Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.251 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 20:18:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 20:18:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Χθες στις 00:32
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 20:03]

από w1ndsurfer
[Σήμερα στις 19:20]

[Σήμερα στις 18:52]

[Σήμερα στις 09:42]

από Mirage
[Σήμερα στις 09:20]

από vilisdev
[Σήμερα στις 09:17]

από gkcarbons
[Χθες στις 21:45]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:39]

[Χθες στις 18:18]

από giles 202
[Χθες στις 14:34]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]

από dominicm
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:17:48]

[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 12:10:21]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 10:38:49]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284251
Σύνολο θεμάτων: 11307
Online σήμερα: 55
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 29
Συνολικά: 47
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Mr. Akiba - Proline « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 4 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Mr. Akiba - Proline  (Αναγνώστηκε 9700 φορές)
   
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 20:51:16 »

Σημερα πεταξα το Proline σχεδιασμενο απο τον Ιαπωνα Yokochiro Akiba, εναν ολοκληρωμενο μοντελιστη, κατασκευαστη και πιλοτο παγκοσμιας φημης.

Στην αρχη ειχα ενα προβλημα υπερθερμανσης της πιπας με το belly pan τοποθετημενο, αντιμετωπιστηκε ομως με το φορητο Dremel και διευρινση των εισαγωγων/εξαγωγων. Κατα τα αλλα πηγε πολυ καλα. Χρειαζομαι μερικες πτησεις για να συνηθισω το μοντελο.

Μερικες φωτογραφιες λοιπον.


* PL_Pitts1.JPG (40.48 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 675 φορές.)

* PL_Pitts2.JPG (49.1 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 682 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 21:13:06 από Nikolas » Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 20:52:45 »

....


* PL_Pitts3.JPG (47.67 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 675 φορές.)

* PL_Pitts4.JPG (34.4 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 678 φορές.)

* PL_Pitts5.JPG (41.08 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 654 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 20:55:02 »

....Japan!! Grin


* PL_Pitts6.JPG (47.73 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 659 φορές.)

* PL_Wing.JPG (46.03 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 678 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 20:56:41 »

....


* PL_Grass1.JPG (66.49 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 671 φορές.)

* PL_Grass2.JPG (67.77 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 679 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 21:00:24 »

....


* PL_Grass3.JPG (68.87 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 679 φορές.)

* PL_3DJunk2.JPG (59.26 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 671 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 21:02:02 »

Πτηση...


* PL_Flight1.JPG (19.93 KB, 909x655 - εμφανίστηκε 652 φορές.)

* PL_Flight2.JPG (26.87 KB, 1014x694 - εμφανίστηκε 652 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 21:06:15 »

Πριν την πτηση...


* Preflight1.JPG (39.44 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 647 φορές.)

* Preflight2.JPG (40.21 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 643 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 21:08:12 »

Προσγειωση...


* PL_Landing1.JPG (40.34 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 649 φορές.)

* PL_Landing2.JPG (37.62 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 640 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 21:10:30 »

Ευτυχισμενος ιδιωκτητης... Grin



* PL_3DJunk.JPG (46.09 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 638 φορές.)

* PL_3DJunk3.JPG (49.63 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 629 φορές.)
Καταγράφηκε
Κωστης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 694


Playing some blues...


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 22:12:23 »

  Καλοπεταχτο Νικολα και προπαντων καλοπροπονητο!  Wink
Καταγράφηκε

…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
gregdag
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 49



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 23 Μάρ 2009, 12:53:32 »

Καλες πτησεις νικολα και ακομα καλυτερες προσγειωσεις Thumbs up
Καταγράφηκε
Γαβανάς Χάρης
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 197


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 23 Μάρ 2009, 14:52:47 »

Τελικά άπιστε Θωμά βγήκε το λουλούδι κάτω απο 4700 όπως στο είχα υπολογίσει!!!!!

