Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 09:12:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 09:12:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 03:26]

    [Χθες στις 22:09]

    από chris 1975
    [Χθες στις 20:47]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 14:48:30]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304517
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 45
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 20
    Συνολικά: 21
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 11     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Μηχανες ASP  (Αναγνώστηκε 44462 φορές)
    bf109e
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 210



    « στις: Παρασκευή, 21 Αύγ 2009, 12:43:10 »

    Γεια σας.Τελικα αξιζουν αυτες οι μηχανες?Ρωταω διοτι 2 ατομα που ηξερα ενας με 90αρα τετραχρονη και ο αλλος με 120 τετραχρονη ειχαν προβλημα.Στην 120αρα εσπασε το κοκορακι και στην 90αρα καποιο κομβιο αν δεν κανω λαθος ειχε πει οτι εσπασε.Θα ρωτησω και θα πω.Εχει κανεις η να μην κανω τον κοπο καν να την δοκιμασω?Ρωταω μιας και θα μπει σε καλο αεροπλανο!!
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 21 Αύγ 2009, 12:49:07 »

    Κάποτε ρωτήσανε μία καμήλα... "Τι σου αρέσει περισσότερο η ανηφόρα, ή η κατηφόρα;"

    Και αυτή απήντησε: "Γιατί; Χάθηκε ο ίσιος δρόμος;"

    Εγώ θα αγόραζα OS, ή YS (για μεθανόλη)

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    bf109e
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 210



    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 21 Αύγ 2009, 12:59:02 »

     laugh laugh laugh laugh laugh laugh


    Kαταλαβα.Σε 120αρι τι αντιστοιχο παιζει για βενζινη τοτε?
    Καταγράφηκε
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 21 Αύγ 2009, 13:15:20 »

        Γιωργο αν μιλάμε για καλό αεροπλανο άστην καλύτερα την ASP. Στο περιστατικό με το σπασμένο κομβίο (αν εννοούμε το ίδιο) ήμουνα παρών. Στα καλά καθούμενα και χωρίς η μηχανή να έχει ζοριστεί ή να έχει δουλέψει φτωχή, εκεί που πέταγε το αεροπλάνο, ακούστηκε ένα τσάφ σε όλο το μοντελοδρόμιο. Ευτυχώς η προσγείωση ήταν ομαλή και όταν ανοίχτηκε η μηχανή διαπιστώθηκε ότι είχε σπάσει το κομβίο ,ακριβώς στο σημείο που ενώνεται με το στρόφαλο. Αλλη περίπτωση είναι ένα παληκάρι με μια τετράχρονη ASP, που την είχε βάλει για λίγο σε μια cessna της  phoenix και στις πέντε προσγειώσεις οι τέσσερις ήταν με σβηστή μηχανή. Ραλαντί δε, ποτέ δεν κράταγε σωστό ότι και αν έκανες. Μέχρι που στο τέλος έβαλε στην cessna μια OS max .46 και βρήκε την υγειά του ο άνθρωπος.
    Καταγράφηκε
    bf109e
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 210



    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 21 Αύγ 2009, 13:40:25 »

    Γεια σου Κωστα και καλο Χειμωνα τωρα πια.Μου κανει εντυπωση γαι αυτη την μηχανη διοτι εξω λενε οτι ειναι καλες, δουλευουν μια χαρα κτλ.Μηπως παιζει τοτε και το ενδεχομενο να μην ανεβαζουν τις κακες κριτικες?

