Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 19:48:02

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 19:48:02

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 25
    Totale: 26
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 [Tutte]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Πρόβλημα με κινητηράκι  (Letto 7684 volte)
    Michael
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 169


    « il: Domenica, 31 Gen 2016, 11:53:59 »

    Καλημέρα,

    έχω ένα μικρό κινητηράκι, αρκετά παλιό, της ASP, 12αράκι. Έχω το εξής πρόβλημα: Ενώ ξεκινάει πολύ εύκολα (ακόμα και με το χέρι) και κρατάει σχετικά καλό ρελαντί, μόλις του δώσω γκάζι πάνω από το μισό, μετά από 3-4 δευτερόλεπτα πεθαίνει και σβήνει... Θα έλεγε κανείς ότι είναι θέμα ρύθμισης των ψηλών, αλλά έχω δοκιμάσει όλες τις ρυθμίσεις, μέχρι που άνοιξα σχεδόν τέρμα την βελόνα, αλλα δεν φαίνεται να έχει καμία αλλαγή.... Όταν κάνω απότομα ανοίγματα ρελαντί-φουλ-ρελαντί είναι οκ.... μόλις όμως το αφήνω λίγο παραπάνω με ανοιχτό το γκάζι σβήνει... Δοκίμασα επίσης και διαφορετικά μπουζί (ζεστά-κρύα) αλλά το μόνο που άλλαξε ήταν η συμπεριφορά του ρελαντί. Το καύσιμο είναι coolpower, αλλά είναι πολύ παλιο, 3-4 χρόνια.... Αλλά δε νομίζω να φταίει αυτο, καθώς σε ένα άλλο αεροπλάνο που έχω, δουλεύει τέλεια ο κινητήρας με αυτό.... 
    Loggato
    las3007
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 7


    « Risposta #1 il: Lunedì, 1 Feb 2016, 14:54:16 »

    Καλησπέρα, πιθανότατα φταίει το καύσιμο. Το είχα αντιμετωπίσει πριν πολύ καιρό με δίχρονο .46 και με καύσιμο λιγότερο παλιό από το δικό σου (3-4 χρόνων). Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις με φρέσκο καύσιμο
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #2 il: Lunedì, 1 Feb 2016, 15:09:05 »

    Θα ήθελα να ρωτήσω:

    έχεις καθαρίσει το εσωτερικό του spraybar (εκεί που βιδώνει η βελόνα);

    έχεις λύσει ποτέ τελείως τον κινητήρα;
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Michael
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 169


    « Risposta #3 il: Lunedì, 1 Feb 2016, 15:22:13 »

    Καλησπερα,

    ναι τον εχω λυσει τον κινητηρα εντελως και τον ειχα καθαρισει πολυ καλα... Ενα χαρακτηριστικο, που ισως αποτελει "κλειδι" την λυση του προβληματος, ειναι οτι οταν κλεινω με το χερι μου το καρμπυρατερ για να τραβηξω καυσιμο μεσα στον κινητηρα (πριν τον βαλω "μπροστα"), τραβαει λιγο καθως γυριζω την ελικα μιση στροφη, αλλα στην επομενη μιση στροφη το καυσιμο φευγει λιγο προς τα πισω.. ενω σε αλλα κινητηρακια που εχω, με 2-3 γυρισματα του ελικα εχει παει το καυσιμο μεσα και δεν γυριζει πισω.... Σκεφτομαι να βαλω "φλατζοκολα" που μου συνεστησε ενας φιλος, σε ολες τις ενωσεις....
    Loggato
    las3007
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 7


    « Risposta #4 il: Lunedì, 1 Feb 2016, 15:24:38 »

    Όταν είχα το πρόβλημα είχα λύσει και το spray bar,και αφού το είχα καθαρίσει το πρόβλημα συνεχίστηκε. Όταν δοκίμασα καινούριο καύσιμο λύθηκε το θέμα, μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση τότε.
    Loggato
    Michael
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 169


    « Risposta #5 il: Lunedì, 1 Feb 2016, 15:29:32 »

    θα δοκιμασω και νεο καυσιμο... αν και οταν ειχαν βγει αυτα, δεν ειχαμε καν νιτρο μεσα στο καυσιμο.... το πολυ 1-2% νιτρο ειχαμε τοτε... και αν...
    Loggato
    gkcarbons
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 170



    « Risposta #6 il: Lunedì, 1 Feb 2016, 16:46:10 »

    Το καύσιμο είναι coolpower, αλλά είναι πολύ παλιο, 3-4 χρόνια.... 


    coolpower κόκκινο ή πράσινο?
    Loggato

    ΓΙΩΡΓΟΣ  ΚΑΡΑΚΟΥΡΟΣ - ΧΙΟΣ
    Michael
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 169


    « Risposta #7 il: Lunedì, 1 Feb 2016, 17:19:20 »

    πρασινο, γιατι?
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #8 il: Lunedì, 1 Feb 2016, 17:20:36 »

    ναι τον εχω λυσει τον κινητηρα εντελως και τον ειχα καθαρισει πολυ καλα...

