Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:58:48

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:58:48

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 15
    Total: 15
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 87 88 89 [90] 91 92 93 ... 119     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: T REX 600 NITRO  (Lu 288196 fois)
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 640



    « Répondre #1335 le: Samedi, 30 Mai 2009, 00:49:36 »

    Φίλε Akis.A καλοσώρησες και από εμένα. Πράγματι θα δεις ότι εδώ είναι ,μιά αστείρευτη πηγή γνώσεων και προβληματισμών και το πιό σημαντικό από όλα, πολλοί φίλοι εδώ είναι έτοιμοι να βοηθήσουν αλλά και να σε παροτρύνουν. Έτσι μου δίνεται και η ευκαιρία τόσο στον Mastoras όσο και στους άλλους (Vtr, Dimitris, Akritas κ.λπ.) να πω ευχαριστώ για τις συμβουλές τους. Και φυσικά πολλά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον φίλο μου τον Βασίλη (misterXatori) στα πρώτα μου βήματα. Thumbs up
    Και δεν θα πάψω να το λέω: Όποιος ξεκινά με εξομοιωτή , ΜΟΝΟ με την Τ/Κ που πετά και στην πράξη. Εγώ τώρα είναι σαν να ξεκινάω από την αρχή παρόλο που στον εξομοιωτή με την δικιά του Τ/Κ μπορώ και κάνω nose in σε όποιο ύψος θέλω (ακόμη και στο 1 μέτρο) χωρίς αυξομοιώσεις κ.λ.π. Μη με ρωτήσετε όμως στην πράξη τι κάνω. Κάτι πήγα να κάνω σήμερα το πρωί και χέστηκα επάνω μου, αλλά ευτυχώς όλα καλά. Και μια τελευταία παρατήρηση: Επειδή ήμουν σχετικά ψηλά μπόρεσα και το έσωσα, αλλιώς θα το φύτευα σα ραπανάκι. buck2
    Journalisée

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #1336 le: Samedi, 30 Mai 2009, 01:25:13 »

    Καταρχάς καλησπέρα σε όλους.
    Με αφορμή την αγορά ενός TREX 600 NITRO μου δίνεται η αφορμή και μένα με την σειρά μου να γράψω δυο λόγια.
    Παρακολουθώ εδώ και καιρό αυτό το POST και πραγματικά χαίρομαι για τις τόσες σελίδες που έχετε δημιουργήσει με τις εντυπώσεις και τους προβληματισμού σας. Αυτό σημαίνει αγάπη σε αυτό που κάνετε και έτσι να συνεχίσετε, γιατί μην ξεχνάτε ότι είστε η πηγή γνώσης σε όλους εμάς που το βλέπουμε ολίγον τι ως διαστημόπλοιο.
    Δεν είμαι καινούργιος στον αερομοντελισμό, μιας και αρκετά χρόνια πετάω αεροπλάνα, αλλά στο ελικόπτερο πραγματικά νιώθω σαν …………..
    Θέλω να πω εξαρχής ένα μεγάλο ευχαριστώ στο φίλο Παύλο (MASTORAS) μιας και ήταν αυτός που με βοήθησε για την επιλογή του συγκεκριμένου ε/π και για την μεγάλη βοήθεια που μου προσέφερε στο μοντάρισμα του και φυσικά στα πρώτα μου βήματα στον αέρα. 

        Καλώς σας βρήκα Thumbs up Thumbs up Thumbs up



    Ακη ευχαριστω για τα καλα σου λογια αλλα δεν χρειαζοταν... Εγω εκανα το καθηκον μου σαν μοντελιστης...
    Αντε ευχομαι τισ επομενεσ εβδομαδες να δουμε και τις πρωτες πορειες..>!
    Journalisée
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Répondre #1337 le: Samedi, 30 Mai 2009, 08:44:03 »

    εχεις ελεγξει τις αρνητικες σου μηπως ειναι υπερβολικες?Στις στροφες που παιζεις εγω θα ανοιγα την μεγαλη σε 1 και 1/4για να εχεις καλυτερη παροχη καυσιμου.
    Φίλε Funjet, οι αρνητικές μου μοίρες είναι όσο και οι θετικές (+11, -11) και η καμπύλη τους όμοια και γραμμική. Αν και πιστεύω πως αν έπαιζε κάτι με υπερβολικές μοίρες, το μοτέρ θα "μπόγκαρε" παρά να τείνει να σβήσει.
    Όσο για το μείγμα, το έχω φέρει στη 1 στροφή και 5 κλίκ. Άρχισα να "σφυρίζω" από τις 2 στροφές και κατέληξα εκεί βλέποντας το βέλτιστο σε απόδοση, θερμοκρασία και κατανάλωση με το 20άρι Wink.

