στο Thermal με τη μεγάλη κλίση του elevator προς τα κάτω (έχει δλδ κάποιο Up),
                                         αν συμβει μια αυξηση της ταχύτητας (αν βουτήξει για λίγο), θα έχουμε μια μεγάλη- εμφανη ροπη επαναφορας, που θα σπρώξει έντονα την ουρα προς τα κάτω. ( με πιθανό αποτέλεσμα κάποιους δελφινισμούς)

                  Αντιθέτως στη ρυθμιση για ταχύτητα (speed -στη 3η θεση του διακόπτη), με τη μικρη ή μηδενικη κλίση του elevator,
                            θα επανέρχεται βέβαια μόνο του στην οριζόντια πτηση αλλα πιο αργα (γιατι το Cm  μεγαλωνει μεν οσο αυξάνεται η ταχύτητα, αλλα πιο αργα)

                             Και λιγος αυτοσαρκασμός: Όλα τα παραπάνω με πολύ λίγα λόγια: Στο Thermal μπορει να έχουμε δελφινισμούς.
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 847



    « Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 21 Ιούλ 2022, 08:52:10 »


                 Τη μεγιστη απόσταση την πετυχαινουμε κοντα στη γωνια 2.8 και όπως διαβαζουμε στο παρακάτο είναι 26,6 μετρα (για κάθε μετρο υψους).

                                                              Όταν το τρέχουμε στο speed  η απόσταση μικραίνει λίγο (24,8)

                                                                                  Ενώ στο thermal ( γινεται 26)

                              Προσέξτε τη μεγιστη αποσταση τη δινει λιγο πριν το μεγιστο χρόνο


    * therm-cr-sp cl-cd-alfa.png (19.78 KB, 837x730 - εμφανίστηκε 83 φορές.)
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 847



    « Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 21 Ιούλ 2022, 09:11:31 »




                              Πόσο είναι το λιγότερο υψος που μπορει να χανει κάθε δευτερολ.:
                                     33εκ οταν τρέχει
                                       27 στη μεγιστη αποσταση και 25 στη καλυτερη του.

                     Σημερα ολοκληρωνεται αυτή η παρουσιαση από πλευρας μου.  Μακαρι να ακολουθησει ενας επικοδομητικός διαλογος, κάποιες παρατηρήσεις, … Ότι μπορω να απαντησω, ειτε εδώ η σε μυν. Ευχαριστω για την υπομονη ελπιζω να παρακίνησα κάποιους.   
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Ta tsakwse
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 220



    « Απάντηση #28 στις: Πέμπτη, 21 Ιούλ 2022, 13:26:19 »

    Καλησπερίζω τους φίλους Ανδρέα και Ευάγγελο,

    Έχω αρχίσει κι εγώ, δειλά δειλά, να χρησιμοποιώ το XFLR5

    Ευχαριστούμε Ανδρέα για το θέμα που έχεις ανοίξει

    Ο φόβος μου είναι, όμως, μήπως ο Ευάγγελος σχεδιάζει

    ΧΟΝΤΡΕΣ ΑΕΡΟΤΟΜΕΣ

    ΠΟΛΥ ΧΟΝΤΡΕΣ ΑΕΡΟΤΟΜΕΣ

    ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΟΝΤΡΕΣ ΑΕΡΟΤΟΜΕΣ

    Εκ του Σχεδιαστικού Τμήματος Αεροτομών
    του ΚΟΣΜΗΜΑΤΟΔΡΟΜΕΙΟΥ ΒΗΤΑ
    Μπάμπης ο Σκύλος
    Καταγράφηκε

    Τάδε Έφη ο εκπρόσωπος τύπου του Άραβος Επενδητού
    Ta tsakwse
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 220



    « Απάντηση #29 στις: Πέμπτη, 21 Ιούλ 2022, 13:30:11 »

    Μην ξεχνάτε να ρίχνετε και καμιά βουτιά για μένα στα ωραία νερά της Αζολίμνου

    Τους χαιρετισμούς μου,

    Χρήστος Καρυτινός
    Καταγράφηκε

    Τάδε Έφη ο εκπρόσωπος τύπου του Άραβος Επενδητού
    Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Τι μπορει να μας πει το XFLR5
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.