Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 21:55:22

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 21:55:22

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304515
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 4
    Invités: 38
    Total: 42
    Choix de thème

    Pages: 1 2 3 4 [5]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: ΓΕΡΑΚΙ - Ελληνική Πτέρυγα της greekwings  (Lu 17140 fois)
    mastelios
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 531


    ElyQ/O.S.50H/s9452/DX7/GY611/SAB/B6X


    « Répondre #60 le: Vendredi, 19 Nov. 2010, 19:56:25 »

    τι διατομης ηταν οι carbon βεργες??

    2 3χιλ σωλήνες και 2 4ή5 χιλ. πάλι σωλήνες..
    Journalisée

    When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes
       turned skyward, for there you have been, and you will always long to return.
                                        &n
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #61 le: Vendredi, 19 Nov. 2010, 20:24:11 »

    οι 3αρες δεν θα μπορουσαν να κανουν και πολλα αλλα παλι 2 5αρες να μην κρατησουν. worry worry

    Μηπως αν το επιτρεπει το παχος της αεροτομης θα επρεπε να βαλεις (για την επομενη φορα) μια 8 ή 10 χιλιοστων??
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #62 le: Samedi, 20 Nov. 2010, 08:49:46 »

    Θα τα πω γρήγορα χωρίς σχήματα.
    Οταν μία αεροτομή πετάει γρήγορα σε μικρή γωνία προσβολής, εκτός από την γνωστή άντωση στην επάνω επιφάνεια, γεννάται και δύναμη αντίθετης φοράς στο πίσω μέρος της κάτω πλευράς. Αυτό το ζεύγος τείνει να περιστρέψει την αεροτομή, και εφ' όσον η όλη κατασκευή του φτερού το επιτρέπει τελικά θα την περιστρέψει, οπότε η αεροτομή βρίσκεται σε ελαφρά αντίθετη γωνία προσβολής και η φορά περιστροφής αναστρέφεται. Ετσι ξεκινάει μία ταλάντωση που είναι μεν flutter, αλλά όχι το ίδιο flutter που οφείλεται στα χαλαρά πηδάλια.

    Αν αυτό συμβαίναι συμμετρικά στις δύο έδρες, δηλαδή περιστρέφονται προς την ίδια φορά, τα ακροπτερύγια ανεβοκατεβαίνουν. Αν συμβαίνει ασύμμετρα, (η μία περιστρέφεται προς την μία φορά, και η άλλη περιστρέφεται προς την άλλη)  η πτέρυγα επι πλέον συστρέφεται.
    Λόγω του ότι αυτά τα φαινόμενα συμβαίνουν πολύ γρήγορα, τελικά η πτέρυγα καταπονείται ταυτόχρονα και στην κάθετη έννοια, και με συστροφή.

    Ετσι οι δοκοί σχεδιάζονται να αντέχουν εκτός από την κάμψη  και στην συστροφή, και πρέπει να τοποθετούνται στον άξονα της πιθανής συστροφής. Ανεξάρτητες δοκοί, στην επάνω και κάτω πλευρά της αεροτομής έχουν μικρή αντοχή, συγκριτικά με τα ζεύγη που έχουν και ενδιάμεση υποστήριξη (webs), αλλά και σχήμα κατάλληλο, π.χ. οριζόντιου "Η"  όπως οι γραμμές του τραίνου.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Répondre #63 le: Samedi, 20 Nov. 2010, 17:56:57 »

      Συμφωνώ και γω για την συστροφική ταλάντωση, και πιστεύω οτι αυτή εμφανίζεται στα φτερά απο το τέλος των κεντρικών κάρμπον (περίπου στο μέσον του φτερού) και προς την άκρη αφού εκεί δεν έχει κάτι να κρατήσει την ελαστικότητα του φελιζόλ, συν το ότι αλλάζει και η γεωμετρία λόγω της αλλαγής κλίσης.

      η ακαμψία σε εκείνο το σημείο νομίζω θα αυξηθεί αν μπει και βέργα κάρμπον να τρέχει στο υπόλοιπο φτερό
    Journalisée

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #64 le: Samedi, 20 Nov. 2010, 19:13:30 »

    Ώωωω... Κύριοι,
    αυτό που περιγράφει ο Κος Γιάννης ειλικρινά δέν το ήξερα, αλλά υποψιάζομαι ότι κάτι παρόμοιο ήθελε κάποτε να μου εξηγήσει ο DepronManiac με mail του...  Χαμόγελο

    Στη δική μας περίπτωση ήξερα ότι τα Webs (υλικό ανάμεσα στα δοκάρια) είναι το Foam, αλλά φαίνεται ότι τελικά δέν φτάνει...

    Να συμπεράνω λοιπόν, ότι ένα κόντρα πλακέ ύψους όσο το πάχος της αεροτομής στο σημείο εκείνο και τοποθετημένο κάθετα της χορδής μέσα στο φελιζόλ θα έκανε πολύ καλύτερη ενίσχυση απο ότι δύο carbon βέργες ξεχωριστά στην επάνω και κάτω πλευρά?

    Όντως οι 3άρες οι βέργες δέν κάνουν τη δουλειά που κάνουν οι 5άρες, και είχε και απο δύο ο άνθρωπος...  Στριφογύρισμα ματιών
     
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Pages: 1 2 3 4 [5]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Foamies (Modérateur: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Fil de discussion: ΓΕΡΑΚΙ - Ελληνική Πτέρυγα της greekwings
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.022 secondes avec 26 requêtes.