Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 08:45:24

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 08:45:24

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 02:09]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304512
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 23
    Total: 23
    Choix de thème

    Pages: [1] 2 3  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Ενας οδηγος περι του τηλεκατευθηνομενου Ελικοπτερου για Αρχαριους  (Lu 29489 fois)
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « le: Mardi, 13 Oct. 2009, 00:27:20 »

    Λοιπον παιδια ενας μικρος οδηγος για τα ειδη του τηλεκατευθυνομενου ελικοπτερου.
    Το κειμενο ειναι απο εξωετερικο με αρκετες παρεμβασεις απο εμενα..

    Υπάρχουν 3 διαφορετικοί τύποι ελικοπτέρων που θα μπορούσατε να αγοράσετε

    Lama(coaxial)

    Honey bee(fixed pitch)


    trex 250 (pitch)


    Το coaxial ελικόπτερο.

    Η έκδοση 4 καναλιών όπως το Esky λάμα V3 παραδείγματος χάριν. Αυτό το heli δεν έχει φτερα στην  ουρά δεδομένου ότι τα δυο κυρια στροφια περιστρέφονται αντιστροφα και ετσι δεν χρειαζεται το ουριαιο στροφειο. Τα φτερα του ειναι σταθερακαι το υψος του ελικοπτερου εξαρται απο την ταχυτητα που γυρναει το στροφειο. . Η κύρια μονάδα ελέγχου στο ελικόπτερο καλείται «4 σε 1». Αυτό είναι ο δέκτης, ο ελεγκτης ταχύτητας και το γυροσκόπιο. Το γυροσκόπιο είναι αρκετά καλό και κρατά την ουρά αρκετά καλά. Αυτό το ειδος ελικοπτερου είναι πολύ σταθερό και μπορεί να αιωρηθεί αρκετά  χωρίς οποιαδήποτε εισαγωγή ελέγχου.  Προοριζεται για χρηση στο εσωτερικό δεδομένου ότι επηρεαζεται πολυ ευκολα απο τον αερα. Ειναι ενα απο τα πιο δημοφιλοι ελικοπτερα εκμαθησης.Έχουν περιπου το ίδιο σύστημα ελέγχου με ενα ελικοπτερο σταθερου στροφειου(fixed pitch) οποτε εκτος του οτι μπορειτε να μαθετε ολες τις κινησεις οπως Aileron Elevator tail throttle μπορειτε να αρχισετε να κανετε ασκησεις αιωρησεις... δλδ να πετατε σε σταθερο υψος εχοντας το ελικοπτερο σταθερο ειτε βλεποντας το απο την ουρα ειτε βλεποντας το απο την μουρη αλλα ειτε απο το πλαι..

    Έτσι, τα πλεονεκτήματα ενός ομοαξονικού ελικοπτέρου είναι….

        * Σταθερό
        * Ανθεκτικό
        * Ικανό να πεταξει σε ενα σπιτι
        * Ελάχιστη ζημία στα αντικείμενα και τους ανθρώπους εαν γινιε ατυχημα
        * Αρκετά φτηνό
        * Αρκετά φτηνό και εύκολο να επισκευάσθει
        * Έρχεται έτοιμο να πετάξει με όλα το ηελκτρικα
        * Μπορει να το πεταξει η οικογενεια σας η και φιλοι σας


    Τα μειονεκτήματα είναι….


        * Δεν μπορειτε να πεταξετε σε εξωτερικο χωρο εκτος και αν δεν εχει καθολου αερα
        * Εαν πετατε σε μεγαλο χωρο θα πρεπει το ελικοπτερο να το πετατε διπλα σας γιατι λογω μικρου μεγεθους εινια πολυ ευκολο να το χασετε απο τα ματια σας κατα την αιωρηση
        * Ο ελεγχος του υψους δεν θα εινια ποτε ακριβης
        * Μπορει να το βαρεθειτε ευκολα
        * Αν και ειναι ο καλυτερος δασκαλος θα δειτε μεγαλες διαφορες οταν πατε στο επομενο σταδιο