Μπορείς να με αποκαλείς πλέον και Mr Akiba's son... Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Καλοπέταχτο και καλές προσγειώσεις

Φιλικά Χάρης

Υ.Γ. ( Μην ξεχνάς να το φουλάρεις πρίν κάθε πτήση, και αυτό επίσης δεν πετάει χωρίς καύσιμο ξέρεις εσυ απο αυτά...)
Καταγράφηκε
TOLIS
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.271



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 23 Μάρ 2009, 17:08:44 »

καλοριζικο, καλοπεταχτο και καλες προσγειώσεις.
καταπλητικό μοντέλο νικόλα..... Thumbs up Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε

cogito ergo sum....
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 23 Μάρ 2009, 18:19:32 »

Kαλές πτήσεις Νικόλα,πανέμορφο! να το χαίρεσαι μέχρι να το βαρεθείς  Thumbs up
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.107



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 28 Μάρ 2009, 20:39:57 »

Μερικές φώτο από το Proline από την σημερινή προπόνηση στο Ακρέφνιο

Σεραφείμ


* P1040109_Medium.JPG (13.28 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 435 φορές.)

* P1040119_Medium.JPG (18.82 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 438 φορές.)

* P1040127_Medium.JPG (34.11 KB, 512x600 - εμφανίστηκε 448 φορές.)
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 29 Μάρ 2009, 03:26:22 »

Ωραιες ληψεις Σεραφειμ!

Και μια φωτογραφια σε....ευρωπαικο τοπιο... Grin απο την ξεκουραση στα pits.


* PL_View.JPG (40.71 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 780 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 1 Απρ 2009, 20:24:11 »

Και ενα video απο την 4η πτηση, μετα απο τα πρωτα βασικα trim tests αρχισα σιγα σιγα προπονηση με το μοντελο...δυστυχως δε μπορεσαμε να παρουμε ολη την πτηση...οσο πιο πολυ το πεταω τοσο πιο πολυ το συνηθιζω. Thumbs up

Καταγράφηκε
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 1 Απρ 2009, 21:09:58 »

αψογος... τι καπνογονο εχεις βαλει?
Καταγράφηκε
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 1 Απρ 2009, 23:02:20 »

αψογος... τι καπνογονο εχεις βαλει?
προφανώς ο καπνός που βλέπειs είναι ένα αποτέλεσμα μιας φοβερής μηχανής yamada με coolpower 30%  Thumbs up
δεν βάζουν smoke systems σε τέτοιου είδους αεροπλάνα

Niκόλα γλύφει το μοντέλο! Thumbs up
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 2 Απρ 2009, 00:50:58 »

αψογος... τι καπνογονο εχεις βαλει?
προφανώς ο καπνός που βλέπειs είναι ένα αποτέλεσμα μιας φοβερής μηχανής yamada με coolpower 30%  Thumbs up
δεν βάζουν smoke systems σε τέτοιου είδους αεροπλάνα

Niκόλα γλύφει το μοντέλο! Thumbs up

ε με παραξενεψε οτι το εβγαζε σε συγκεκριμενα σημεια... δεν εχω ξαναδει κατι τετοιο..>!
Καταγράφηκε
Κωστης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 694


Playing some blues...


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 2 Απρ 2009, 01:00:43 »

   Η μαγεια των  YS  Wink... βεβαια σε pattern πτησεις δεν ειναι και τοσο καλο, διοτι φαινεται εντονα το ιχνος που αφηνει το μοντελο στον κριτη.
Καταγράφηκε

…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 2 Απρ 2009, 01:03:35 »

αψογος... τι καπνογονο εχεις βαλει?
προφανώς ο καπνός που βλέπειs είναι ένα αποτέλεσμα μιας φοβερής μηχανής yamada με coolpower 30%  Thumbs up
δεν βάζουν smoke systems σε τέτοιου είδους αεροπλάνα

Niκόλα γλύφει το μοντέλο! Thumbs up

ε με παραξενεψε οτι το εβγαζε σε συγκεκριμενα σημεια... δεν εχω ξαναδει κατι τετοιο..>!
όπου thrust και κάπνα  white flag  Thumbs up
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 2 Απρ 2009, 01:21:36 »

   Η μαγεια των  YS  Wink... βεβαια σε pattern πτησεις δεν ειναι και τοσο καλο, διοτι φαινεται εντονα το ιχνος που αφηνει το μοντελο στον κριτη.

