Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 10:08:01

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 10:08:01

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 02:09]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304512
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 19
    Gesamt: 19
    Themavorwähler

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Seiten: 1 2 3 4 [5]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Ηλεκτρικά εναντίον Θερμικών.  (Gelesen 12889 mal)
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 6.283


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Antwort #60 am: Montag, 18 Jan 2010, 16:22:08 »

    Παρακολουθώ αυτήν την συζήτηση από την αρχή και δεν μπόρεσα να καταλάβω γιατί τα ηλεκτρικά να είναι εναντίων τον θερμικών η τα θερμικά εναντίων τον ηλεκτρικών !
    Εγώ που ασχολούμαι και με ηλεκτρικά και με θερμικά ξέρω ότι άλλο το ένα άλλο το άλλο ,είναι θέμα επιλογών !
    Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια διαμάχη ανάμεσα στα δυο αυτά είδη αερομοντελισμού.
    Ευχαριστώ .


    Οχι φίλε μου δεν υπάρχει καμιά διαμάχη. Azn  lalala
    Μόνο κάτι σαν Παναθηναϊκό με Ολυμπιακό. Cheesy Grin
    Gespeichert
    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.264



    « Antwort #61 am: Montag, 18 Jan 2010, 16:59:43 »

    τελκα λοιπον δεν τιθεται θεμα εναντιωσης ηλεκτρικων και θερμικων...
    τα πραγματα ειναι πολυ απλα...ρωτηστε τον εαυτο σας... αν και κατα την γωνμη μου υπαρχει γενικος κανονας που λεει....
    1.ενα αεροπλανο με εκπετασμα εως 1 μετρο ισως και λιγο μεγαλυτερο ειναι κατα κυριο λογο ηλεκτρικο
       ενα ελικοπτερο 450 ή 500 μεγεθους ειναι κατα κυριο λογο ηλεκτρικο...
    2. ενα αεροπλανο 40, 50, 60, 120, μεγεθους ειναι κατα κυριο λογο θερμικο.
        ενα ελικοπτερο 50, 60 ,600 , 90 μεγεθους ειναι κατα κυριο λογο θερμικο.
    3. ενα αεροπλανο εκπετασματος ανω των 2 μετρων ειναι βενζινη..
        ενα ελικοπτερο μεγεθουσ και τυπου vario ειναι κατα κυριο λογο βενζινη....
       και υπαρχει σοβαρος λογος που το 95 % των μοντελιστων ακολουθουν αυτο το δρομο...και το δικαιολογω ως εξης...

      εεεεε....δεν θα φτιαξω ενα αεροπλανο μικρο θερμικο να κουβαλαω και ολα τα παρελκομενα. χωρια που δεν υπαρχει μικρος κινητηρας με δυναμη σαν του ηλεκτρικου μοτερ...το πεταω στο πισω καθισμα με 3 lipo και βγαζω το γουστο μου κανα μισαωρο.

      να φτιαξω το εξηνταρι μου ηλεκτρικο?Huh  μπααα...που να περιμενω να φορτισω 4 πακ των 4 στοιχειων 3500 mh και πανω στο γουστο να μου βαλει μπεκ ή να φουσκωσει η λιπο ή στα μισα να αρχισουν να πεφτουν τα βολτ και η δυναμη...


      να φτιαξω το giant ηλεκτρικο?Huh  τι λες ρε.....τρελαθηκες...παρε μια gas 50 cc με 320 δολλαρια και πανε στο πρατηριο της γειτονιας και γεμισε ενα γαλονι με 3,5 ευρωπουλα και πετα κανα τριωρο...χωρια που θα βαλεις και smoke και θα εσαι πρωτη μουρη στο μοντελοδρομιο...

      αρα κατα την ταπεινη μου αποψη δεν ειναι ουτε ορεξη , ουτε κολοκυθοπιτα...ειναι δεδομενα πραγματα.. καθε μεγεθος στον τομεα του...και ξαναλεω....οσοι πιθανως διαφωνειτε ριξτε μια ματια στον  στολο σας και θα δειτε οτι εχω δικιο....


      και κατι τελευταιο που ειπε ο LEROUX (χαριτολογωντας προς αποφυγην παρεξηγησεων)
      ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΕΝΑ ΠΑΤΕΡΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΝΑ ΠΕΤΑΕΙ , ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΔΥΟ ΑΝΤΡΩΝ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΡΩΤΑ... Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
    Gespeichert

    cogito ergo sum....
    Spartan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 423


    Τα όρια της γνώσης είναι τα όρια του κόσμου


    « Antwort #62 am: Montag, 18 Jan 2010, 17:12:29 »

    Σωστός το Τόλης. Άρχοντας όπως πάντα  Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Gespeichert

    Αυτοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν - George Santayana (Life of Reason, 1905)
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Antwort #63 am: Montag, 18 Jan 2010, 17:37:38 »

    Βασικά και παλιός να είναι ...συμπέρασμα δεν βγάζει!!!  Cheesy

    Πέραν από το χιούμορ που πιστεύω πως κυριαρχεί στο θέμα (και λογικό το βρίσκω, κι εγώ το έχω κάνει ) κ' εγώ νομίζω πως η κουβέντα και η ''διαμάχη''  police δεν ευσταθεί!