    Ειναι και τα 2 καλα αεροπλανα.Απλα ελεγα λογο κοστους, μιας και θα μου φαει πολλα το 190D που ετοιμαζω,να γλυτωνα κανα ευρω απο μηχανη και ριτρακτ στο 120αρι.Επειδη η OS 120 τετραχρονη ειναι πανακριβη!!Τωρα θα πεις πολλες φορες κοιτα να γλυτωσεις λεφτα βαζοντας καποια φθηνοτερα πραματα και φτανεις να τα πληρωνεις 2πλασια απο οτι να επαιρνες απο την αρχη το καλο!!Αρα με βλεπω σε βενζινουλα να γλυτωνουμε απο καυσιμα!!!!!
    Καταγράφηκε
    nik00ss
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 562



    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 21 Αύγ 2009, 14:17:53 »

    φυσικα υπαρχουν και καλα παραδειγματα
    2 μηχανες 0.61 magnum (ειναι ιδιες με τις asp) δουλευουν απροβληματιστα με πολυ καλο χαμηλο ρελαντι 2.300 και παει και πιο χαμηλα ,με 15αρι cool power και μια 0.91 asp σε ενα 2μετρο piper cub ειχε πολυ καλη συμπεριφορα και αρκετη δυναμη με κανενα σβισημο στο αερα απο καμμια αντιθετως με κατι os-max που ακομα παλευουν με τα φιλερ και ρυ8μισεις .
    Ειναι κινεζικες με ολα τα καλα και τα κακα που σημαινε  αυτο (π.χ ανταλλακτικα)
    Κατι που δεν ειναι os-max,saito,ys δεν σημαινει οτι ειναι και κακο.
    και δω μαλλον ισχυει ο κανονας οτι πληρωνεις παιρνεις.
    Καταγράφηκε
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 21 Αύγ 2009, 14:22:22 »

       Γιώργο αυτά που έχεις διαβάσει σε φόρα του εξωτερικού τα έχω διαβάσει κι εγώ. Ωστόσο εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο αυτά που γίνονται μπροστά στα μάτια μου. Οχι ότι και η OS δεν έχει βγάλει σκαρταδούρες. Πάρε παράδειγμα την τετράχρονη 70 FL. Μόνο με μάγια μπορεί να κρατήσει ένα σωστό ραλαντί και στις ψηλες στροφές όλο κλαίει. Θυμάσαι τι είχαμε τραβήξει με το Χρήστο. Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που η FL  είναι φτηνότερη από την FS.
        Επειτα η κριτικές πολλές φορές εξαρτώνται και από το πόσο δημιουργεί ή όχι πρόβλημα σε κάποιον ένα συγκεκριμένο ελάττωμα. Οταν κάποιος για παράδειγμα πετάει στην Αμερική σε κανένα τεράστιο μοντελοδρόμιο που όλος ο χώρος γύρω είναι στρωμένος με γρασίδι και πατημένο χώμα δεν έχει πρόβλημα αν η μηχανή δεν κρατά ραλαντί ή σβήνει στο άσχετο γιατί όπως και να έχει θα προσγειωθεί τελικά με σβηστή μηχανή ομαλά είτε βρει είτε όχι διάδρομο. Αν όμως του συμβεί κάτι τέτοιο στα Δερβενοχώρια για παράδειγμα που πετάμε εμείς τότε να δούμε αν θα έχει θέμα στην περίπτωση που δεν προλαβαίνει να βρει διάδρομο οπότε τον περιμένουν τα αμπέλια με ανοιχτές αγκάλες.
        Γιαυτό λοιπόν πάρε εκεί μια σωστή μηχανούλα γιατί ξέρεις ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στο καλό και στο φτηνό? Και τα δύο τελικά τα πληρώνεις απλά το καλό το πληρώνεις κατά την αγορά με ένα συγκεκριμένο ποσό ενώ το φτηνό το πληρώνεις μετά την αγορά με ποσό απροσδιόριστο.
    Καταγράφηκε
    bf109e
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 210



    « Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 21 Αύγ 2009, 14:26:13 »

