Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:55:15

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:55:15

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 14
    Total: 14
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 106 107 108 [109] 110 111 112 ... 119     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: T REX 600 NITRO  (Lu 288187 fois)
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 718



    « Répondre #1620 le: Mardi, 21 Juil. 2009, 19:31:33 »

    30αρι optifuel  υπαρχει πουθενα εδω?

    κωστα ,

    κανε ενα τηλ. στον σπυρο τσελλα...ειναι αυτος που το κανει εισαγωγη...

    spiros@rchotel.com

    2661099322

    Journalisée

    AVANT aurora
    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Répondre #1621 le: Mardi, 21 Juil. 2009, 19:36:56 »

    thanks bro Thumbs up
    Journalisée

    TDRigid 2011
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #1622 le: Mardi, 21 Juil. 2009, 22:22:26 »

    Εγώ πάλι παιδιά, χωρίς να γνωρίζω σε βάθος χρόνου τι συμφέρει καλύτερα στήν περίπτωση (Nitro vs Electric)
    νομίζω ότι δεν πρέπει να ξεχνάμε το πιο βασικό......

    Συνολικό χρόνο πτήσης, ανά εκάστοτε ημέρα πτήσης. Wink

    Δέν υπάρχει σύγκριση......Το θερμικό είναι μονόδρομος..... Thumbs up

    Πετάς.....μέχρι να μπογκάρει ο εγκέφαλος, και να μήν δίνει άλλο.... laugh

    και εγώ προς τα εκεί τείνω παιδιά...

    Ασε που πιστεύω ότι είναι νωρίς ακόμη για να συμφαίρει η μπαταρία περισότερο απο το nitro...
    Journalisée

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Répondre #1623 le: Vendredi, 24 Juil. 2009, 14:56:56 »

    Λοιπόν παιδιά, σκέφτομαι να κάνω άλλο ένα δωράκι στο τ-ρεχ....... laugh
    Αφορά τίς βάσεις του στροφείου. 

    Για τα align δεν το σκέφτομαι κάν, γιατί οι διαφορές στην τιμή είναι μικρές. Εκτός αυτού, δείτε και θα καταλάβετε.

    Οπότε είμαι μεταξύ δύο επιλογών.  Τής G-force, και τής Q-uk.

    Για πείτε και εσείς κάποια γνώμη.  Azn

    Πάντως οπτικά, η q-uk φαίνεται πιο στιβαρή κατασκευή.

    Journalisée

    Sponsored by: nemhobby.com 

    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 497


    WWW
    « Répondre #1624 le: Vendredi, 24 Juil. 2009, 15:22:20 »

    γιάννο με διαφορα g force είναι τούμπανο Wink Thumbs up Wink Thumbs up
    Journalisée

    "FLY OR DIE!"
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Répondre #1625 le: Vendredi, 24 Juil. 2009, 17:40:58 »

    Φίλε misterHATORI , δεν λέω όχι για τίς g-force, αλλά ξέρεις που έχω κολλήσει.........

    Σκέφτομαι ότι άν προκύψει καμιά πλαγιομετωπική...... Cheesy  (μακριά βέβαια), τίς βλέπω πολύ ευαίσθητες.
    Υπάρχει μεγάλη περίπτωση να τήν (ακούσουν) λίγο.....σέ κάποιο απο τα σημεία που έχω μαρκάρει.


    * g-force_bearing_block2.jpg (21.67 Ko, 495x374 - vu 344 fois.)
    Journalisée

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Répondre #1626 le: Vendredi, 24 Juil. 2009, 17:43:35 »

    Αντίθετα με τις q-uk που δείχνουν πιο δεμένες σάν σύνολο, και σίγουρα είναι πιο δύσκολες στην παραμόρφωση.
    Δέν ξέρω άν το κατανοείς όπως στο λέω.... Βέβαια είναι δική μου εκτίμηση, μέ μόνο γνώμονα τις φωτό που βλέπω...


