Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 20:52:14

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 20:52:14

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304515
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 18
    Totale: 20
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 [3] 4  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Mr. Akiba - Proline  (Letto 12805 volte)
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #30 il: Mercoledì, 8 Lug 2009, 21:28:54 »

    και ο κομμενος header...δε το περιμενα... Δάκρυ buck2


    * Header1_.JPG (37.42 KB, 640x480 - visto 737 volte.)

    * Header2_.JPG (33.99 KB, 640x480 - visto 725 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #31 il: Mercoledì, 8 Lug 2009, 21:30:56 »

    παω για αλλαγη και ερχομαι...


    * Header3_.JPG (35.51 KB, 640x480 - visto 714 volte.)

    * Header4_.JPG (33.53 KB, 640x480 - visto 716 volte.)
    Loggato
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.111



    « Risposta #32 il: Mercoledì, 8 Lug 2009, 21:38:28 »

    Κρίμα Nick, αλλά καλύτερα τώρα παρά αργότερα.  Να είναι η τελευταία στραβή!  Thumbs up

    Σεραφείμ
    Loggato

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #33 il: Giovedì, 9 Lug 2009, 10:25:06 »

    Καλημέρα Σεραφειμ οντως καλυτερα νωρις παρα αργα... Χαμόγελο εβγαλε αρκετες πτησεις παντως.

    Εβαλα τον αλλο header (822) που ειχα στο Integral αλλα υπαρχει περιπτωση να ακουμπησει εσωτερικα με το cowl σε περιπτωση καποιου backfire οπου ο κιντηρας κινειται αρκετα...θα δειξει. Αν μου ραγισει το cowl τοτε θα το κοψω με το dremel για να αεριζεται κιολας.

    Τελικα εχω καληξει οτι πρεπει να εχεις αρκετα spare απο καποια συγκεκριμενα εξαρτηματα. Για servo, κινητηρα, βαση κτλ εννοειται πως πρεπει να υπαρχουν spare. Αλλα για το συγκεκριμενο header δε το περιμενα αν και η ποιοτητα μεταλου του 823 δεν ηταν τοσο καλη οσο του 822...ειναι συνηθισμενο φαινομενο απ'οτι φαινεται.

    Τα λεμε το ΣΚ  Wink Πολυ πρωι το Σαββατο ετσι?

    Νικος
    Loggato
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.111



    « Risposta #34 il: Giovedì, 9 Lug 2009, 10:58:25 »


    Τα λεμε το ΣΚ  Wink Πολυ πρωι το Σαββατο ετσι?


    Έλεγα να μην κουράσω τις μπαταρίες μου (και μένα  Ανεση)με τόση ζέστη που δείχνει ότι θα έχει το Σάββατο, μια και δεν έχω και το δικό σου κίνητρο της Πορτογαλίας.

    Ίσως την Κυριακή που δείχνει ότι θα είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα.

    Σεραφείμ
    Loggato

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Κωστης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 674


    Playing some blues...


    « Risposta #35 il: Giovedì, 9 Lug 2009, 10:59:11 »

      Να πετας για να ξεδωσεις και να παθαινεις κατι τετοιο, παει κι ερχεται αλλα λιγο πριν τους αγωνες ειναι κριμα. Χανεις προπονησεις! Ευτυχως ειχες το 822 και τουλαχιστον καλυπτεσαι Wink Καλες προπονησεις Νικολα και οτι καλυτερο στην Ευρωπη  Χαμόγελο
    Loggato

    …χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #36 il: Sabato, 11 Lug 2009, 01:15:16 »

     Να πετας για να ξεδωσεις και να παθαινεις κατι τετοιο, παει κι ερχεται αλλα λιγο πριν τους αγωνες ειναι κριμα. Χανεις προπονησεις! Ευτυχως ειχες το 822 και τουλαχιστον καλυπτεσαι Wink Καλες προπονησεις Νικολα και οτι καλυτερο στην Ευρωπη  Χαμόγελο

     Thumbs up δεν πρεπει να υπαρχει ιδιαιτερο αγχος,... πανω απ'ολα ισχυει το "Pattern is Fun"!!

