Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.508 Posts in 12.387 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:20:16

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:20:16

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304508
    Topics Totali: 12387
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 5
    Visitatori: 29
    Totale: 34
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 [3] 4 5     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"  (Letto 6696 volte)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #30 il: Martedì, 17 Mag 2022, 03:23:04 »

     Πόσο βολεύει εδώ το ολοκινούμενο πηδάλιο ύψους.

    Μπορείς να μας το τεκμηριώσεις αυτό;
    Ευχαριστούμε.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #31 il: Martedì, 17 Mag 2022, 20:40:21 »


                 Μια πρώτη σκεψη: Καθε φορα που θα αλλάζεις φτερο στην ίδια άτρακτο θα χρειάζεσαι και άλλο τριμ στο πηδάλιο ύψους, με το allmoving θα εχεις λιγότερη παρασιτική οπισθέλκουσα.
             Τοποθετώντας το σημείο περιστροφής κάπου στο 1/4 της χορδής μηδενίζεις τις δυνάμεις στο σέρβο και τέλος μπορει να φτιαχτεί εύκολα ετσι που να έχεις πιο καθαρή ροη.
              αναλυτική περιγραφή του θέματος: σελ.171 παραγραφος 13.3 The all-moving tailplane απο το Ευαγγέλιο της αεροδυναμικής, του Σιμονσ (που αντιπαθείς) :Model aircraft aerodynamics.
    « Ultima modifica: Martedì, 17 Mag 2022, 21:10:01 da eolos30 » Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 139



    « Risposta #32 il: Martedì, 17 Mag 2022, 23:07:56 »

      Τοποθετώντας το σημείο περιστροφής κάπου στο 1/4 της χορδής μηδενίζεις τις δυνάμεις στο σέρβο.

    Εννοείς ότι, όταν ο άξονας  περιστροφής μιας πλήρως κινούμενης επιφάνειας ,βρίσκεται κοντά στο αεροδυναμικό της κέντρο , οι δυνάμεις που ασκεί ο σερβομηχανισμός,  για την εκτροπή της επιφάνειας αυτής ,ειναι πολύ χαμηλές. Thumbs up
    Loggato
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 971


    « Risposta #33 il: Mercoledì, 18 Mag 2022, 16:10:33 »

    2011 kαλεμοπτερο
    πανελλήνιος 2011  το RES ανεμοπτερο  που το  απόγευμα της πρωτης μερας με νοτια 3-4 μποφορ εγραφε μηδεν βαθμούς όταν ολλοι οι αλλοι  πετουσαν 2 με  3 λεπτα το πολύ
     το ολοκουνητο δουλευε πολύ καλα


    * 1334.JPG (157.9 KB, 640x480 - visto 245 volte.)

    * 1476.JPG (128 KB, 640x480 - visto 232 volte.)
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #34 il: Mercoledì, 18 Mag 2022, 18:05:04 »


                 Μια πρώτη σκεψη: Καθε φορα που θα αλλάζεις φτερο στην ίδια άτρακτο θα χρειάζεσαι και άλλο τριμ στο πηδάλιο ύψους, με το allmoving θα εχεις λιγότερη παρασιτική οπισθέλκουσα.
             Τοποθετώντας το σημείο περιστροφής κάπου στο 1/4 της χορδής μηδενίζεις τις δυνάμεις στο σέρβο και τέλος μπορει να φτιαχτεί εύκολα ετσι που να έχεις πιο καθαρή ροη.
              αναλυτική περιγραφή του θέματος: σελ.171 παραγραφος 13.3 The all-moving tailplane απο το Ευαγγέλιο της αεροδυναμικής, του Σιμονσ (που αντιπαθείς) :Model aircraft aerodynamics.

    Ανδρέα, σωστά τα λές. Απλά θα παραθέσω ότι οι μεγάλοι κατασκευαστές, σήμερα προσφέρουν μόνο Stab/Elevator ουρά. Κάποιος λόγος θα υπάρχει.