    Έπειτα έχουμε το ελικόπτερο Fixed pitch


    Υπάρχουν πολλα τετοια ελικοπτερα απο τα οποια μπορειτε να επιλεξετε ποιο θα αγορασετε,  Μπορείτε να πάρετε ένα μικρό εσωτερικό heli όπως το Walkera 4#3b ή ένα μεγαλύτερο  όπως το Esky Honeybee V2. Πάλι, αυτa είναι 4κανάλα  και το ύψος ελέγχεται από το στροφέio  που επιταχύνεiι ή επιβράδυνει. Αυτό το heli έχει ένα μοτερακι στην ουρα γιαι να μπορειτε να την κατευθυνεται αριστερα και δεξια... Η κύρια μονάδα ελέγχου στο ελικόπτερο καλείται «4 σε 1».Οπως ειπαμε προηγουμενως.Τα μικρα οπως το Walkera μπορειτε να το πεταξετε παλι σε εσωτερικο χωρο αλλα το μεγαλο θελει ενα μεγαλυτερο χωρο οπως ενα γκαραζ η καποιον εξωτερικο χωρο με ελαχιστο αερα μιας που και αυτο επηρεαζεται αρκετα απο τον αερα.

    Πλεονεκτήματα ενός τετοιου ελικοπτερου


        * Ενα καλο ελικοπτερο πριν πατε στα ελικοπτερα μεταβλητου στροφειου
        * Αρκετα ανθεκτικο στις πτωσεις
        * Φτηνο και ευκολο να επισκευασθει
        * Ερχεται ετοιμο να πεταξει οποτε δεν χρειαζεται ιδιαιτερες γνωσεις για να κανει την παρθενικη του πτηση
        * Θα σας κρατησει αρκετο καιρο το ενδιαφερον μεχρι να πατε στο επομενο σταδιο
        * Δεν ειναι πολυ ακριβο να το αγορασετε

    Μεινονεκτηματα του

        * Δεν μπορειται να κανετε πολλα εκτος απο hover σε εναν εσωτερικο κλειστο χωρο
        * Μπορει να τραυματισει αρκετα αν χτυπησουν ανθρωπο τα φτερα
        * Χρειαζεται καποιο σετταρισμα για να πεταει οσο καλυτερα μπορει
        * Στην αρχη θα σας φανει πολυ πιο ασταθες απο ενα coaxial αλλα ιενια θεμα χρονου να το συνηθισετε

    Τελος ελικοπτερα μεταβλητου στροφειου(collective pitch)


    Αυτα τα ελικοπτερα ειναι 6καναλα.. ειναι μεταβλητου στροφειου. Το γκαζι και το στροφειο για την κινηση του επανω κατω  ειναι μιξαρισμενα και λειτουργουν με το αριστερο στικ.Αυτο ειναι παλι ελικοπτερο μεμονωμενου στροφειο αλλα εχει μια διαφορα οτι το υψος ρυθμιζεται απο τα φτερα και οχι απο το μοτερ.Δλδ εξαρταται απο την κλιση που θα παρουν τα δυο φτερα.. Αυτο σημαινει οτι ειναι πολυ πιο ακριβες οταν ανεβοκατεβαινει αλλα και πολυ πιο αμεσο.Επισης το σημαντικοτερο με αυτα ειναι οτι μπορειτε να πετατε αναποδα και να κανετε πολλα ακροβατικα.Η ουρα εχει κανονικα στροφειο με φτερα οπου ι κινηση μεταδιδεται απο το κυριως μοτερ ειτε με ιμαντα ειτε με αξονα.Επισης τα κυριως φτερα ειναι αυτα που αλαζοντας τις μοιρες τους γυρνας την μουρη του ελικοπτερου. Ολα τα ηλεκτρονια αγοραζονται ξεχωριστα..
    Δλδ τα σερβο ο δεκτης το γυροσκπιο και ο ρυθμιστης στροφων αλλα και το μοτερ.