Καλησπερα ναι ειναι το καυσιμο δεν υπαρχει smoke system. Μακαρι το Pattern στην Ελλαδα να φτασει σε τοσο υψηλα επιπεδα που να μας πειραζει μονο το ιχνος της YS...δε νομιζω οτι αυτο πρεπει να μας απασχολει και πολυ προς το παρον τουλαχιστον... Γνωμη μου...αν θελετε την ακουτε...

Σε καθε περιπτωση παντως...οπως λεει και ο λαος..πριν πεινασουν μαγειρευουν κτλ κτλ...


* Smoke_Trail.JPG (38.88 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 628 φορές.)
Καταγράφηκε
Κωστης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 694


Playing some blues...


Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 2 Απρ 2009, 01:24:05 »

 Σωστος ο Νικολας Wink  ... αλλα αυτην η dingo, ΚΑΙΕΙ!!! θελεις ενα γαλονι στα 2 απογευματα Sad
Καταγράφηκε

…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 2 Απρ 2009, 01:40:51 »

Ας μιλησουμε λιγο ποσοτηκα.

Καταναλωσεις:

YS 160 DZ: 1 Gallon CP Heli 30% => 8 x 8λεπτες πτησεις

YS 170 DZ: 1 Gallon CP Heli 30% => 9-10 x 8λεπτες πτησεις αναλογως της ρυθμισης

Σε περιοδο πριν απο αγωνες μια καλη προπονηση ειναι γυρω στις 8 πτησεις τη φορα (υπαρχουν φορες που το ξεπερναμε αυτο). Συνηθως ομως  μια προπονηση απαιτει κατα μεσο ορο 1 gallon.

Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 7 Απρ 2009, 22:37:53 »

Μερικες πολυ "φρεσκιες" φωτογραφιες απο τους Εθνικους Αγωνες Ιαπωνιας και του ProLine Evo. H νεα εκδοση του ProLine εφαγε λιγο παραπανω και παχυνε.... το canopy ειναι αρκετα  μπροστα επισης. Το canaliser ειναι πλεον std για τα final και unknown προγραμματα.



* Akiba2_.JPG (32.03 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 557 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Τρίτη, 7 Απρ 2009, 22:41:58 »

OS-200 EFI και soft mount απο Αkiba, παρομοιας κατασκευης με της Budd αλλα χρησιμοποιηει ξυλο αντι για πλαστικο.

Μr. Akiba 3os στους Εθ.Αγωνες Ιαπωνιας. Thumbs up


* Akiba1_.JPG (31.71 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 550 φορές.)

* Mr.Akiba_.JPG (31.31 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 543 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 7 Απρ 2009, 22:49:32 »

Αλλη μια φωτο...και η Εθν. Ομαδα Ιαπωνιας.

1. Tetsuo Onda - Naruke Aries 200 YS-170 CDI, Futaba FASST 14MZ

2. K.Suzuki - Mid Rex OS-200 EFI, Futaba FASST 14MZ

3. Y.Akiba - ProLine Evo OS-200 EFI, Futaba FASST 14MZ



* Mr.Akiba_.2JPG.jpg (47.59 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 527 φορές.)

* Japan_Team.JPG (40.93 KB, 640x398 - εμφανίστηκε 549 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 7 Ιούν 2009, 20:15:58 »

Το ΣΚ ηταν καυτο θα ελεγα αλλα δεν σταθηκε εμποδιο στην προπονηση. Ευτυχως καποια θεματακια διαροων που ειχα με τον κινητηρα μου επιλυθηκαν, πλεον χρησιμοποιω canalizer και η συμπεριφορα του μοντελου εχει βελτιωθει αρκετα στα roll και στο knife edge. Η χρηση canaliser έκανε το rudder πιο αποτελεσματικο με αποτέλεμσμα να αυξήσω το expo κατα 10% στο normal mode.