    Bασικα εμενα στο ενα 120αρι που θελω να ετοιμασω δε με νοιαζει και τοσο η δυναμη αν εχουν πιο λιγη.Ειχα και εγω μαγκνουμ.Ειχε δουλεψει καλα στις 20 πτησεις περιπου.Μετα δεν δουλεψε καλα παλι.Εμενα με νοιαζει να ειναι αξιοπιστη.Να δουλευει σωστα.Και οχι εκει που παει μπαμ και τεζα.Υπαρχει και μια 120αρα asp εκει που πεταμε αλλα δουλευει τελεια.Μετρας τις στροφες.Αλλα για να του δουλεψει αφου εσπασε το κοκορι του εφυγε ο πατος του ανθρωπου.Αλλα δουλευει.ΟΣ εχω εγω σε ενα π47.Δουλευει μεν αλλα οταν θυμαται.Πρεπει να ζεσταθει για να δουλεψει.Δεν ξερω.Μη δωσω και εγω οσο κανει μια asp και γινει καμια ζημια και μετα βρεθω να πληρωνω οσο θα πληρωνα αν επερνα απο την αρχη μια απο τις αλλες μαρκες.Και στη χειροτερη μη χασω και το μοντελο!!
    Καταγράφηκε
    bf109e
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 210



    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 21 Αύγ 2009, 14:29:07 »

      Και τα δύο τελικά τα πληρώνεις απλά το καλό το πληρώνεις κατά την αγορά με ένα συγκεκριμένο ποσό ενώ το φτηνό το πληρώνεις μετά την αγορά με ποσό απροσδιόριστο.

    Συμφωνω με αυτο.Αλλα τυχαινει καποιες φορες οπου δουλευουν.Πχ καποια σερβο που εχουν 5 ντολλαρς δουλεουν μεν αλλα εχουν ευαισθητο χορν και καινε ρευμα αρκετο.Αρα με προσοχη σε αεροπλανα και οχι για τιμονι αμαξιων.Προλο που ειναι 5κιλα.

    Αρα δεν την γλυτωνω ε? Με βλεπω να παιρνω καμια ΟΣ παλι η βενζινουλα και να αφησω τα ρισκα για την αλλη ζωη μου αν γεννηθω πιο πλουσιος!!!
    Καταγράφηκε
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 21 Αύγ 2009, 14:36:59 »

      Είναι αυτό που λένε "δεν είμαι πλούσιος να αγοράζω φτηνά πράγματα" . Κιεπειδή ούτε κι εγώ είμαι πλούσιος γιαυτό αντιμετωπίζω με επιφύλαξη τις "ευκαιρίες".

        Πάντως αν το μέγεθος του αεροπλάνου το επιτρέπει καλύτερα να στραφείς σε βενζίνα γιατί λόγω της τιμής του καυσίμου θα κάνεις αρκετή οικονομία μακροπρόθεσμα.
    Καταγράφηκε
    bf109e
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 210



    « Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 21 Αύγ 2009, 14:49:53 »

    Σωστοοοοος. Το μεγεθος ειναι 120αρι.  1.89 αν δεν κανω λαθος ειναι και τα 2. 26αρα βενζινη παιζω εκει αν θυμαμαι καλα ε? Και μετα αντε αποφασισε ποια βενζινη απο ολες.Καλα κρασια.Αλλο μπλεξιμο εκει!!
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 21 Αύγ 2009, 16:25:22 »

    Καλησπέρα

    Έχω κι εγώ μια ASP 61 4Τ και αντίθετα με εσάς είμαι καταενθουσιασμένος  Cheesy
    Δε μου έχει σβήσει ποτέ μα ποτέ μα εντελώς ποτέ, καίει πολύ λίγο, γυρίζει έλικα 14X4W στις 8500rpm  idiot2 (τις μικρότερες τις σκίζει με πάνω από 10000rpm),
    είναι μόλις 450γρ με εξάτμιση, ρυθμίζεται εντός δευτερολέπτων (με OS 46AX και Saito 82 έχει τύχει να ρυθμίζω ώρες  Θυμός),
    στοιχίζει το 1/3 σε σχέση με μια Saito ή μια OS, κρατάει πραγματικά χαμηλό ρελαντί από τα πρώτα ντεπόζιτα, έχει πολύ σταθερή λειτουργεία (δεν κομπιάζει δεν ρετάρει).
    Θα μου πείτε αυτό είναι ενα παράδειγμα μόνο.
    Στην παρέα έχουμε άλλες 2 ASP 4T οι οποίες είναι εξίσου καλές και απροβλημάτιστές.
    Σχετικά με τα προβλήματα που αναφέρατε, μήπως έγινε κακή χρήση;
    Π.χ. μήπως στο παρελθόν ο κινητήρας έκανε υδραυλική συμπίεση και ζόρισε τη μπιέλα στην εκκίνηση;
    Μήπως είχε πτώσεις; Μηπως ήτανε πολύ σφυριγμένος; Μήπως άφηνε καύσιμο μέσα μετά την πτήση;
    Για κοιτάξτε τι έπαθε πρόσφατα και μια YS, να καταδικάσουμε και τις YS;
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=9498.30
    Καταγράφηκε