    Πλεονεκτηματα


        * Πολυ υψηλες ταχυτητες στροφειου που σημαινιε και μεγαλη σταθεροτητα
        * Μπορει να πεταχτει σε εξωτερικο χωρο με αερα
        * Οι χειρισμου του ειναι πολυ γρηγορη και αμεσοι
        * Το ελικοπτερο μπορει να κανει ακροβατικα
        * Πολλα μεγεθοι οσο πιο μεγαλο τοσο πιο μακρια μπορειτε να πετατε.
        * Μπορειτε να τα αγορασετε σε προσφορες με ολα τα ηλεκτρονια
       
    Μειονεκτηματα


        * Μεγαλο κοστος επισκευης
        * Χρειαζεται αρκετος χρονος για να μαθετε να το σετταρετε
        * Δεν μπορειτε να το πεταξετε μολισ το αγορασετε χρειαζεται στησιμο απο το μηδεν το οποιο ειτε πρεπει να σας το κανει καποιος εμπειρος η να ψαξετε ολοκληρα βραδια γιατι ειναι πολυ μπερδεμενη διαδικασια
       
        * Δεν συγχωρει λαθη στην κατασκευη του.
        * Κανουν αρκετο θορυβο οποτε πρεπει να τα πετατε σε ανοιχτες αλανες μακρια απο κοσμο και σπιτια
        * Δεν πρεπει να τα πετατε σε εσωτερικο χωρο λογω υψηλων στροφων που αναπτησει το στροφειο
        * Πολυ επικινδυνα αν χτυπησουν ανθρωπο

    Ποτε μην παρετε ενα τετοιο ελικοπτερο σαν το πρωτο σας ελικοπτερλο καλυτερα να εχετε περασει ενα απο τα δυο παραπανο σταδια.Εκτος του οτι κοστιζουν αρκετα και καθε λαθος μπορει να το   πληρωνεται αρκετα ειναι και παρα μα παρα πολυ επικινδυνα.

    Εξομοιωτης (σημαντικοτερο εργαλειο)

    Και τελος μια κουβεντα για τους εξομοιωτες. Ισως το σημαντικοτερο κομματι του αεομοντελισμου γενικα για εναν αρχαριο ΑΛΛΑ και για εναν πολυ προχωρημενο.Υπαρχουν 2 ειδη εξομοιωτων αυτοι που ερχονται με την δικη τους τηλεκατευθυνση και αυτοι που χρησιμοποιεις την δικια σου για να πεταξεις.
    Επισης οι τιμες του παιζουν σε μεγαλη κλιματα απο 50ε εως 300ε.Αρχιζοντας με εναν εξομοιωτη θα μαθετε τι κανει το καθε στικ.Επισης θα μαθετε νε συγχρονιζεται τα χερια σας να δουλευουν και τα 2 ταυτοχρονα.Ετσι αρχιζεται τις πρωτες ασκησεις αιρωσησεις ειναι με ουρα ειτε με μουρη ειτε στα πλαγια.. οταν πλεον μπορεσετε να το κρατησετε καλα αρχιζεται πορειες κτλ κτλ... Εννοειται ομως οτι ο εξομοιωτης ειναι πιο ευκολος γιατι δεν υπαρχει ο φοβος σπασιματος οποτε δεν πρεπει ποτε αφου μαθετε κατι στο εξομοιωτη να το δοκιμαζεται στο ελικοπτερο σας.. θελει καποιο χρονο.
    Και βεβαια οταν αρχισεται τις πρωτες καλες πτησεις στον εξομοιωτη μετα υπαρχουν χιλιαδες ακροβατικα που μπορειτε να υλοποιησετε..


    Μια συμβουλη μην κανετε βεβιασμενες κινησεις ουτε στις αγορεσας ουτε στο σεταρισμα ουτε στις πτησεις σας...
    Χρειαζεται πολυ υπομονη

    ΑΥΤΑ... και καποια στιγμη θα αναφερω και την προτιμηση μου.