Πλεον χρησιμοποιω το μεταλικο spinner (TruTurn) αφου βοηθαει στην ψυξη του κινητηρα σε συνθήκες υψηλών θερμοκρασιών (καλύτερη απαγωγή θερμότητας σε σχέση με το πλαστικό). Επίσης είναι απόλυτα ζυγισμένο απο το εργοστάσιο => μικρότερη ένταση θορύβου και λιγοτεροι κραδασμοι.

Η 170 δουλεύει περίφημα ακόμα και σε συνθήκες καύσωνα, 2-3 click πιο μπουκώμενη από τη normal ρύθμιση με την 18.1x10. Δεν εχω καταληξει ακομη στην τελικη προπελα, θα δοκιμαστουν συντομα 18.1x11 και 19x11.

Αρα καποια απο τα τεχνικα θεματα που ειχα επιλυθηκαν, τωρα full προπονηση! Η αληθεια ειναι οτι πετας με αλλη ψυχολογια αν αισθανεσαι πως το μοντελεο ειναι απολυτα αξιοπιστο, ειδκα οταν δοκιμαζεται σε συνθηκες καυσωνα.

Νικος


* TT_Tcan1.JPG (69.87 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 457 φορές.)

* TT_Tcan2.JPG (69.11 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 452 φορές.)

* TT_Spinner.JPG (37.87 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 439 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Σάββατο, 4 Ιούλ 2009, 21:28:46 »

Προσφατο video με canaliser (η ποιοτητα εικονας και ηχου δεν ειναι καλη) δυστυχως μια ατυχια που ειχα με τον header  της εξατμισης δε μου επετρεψε να πεταξω παραπανω. Ευκαιρια λοιπον για αλλαγη κινητηρα και header συντομα... Thumbs up

Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Τετάρτη, 8 Ιούλ 2009, 21:28:54 »

και ο κομμενος header...δε το περιμενα... buck2


* Header1_.JPG (37.42 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 668 φορές.)

* Header2_.JPG (33.99 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 657 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Τετάρτη, 8 Ιούλ 2009, 21:30:56 »

παω για αλλαγη και ερχομαι...


* Header3_.JPG (35.51 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 650 φορές.)

* Header4_.JPG (33.53 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 660 φορές.)
Καταγράφηκε
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.107



Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Τετάρτη, 8 Ιούλ 2009, 21:38:28 »

Κρίμα Nick, αλλά καλύτερα τώρα παρά αργότερα.  Να είναι η τελευταία στραβή!  Thumbs up

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Πέμπτη, 9 Ιούλ 2009, 10:25:06 »

Καλημέρα Σεραφειμ οντως καλυτερα νωρις παρα αργα... εβγαλε αρκετες πτησεις παντως.

Εβαλα τον αλλο header (822) που ειχα στο Integral αλλα υπαρχει περιπτωση να ακουμπησει εσωτερικα με το cowl σε περιπτωση καποιου backfire οπου ο κιντηρας κινειται αρκετα...θα δειξει. Αν μου ραγισει το cowl τοτε θα το κοψω με το dremel για να αεριζεται κιολας.

Τελικα εχω καληξει οτι πρεπει να εχεις αρκετα spare απο καποια συγκεκριμενα εξαρτηματα. Για servo, κινητηρα, βαση κτλ εννοειται πως πρεπει να υπαρχουν spare. Αλλα για το συγκεκριμενο header δε το περιμενα αν και η ποιοτητα μεταλου του 823 δεν ηταν τοσο καλη οσο του 822...ειναι συνηθισμενο φαινομενο απ'οτι φαινεται.

Τα λεμε το ΣΚ  Wink Πολυ πρωι το Σαββατο ετσι?

Νικος
Καταγράφηκε
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.107



Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Πέμπτη, 9 Ιούλ 2009, 10:58:25 »


Τα λεμε το ΣΚ  Wink Πολυ πρωι το Σαββατο ετσι?