    Σε παρακαλώ να ελέγξεις το εξής:

    Δες από το πλάϊ μέσα στην εξάτμιση, (χωρίς σιγαστήρα φυσικά), αν η θυρίδα εξαγωγής, είναι ψηλότερα απο την θυρίδα bypass στο απέναντι μέρος του κυλίνδρου.

    Πολλοί κάνουν το λάθος κατά την συναρμολόγηση να τοποθετήσουν τον κύλινδρο κατά 180 μοίρες λάθος, και η θυρίδα του bypass έρχεται στην εξάτμιση, ενώ η θυρίδα της εξάτμισης πάει εκεί που πρέπει να βρίσκεται το bypass.

    Το έμβολο στο επάνω μέρος του έχει baffle? (φράκτη εκτροπής)
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    gkcarbons
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 170



    « Risposta #9 il: Lunedì, 1 Feb 2016, 20:45:52 »

    Δεν ξέρω αν είναι η αιτία του προβλήματός σου, αλλά σε ρώτησα γιατί αντιμετώπισα κάτι παρόμοιο σε κινητήρα ASP 0.91. Ενώ ο κινητήρας δούλευε άψογα με κόκκινο  άλλαξε συμπεριφορά όταν χρησιμοποίησα το πράσινο, δηλαδή δεν κρατούσε σωστό ρελαντί και σε υψηλές στροφές (ειδικά με το αεροπλάνο σε κατακόρυφη θέση ) έδινε την εντύπωση ότι του λείπει καύσιμο, παρόλες τις προσπάθειες που έκανα για να τον ρυθμίσω. Τελικά με την χρήση κόκκινου coolpower ξαναδούλεψε χωρίς κανένα πρόβλημα με τις ρυθμίσεις που είχε πριν τη χρήση πράσινου coolpower.
    Loggato

    ΓΙΩΡΓΟΣ  ΚΑΡΑΚΟΥΡΟΣ - ΧΙΟΣ
    μανωλης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 122


    « Risposta #10 il: Martedì, 2 Feb 2016, 09:52:27 »

    καλημερα,μπορεις να παρατηρησεις οταν στο φουλ γκαζι που παει να σβησει το μοτερ μαζευονται φυσαλιδες στο σωληνακι που φερνει καυσιμο?
    Loggato
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 971


    « Risposta #11 il: Martedì, 2 Feb 2016, 10:20:34 »

    kaλημερα
    το καυσιμο cool power πρασινο15% είναι τουμπανο  1  γαλλονι που πηρα το 2000  από μαγαζι που εκλεισε στον πειραια  και δουλεψε ένα μερος το 2001 και το υπολοιπο το 2009 και 2015 δουλεψε αψογα.
    το φαινομενο αυτό το εκανε και σε μενα ο  βοσκος ηταν μακρυς και ακουμπουσε στο τειχωμα όταν το σηκωνα 90* επισης το σωληνακι του καυσιμου μπορει με  τον καιρο να εχει φθαρει και το λαστιχο στο δοχειο καυσιμου αν τα κανεις όλα διαδοχικα θα δεις λυση.
    εγω παντως επειδή θελω να πεταω αμεσα και χωρις να ψαχνωμε το γυρισα  αμεσα στα ηλεκτρικα γιααυτο κρατησε και το  1γαλλονι  καυσιμο τοσο πολύ.
    αν θες να πεδευεσαι αλλα να ακους κινητηρα θα πρεπει να εχεις υπομονη
    Loggato
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #12 il: Martedì, 2 Feb 2016, 14:44:35 »

    Θα συμφωνησω με τον Θειο Γιαννη!το πιθανοτερο ειναι να εχεις βαλει κατι αναποδα η πιστονι η χιτόνιο.Στην μια η θα ειναι αναποδες οι εισαγωγες και στην άλλη ισως ειναι αναποδα το πιστονι...δηλαδη οχι στην μερια που ειχε στρωσει...με αποτελεσμα να μην σηκωνει την συμπιεση που πρεπει το πιστονι.Για την φλατζοκολα που λες οτι θα επρεπε να βαλεις συμβαινει το εξης.Εαν τραβαγε απο καπου αερα το μοτερ μετα το καρμπυρατερ θα ειχες πολύ ψιλο ρελαντι.εαν εχανες απο το μπακ πλατε πισω δεν θα επερνες καν μπροστα λογο οτι θα εχανες πιεση .
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Michael
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 169