    Οσο για τον Simons, πράγματι έχω ξεχωριστή γνώμη. Αν διαβάσεις με προσοχή το βιβλίο που αναφέρεις, θα διαπιστώσεις ότι κάθε κεφάλαιο είναι γραμμένο με διαφορετική χροιά, που με κάνει να υποψιάζομαι ότι είναι γραμμένο από διάφορα άτομα, μάλλον ανέθεσε κάθε κεφάλαιο ως εργασία σε διαφορετικούς φοιτητές του και μετά συνέθεσε τις εργασίες σε ένα τόμο.
      
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 139



    « Risposta #35 il: Mercoledì, 18 Mag 2022, 23:13:01 »


                 Μια πρώτη σκεψη: Καθε φορα που θα αλλάζεις φτερο στην ίδια άτρακτο θα χρειάζεσαι και άλλο τριμ στο πηδάλιο ύψους, με το allmoving θα εχεις λιγότερη παρασιτική οπισθέλκουσα.
             Τοποθετώντας το σημείο περιστροφής κάπου στο 1/4 της χορδής μηδενίζεις τις δυνάμεις στο σέρβο και τέλος μπορει να φτιαχτεί εύκολα ετσι που να έχεις πιο καθαρή ροη.
              αναλυτική περιγραφή του θέματος: σελ.171 παραγραφος 13.3 The all-moving tailplane απο το Ευαγγέλιο της αεροδυναμικής, του Σιμονσ (που αντιπαθείς) :Model aircraft aerodynamics.

    Τα δύο φτερά έχουν την ιδια γεωμετρια. Κρατήθηκε σταθερό ,ακόμα και το μήκος χορδής του κεντρικού πάνελ , 26,5 εκατοστά στη ρίζα 25,6 στην άκρη και στα δύο φτερά. Συνεπώς θα έχουν ιδιο C.G. Το ζύγισμα και κυρίως η πράξη θα δείξει αν κάθε φορά που αλλάζω πτερυγα θα προσθέτω ή θα αφαιρώ  λίγο βάρος. Σταθερή θα κρατηθή και η διαμήκη δίεδρος γωνία 1,50. Αν μπλέξω με τρίμ του all moving, θα πρέπει κάθε φορά νε θυμάμαι αν έβαλα  τα ''τωρινά''... και αν έβγαλα τα ''περασμένα'' laugh Στό τέλος θα καταλήξω να μην ξέρω ούτε σε τι γωνία πετάει το κάθε φτερό !
    Loggato
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #36 il: Giovedì, 19 Mag 2022, 01:00:44 »

    Σε ενα σπιράλ τετράδιο 2 θεμάτων κρατάς ημερολόγιο, με μετρήσεις , παρατηρήσεις, μελλοντικές ενέργειες ...
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #37 il: Giovedì, 19 Mag 2022, 04:47:39 »

    Κατά την γνώμη μου δεν υπάρχει κέρδος, στο να χρησιμοποιείς την ίδια άτρακτο με εναλλαγή των φτερών. Μόνο για πειραματικούς λόγους.
    Αν και προβλέπω ότι θα καταλήξεις ότι το ένα από αυτά είναι πιο αποδοτικό και θα αφήσεις το άλλο στο ράφι.
    Φτιάξε μία δεύτερη άτρακτο, δεν έχει πολύ παραπάνω δουλειά.
    Εκτός και αν δεν θέλεις να επιβαρυνθείς με το κόστος της δεύτερης εγκατάστασης μοτέρ, ESC και servo/δέκτη.
    Αλλά δεν είναι λογικό να έχεις φτιάξει δύο φτερά με τόσο κόπο και να χρησιμοποιείς μόνο το ένα.

    Οσο για την περίπτωση που αναφέρεις ότι δεν θα θυμάσαι που είναι το ένα τριμ και που το άλλο, στήσε δύο διαφορετικές μνήμες στον πομπό που κάθε μία θα έχει τα δικά της ουδέτερα σημεία.