Έλεγα να μην κουράσω τις μπαταρίες μου (και μένα  )με τόση ζέστη που δείχνει ότι θα έχει το Σάββατο, μια και δεν έχω και το δικό σου κίνητρο της Πορτογαλίας.

Ίσως την Κυριακή που δείχνει ότι θα είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα.

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
Κωστης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 694


Playing some blues...


Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 9 Ιούλ 2009, 10:59:11 »

  Να πετας για να ξεδωσεις και να παθαινεις κατι τετοιο, παει κι ερχεται αλλα λιγο πριν τους αγωνες ειναι κριμα. Χανεις προπονησεις! Ευτυχως ειχες το 822 και τουλαχιστον καλυπτεσαι Wink Καλες προπονησεις Νικολα και οτι καλυτερο στην Ευρωπη  
Καταγράφηκε

…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Σάββατο, 11 Ιούλ 2009, 01:15:16 »

 Να πετας για να ξεδωσεις και να παθαινεις κατι τετοιο, παει κι ερχεται αλλα λιγο πριν τους αγωνες ειναι κριμα. Χανεις προπονησεις! Ευτυχως ειχες το 822 και τουλαχιστον καλυπτεσαι Wink Καλες προπονησεις Νικολα και οτι καλυτερο στην Ευρωπη  

 Thumbs up δεν πρεπει να υπαρχει ιδιαιτερο αγχος,... πανω απ'ολα ισχυει το "Pattern is Fun"!!

Καλο βραδυ και καλες πτησεις, αυριο πολυ πρωινο ξυπνημα knuppel2
Νικος
Καταγράφηκε
gregdag
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 49



Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Σάββατο, 11 Ιούλ 2009, 01:44:45 »

pattern is fun αλλα πριν τους αγωνες το ανχος υπαρχει και ευτυχως που υπαρχει γιατι ετσι γινομαστε καλυτεροι                     
νικο καλο κουραγιο και δυναμη στις προπονησεις σου και ακομα καλυτερα στους αγωνες Thumbs up
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Δευτέρα, 3 Αύγ 2009, 20:35:12 »

Μετρα κατα του καυσωνα...ευτυχως δουλευουν και πολυ καλα μαλιστα... buck2

Η νεα 170 ειναι διαμαντι χωρις διαροες και πραγματικα κελαηδαει... lalala



* BFL1.JPG (31.57 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 433 φορές.)

* BFL2.JPG (39 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 426 φορές.)

* DZ_1.JPG (42.31 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 440 φορές.)
Καταγράφηκε
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Τρίτη, 4 Αύγ 2009, 01:04:49 »

Νίκο το σφουγγάρι που έβαλες μέσα στο cowl τι ρόλο παίζει;
Καταγράφηκε

pani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 482



Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Τρίτη, 4 Αύγ 2009, 11:13:33 »

Δεν επιτρεπει στον αερα να παρει την πιο ευκολη (μικροτερης αντιστασης) διαδρομη για αυτον, και περναει μεσα απο τα πτερυγια της κυλινδροκεφαλης εκει οπου χρειαζεται. Οι φιλοι μας οι Αμερικανοι το αποκαλουν baffling και ειναι must στις βενζινες και στα μεγαλα μοντελα.

Νικο πολυ ωραια και γρηγορη σε χρονο λυση το σφουγγαρι.
Καταγράφηκε

Ignorance is bliss
thana-psi
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 182



Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Τρίτη, 4 Αύγ 2009, 11:16:35 »

Δεν επιτρεπει στον αερα να παρει την πιο ευκολη (μικροτερης αντιστασης) διαδρομη για αυτον, και περναει μεσα απο τα πτερυγια της κυλινδροκεφαλης εκει οπου χρειαζεται. Οι φιλοι μας οι Αμερικανοι το αποκαλουν baffling και ειναι must στις βενζινες και στα μεγαλα μοντελα.

Νικο πολυ ωραια και γρηγορη σε χρονο λυση το σφουγγαρι.




ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟ ΚΟΛΠΑΚΙ  Thumbs up Wink idiot2 Thumbs up Wink idiot2 Thumbs up Wink idiot2 Thumbs up Wink idiot2
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Τρίτη, 4 Αύγ 2009, 11:17:11 »

Καλημερα,

Το foam εχει τοποθετηθει στα πλαγια και στο κατω μερος της κεφαλης για να οδηγει τη ροη του αερα μονο επανω στην κεφαλη και να διαφευγει απο τις ψυχτρες. Ο ορος που χρησιμοποιειται στα Αγγλικα ειναι baffling. Απο την αριστερη πλευρα που ειναι η εξαγωγη εχει αφεθει ενα μικρο κενο για να ψυχεται ο header.

Επισης παρατηρησα οτι πλεον ο κιντηρας μου ψυχεται πληρως μετα την προσγειωση σε αρκετα συντομοτερο χρονικο διαστημα σε σχεση με πριν και πλεον το spinner δεν θερμαινεται το ιδιο.

Φιλικα,
Νικος
Καταγράφηκε
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #43 στις: Τρίτη, 4 Αύγ 2009, 11:24:26 »

Όντως ωραίο κόλπο, θα το έχουμε στα υπόψη  Thumbs up
Καταγράφηκε

mikeg
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 25


Προφίλ
« Απάντηση #44 στις: Τρίτη, 4 Αύγ 2009, 11:37:47 »

Πολυ εξυπνο πραγματι.....ειδικα τωρα το καλοκαιρι..
Καταγράφηκε
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.190



Προφίλ
« Απάντηση #45 στις: Τρίτη, 4 Αύγ 2009, 12:02:39 »

Καλημέρα Νίκο,

Μου κάνει εντύπωση για το spinner. Από την στιγμή που το spinner ψύχεται άμεσα από την ροή του αέρα, και θερμαίνεται μόνο από την όποια επαφή έχει με την μηχανή, τότε η αποτελεσματικότητα του baffing είναι μεγάλη.

Μήπως έχεις και πραγματικές μετρήσεις?

Καλή συνέχεια στις προπονήσεις.

Αντώνης Παπαδόπουλος
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #46 στις: Τρίτη, 4 Αύγ 2009, 15:09:09 »

Αντωνη καλησπερα,

Οταν το μοντελο πεταει το μεταλλικο spinner ψυχεται αρκετα, με αποτελεσμα οταν το μοντελο προσγειωθει να ειναι ακομα κρυο. Μετα απο μερικα λεπτα ομως λογω μεταφορας θερμοτητας απο τον κινητηρα (θερμος) στο spinner (κρυο) το spinner ζεσταινεται. Παρατηρησα λοιπον οτι πλεον το spinner ειναι αρκετα ψυχροτερο απο οτι πριν. Το να ζεσταινεται το μεταλλικο spinner ειναι συνηθες φαινομενο ιδιαιτερα τους καλοκαιρινους μηνες.

Μετρησεις θερμοκρασιας δεν εχω κανει, παντως μπορω να ακουμπησω με το δαχτυλο μου την κεφαλη μολις προσγειωθω για αρκετα δευτερολεπτα χωρις να νοιωσω ιδιαιτερο καψιμο, κατι που συνεβαινε παλαιοτερα.

Ευχαριστω για τις ευχες,
Νικος
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #47 στις: Παρασκευή, 28 Αύγ 2009, 15:57:48 »

Με τον κο Akiba...καλοι φιλοι.



* Akiba_Worlds1.JPG (54.01 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 269 φορές.)

* Me_Akiba.JPG (46.24 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 285 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #48 στις: Παρασκευή, 28 Αύγ 2009, 16:05:16 »

....Μr. Akiba μας δειχνει πως πρεπει να γινεται... Wink



* Akiba_Worlds2.JPG (51.32 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 277 φορές.)

* Akiba_Worlds3.JPG (56.22 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 271 φορές.)
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 4 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Mr. Akiba - Proline « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.386 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.