vtr
|
|
« Απάντηση #1605 στις: Πέμπτη, 16 Ιούλ 2009, 23:41:09 » |
|
Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στους φίλους VTR και CU19X που ξόδεψαν το απόγευμά τους για να με βοηθήσουν! Τα προβλήματα από ότι φαίνεται λύθηκαν. Απογεύματα θα βρεθούν πολλά... Το ζητούμενο είναι να εξαλείψουμε παντελώς το (πρόβλημα) φίλε manosm1. Πάντως απο ότι είδες......δεν είναι στο χέρι του.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
cu19x
|
|
« Απάντηση #1606 στις: Παρασκευή, 17 Ιούλ 2009, 07:35:49 » |
|
Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στους φίλους VTR και CU19X που ξόδεψαν το απόγευμά τους για να με βοηθήσουν! Τα προβλήματα από ότι φαίνεται λύθηκαν. Εσύ να 'σε καλά φίλε Μάνο, να έχεις υπομονή και τα υπόλοιπα έρχονται
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Trex 600NSP HDX 450 V3 Walkera 36 Kyosho EP Caliber M24
|
|
|
vtr
|
|
« Απάντηση #1607 στις: Παρασκευή, 17 Ιούλ 2009, 21:47:27 » |
|
αφου με τυριά αρχολείσαι!!!!!!!!!!!!!!!!
....gouskone, θέλεις μια φετούλα απο το κεφαλοτύρι μου........... Λέγε πόσο θές.......50 - 100 γραμμάρια....
|
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Απάντηση #1608 στις: Σάββατο, 18 Ιούλ 2009, 04:22:30 » |
|
εχω δισανεξία στην λακτόζη......
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #1609 στις: Σάββατο, 18 Ιούλ 2009, 04:47:39 » |
|
Λοιπον καλησπερα ξανα και απο εμενα..μετα απο 2 μηνες αποχης λογο εξεταστικης και καποιον υποχρεωσεων ειπα να ξαναρχισω τις πτησεις...τα πραγματα δεν πηγαν οπως τα περιμενα.... Αρχικα ειχα πολλες στροφες παρολο που η βελονα ηταν ανοιχτη και εψαχνα να βρω τι ειναι αυτο που φταιει..οταν ανοιγα την βελονα περισσοτερο μ μπουκονε και δεν ειχε δυναμη...Ισως εφτεγε το καυσιμο 15% οπου το ειχα αφησει 3 μηνες μεσα στο πορτπαγκαζ και μεσα στη ζεστη...το μπουκαλι ειχε παραμορφωθει... Το κακο ειναι οτι δεν αγορασα αλλο καυσιμο για να δω αν εφτεγε το καυσιμο και χρησιμοποιησα cool power25 % αλλα αεροπλανικο που ειχα απο τον πατερα μ..Αεροπλανικο και κλιστη βελονα ειχαν αυτο το αποτελεσμα... καλος ρε αντε κρατατο για μπρελοκ.... τα καταφερες παλι... χιλιες φορες σου ειπα ανοιξε την οχι κλεισε!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
antonis007
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 37
|
|
« Απάντηση #1610 στις: Σάββατο, 18 Ιούλ 2009, 16:08:11 » |
|
καλος ρε αντε κρατατο για μπρελοκ.... τα καταφερες παλι... χιλιες φορες σου ειπα ανοιξε την οχι κλεισε!! [/quote]
Eλα σημερα πηρα τα ανταλλακτικα και καυσιμο...εφυγε παλι το 100αρι... θα το ετοιμασω σε λιγο και αυριο πεταω ασπροπυργο.. τελικα δεν χαλαει το καυσιμο λογο ζεστης π λεγαμε...οι πολλες μοιρες με φτωχο μειγμα εφτεγαν...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
honney bee cp2 T-rex 600 nitro pro
|
|
|
misterHATORI
|
|
« Απάντηση #1611 στις: Δευτέρα, 20 Ιούλ 2009, 08:59:35 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
"FLY OR DIE!"
|
|
|
THEO_LEGEND
|
|
« Απάντηση #1612 στις: Δευτέρα, 20 Ιούλ 2009, 12:46:28 » |
|
Aλλαζω λιγο θεμα συζητησης....και ρωτω κατι γενικο Με αυτο το ελικοπτερο ποσο κρατα στο περιπου η πτηση μεχρι να τελειωσει το δοχειο καυσιμου;;;
με ενα 5κιλο δοχειο ποσα γεμισματα βγαινουν;
προσπαθω να σκεφτω τα εξοδα πτησης σε σχεση με ενα ηλεκτρικο γι αυτο ρωταω.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
what the fuck...γιατί δεν πετάει :p
|
|
|
akritas
|
|
« Απάντηση #1613 στις: Δευτέρα, 20 Ιούλ 2009, 13:35:18 » |
|
για 50ρι ελικοπτερο 8 με 10 ρεζερβουάρ ανά γαλόνι* , ανάλογα την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ....