    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #38 il: Giovedì, 19 Mag 2022, 16:55:55 »



                Το καρμπονενιο Χ.Ε γιατι να μην κάθεται πανω στα ποδαρακια; Για να μη χάσεις τη καμπυλότητα,; Βαλτα στην απάνω μερια, που μετα γιαλοχαρτάρεις απλά ευθεία.
              Τι πάχος ςχουν τα καρμπον που περιβάλουν τις αεροτομές;

               

             
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 139



    « Risposta #39 il: Giovedì, 19 Mag 2022, 19:14:19 »

    Η σκέψη με τις δύο μνήμες στον πομπό είναι ωραία λύση και αποφεύγεις έτσι τα λάθη. Θα πρέπει όμως κάθε φορά που αλλάζω μνήμη να κάνω bind στον δέκτη.
    Υπάρχει και η λύση ενός ξεχωριστού fly mode
     για τις ρυθμίσεις του RES
    Loggato
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 139



    « Risposta #40 il: Giovedì, 19 Mag 2022, 19:21:19 »



                Το καρμπονενιο Χ.Ε γιατι να μην κάθεται πανω στα ποδαρακια; Για να μη χάσεις τη καμπυλότητα,; Βαλτα στην απάνω μερια, που μετα γιαλοχαρτάρεις απλά ευθεία.
              Τι πάχος ςχουν τα καρμπον που περιβάλουν τις αεροτομές;

              

              
    Το πάχος των carbon caps  είναι 0.19 Χιλ.
    Το χείλος εκφυγείς το έχω συνηθίσει έτσι. Δεν με δυσκολεύει στην σχεδίαση ούτε στην κατασκευή.
    « Ultima modifica: Venerdì, 20 Mag 2022, 07:46:29 da Γιάννης Παξιμαδάκης » Loggato
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Risposta #41 il: Giovedì, 19 Mag 2022, 20:51:27 »

    Η σκέψη με τις δύο μνήμες στον πομπό είναι ωραία λύση και αποφεύγεις έτσι τα λάθη. Θα πρέπει όμως κάθε φορά που αλλάζω μνήμη να κάνω bind στον δέκτη.
    Υπάρχει και η λύση ενός ξεχωριστού fly mode
     για τις ρυθμίσεις του RES

    Σε ποιό σύστημα χρειάζεται Bind οταν δέκτη όταν αλλάζεις μοντέλο αλλά χρησιμοποείς τον ίδιο δέκτη ;
    Loggato

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 139



    « Risposta #42 il: Giovedì, 19 Mag 2022, 22:52:53 »

    Εχω Spektrum.
    Loggato
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 139



    « Risposta #43 il: Lunedì, 23 Mag 2022, 18:44:21 »

     Μετά από μια σύντομη παύση, αρχίζουμε με την κατασκευή του ακροπτερυγίου.

     - Κατασκευή της ''επιφάνειας οδηγού'' πάνω στην οποία θα κτιστεί το φτερό με γωνία 10 0.

     - Η κάτω λάμα carbon με διπλή λέπτυνση (tapering). Ξεκινά με 11 χιλ. και 8 φύλλα UNI, και καταλήγει στα 6 χιλ. και 4 UNI. Σημειώνουμε και ποια ribs θα αφαίρεθουν προσωρινά.


    * 20220425_215244.jpg (129.26 KB, 1350x608 - visto 106 volte.)

    * 20220425_212554.jpg (105.3 KB, 1350x608 - visto 105 volte.)

    * 20220426_211220.jpg (108.59 KB, 1350x608 - visto 107 volte.)
    Loggato
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 139



    « Risposta #44 il: Lunedì, 23 Mag 2022, 19:13:19 »

      - Τα  blocks  από  balsa,έτοιμα και για τα δύο φτερά,με την αρίθμησή τους.

      - Δοκιμή πριν την ρητίνη!

      - Εφαρμογή εποξικής ρητίνης.Εδώ θέλει προσοχή στην ποσότητα ρητίνης που θα στρώσουμε. Λίγη, δεν θα κολλήσουν καλά , ενώ πολύ, θα αρχίσει να τρέχει μετά το βίδωμα των σφικτήρων και θα χρειάζεται να σκουπίζουμε τα τρεξίματα, συνέχεια.


    * 20220427_161854.jpg (128.39 KB, 1400x631 - visto 107 volte.)

    * 20220405_172019.jpg (131.25 KB, 1350x608 - visto 106 volte.)

    * 20220426_214816.jpg (100.72 KB, 1300x586 - visto 98 volte.)

    * 20220427_195018.jpg (95.3 KB, 1300x586 - visto 105 volte.)
    Loggato
    Pagine: 1 2 [3] 4 5     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Moderatore: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Topic: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.021 secondi con 25 queries.