    « Risposta #13 il: Martedì, 2 Feb 2016, 21:39:56 »

    Καλησπέρα,

    δοκιμασα νεο καυσιμο με περισσοτεορ νιτρο, καμια αλλαγη στο προβλημα, το χιτωνιο δεν ειναι αναποδα (εχει διαφορετικο σχημα για την θυριδα της εξατμισης), δεν εχει το πιστονι baffle και δεν βρισκει ο "βοσκος" στα τοιχωματα... Πιστευω οτι για καποιο λογο, δεν μπορει να τραβηξει πολυ καυσιμο οταν ανοιγω το γκαζι... ενας λογος που το πιστευω ειναι οτι οσο και αν ανοιξω την βελονα, εκτος του οτι δεν βλεπω διαφορά, δεν βγαζει ποτέ μπλε καπνό από την εξάτμιση.... Σας ανεβασα και αυτο το βιντεακι   https://www.youtube.com/watch?v=kFcm4-j3mBI     , οπου φαίνεται στο 0.26 οτι οταν παω να ανοιξω full throttle, πεφτει αμεσως και παει να σβησει, οποτε γυριζω αμεσως σε ρελαντι για να μην μου σβησει.....
    Loggato
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 841



    « Risposta #14 il: Martedì, 2 Feb 2016, 21:56:42 »

    Καλησπερα!Το μονο σιγουρο ειναι οτι η κυλινδροκεφαλη ειναι τοποθετημενη λαθος. Θελει περιστροφη κατσ 90 μοιρες, ετσι ωστε τα πτερυγια ψυξης να ειναι παραλληλα με τον αξονα της μηχανης και να ψυχεται καλα ο κυλινδρος!
    Loggato

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    gkcarbons
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 170



    « Risposta #15 il: Martedì, 2 Feb 2016, 23:42:11 »

    Έλεγξε (αν δεν το έχεις κάνει ήδη) αν πηγαίνει press από την εξάτμιση στο ντεπόζιτο και όπως έγραψε ο φίλος ποιο πάνω γύρισε την κυλινδροκεφαλή κατά 90 μοίρες.
    Loggato

    ΓΙΩΡΓΟΣ  ΚΑΡΑΚΟΥΡΟΣ - ΧΙΟΣ
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #16 il: Mercoledì, 3 Feb 2016, 07:05:33 »

    Μέγεθος έλικας;

    Ποσοστό νιτρομεθάνιου;

    Είναι ελεύθερος εσωτερικά ο σιγαστήρας;

    Από τον ήχο του σιγαστήρα φαίνεται να υπάρχει μεγάλο φορτίο ή υπερσυμπίεση

    Το ότι η κεφαλή έχει βιδωθεί κατά 90μοίρες λάθος, ναι μεν επηρεάζει την ψύξη, αλλά ΠΙΘΑΝΟΝ είναι να έχει στρευλώσει τον κύλινδρο καθώς σφίγγουν οι βίδες.

    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 841



    « Risposta #17 il: Mercoledì, 3 Feb 2016, 12:38:08 »

    Επισης, υποθετω οτι εχεις βαλει τις δυο ροδελες αναμεσα στο χιτωνιο και την κυλινδροκεφαλη κατα το σφιξιμο;
    Loggato

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    asteras
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 127


    « Risposta #18 il: Mercoledì, 3 Feb 2016, 13:35:21 »

    Πάρε με τηλέφωνο στο 6939966841 γιατί είναι αρκετά που θα σου πω και θα χρειαστεί πολύ ώρα για να τα γράψω. Ή κάντε μου αναπάντητη και θα καλέσω εγώ.
    Loggato
    Michael
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 169


    « Risposta #19 il: Sabato, 6 Feb 2016, 18:02:52 »

    update: Υστερα απο πολλες δοκιμες, με ολα αυτα που προτεινατε, παρατηρησα οτι εφτυνε λιγο καυσιμο απο την εισοδο του καρμπυρατερ... ετσι εκλεισα ολες τις βελονες υπερβολικα πολυ, δηλαδη των υψηλων την ειχα ανοιχτη μονο μιση στροφη (!!!!) και των χαμηλων μονο 1 στροφη ανοιχτη... και δουλευε ΟΚ με τερμα γκαζι... Προφανως βεβαια, δεν ειναι "σωστο" αυτο (να ειναι τοσο κλειστες οι βελονες), οποτε τι φταιει και θελει τοσο κλειστες τις βελονες για να λειτουργησει με τερμα το γκαζι??? Την βελονα την ειχα σε ενα σημειο, οπου εαν την ανοιγα ενα κλικ, ξαφνικα εσβηνε....
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #20 il: Sabato, 6 Feb 2016, 19:33:25 »