    Τίποτα παιδιά. Δεν κατάφερα να πάω χθες τελικά για τις δοκιμές που σας έλεγα. Αν δεν πάω σήμερα το απόγευμα γιατί δίνει λίγα μποφοράκια  Δάκρυ, θα πάω αύριο πρωί που ο καιρός θα είναι τέλειος. Οπότε μέσα στο ΣΚ πρέπει να βγάλω κάποιο συμπέρασμα, πού θα μου πάει  Θυμός.
    Journalisée



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #1338 le: Samedi, 30 Mai 2009, 11:14:38 »

    ΡΕ παιδες ποτε αλλαζω καμπανα γιατι την τελευταια φορα που την εβγαλα σε ενα σημειο ειχε αλλαξει λιγο χρωματακι...!ετσι λιγο νικελ αλλα δεν ηταν φαγομενη...!
    Journalisée
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Répondre #1339 le: Samedi, 30 Mai 2009, 13:39:49 »

    Ισχύει ότι και εδώ.
    Δηλαδή no problem. Wink
    Journalisée

    Sponsored by: nemhobby.com 

    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Répondre #1340 le: Dimanche, 31 Mai 2009, 21:27:42 »

    Λοιπόν αγαπητοί μου φίλοι, Trexάκηδες και μη.
    Αρχίζω να αποκλείω μια-μια τις υποθέσεις για το τι μπορεί να φταίει σε αυτό το πρόβλημα.
    Τσέκαρα όλα τα σωληνάκια και δεν φαίνεται να υπάρχει διαρροή (σχίσιμο, τρύπα κλπ). Αντικατέστησα το main tank. Αντικατέστησα τα σωληνάκια των βοσκών του main και του header tank. Το header είναι στην βέλτιστη δυνατή θέση. Σταθεροποίησα πάνω στο frame το σωληνάκι που πάει από το header στο μοτέρ και την τρίοδη (ταλαντευόταν αρκετά).
    Μαντέψτε. Καμία πρόοδος tickedoff. Και είχα και μάρτυρα.
    Στην επόμενη και ίσως σημερινή πτήση θα πάω να κάψω 3 ντεπόζιτα:
    1ο tank) θα αλλάξω το μπουζί
    2ο tank) θα απενεργοποιήσω το header
    3ο tank) θα απενεργοποιήσω το governor
    Ελπίζω πως κάτι από αυτά θα φταίει και έτσι θα φανεί που ήταν το πρόβλημα. Το ελπίζω δηλαδή γιατί μου την είχε δώσει.

    Όπως σας υποσχέθηκα, έχω νέα μετά την σημερινή δοκιμαστική πτήση.
    Έκανα ακριβώς τις δοκιμές που ανέφερα πάνω και    ->    Ν Α Ι ,    Β Ρ Ε Θ Η Κ Ε   Η   Λ Υ Σ Η
    Αφού μέχρι τα 2 πρώτα ντεπόζιτα, με αλλαγμένο μπουζί και απενεργοποιημένο header tank είχα την ίδια συμπεριφορά, η τρίτη δοκιμή με απενεργοποιημένο το gov έδειξε τον ένοχο.
    Αφού πρώτα έφτιαξα τις καμπύλες μου για να μην "πολυτσιρίζει" το μοτόρι (80-60-40-60-80), το σήκωσα με απενεργοποιημένο governor. E, όσο και να το πίεσα δεν το έκανε ξανά ποτέ.

    Άρα το πρόβλημά μου λύθηκε guys Thumbs up.

    Το παράξενο της όλης υπόθεσης είναι γιατί τελικά, κάποιες φορές μόλις το ε/π πηγαίνει να έρθει σε κατάσταση invert, το governor δημιουργεί αυτή τη δυσλειτουργία? Απο την στιγμή που οι ενεργοποιημένες καμπύλες που δουλεύουν πίσω από το gov είναι πάντα πάνω από το 55%, τι μπορεί να συμβαίνει?
    Journalisée



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 497


    WWW
    « Répondre #1341 le: Dimanche, 31 Mai 2009, 22:01:18 »