    * AT600N-MBB-2.jpg (26.9 Ko, 486x379 - vu 347 fois.)
    Journalisée

    Sponsored by: nemhobby.com 

    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 497


    WWW
    « Répondre #1627 le: Vendredi, 24 Juil. 2009, 18:03:40 »

    δεν δίφωνο σε αυτό που λες αλλα.....
    πες μου σε ποσα heli έχεις δει να προκύπτει πλαγιομετωπική...........
    k 2on μιλάμε για μεγάλη διαφορα ποιότητας k στο μέταλλο
    αλλα βεβαια k στα "ρολεμαν"
    Journalisée

    "FLY OR DIE!"
    BasPap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 337



    « Répondre #1628 le: Vendredi, 24 Juil. 2009, 18:26:11 »

    vtr,
    εγώ πήρα τα ακόλουθα:
    http://www.kdedirect.com/TREX600NMBB.html

    Δεν τα έχω τοποθετήσει ακόμη.
    Στο helifreak υπάρχουν σχόλια και ένα Video με πτώση του heli
    μετά από την οποία τα bearings επιβίωσαν..
    http://www.helifreak.com/showthread.php?t=146290
    Journalisée

    T-Rex 600N converted to electric.
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 718



    « Répondre #1629 le: Vendredi, 24 Juil. 2009, 19:10:59 »

    Λοιπόν παιδιά, σκέφτομαι να κάνω άλλο ένα δωράκι στο τ-ρεχ....... laugh



    και γω το δεύτερο sceadu  ολο δωράκια του κανα....

    στο τέλος έγινε full metal  και ζύγισε μισό κιλό παραπάνω από το "πλαστικό"... idiot2 idiot2

    Journalisée

    AVANT aurora
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Répondre #1630 le: Mercredi, 5 Aoϋt 2009, 10:51:29 »

    Πέτα πιο ψηλά αγόρι μου, πέτα με ασφάλεια!
    Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια που ακούγονταν στο μυαλό μου την ώρα που η ουρά του "άφθαρτου μέχρι στιγμής" NSP έξυνε το έδαφος.


    Αφού η χθεσινή μέρα ενδεικνυόταν για προπόνηση, μετά τη δουλειά πήγα στο πεδίο και δεν υπήρχε ψυχή. Αυτό μου έδωσε την ευκαιρία να προπονήσω πράγματα που ήθελαν δουλειά. Ένα από αυτά ήταν το backward και το invert backward flight. Όλα πήγαιναν καλά και οι συγκεκριμένες πορείες άρχισαν να "βγαίνουν" από μόνες τους. Το δεύτερο ντεπόζιτο τελείωνε πολύ ευχάριστα καθώς ήταν ή πρώτη φορά που έμπλεξα πορείες με πιρουέτες βγάζοντας ένα στρωτό προγραμματάκι και δεν "πάλευα" με το ε/π όπως μου λέει ένας καλός φίλος. Ξεθαρρεύοντας και δίχως να έχω κάποιον να με επαναφέρει στην πραγματικότητα, παρατήρησα ότι ήδη είχα χαμηλώσει αισθητά το ύψος της πτήσης μου αλλά ήταν τόσο καλό το συναίσθημα που απλά συνέχισα να παίζω έτσι. Καθώς λοιπόν διερχόμουν με invert backward flight σε ύψος 1,5-2 μέτρα από το έδαφος, έκανα λάθος χειρισμό και για ασφάλεια, με μισό roll από invert το γύρισα σε normal συνεχίζοντας πρακτικά σε απλό backward. Κατά αυτό το μισό roll, το ε/π έχασε ύψος και με την ουρά χαμηλά και το μοτέρ να "μπογκάρει" δεν κατάφερε να απομακρυνθεί έγκαιρα από το έδαφος. Μετά τον ήχο του carbon fin που ξύνει το χώμα έκανα άμεση προσγείωση.
    Η κατάληξη ήταν ένα σπασμένο tail fin, φθαρμένα στις άκρες tail blades και το γνωστό ευαίσθητο front gear set του torque tube με λειψά δοντάκια. Ελάχιστη η ζημιά σε σχέση με τα χειρότερα που θα μπορούσαν να έρθουν.
    Γι' αυτό: Πέτα πιο ψηλά αγόρι μου, πέτα με ασφάλεια.

