Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:33:54

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:33:54

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304514
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 20
    Gesamt: 20
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Πρόβλημα με κινητηράκι  (Gelesen 7683 mal)
    gkcarbons
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 170



    « Antwort #15 am: Dienstag, 2 Feb 2016, 23:42:11 »

    Έλεγξε (αν δεν το έχεις κάνει ήδη) αν πηγαίνει press από την εξάτμιση στο ντεπόζιτο και όπως έγραψε ο φίλος ποιο πάνω γύρισε την κυλινδροκεφαλή κατά 90 μοίρες.
    Gespeichert

    ΓΙΩΡΓΟΣ  ΚΑΡΑΚΟΥΡΟΣ - ΧΙΟΣ
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #16 am: Mittwoch, 3 Feb 2016, 07:05:33 »

    Μέγεθος έλικας;

    Ποσοστό νιτρομεθάνιου;

    Είναι ελεύθερος εσωτερικά ο σιγαστήρας;

    Από τον ήχο του σιγαστήρα φαίνεται να υπάρχει μεγάλο φορτίο ή υπερσυμπίεση

    Το ότι η κεφαλή έχει βιδωθεί κατά 90μοίρες λάθος, ναι μεν επηρεάζει την ψύξη, αλλά ΠΙΘΑΝΟΝ είναι να έχει στρευλώσει τον κύλινδρο καθώς σφίγγουν οι βίδες.

    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 841



    « Antwort #17 am: Mittwoch, 3 Feb 2016, 12:38:08 »

    Επισης, υποθετω οτι εχεις βαλει τις δυο ροδελες αναμεσα στο χιτωνιο και την κυλινδροκεφαλη κατα το σφιξιμο;
    Gespeichert

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    asteras
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 127


    « Antwort #18 am: Mittwoch, 3 Feb 2016, 13:35:21 »

    Πάρε με τηλέφωνο στο 6939966841 γιατί είναι αρκετά που θα σου πω και θα χρειαστεί πολύ ώρα για να τα γράψω. Ή κάντε μου αναπάντητη και θα καλέσω εγώ.
    Gespeichert
    Michael
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 169


    « Antwort #19 am: Samstag, 6 Feb 2016, 18:02:52 »

    update: Υστερα απο πολλες δοκιμες, με ολα αυτα που προτεινατε, παρατηρησα οτι εφτυνε λιγο καυσιμο απο την εισοδο του καρμπυρατερ... ετσι εκλεισα ολες τις βελονες υπερβολικα πολυ, δηλαδη των υψηλων την ειχα ανοιχτη μονο μιση στροφη (!!!!) και των χαμηλων μονο 1 στροφη ανοιχτη... και δουλευε ΟΚ με τερμα γκαζι... Προφανως βεβαια, δεν ειναι "σωστο" αυτο (να ειναι τοσο κλειστες οι βελονες), οποτε τι φταιει και θελει τοσο κλειστες τις βελονες για να λειτουργησει με τερμα το γκαζι??? Την βελονα την ειχα σε ενα σημειο, οπου εαν την ανοιγα ενα κλικ, ξαφνικα εσβηνε....
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #20 am: Samstag, 6 Feb 2016, 19:33:25 »

    Το ότι βγάζει καύσιμο από το καρμπυρατέρ, την ώρα που λειτουργεί, σημαίνει ότι η θυρίδα της εξάγωγής κλείνει πρώτη, και η θυρίδα bypass κλείνει αργότερα, άρα το έμβολο που ανεβαίνει σπρώχνει το καύσιμο που έχει εισέλθει στον θάλαμο, πίσω στο καρμπυρατέρ.

    Επανέρχομαι στην πιθανότητα λανθασμένης τοποθέτησης του κυλίνδρου.

    Μας είπες ότι οι δύο θυρίδες είναι διαφορετικές μεταξύ τους (αυτό είναι αναμενόμενο), αλλά δεν μας είπες ποιά είναι ψηλότερα από την άλλη.

    Η θυρίδα της εξαγωγής πρέπει να είναι ψηλότερα από την απέναντι, ώστε να ανοίγει πρώτη (στην κάθοδο του εμβόλου) και να κλείνει τελευταία (στην άνοδο του εμβόλου).

    Επίσης αναμένουμε απάντηση στο τι έλικα και τι καύσιμο έχει.

    Για να μπορέσει κάποιος από μακρυά να βρει λύση στο ζητούμενο, πρέπει να έχει όλα τα στοιχεία στην διάθεσή του.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nikos ilion
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 20


    « Antwort #21 am: Samstag, 6 Feb 2016, 20:03:32 »

    δοκιμασε με το μανουαλ να τη ξαναδεσης.Αν δεν εχεις το μανουαλ να στο στειλω.Οχι βιασυνη!- μεθοδικα!.
    Και καλη τυχη!
    Gespeichert
    Michael
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 169


    « Antwort #22 am: Samstag, 6 Feb 2016, 20:16:58 »

    δοκιμασε με το μανουαλ να τη ξαναδεσης.Αν δεν εχεις το μανουαλ να στο στειλω.Οχι βιασυνη!- μεθοδικα!.
    Και καλη τυχη!



    εχεις το μανιουαλ της ASP 0.12 Huh δεν το εχω και δεν το εχω βρει στο ιντερνετ, αν το εχεις στειλτο μου.. ευχαριστώ
    Gespeichert
    Michael
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 169


    « Antwort #23 am: Sonntag, 7 Feb 2016, 16:22:54 »

    Update:  Αφου εκατσα και εκανα ξανα βιδες ολο τον κινητηρα, εβαλα παντου φλατζοκολα, καινουργια ρουλεμαν κτλ... το καταφερα να δουλεψει ! Το "προβλημα" τελικα ηταν οτι θελει παρα πολυ κλειστες τις βελονες (τοσο κλειστες που δεν τις ειχα δοκιμασει τοσο). Δηλαδη 0,8 στροφες ανοιχτη την μεγαλη και 1,3 στροφή ανοιχτή την μικρή !!! Τωρα ετσι δουλευει τελεια ! Μελλοντικα θα δοκιμασω να βαλω και πιο λεπτο σωληνακι καυσιμου (που χρησιμοποιουσαμε παλια πριν 20-25 χρονια) μηπως της πηγαινει πολυ καυσιμο με το πιο παχυ που εχω τωρα.... Αλλα πρωτα θα κανω μια δοκιμαστικη πτηση ... Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές σας!

    ΥΓ. κ. Γιάννη : Η θυρα εξαγωγης ειναι οκ, πιο ψηλα απο τις αλλες.
    Gespeichert
    nikos ilion
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 20


    « Antwort #24 am: Sonntag, 7 Feb 2016, 17:05:19 »

           Μολις ειδα το μυνημα σου!/  στειλε μου το email σου με PM για να στο δωσο  το  manual.
    Gespeichert
    viper1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 40


    « Antwort #25 am: Sonntag, 6 Mδr 2016, 20:17:21 »

    συμπίεση έχει ο κινητήρας?
    Gespeichert
    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Moderator: andreas)  |  Thema: Πρόβλημα με κινητηράκι
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.027 Sekunden mit 25 Zugriffen.