    Φίλε Akis.A καλοσώρησες και από εμένα. Πράγματι θα δεις ότι εδώ είναι ,μιά αστείρευτη πηγή γνώσεων και προβληματισμών και το πιό σημαντικό από όλα, πολλοί φίλοι εδώ είναι έτοιμοι να βοηθήσουν αλλά και να σε παροτρύνουν. Έτσι μου δίνεται και η ευκαιρία τόσο στον Mastoras όσο και στους άλλους (Vtr, Dimitris, Akritas κ.λπ.) να πω ευχαριστώ για τις συμβουλές τους. Και φυσικά πολλά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον φίλο μου τον Βασίλη (misterXatori) στα πρώτα μου βήματα. Thumbs up
    Και δεν θα πάψω να το λέω: Όποιος ξεκινά με εξομοιωτή , ΜΟΝΟ με την Τ/Κ που πετά και στην πράξη. Εγώ τώρα είναι σαν να ξεκινάω από την αρχή παρόλο που στον εξομοιωτή με την δικιά του Τ/Κ μπορώ και κάνω nose in σε όποιο ύψος θέλω (ακόμη και στο 1 μέτρο) χωρίς αυξομοιώσεις κ.λ.π. Μη με ρωτήσετε όμως στην πράξη τι κάνω. Κάτι πήγα να κάνω σήμερα το πρωί και χέστηκα επάνω μου, αλλά ευτυχώς όλα καλά. Και μια τελευταία παρατήρηση: Επειδή ήμουν σχετικά ψηλά μπόρεσα και το έσωσα, αλλιώς θα το φύτευα σα ραπανάκι. buck2
    φιλε μανόλη το να ξέρεις κάτι k να το μεταδίδεις σε κάποιον που δεν ξέρει είναι ότι καλύτερο υπάρχει k για τους 2 πίστεψε με γιατί η γνώση δεν είναι να τι φιλάει κάποιος είναι να τι μεταδίδει.άλλωστε μην ξεχνάς ότι k εσύ το ίδιο θα κανεις όταν σου ζήτηση κάποιος τις δικες σου γνώσης...όπως κάνουν k όλη η φιλί σε αυτό το φόρουμ
    Journalisée

    "FLY OR DIE!"
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #1342 le: Dimanche, 31 Mai 2009, 22:24:01 »

    ε βρομουσε ο Gov ισως να μην προλαβαινε να βγει απο GOV mode... Λοιπον τωρα ειναι ωρα για Multigov PRO που εχει και Carbsmart... A μην ξεχασεις να παρραγγειλεις και εναν spektrum sensor mazi...!
    Journalisée
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Répondre #1343 le: Lundi, 1 Juin 2009, 09:13:08 »

    Δεν είμαι σίγουρος αν θα αντικαταστήσω το align governor ακόμα, γιατί θέλω να βεβαιωθώ ότι δεν έχει γίνει καμία βλακεία στο σετάρισμα (και προκαλεί όλα αυτα τα προβλήματα) και ότι τα έχει παίξει ή είναι ελαττωματικός.
    Επίσης δεν είμαι ακόμα σίγουρος αν θα καταλήξω τελικά σε multigov ή σε GV1. Βασικά με προβληματίζει το ότι δεν ξέρω αν θέλω κάτι σε carbsmart γενικά. Βλέπω πολλούς από εσάς να το έχετε και να δουλεύει άψογα, αλλά έχω διαβάσει κάτι τρελά από τα αμερικανάκια και τα κινεζάκια για προβλήματα και πτώσεις που προήλθαν από carbsmart και δεν ξέρω τι να κάνω. Όσο για τον spektrum sensor, νομίζω ότι δεν ταιριάζει με το GV1 και για να ταιριάξει θέλει αλλαγή πολικότητας και κάτι τέτοια. Για να μην βγαίνουμε πάντως off topic θα ανοίξω ένα θέμα για το gov για να τα πούμε εκεί.

    Journalisée



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #1344 le: Lundi, 1 Juin 2009, 10:04:58 »

    δεν βγαινεις OFf κοιτα ο GV 1 ειναι ξεπερασμενος...
    O multigov δεν ειναι αναγκαστικο οτι πρεπει να χρησιμοποιησεις και το carbsmart αν θες το βαζεις δεν θες οχι...