    Είναι σαν να μαλώνουμε για μοτοσυκλέτες ή αυτοκίνητα! Άλλο το ένα,άλλο το άλλο.....
    Οι ουσιαστικές διαφορές έχουν ειπωθεί άπειρες φορές τόσο στον χώρο του ελικοπτέρου όσο και του αεροπλάνου.
    Ο κάθε τομέας έχει αναλυθεί και αναδειχτεί με τις εκάστοτε ιδιεταιρότητες ,τα θετικά ,τα αρνητικά όσο και τα σημεία κλειδιά.

    Το να μείνει το θέμα σύντομο με τα βασικά πιστεύω πως είναι το καλύτερο για τους νέους στον χώρο.

    (Αν ήμουν αρχάριος θα κουραζόμουν διαβάζοντας τόσα πολλά   Undecided )

    Όλοι μας έχουμε την ανάγκη να ξεφύγουμε λίγο από τις κοινότυπες απαντήσεις στα θέματα,να κάνουμε και λίγο πλάκα,παρέα είμαστε και οι περισσότεροι γνωριζόμαστε έστω και δικτυακά αλλά ας σκεφτούμε και τους newbe's  Wink

    Τόλη σωστή η απάντηση σου,παίζει ρόλο η κατηγορία μεγέθους πρώτα, ο τρόπος και ο χρόνος που ασχολείται ο κάθε ένας μας, μετά ο τρόπος πτήσης  και ακολουθούν στην συνέχεια κόστος κατασκευής και ρίσκο αναμενόμενης επιτυχίας του project.

    Αν (και όπως έχει συμβεί) κάποιος φίλος μου μου ζητούσε να τον βοηθήσω στο ξεκίνημα του,σίγουρα το πρώτο μου ερώτημα προς αυτόν και κατ' επέκταση  το πρώτο μου δείλημα ώστε να πω την γνώμη μου, θα ήταν το που μπορεί και είναι διαθέσιμος να πάει,ή τον βολεύει να πετάξει.Αν ήθελε να ξεκινήσει ελικόπτερο και έτεινε σε κάποια αλάνα,θα έπαιζα ανάμεσα σε ένα 450 ή ένα απλό οικονομικό 50άρι.Αν ήταν νέος (άρα μεγαλύτερη δυνατότητα εξοικίωσης και ταχύτητα εκμάθησης) το 450άρι θα ήταν σίγουρο.Σε κάποιον μεγαλύτερο ένα σταθερό θερμικό 50άρι που ΦΑΙΝΕΤΑΙ πιο εύκολα θα ήταν καλύτερη λύση.

    Αντίστοιχα σε κάποιον που θέλει να μπλεχτεί με αεροπλάνα το πρώτο βασικό θέμα είναι πάλι το που θα πετάει.
    Μοντελοδρόμιο; Θερμικο 40άρι.Γνωστή συνταγη οικονομική.Αδιαμφισβήτητη.
    Αλάνα; Μικρό foam (πχ. Estarter) Πάλι γνωστή συνταγή.Αδιαμφισβήτητη!

    Το να ξεκινήσει ένας αρχάριος δίπλα σε έναν ''θερμικάκια'' αποκλειστικά,μπορεί να είναι καταστροφή.Αν δεν τεθεί θέμα χρόνου διαθέσιμου,μέσου μεταφοράς κτλ κτλ, το θερμικό αεροπλανάκι-ελικόπτερο μπορεί να μείνει στο ράφι ακόμα και για χρόνο. ''Που να τρέχω τώρα ....''
    Ενώ αντίστοιχα σε κάποιον που μένει ας πούμε Ανάβυσσο,με τις αλικές δίπλα στο σπίτι του,το πιθανότερο είναι ότι ένα θερμικό αεροπλάνο θα τον μάθει να πετάει χωρίς προβλήματα (βλέπε μικρές ρόδες των μικρών ηλεκτρικών,μικρό βάρος,χαλικάκια κτλ)

    Επικεντρώνομαι στους αρχάριους γιατί νομίζω πως αυτό είναι και το αντικείμενο παρόμοιων συζητήσεων όπως και αυτής εδώ.
    Για οποιονδήποτε άλλον που έχει πιάσει και 2-3 αεροπλάνα-ελικόπτερα στα χέρια του και έχει δημιουργήσει την δική του μοντελιστική προσωπικότητα, το πιθανότερο είναι ότι δεν χρειάζεται να ξαναγυρίσει σε αυτό το ερώτημα,επιλογής θερμικού ή ηλεκτρικού μοντέλου.


    Πολλά έγραψα......ουμφ! buck2

     
    Gespeichert

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Seiten: 1 2 3 4 [5]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: Ηλεκτρικά εναντίον Θερμικών.
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.024 Sekunden mit 24 Zugriffen.