    Καλο βραδυ και καλες πτησεις, αυριο πολυ πρωινο ξυπνημα knuppel2
    Νικος
    Loggato
    gregdag
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 49



    « Risposta #37 il: Sabato, 11 Lug 2009, 01:44:45 »

    pattern is fun αλλα πριν τους αγωνες το ανχος υπαρχει και ευτυχως που υπαρχει γιατι ετσι γινομαστε καλυτεροι                     
    νικο καλο κουραγιο και δυναμη στις προπονησεις σου και ακομα καλυτερα στους αγωνες Thumbs up
    Loggato
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #38 il: Lunedì, 3 Ago 2009, 20:35:12 »

    Μετρα κατα του καυσωνα...ευτυχως δουλευουν και πολυ καλα μαλιστα... buck2

    Η νεα 170 ειναι διαμαντι χωρις διαροες και πραγματικα κελαηδαει... lalala



    * BFL1.JPG (31.57 KB, 640x480 - visto 507 volte.)

    * BFL2.JPG (39 KB, 640x480 - visto 483 volte.)

    * DZ_1.JPG (42.31 KB, 640x480 - visto 509 volte.)
    Loggato
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #39 il: Martedì, 4 Ago 2009, 01:04:49 »

    Νίκο το σφουγγάρι που έβαλες μέσα στο cowl τι ρόλο παίζει;
    Loggato

    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 479



    « Risposta #40 il: Martedì, 4 Ago 2009, 11:13:33 »

    Δεν επιτρεπει στον αερα να παρει την πιο ευκολη (μικροτερης αντιστασης) διαδρομη για αυτον, και περναει μεσα απο τα πτερυγια της κυλινδροκεφαλης εκει οπου χρειαζεται. Οι φιλοι μας οι Αμερικανοι το αποκαλουν baffling και ειναι must στις βενζινες και στα μεγαλα μοντελα.

    Νικο πολυ ωραια και γρηγορη σε χρονο λυση το σφουγγαρι.
    Loggato

    Ignorance is bliss
    thana-psi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 178



    « Risposta #41 il: Martedì, 4 Ago 2009, 11:16:35 »

    Δεν επιτρεπει στον αερα να παρει την πιο ευκολη (μικροτερης αντιστασης) διαδρομη για αυτον, και περναει μεσα απο τα πτερυγια της κυλινδροκεφαλης εκει οπου χρειαζεται. Οι φιλοι μας οι Αμερικανοι το αποκαλουν baffling και ειναι must στις βενζινες και στα μεγαλα μοντελα.

    Νικο πολυ ωραια και γρηγορη σε χρονο λυση το σφουγγαρι.




    ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟ ΚΟΛΠΑΚΙ  Thumbs up Wink idiot2 Thumbs up Wink idiot2 Thumbs up Wink idiot2 Thumbs up Wink idiot2
    Loggato
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #42 il: Martedì, 4 Ago 2009, 11:17:11 »

    Καλημερα,

    Το foam εχει τοποθετηθει στα πλαγια και στο κατω μερος της κεφαλης για να οδηγει τη ροη του αερα μονο επανω στην κεφαλη και να διαφευγει απο τις ψυχτρες. Ο ορος που χρησιμοποιειται στα Αγγλικα ειναι baffling. Απο την αριστερη πλευρα που ειναι η εξαγωγη εχει αφεθει ενα μικρο κενο για να ψυχεται ο header.

    Επισης παρατηρησα οτι πλεον ο κιντηρας μου ψυχεται πληρως μετα την προσγειωση σε αρκετα συντομοτερο χρονικο διαστημα σε σχεση με πριν και πλεον το spinner δεν θερμαινεται το ιδιο.

    Φιλικα,
    Νικος
    Loggato
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #43 il: Martedì, 4 Ago 2009, 11:24:26 »

    Όντως ωραίο κόλπο, θα το έχουμε στα υπόψη  Thumbs up
    Loggato

    mikeg
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 25


    « Risposta #44 il: Martedì, 4 Ago 2009, 11:37:47 »

    Πολυ εξυπνο πραγματι.....ειδικα τωρα το καλοκαιρι..
    Loggato
    Pagine: 1 2 [3] 4  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Moderatori: 3DJunk, stavros)  |  Topic: Mr. Akiba - Proline
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.023 secondi con 27 queries.