panioul
|
|
« Antwort #375 am: Montag, 4 Aug 2014, 15:23:11 » |
|
Ήθελα να μειώσω όσο γίνεται τους κραδασμούς από τον μονοκύλινδρο DLE55 στην άτρακτο, αφού δεν μπορούσα να προσθέσω ολόκληρη αντικραδασμική βάση γιατί θα μου έβγαζε τον κινητήρα πολύ μπροστά αποφάσισα να χρησιμοποιήσω σινεμπλόκ μεταξύ των βάσεων και του firewall...
|
|
|
Gespeichert
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Antwort #376 am: Montag, 4 Aug 2014, 15:30:36 » |
|
Στη συνέχεια ξεκίνησα σιγά σιγά το τριμάρισμα της ατράκτου ώστε να μπορέσει να καθίσει ο κινητήρας...Πιστεύω πως η επιλογή του DLE 55RA είναι ιδανική γιατί κόβεται μόνο το κάτω μέρος του cowl και της ατράκτου ώστε από το πλάι να μη φαίνεται τίποτα...
|
|
|
Gespeichert
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Antwort #377 am: Montag, 4 Aug 2014, 15:31:34 » |
|
...
|
|
|
Gespeichert
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Antwort #378 am: Montag, 4 Aug 2014, 15:32:05 » |
|
Και άλλη μία από το πλάι...
|
|
|
Gespeichert
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Antwort #379 am: Montag, 4 Aug 2014, 15:33:07 » |
|
|
|
|
Gespeichert
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Antwort #380 am: Montag, 4 Aug 2014, 15:39:10 » |
|
Έπειτα ξεκίνησα τις πρώτες δοκιμές για να περαστεί η ντίζα του γκαζιού αφού πρώτα μεγάλωσα το άνοιγμα της τρύπας στο firewall ώστε να μην βρίσκει η ντίζα και ο σωλήνας τροφοδοσίας του καυσίμου... Για ντίζα χρησιμοποιήθηκε μία ντίζα 4/40 με πάσο στην άκρη όπου βιδώθηκε ball link και αυτό πάνω στο αυτάκι του καρμπιρατέρ...Είναι από τις πιο ασφαλείς λύσεις και τελείως άκαμπτη αφού η ντίζα αυτή είναι πολύ χοντρή για γκάζι αλλά δεν μας πειράζει αφού και χώρος υπάρχει και για βάρος δεν έχουμε πρόβλημα...
|
|
|
Gespeichert
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Antwort #381 am: Montag, 4 Aug 2014, 15:42:57 » |
|
Από την άλλη πλευρά η ντίζα είναι ελεύθερη και περαστή στο αυτάκι του σέρβο όπου ασφαλίζει με αλενόβιδα...για καλό και για κακό πάντως θα γίνει και μια εγκοπή στη ντίζα (έχει αρκετό πάχος) ώστε να μην μπορεί να γλιστρήσει...
|
|
|
Gespeichert
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Antwort #382 am: Montag, 4 Aug 2014, 15:45:00 » |
|
Το setup αυτό δίνει πλήρη κίνηση στο σέρβο (100-100) χωρίς να χρειαστεί να μειωθούν τα end-points ώστε να υπάρχει σωστή "ανάλυση" στη διαδρομή του γκαζιού και αν χρειαστεί να γίνουν και ρυθμίσεις για την καμπύλη του γκαζιού (συνήθεια από 3d - άδικα setup!!!)
|
|
|
Gespeichert
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Antwort #383 am: Montag, 4 Aug 2014, 16:03:46 » |
|
Σειρά είχε η βάση του cowl...Ο κινέζος εδώ πραγματικά αφιερώνει γιατί στις οδηγίες λέει αφού κολλήθει η βάση πάνω στην άτρακτο τότε να γίνουν τρύπες πίσω από κάθε τρύπα της βάσης ώστε να βιδωθεί εκεί το cowl...Δεν ξέρω τι σκέφτονταν όταν γράφανε τις οδηγίες πάντως σε πολλά foroum διάβαζα ότι κανένας δεν μπορούσε να το κάνει έτσι και τώρα κατάλαβα το γιατί!!! Πίσω από τις τρύπες τις βάσης υπάρχει κενό!!! Οπότε έγινε κάτι καλύτερο το οποίο δεν θα έχει και πρόβλημα να λασκάρουν οι βίδες ή να ξεχειλώσουν οι τρύπες τους με τους κραδασμούς...