    Το ότι βγάζει καύσιμο από το καρμπυρατέρ, την ώρα που λειτουργεί, σημαίνει ότι η θυρίδα της εξάγωγής κλείνει πρώτη, και η θυρίδα bypass κλείνει αργότερα, άρα το έμβολο που ανεβαίνει σπρώχνει το καύσιμο που έχει εισέλθει στον θάλαμο, πίσω στο καρμπυρατέρ.

    Επανέρχομαι στην πιθανότητα λανθασμένης τοποθέτησης του κυλίνδρου.

    Μας είπες ότι οι δύο θυρίδες είναι διαφορετικές μεταξύ τους (αυτό είναι αναμενόμενο), αλλά δεν μας είπες ποιά είναι ψηλότερα από την άλλη.

    Η θυρίδα της εξαγωγής πρέπει να είναι ψηλότερα από την απέναντι, ώστε να ανοίγει πρώτη (στην κάθοδο του εμβόλου) και να κλείνει τελευταία (στην άνοδο του εμβόλου).

    Επίσης αναμένουμε απάντηση στο τι έλικα και τι καύσιμο έχει.

    Για να μπορέσει κάποιος από μακρυά να βρει λύση στο ζητούμενο, πρέπει να έχει όλα τα στοιχεία στην διάθεσή του.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nikos ilion
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 20


    « Risposta #21 il: Sabato, 6 Feb 2016, 20:03:32 »

    δοκιμασε με το μανουαλ να τη ξαναδεσης.Αν δεν εχεις το μανουαλ να στο στειλω.Οχι βιασυνη!- μεθοδικα!.
    Και καλη τυχη!
    Loggato
    Michael
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 169


    « Risposta #22 il: Sabato, 6 Feb 2016, 20:16:58 »

    δοκιμασε με το μανουαλ να τη ξαναδεσης.Αν δεν εχεις το μανουαλ να στο στειλω.Οχι βιασυνη!- μεθοδικα!.
    Και καλη τυχη!



    εχεις το μανιουαλ της ASP 0.12 Huh δεν το εχω και δεν το εχω βρει στο ιντερνετ, αν το εχεις στειλτο μου.. ευχαριστώ
    Loggato
    Michael
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 169


    « Risposta #23 il: Domenica, 7 Feb 2016, 16:22:54 »

    Update:  Αφου εκατσα και εκανα ξανα βιδες ολο τον κινητηρα, εβαλα παντου φλατζοκολα, καινουργια ρουλεμαν κτλ... το καταφερα να δουλεψει ! Το "προβλημα" τελικα ηταν οτι θελει παρα πολυ κλειστες τις βελονες (τοσο κλειστες που δεν τις ειχα δοκιμασει τοσο). Δηλαδη 0,8 στροφες ανοιχτη την μεγαλη και 1,3 στροφή ανοιχτή την μικρή !!! Τωρα ετσι δουλευει τελεια ! Μελλοντικα θα δοκιμασω να βαλω και πιο λεπτο σωληνακι καυσιμου (που χρησιμοποιουσαμε παλια πριν 20-25 χρονια) μηπως της πηγαινει πολυ καυσιμο με το πιο παχυ που εχω τωρα.... Αλλα πρωτα θα κανω μια δοκιμαστικη πτηση ... Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές σας!

    ΥΓ. κ. Γιάννη : Η θυρα εξαγωγης ειναι οκ, πιο ψηλα απο τις αλλες.
    Loggato
    nikos ilion
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 20


    « Risposta #24 il: Domenica, 7 Feb 2016, 17:05:19 »

           Μολις ειδα το μυνημα σου!/  στειλε μου το email σου με PM για να στο δωσο  το  manual.
    Loggato
    viper1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 40


    « Risposta #25 il: Domenica, 6 Mar 2016, 20:17:21 »

    συμπίεση έχει ο κινητήρας?
    Loggato
    Pagine: 1 2 [Tutte]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Moderatore: andreas)  |  Topic: Πρόβλημα με κινητηράκι
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.023 secondi con 24 queries.