*γαλόνι = 3,78 λίτρα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
AVANT aurora
|
|
|
cu19x
|
|
« Απάντηση #1614 στις: Δευτέρα, 20 Ιούλ 2009, 13:38:45 » |
|
Aλλαζω λιγο θεμα συζητησης....και ρωτω κατι γενικο Με αυτο το ελικοπτερο ποσο κρατα στο περιπου η πτηση μεχρι να τελειωσει το δοχειο καυσιμου;;;
Εξαρτάται από τον τρόπο που πετάς, από την ρύθμιση του μοτέρ, από το ποιο μοτέρ θα χρησιμοποιείς κλπ. με ενα 5κιλο δοχειο ποσα γεμισματα βγαινουν;
Εξαρτάται από τα παραπάνω. Πάντως θα σου πρότεινα να το ψάξεις αρκετά παρά να κάνεις μόνος σου το "εξοδολόγιο" του κάθε μοντέλου γιατί όλο και κάτι θα σου ξεφύγει. Έτσι και αλλιώς έχει πάρει το μάτι μου σε ξένα forum άπειρα posts για το συγκεκριμένο θέμα. Το "Nitro vs Electric" έχει πολυσυζητηθεί και έχω την εντύπωση πως το αποτέλεσμα των περισσότερων συζητήσεων έβγαζαν ότι σε βάθος χρόνου το κόστος έρχεται περίπου στα ίδια επίπεδα οπότε καταλήγεις να επιλέξεις βάση τι σου αρέσει περισσότερο . Καλή επιτυχία στην επιλογή σου
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Trex 600NSP HDX 450 V3 Walkera 36 Kyosho EP Caliber M24
|
|
|
kmiglis
|
|
« Απάντηση #1615 στις: Δευτέρα, 20 Ιούλ 2009, 15:02:24 » |
|
ειναι ολα υπολογισμενα απο την βιομηχανια να ερχεται μια η αλλη. οι λιπο ομως τελευταια εχουν μεγαλη πτωση τιμων οποτε μπορει και να συμφερει σε λιγο καιρο μιλαω για κατηγοριες 50 και πανω...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
TDRigid 2011
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #1616 στις: Τρίτη, 21 Ιούλ 2009, 09:09:13 » |
|
για 50ρι ελικοπτερο 8 με 10 ρεζερβουάρ ανά γαλόνι* , ανάλογα την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ....
*γαλόνι = 3,78 λίτρα
Ακόμη στο γαλόνι των 3,78 λίτρων βρίσκεσαι ? Εδώ και καιρό το γαλόνι ισούται με 5 λίτρα !!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
akritas
|
|
« Απάντηση #1617 στις: Τρίτη, 21 Ιούλ 2009, 10:04:23 » |
|
για 50ρι ελικοπτερο 8 με 10 ρεζερβουάρ ανά γαλόνι* , ανάλογα την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ....
*γαλόνι = 3,78 λίτρα
Ακόμη στο γαλόνι των 3,78 λίτρων βρίσκεσαι ? Εδώ και καιρό το γαλόνι ισούται με 5 λίτρα !! ναι... έχω ένα υπόλοιπο από ένα coolpower , να το κάψω κι αυτό να μην ξεζουμίσει... και μετά αρχίζω το optifuel
|
|
|
Καταγράφηκε
|
AVANT aurora
|
|
|
kmiglis
|
|
« Απάντηση #1618 στις: Τρίτη, 21 Ιούλ 2009, 15:10:04 » |
|
30αρι optifuel υπαρχει πουθενα εδω?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
TDRigid 2011
|
|
|
vtr
|
|
« Απάντηση #1619 στις: Τρίτη, 21 Ιούλ 2009, 17:28:29 » |
|
Εγώ πάλι παιδιά, χωρίς να γνωρίζω σε βάθος χρόνου τι συμφέρει καλύτερα στήν περίπτωση (Nitro vs Electric) νομίζω ότι δεν πρέπει να ξεχνάμε το πιο βασικό...... Συνολικό χρόνο πτήσης, ανά εκάστοτε ημέρα πτήσης. Δέν υπάρχει σύγκριση......Το θερμικό είναι μονόδρομος..... Πετάς.....μέχρι να μπογκάρει ο εγκέφαλος, και να μήν δίνει άλλο....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|