    Baulard
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 13



    « Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 21 Αύγ 2009, 16:26:38 »

    Καλησπέρα συνάδελφε,
    Έχω έναν ASP 120 σε ένα BF 109 της YT http://www.ytinternational.co.uk/bf109.htm το οποίο έχω λειώσει στο πέταγμα!!!
    Έχω επίσης και έναν άλλο ASP 91 στο Spitfire 50 της Kyosho το οποίο δίνει ρέστα!!

    Πιστεύω ότι έχουν αναμφισβήτητα κάποιο ρίσκο τα συγκεκριμένα κινητηράκια αλλά είναι και θέμα τύχης! Ομολογώ ότι πριν σηκώσω τα μοντέλα στον αέρα οι κινητήρες δούλεψαν αρκετά ντεπόζιτα στον πάγκο για το στρώσιμο και για τις ρυθμίσεις. Επίσης, αυτό ισχύει για όλα τα τετράχρονα, χρειάστηκε να ρυθμίσω τις βαλβίδες!

    Ομολογώ όμως ότι θα αντικαταστήσω των 120αρι με έναν βενζινοκίνητο για περισσότερη ισχύ και όχι με έναν 180αρι μόνο και μόνο λόγο κόστους καυσίμου!

    Η γνώμη μου είναι να πάρεις έναν βενζινοκίνητο, οι οποίοι γενικά έχουν φτηνύνει πάρα πολύ. Η απόσβεση σου θα γίνει γρήγορα μόνο από τη διαφορά τιμής των καυσίμων.
    Καταγράφηκε
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 21 Αύγ 2009, 17:38:53 »

    Έχω κι εγώ διαβάσει σε ξένα φόρα ότι οι ASP/Magnum/SC ,που όλες βγαίνουν από το ίδιο κινέζικο εργοστάσιο της Sanye, θέλουν αρκετό στρώσιμο στον πάγκο, αλλά γενικά πετάνε αξιόπιστα...
    Να δω κι εγώ πότε θα στρώσω αυτή την 56άρα τετράχρονη ASP που είχα φέρει από Αγγλία πριν 3 χρόνια.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    nik00ss
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 562



    « Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 21 Αύγ 2009, 19:12:33 »

    Εδω θα κανω μια παρενθεση το οτι δε δουλευει στρωτα μια μηχανη δεν σημαινει οτι ειναι και μαπα.υπαρχουν πολλοι παραγοντες και πρωτος απ ολους το καυσιμο η ποιοτητα οχι η μαρκα.
    και εξηγουμε ...πριν 3 μηνες δεν ειχαμε κανενα προβλημα με κινητηρες,ξαφνικα 5 κινητηρες os max kai  asp-magnum 2τ και 4τ εχουν  προβληματα με σβησιματα στις χαμηλες στροφες και ολοι με 15% καυσιμο ενω με 20% κανενα προβλημαΣτην αγορα υπαρχουν καλοι και καλυτεροι κινητηρες,το θεμα ειναι μεχρι ποσο βαθια βαζουμε το χερι στην τσεπη για αγορα και ποσο βαθια θα το ξαναβαλουμε αν χρειαστουμε ανταλλακτικα.οπως ειπα και πριν ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο τους magnum-asp.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 11     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Συντονιστής: andreas)  |  Θέμα: Μηχανες ASP
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.025 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.