    * Esky_Lama_V3.jpg (2.53 Ko, 100x61 - vu 3513 fois.)
    « Dernière édition: Mardi, 13 Oct. 2009, 11:59:40 par MaSt0RaS » Journalisée
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #1 le: Mardi, 13 Oct. 2009, 00:50:11 »

    Λοιπον για να ειναι μαζεμενα θα πω και εγω τι προτιμω..

    Αρχικα να πω πως αρχισα εγω.
    Ειχα αρχισει με ενα αεροπλανο εκπαιδευτικο το οποιο και το βαρεθηκα πολυ γρηγορα..
    Μετα πηρα ενα ελικοτπερο μεταβλητου στροφειου.. Εκει ηταν το μεγαλο λαθος μου οπου κοντεψα να τα παρατησω..
    Ηταν αδυνατο και να το ρυθμισω αλλα και να το πεταξω σωστα.. οποτε ειχα συνεχεια πτωσεις...
    Ετσι αγορασα εναν εξομοιωτη αλλα και παλι με δυσκολεψε πολυ μεχρι να κανω τα πρωτα μου βασικα βηματα.
    Με τον "καιρο" στις 30 πτησεις αγορασα θερμικο και εκει ειδα το φως μου μπορεσα και πεταξα πολυ καλυτερα λογω μεγεθους και κατεμε λιγοτερων προβληματων.. τωρα αυτη την στιγμη συνεχιζω να ιεμαι αρχαριος γιατι εχω μεταξει 85τεποζιτα συνολικα αλλα μπορω να πω πως τα καταφερνω αρκετα καλα για τις ωρες πτησης που εχω..

    Πρωτα Βηματα

    Λοιπον τωρα συμφωνα με την δικια μου πορεια θα σας πω τι θα προτεινα....
    ΑΡχικα εναν εξομοιωτη και οτι καλυτερο μπορειτε να παρετε γιατι παντα θα τον χρειαζεστε...
    Δευτερον ενα ελικοπτερο τυπου Λαμα ετσι ωστε να μαθετε τις βασικες κινησεις και το πως στεκετε το ελικοπτερο στον αερα..
    Μετα απο εκει ενα μικρο μεταβλητου στροφειου ειναι απαραιτητο για να προχωρησετε στις πρωτες πορειες αλλα και στα πρωτα ακροβατικα...Το μικρο το περνεται λογω μικροτερου κοστους ετσι ωστε να μην φοβαστε τοσο το σπασιμο.. γιατι αν πατε αμεσως σε μεγαλο μονο και μονο η σκεψη οτι σε καθε σπασιμο πετρατε απο 80Ε και πανω δεν λυνονται τα χερια ευκολα
    Και τελος τα μεγαλα ελικοπτερα τα οποια ειναι πολυ πιο ευκολα πτητικα και θα μπορεσετε με μεγαλη ανεση να υλοποιησετε στοιχειωδει ακροβατικα..
    Μην ξεχνατε ο εξομοιωτης πρεπει να σας συνοδευει σε ολα τα παρπαανω σταδια...

    Το σημαντικοτερο κομματι αρχικα δεν ειναι να μαθετε να πετατε αλλα να μαθετε να σετταρετε και να στηνεται... εκει εχω μεγαλυτερη εμπειρια:)
    Eιναι κατι που δεν μπορει να στο δειξει καποιος σε μια μερα.. θελει πολλες μερες συνεργασιας αλλα και διαβασμα στο μεγαλο εργαλειο το διαδικτυο...
    Επισης σε φορουμ οπως αυτο εδω υπαρχουν πολυ που θελουν να βοηθησουν οποτε βαζοντας τις ερωτησεις μπορου να απαντηθουν...
    Επισης μην περιμενετε οτι με μια 2 μερες μαθατε.. Εγω το ελικοπτερο το θεωρω μια απο τις πιο πολυπλοκες μηχανες...
    Και σωστα καποιοι το χαρακτηριζουν τον Διαβολο του μοντελισμου devil devil