|
|
|
Gespeichert
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Antwort #384 am: Montag, 4 Aug 2014, 16:20:25 » |
|
Οπότε κολλήθηκε η μία βάση πάνω στην άτρακτο και σε κάθε τρύπα της περάστηκε από πίσω τυφλό παξιμάδι Μ3 ώστε να βιδωθεί εκεί η άλλη βάση που θα κολληθεί στο cowl...
|
|
|
Gespeichert
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Antwort #385 am: Montag, 4 Aug 2014, 16:21:28 » |
|
...
|
|
|
Gespeichert
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
dgiatr
|
|
« Antwort #386 am: Montag, 4 Aug 2014, 22:20:01 » |
|
Παναγιώτη πρόσεξε τα σινεμπλόκ που έβαλες στη βάση της μηχανής, μπορεί να σου δημιουργήσουν προβλήματα αντί να σου λύσουν. Γενικά θέλει πολυ προσοχή με τις αντικραδασμικές βάσεις , πρέπει να είναι καλά μελετημένες γιατί αλλιώς δημιουργούν κραδασμούς αντί να απσβένουν. Εγω στην θέση σου δεν θα την έβαζα, όπως δεν έχω βάλει ποτέ και δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα. θα ήταν προτιμότερο να ενισχύσεις το firewall, έστω και εξωτερικά με υαλούφασμα , στο χειλάκι που σχηματίζεται μεταξύ ατράκτου και firewall. ....Εγώ έχω βάλει 75 cc μηχανή χωρίς αντικραδασμική και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Την ηλεκτρονική την έχω βάλει στο πάνω μέρος της μηχανής περιτυλιγμένη με αρμαφλέξ και το καλώδιο το περνάω μέσα στο cowl και προς τα κάτω.
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ArgyrisGiannetakis
|
|
« Antwort #387 am: Montag, 4 Aug 2014, 22:30:51 » |
|
Συμφωνώ απόλυτα με τον Δημητράκη για τις αντικραδασμικές!Και εγώ τις αποφέυγω.Και για τα υφασματάκια επίσης! και στην σέλα του φτερού γύρω γύρω!Επίσης στα retract κάτω απο τις μονάδες και στις βάσεις, epoxol και υφασματάκια!
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
panioul
|
|
« Antwort #388 am: Montag, 4 Aug 2014, 23:47:46 » |
|
ΟΚ!!!! Ότι πει η ομάδα!!! Η αλήθεια είναι ότι τα σινεμπλόκ δεν είναι ακριβώς φτιαγμένα γι΄αυτή τη δουλειά αλλά είναι κλεμμένα από την αντικραδασμική βάση της Great Planes ( http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXJ774&P=ML) την οποία όμως δεν μπορώ να τη χρησιμοποιήσω γιατί θα έβγαινε πάρα πολύ έξω η μηχανή...Οπότε θα αφαιρεθούν και έτσι θα πάει άλλα 3-4mm η μηχανή πιο πίσω. Αύριο που θα ασχοληθώ και άλλο με το cowl θα ενισχύσω με πανάκια το firewall από την έξω πλευρά στο χείλος με την άτρακτο. Το κακό είναι πως δεν έχουμε καθόλου πρόσβαση από τη μέσα πλευρά...
|
|
|
Gespeichert
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Antwort #389 am: Montag, 4 Aug 2014, 23:50:52 » |
|
.....Την ηλεκτρονική την έχω βάλει στο πάνω μέρος της μηχανής περιτυλιγμένη με αρμαφλέξ και το καλώδιο το περνάω μέσα στο cowl και προς τα κάτω.
Δημήτρη το μπουζί εσύ αν δεν κάνω λάθος το έχεις λίγο στο πλάι;; Το γυρνάς το καλώδιο προς τα εμπρός για να το περάσεις μέσα στο cowl;; Αν μπορείς στείλε καμία φώτο πριν το κόψω και κάνα καμιά μ.......
|
|
|
Gespeichert
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
|