    Πτωση απο carbsmart δεν νομιζω γιατι και να χαλασει απλα μενει η βελωνα σε συγκεκριμενο σημειο το πολυ πολυ να ανεβασει θερμοκρασεις το μοτερ... Αλλα γενικα ειναι αρκετα καλο και δεν εχει προβληματα...
    Οσο για τον σενσορα του GV1 δεν μπαινει πουθενα και δεν παιρνει και κανεναν αλλον εχει διαφορετικο συστημα τελειως!
    Journalisée
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Répondre #1345 le: Lundi, 1 Juin 2009, 12:40:52 »

    Πτωση απο carbsmart δεν νομιζω γιατι και να χαλασει
    Κι' όμως φιλέ MaSt0RaS,
    Είχα βρει παλιότερα αλλά δεν μπορώ να τα βρω τώρα, 2-3 άρθρα που το έγραφαν για προβλήματα τροφοδοσίας ρεύματος του carbsmart από δέκτες ως αποτέλεσμα αστοχίας της συσκευής. Στα συγκεκριμένα άρθρα αναφέρεται επίσημη επικοινωνία του παθόντα με υπεύθυνο της SCM που εμμέσως πλην σαφώς του αντικαθιστά το carbsmart του με ένα καινούριο, αλλά προμήθεια για τα ανταλλακτικά του σπασμένου ε/π ουδείς λόγος (σ.σ. αν θυμάμαι καλά η ζημιά ήταν κοντά στα 350€).

    απλα μενει η βελωνα σε συγκεκριμενο σημειο το πολυ πολυ να ανεβασει θερμοκρασεις το μοτερ
    Τι θα γίνει αν το carbsmart καταφέρει να κόψει τελείως την τροφοδοσία του μοτέρ (και το μοτέρ πεθάνει) όταν θα είναι κάποιος μισό μέτρο από το έδαφος? Την μετράει την πτώση ή όχι?
    Journalisée



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #1346 le: Lundi, 1 Juin 2009, 13:28:50 »

    οχι βεβαια προς θεου παιρνεις μετρα για αυτο ωστε το σερβο να μην μπορει να κλισει πανω απο 1 στροφη το μοτερ...Προσθεου αν ηταν ετσι δεν θα το εβαζα... δλδ τα ορια του ειναι μεχρι 1 παρα 20 περιπου και μεχρι 1και 5 πχ καπου εκει.. δλδ με λιγα λιγια ως εκει ειναι το ΕPA οποτε οτι και να παθει θα μεινιε στα πλαισια αυτα!
    Journalisée
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Répondre #1347 le: Lundi, 1 Juin 2009, 13:44:49 »

    οχι βεβαια προς θεου παιρνεις μετρα για αυτο ωστε το σερβο να μην μπορει να κλισει πανω απο 1 στροφη το μοτερ...Προσθεου αν ηταν ετσι δεν θα το εβαζα... δλδ τα ορια του ειναι μεχρι 1 παρα 20 περιπου και μεχρι 1και 5 πχ καπου εκει.. δλδ με λιγα λιγια ως εκει ειναι το ΕPA οποτε οτι και να παθει θα μεινιε στα πλαισια αυτα!
    Σωστή κάλυψη.
    Αλλά σκέψου κάποιος ο οποίος δεν είχε σκεφτεί καν αυτή τη λεπτομέρεια, μια στο εκατομμύριο τι θα μπορούσε να πάθει Wink.

    Ο δικός μου ο λόγος που με τραβάω από τον γιακά να μην προβώ σε αγορά του multigov τώρα (σ.σ. έχω ανοίξει poll στο helifreak και όλοι δείχνουν μακράν καλύτερο multigov pro σε σχέση με το GV1) είναι οτι απλά δεν θέλω να υπερφορτώνω το ε/π με πολλα ηλεκτρονικά συστήματα. Ξέρω πως σε λίγο καιρό θα αγνοήσω και θα το αγοράσω το multigov Ανεση, αλλά πρέπει να κάνω και λίγο τον δικηγόρο του devil.
    Journalisée



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #1348 le: Lundi, 1 Juin 2009, 13:46:08 »

    το Gov απλα δεν υπαρχει απο οτι λενε στο εξωτερικο...! Αφου εχουν τεραστια διαφορα στον χρονο διορθωσης η κατι τετοιο...!
    Journalisée
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Répondre #1349 le: Lundi, 1 Juin 2009, 13:46:32 »

    Η συζήτηση όσο αφορά το carb smard προτείνω να συνεχιστεί εδώ.
    Journalisée

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Pages: 1 ... 87 88 89 [90] 91 92 93 ... 119     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Modérateur: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Fil de discussion: T REX 600 NITRO
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.032 secondes avec 25 requêtes.