    Πρωτες πτησεις

    Επισης θα κανω μια αναφορα στο πως να αρχισετε τις πρωτες πτησεις...
    Θα προσπερασω το πρωτο σταδιο το οποιο μπορει να θεωρηθει και παιχνιδι και θα μπω στο δευτερο σταδιο δλδ μικρο ελικοπτερο μεταβλητου στροφειου...
    Οπως προειπα ιεναι αρκετα σταθερο αλλα οχι οσο τα μεγαλυτερα οπου πιστεψτε με η διαφορα ειναι τεραστια...
    Επειδη σε αυτο το κομματι εινια ολα υποκιεμενικα θα σας πω την δικια μου εμπειρια και απο εκει και περα παρτε τις αποφασεις σας...
    Αρχικα μου ειπαν οτι πρεπει να κανω αιωρηση απο ολες τις μεριες στο 1 μ και σιγα σιγα να ανεβαινω...
    Πραγμα που ποτε δεν μπορεσα και το μονο που καταφερα ηταν να σπασω 5 φορες το ελικοπτερο οταν προσπαθουσα να το φερω με μουρη προς τα εμενα...
    Παλι καλα ενας ακομα αρχαριος φιλος μου λεει ακουσε με κανε αιωρηση απο τα πλαγια και κρατατο μερικα λεπταμετα αανεβασετο πιο ψηλα κανε το ιδιο.. αφου μετα απο μερικες πτησεις το εμαθα καλα τοτε το εδιωξα μακρια μου και εκανα τις πρωτες μικρες πορειες... Αυτο που ειχα παντα στο μυαλο μου οτι στα δυσκολα φερνω το ελικοπτερο σε θεση hover και το  ακινητοποιω μεχρι να ηρεμησω...
    Και ετσι σιγα σιγα εμαθα να πεταω και να λυνονται τα χερια μου... Οταν μετα πηρα το εγαλο ελικοπτερο εκανα nose in στο 1 μετρο απο την πρωτη πτηση...
    Οποτε ας ειναι καλα αυτος ο φιλος γιατι θα τα ειχα παρατησει βασικα τα ειχα παρατησει αλλα το ξανα επιασα τοτε..



    Αυτα τα ολιγα απο αρχαριο σε αρχαριους... Δεν τα εγραψα για να το παιξω καπως αλλα τα εγραψα μηπως και βοηθησω λιγακι τους νεους στα πρωτα βηματα τους για να μην παθουν οτι επαθα δλδ κοντεψα να τα παρατησω λογω του οτι δεν μπορουσα να σετταρω με τπτ αλλα και επισης με ειχαν καθοδηγησει λαθος. και ειχα και ενα ατυχημα που θα μπορει να ηταν πολυ μεγαλο εφαγα το ελικοπτερο μου Μεταβλητου στροφειου στην πλατη..!!
    Παντα να διασκεδαζετε αυτο που κανετε και οχι να το κανετε για να το κανετε...
    Παντα να πετατε με ασφαλεια..

    Και
    « Dernière édition: Mardi, 13 Oct. 2009, 01:02:32 par MaSt0RaS » Journalisée
    patouradoros
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 45



    « Répondre #2 le: Mardi, 13 Oct. 2009, 00:51:52 »

     Thumbs upνα εισαι καλα φιλε.θα σε ακουσω και ειμαι σιγουρος  οτι δεν θα βγω χαμενος.αντε να κανω και γω την στροφη μου απο αυτοκινητα r-c σε ελικοπτερα,αφου μου πειρατε τα μυαλα. idiot2 idiot2
    Journalisée
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #3 le: Mardi, 13 Oct. 2009, 00:53:04 »

    Thumbs upνα εισαι καλα φιλε.θα σε ακουσω και ειμαι σιγουρος  οτι δεν θα βγω χαμενος.αντε να κανω και γω την στροφη μου απο αυτοκινητα r-c σε ελικοπτερα,αφου μου πειρατε τα μυαλα. idiot2 idiot2