    Υ.Γ. Παρακαλώ τα σχόλια τύπου "εμ στα 'λεγα" από τον γνωστό άγνωστο να λείπουν.
    Υ.Γ.2 Μπας και περισσεύει σε κανένα το front gear set του torque tube γιατί δεν το βλέπω να είναι in stock εδώ στο Ελλάντα (με το αζημίωτο πάντα).
    Journalisée



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Répondre #1631 le: Mercredi, 5 Aoϋt 2009, 12:32:23 »

    Στο site του Κούτσουλα δείχνει in stock.   Αλλιώς πάς στο αμέσως επόμενο

    Kάνε ένα τηλ. πρώτα, γιατι μπορεί να είναι και κλειστός.

    Επίσης βλέπω και ότι υπάρχει και στο hobby trip.

    Επίσης στο μέλλον, μπορείς να δείς και το θέμα του ιμάντα..... Wink

    Journalisée

    Sponsored by: nemhobby.com 

    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Répondre #1632 le: Mercredi, 5 Aoϋt 2009, 12:49:09 »

    Στο site του Κούτσουλα δείχνει in stock.   Αλλιώς πάς στο αμέσως επόμενο

    Kάνε ένα τηλ. πρώτα, γιατι μπορεί να είναι και κλειστός.

    Επίσης βλέπω και ότι υπάρχει και στο hobby trip.

    Επίσης στο μέλλον, μπορείς να δείς και το θέμα του ιμάντα..... Wink


    Thanks Johny. Το ψιλοέψαξα και βρήκα 2-3 μαγαζιά να τα έχουν (αρκεί όπως είπες να είναι ανοικτά τέτοιες μέρες).
    Journalisée



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Répondre #1633 le: Mercredi, 5 Aoϋt 2009, 14:45:43 »

    Γιωργη ησουν τυχερος ατυχος σε αυτην την περιπτωση αλλα εδειξες να το εφχαριστιεσαι οποτε οτι και να γινοταν χαλαλι....
    δυστυχως αυτες οι μανουβρες δειχνουν ωραιες στο υψος του ματιου και οχι ψηλωτερα οποτε εχει το ρισκο του...
    ολα καλα!!!
    Journalisée

    TDRigid 2011
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Répondre #1634 le: Mercredi, 5 Aoϋt 2009, 15:15:09 »

    Γιωργη ησουν τυχερος ατυχος σε αυτην την περιπτωση αλλα εδειξες να το εφχαριστιεσαι οποτε οτι και να γινοταν χαλαλι....
    δυστυχως αυτες οι μανουβρες δειχνουν ωραιες στο υψος του ματιου και οχι ψηλωτερα οποτε εχει το ρισκο του...
    ολα καλα!!!
    Ναι Κώστα, όντως χαμηλά είναι πολύ πιο εντυπωσιακό και γι' αυτό γλυκάθηκα και την πάτησα. Το κόστος της ζημιάς είναι ελάχιστο και δεν με στεναχωρεί καθόλου. Αυτό που με στεναχωρεί είναι ότι ήταν η πρώτη πτώση του και δεύτερον θα χρειαστεί να κάνω το γύρο της Αθήνας για 2 ανταλλακτικά.
    Journalisée



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    Pages: 1 ... 106 107 108 [109] 110 111 112 ... 119     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Modérateur: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Fil de discussion: T REX 600 NITRO
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.024 secondes avec 26 requêtes.