Βασικά και παλιός να είναι ...συμπέρασμα δεν βγάζει!!!
Πέραν από το χιούμορ που πιστεύω πως κυριαρχεί στο θέμα (και λογικό το βρίσκω, κι εγώ το έχω κάνει ) κ' εγώ νομίζω πως η κουβέντα και η ''διαμάχη''
δεν ευσταθεί!
Είναι σαν να μαλώνουμε για μοτοσυκλέτες ή αυτοκίνητα! Άλλο το ένα,άλλο το άλλο.....
Οι ουσιαστικές διαφορές έχουν ειπωθεί άπειρες φορές τόσο στον χώρο του ελικοπτέρου όσο και του αεροπλάνου.
Ο κάθε τομέας έχει αναλυθεί και αναδειχτεί με τις εκάστοτε ιδιεταιρότητες ,τα θετικά ,τα αρνητικά όσο και τα σημεία κλειδιά.
Το να μείνει το θέμα σύντομο με τα βασικά πιστεύω πως είναι το καλύτερο για τους νέους στον χώρο.
(Αν ήμουν αρχάριος θα κουραζόμουν διαβάζοντας τόσα πολλά
)
Όλοι μας έχουμε την ανάγκη να ξεφύγουμε λίγο από τις κοινότυπες απαντήσεις στα θέματα,να κάνουμε και λίγο πλάκα,παρέα είμαστε και οι περισσότεροι γνωριζόμαστε έστω και δικτυακά αλλά ας σκεφτούμε και τους newbe's
Τόλη σωστή η απάντηση σου,παίζει ρόλο η κατηγορία μεγέθους πρώτα, ο τρόπος και ο χρόνος που ασχολείται ο κάθε ένας μας, μετά ο τρόπος πτήσης και ακολουθούν στην συνέχεια κόστος κατασκευής και ρίσκο αναμενόμενης επιτυχίας του project.
Αν (και όπως έχει συμβεί) κάποιος φίλος μου μου ζητούσε να τον βοηθήσω στο ξεκίνημα του,σίγουρα το πρώτο μου ερώτημα προς αυτόν και κατ' επέκταση το πρώτο μου δείλημα ώστε να πω την γνώμη μου, θα ήταν το που μπορεί και είναι διαθέσιμος να πάει,ή τον βολεύει να πετάξει.Αν ήθελε να ξεκινήσει ελικόπτερο και έτεινε σε κάποια αλάνα,θα έπαιζα ανάμεσα σε ένα 450 ή ένα απλό οικονομικό 50άρι.Αν ήταν νέος (άρα μεγαλύτερη δυνατότητα εξοικίωσης και ταχύτητα εκμάθησης) το 450άρι θα ήταν σίγουρο.Σε κάποιον μεγαλύτερο ένα σταθερό θερμικό 50άρι που ΦΑΙΝΕΤΑΙ πιο εύκολα θα ήταν καλύτερη λύση.
Αντίστοιχα σε κάποιον που θέλει να μπλεχτεί με αεροπλάνα το πρώτο βασικό θέμα είναι πάλι το που θα πετάει.
Μοντελοδρόμιο; Θερμικο 40άρι.Γνωστή συνταγη οικονομική.Αδιαμφισβήτητη.
Αλάνα; Μικρό foam (πχ. Estarter) Πάλι γνωστή συνταγή.Αδιαμφισβήτητη!
Το να ξεκινήσει ένας αρχάριος δίπλα σε έναν ''θερμικάκια'' αποκλειστικά,μπορεί να είναι καταστροφή.Αν δεν τεθεί θέμα χρόνου διαθέσιμου,μέσου μεταφοράς κτλ κτλ, το θερμικό αεροπλανάκι-ελικόπτερο μπορεί να μείνει στο ράφι ακόμα και για χρόνο. ''Που να τρέχω τώρα ....''
Ενώ αντίστοιχα σε κάποιον που μένει ας πούμε Ανάβυσσο,με τις αλικές δίπλα στο σπίτι του,το πιθανότερο είναι ότι ένα θερμικό αεροπλάνο θα τον μάθει να πετάει χωρίς προβλήματα (βλέπε μικρές ρόδες των μικρών ηλεκτρικών,μικρό βάρος,χαλικάκια κτλ)
Επικεντρώνομαι στους αρχάριους γιατί νομίζω πως αυτό είναι και το αντικείμενο παρόμοιων συζητήσεων όπως και αυτής εδώ.
Για οποιονδήποτε άλλον που έχει πιάσει και 2-3 αεροπλάνα-ελικόπτερα στα χέρια του και έχει δημιουργήσει την δική του μοντελιστική προσωπικότητα, το πιθανότερο είναι ότι δεν χρειάζεται να ξαναγυρίσει σε αυτό το ερώτημα,επιλογής θερμικού ή ηλεκτρικού μοντέλου.
Πολλά έγραψα......ουμφ!