    ευχαριστω φιλε να ξερεις οτι απο εκει αρχισα και εγω ... ειναι τελειος διαφορετικο και πιστεψε με με τα σωστα βηματα θα σου αρεσει παρα πολυ..!
    Journalisée
    LampoLiS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 557


    Το Σήμερα Είναι Το Αύριο Για το Οποίο Ανησυχούσα Χ


    « Répondre #4 le: Mardi, 13 Oct. 2009, 02:08:33 »

    bravo φιλε μάστορας. έχεις αναπτύξει πολύ ωραία το θέμα και νομίζω ότι είναι ο πιο χρήσιμος οδηγός για αρχαριους ελικοπτεράδες που έχω δει μέχρι τώρα. θα βοηθήσει πόλους να αποφύγουν τις κακοτοπιές.εύγε!! Thumbs up Thumbs up
    « Dernière édition: Mardi, 13 Oct. 2009, 09:32:34 par LAMPOLIS » Journalisée

    Τrex 450 sport fbl,copter cx450 se v2,copterx 450 scale body ce-135,e-sport phoenix glider,blade mcpx                              Karistos Fly Team[/size
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #5 le: Mardi, 13 Oct. 2009, 11:54:18 »

    ευχαριστω φιλε μου..!
    Journalisée
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.031


    WWW
    « Répondre #6 le: Mardi, 13 Oct. 2009, 12:31:21 »

    Πολύ καλή ανάπτυξη μάστορα. Να επισημάνω επίσης πως παίζει αρκετά μεγάλο ρόλο αν υπάρχει εμπειρία σε 4κάναλα και πάνω αεροπλάνα. Καλό θα ήταν για ένα μικρό χρονικό διάστημα και αν το σηκώνουν τα οικονομικά σας να κάνετε λίγη παραπάνω υπομονή να ξεκινούσατε έτσι, ακόμα και αν δεν σας αρέσουν. Ακόμα και από ένα απλό αυτοκινητάκι να ξεκινάς όπως είπε παραπάνω ένας φίλος και πάλι καλό είναι από το τίποτα.
    Journalisée

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #7 le: Mardi, 13 Oct. 2009, 12:47:27 »

    Πολύ καλή ανάπτυξη μάστορα. Να επισημάνω επίσης πως παίζει αρκετά μεγάλο ρόλο αν υπάρχει εμπειρία σε 4κάναλα και πάνω αεροπλάνα. Καλό θα ήταν για ένα μικρό χρονικό διάστημα και αν το σηκώνουν τα οικονομικά σας να κάνετε λίγη παραπάνω υπομονή να ξεκινούσατε έτσι, ακόμα και αν δεν σας αρέσουν. Ακόμα και από ένα απλό αυτοκινητάκι να ξεκινάς όπως είπε παραπάνω ένας φίλος και πάλι καλό είναι από το τίποτα.
    Eυχαριστω!
    ναι βεβαια απλα αυτο το καμομματι της εξοικιωσης με την τηλεκατευθηνση το κανεις με το λαμα το οποιο ειναι και σχεδον ακινδυνο αλλα και με τον εξομοιωτη...
    Οσο περισσοτερες εμπειριες τοσο καλυτερα Χαμόγελο
    Journalisée
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.031


    WWW
    « Répondre #8 le: Mardi, 13 Oct. 2009, 14:28:41 »

    Να μωρε...Δεν είναι μόνο η τηλεκατεύθυνση....είναι και η απόσταση και η στάση ως προς εσένα και η αντανάκλαση του ήλιου και ο θόρυβος της μηχανής όταν έρχεται ή απομακρύνεται....είναι πολλά που βοηθάει ένα αεροπλάνο. Για παράδειγμα αν πάμε στο F3C στην άσκηση της προσγείωσης εκεί φαίνεται πόσο βοηθάει η προηγούμενη καλή εξάσκηση στην προσγείωση με αεροπλάνο.
    Journalisée

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #9 le: Mardi, 13 Oct. 2009, 16:50:19 »

    Να μωρε...Δεν είναι μόνο η τηλεκατεύθυνση....είναι και η απόσταση και η στάση ως προς εσένα και η αντανάκλαση του ήλιου και ο θόρυβος της μηχανής όταν έρχεται ή απομακρύνεται....είναι πολλά που βοηθάει ένα αεροπλάνο. Για παράδειγμα αν πάμε στο F3C στην άσκηση της προσγείωσης εκεί φαίνεται πόσο βοηθάει η προηγούμενη καλή εξάσκηση στην προσγείωση με αεροπλάνο.

    καλα εσυ το προσωρησες πολυ:)ΧαμόγελοΧαμόγελο!
    Journalisée
    George74
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 37


    « Répondre #10 le: Mardi, 13 Oct. 2009, 19:41:26 »

    Ευχαριστούμε πολλή φίλε MaSt0RaS για τον όμορφο και περιεκτικό οδηγό τον οποίο απαντά σε πολλά ερωτήματα και για την μετά lama εποχή.
    Journalisée
    mastelios
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 531


    ElyQ/O.S.50H/s9452/DX7/GY611/SAB/B6X


    « Répondre #11 le: Mercredi, 14 Oct. 2009, 12:31:40 »

    Ευχαριστούμε πολλή φίλε MaSt0RaS για τον όμορφο και περιεκτικό οδηγό τον οποίο απαντά σε πολλά ερωτήματα και για την μετά lama εποχή.

    +1 μπράβο και από εμένα.. Thumbs up
    Journalisée

    When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes
       turned skyward, for there you have been, and you will always long to return.
                                        &n
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 889



    « Répondre #12 le: Mercredi, 14 Oct. 2009, 17:10:15 »

    MaSt0RaS πιστεύω να δέχεσαι εκτός απο τα πολύ καλά σχόλια και απο μεριάς μου, και για τον χρόνο που αφιέρωσες, αλλά και σαν πρωτογενή σκέψη για αυτό το θέμα, [σου δίνω λοιπόν και έγω +++ ] και κάποιες παρατηρήσεις. Ε ?
    Journalisée

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #13 le: Mercredi, 14 Oct. 2009, 22:37:45 »

    MaSt0RaS πιστεύω να δέχεσαι εκτός απο τα πολύ καλά σχόλια και απο μεριάς μου, και για τον χρόνο που αφιέρωσες, αλλά και σαν πρωτογενή σκέψη για αυτό το θέμα, [σου δίνω λοιπόν και έγω +++ ] και κάποιες παρατηρήσεις. Ε ?
    και βεβαια μπορεις να κανεις παρατηρησεις.. εγω ειπα γραφω σαν αρχαριος για αρχαριο..!
    Journalisée
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 889



    « Répondre #14 le: Mercredi, 14 Oct. 2009, 23:00:10 »

    MaSt0RaS πιστεύω να δέχεσαι εκτός απο τα πολύ καλά σχόλια και απο μεριάς μου, και για τον χρόνο που αφιέρωσες, αλλά και σαν πρωτογενή σκέψη για αυτό το θέμα, [σου δίνω λοιπόν και έγω +++ ] και κάποιες παρατηρήσεις. Ε ?
    και βεβαια μπορεις να κανεις παρατηρησεις.. εγω ειπα γραφω σαν αρχαριος για αρχαριο..!
    Οχι, δεν λέω κάτι εναντίων σου.
    Απλά ήθελα να σου πω, πως ξέχασες να αναφέρεις τα θερμικά ελικόπτερα....και μάλιστα ποιός....εσύ ?   Ποοολύ άνεση
    Journalisée

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    Pages: [1] 2 3  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Modérateur: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Fil de discussion: Ενας οδηγος περι του τηλεκατευθηνομενου Ελικοπτερου για Αρχαριους
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.029 secondes avec 24 requêtes.