Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:24:22

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:24:22

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304514
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 16
    Gesamt: 16
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Μικροπροβλήματα συναρμολόγησης σε Kyosho Calmato 40 Trainer  (Gelesen 6742 mal)
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 18



    « am: Mittwoch, 17 Mai 2006, 16:48:41 »

    Καλησπέρα !!!

    Είμαι νιούφης σε όλα μου ! Νέοπας !!! Στην ορολογία μου πιθανό να διακρίνετε κάτι λάθος, αλλά θα μου το συγχωρήσω !!  Ανεση

    Με λένε Νίκο και χαίρομαι που σας γνωρίζω (αρχικά μέσω foroum)... Παίρνω το θάρρος να κάνω 2-3-4 ερωτήσεις  Ποοολύ άνεση  Ελπίζω να έχετε λίγο χρόνο να με βοηθήσετε, μιας και η εμπειρία μου είναι μηδαμινή. Εδώ και 2 μέρες πήρα το πρώτο μου αεροπλάνο, το οποίο είναι το Calmato 40 Trainer. Είναι ο πρώτος μου "έρωτας" αλλά αντιμετωπίζω και κάποια μικροπροβλήματα... (λογικό στον έρωτα.... Azn)
     
    1. Στην θέση που προβλέπεται να βιδωθούν τα servos, δεν υπάρχει αρκετή επιφάνεια ξύλου και φοβάμαι μην "σκάψει" το ξύλο η βίδα και ανοίξει μεγάλη την τρύπα... Η προβλεπόμενες τρύπες για τα servos στο Calmato, είναι κατί τί μεγαλύτερες σε διάσταση από τα servos. Τι κάνουμε ?
    2. Πήρα την Sanwa RD6000 Super. Οι βίδες για τα servo έχουν μικρότερο "κεφαλάκι" από τον προβλεπόμενο χώρο που στερεώνονται στα servos με συνέπεια τελικά τα servos να είναι "στον αέρα"... Τι παίζεται ? Να βάλω βίδα με μεγαλύτερο "κεφαλάκι" και παξιμάδι ?
    2. Βάζουμε καθόλου γράσσο ή άλλο λιπαντικό μέσα στους σωλήνες για τις ντίζες ? (ελπίζω να μην πέταξα κοτσάνα)
    3. Στο εγχειρίδιο αναφέρεται καθαρά σε 2-3 σημεία, οτι πρέπει να γίνει κόλληση με κόλλα. Από το μαγαζί που το πήρα μου είπαν οτι δεν θέλει πουθενά κόλλα... Τι με συμβουλεύετε?
    4. Στα γραναζάκια των servos της Sanwa υπάρχουν κάτι μικροσκοπικές σφήνες (στο εξάρτημα που βιδώνεται η ντίζα) τις οποίες δεν μπορώ να περάσω με τίποτα... Υπάρχει κάποια λύση ? Μάλον κάνω κάτι λάθος ρε παιδιά, αλλά με το μυτοτσίμπηδο είναι αδύνατον να πιάσω αυτές τις μικροσκοπικές σφηνούλες....
     
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων... Θα χαρώ αν μπορέσετε να με βοηθήσετε !!! Η συναρμολόγηση και το όλο project έχει πάει πίσω στο χρονοδιάγραμμα, λόγω των ανωτέρω....

    nickman out..........
    Gespeichert

    nickman out..........
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Antwort #1 am: Mittwoch, 17 Mai 2006, 19:36:47 »

    Καλησπέρα Νίκο .
    Καλως ήρθες στο Forum . Μήν στεναχωριέσαι που είσαι Νέος . Κάποτε όλοι ήμασταν ...  Wink

    1.  Βάλε άν θέλεις έξτρα ξύλο κάτω απο τη βάση των Servos εκεί που μπαίνουν οι βίδες . Καλύτερα να βάλεις Κόντρα πλακέ και να το κολλήσεις με Εποξική Δύο Συστατικών . Πρέπει να κομμάτια αυτά να ακουμπούν ΚΑΙ στην άτρακτο για να 'δέσει' καλύτερα ...

    2.  Πρέπει να βάλεις σε Κάθε τρύπα των servos τα Στρόγγυλα ή τετράγωνα Λαστιχάκια που δίνονται μαζί με τα servos . Έπειτα μέσα τους θα σπρώξεις κάτι μικρούς μπρούτζινους στρόγγυλους  οδηγούς , όπου εκεί η Βίδα μπαίνει ακριβώς και ασφαλίζει τα servos .Ταυτόχρονα τα λαστιχάκι προστατεύει απο τους Κραδασμούς ...

    3.  Πέταξες κοτσάνα ...  Grin  Πλάκα κάνω . ΜΗΝ βάλεις καθόλου γράσο στις Ντίζες ...  Χαμόγελο

    4.  Ακολούθησε το Manual Των Οδηγιών και επίσης το Ένστικτό σου . Θυμήσου πως η ΑΣΦΑΛΕΙΑ των Πτήσεων έρχεται Πρώτη ... Wink

    5.  Νομίζω εννοείς πως Δέν μπορείς να περάσεις τα Ακρόντιζα στις κεφαλές των servos . Τα περισσότερα ακρόντιζα έχουν Πύρο του 1,5 χιλιοστού ενώ οι Πλαστικές κεφαλές στα Servos έχουν τρύπες του 1 χιλ.  Άνοιξέ τες προσεκτικά με ένα τρυπανάκι .

    Ελπίζω να βοήθησα . Πήγαινε Βήμα-βήμα και με την πρώτη δυσκολία στείλε μήνυμα ή και Φωτό (ακόμη καλύτερα) . Σίγουρα κάποιος απο εδώ θα σε βοηθήσει .

    Με εκτίμηση ,   DM

     
    Gespeichert

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 431



    « Antwort #2 am: Mittwoch, 17 Mai 2006, 22:31:32 »

    Απόστολε τα είπες όλα!
    Τελικά αυτό το calmato κάνει θραύση στους νέους "πιλότους".
    Είναι όντως τόσο εύκολο στην κατασκευή και πτήση του?

    Γιώργος

    Gespeichert
    N/JOI
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 182



    « Antwort #3 am: Donnerstag, 18 Mai 2006, 01:12:09 »

    Μιά μικρή πρόσθεση να κανω σε αυτά που ορθώς λεει ο DM.
    Στα σημεια που βιδωνους οι βίδες των σέρβο καλό είναι πρίν βιδωσουμε να τις "ξετρυπίσουμε" με τριπανάκι 1 ή 1,5 χίλ. έτσι ώστε να μήν "σκάσει" το ξύλο.
    Για το εάν χρειάζεται κόλλά σε άλλα σημεία καλό είναι να μας πείς σε πιά σημεία ενωείς.
     
    Ταnfaglio από το λίγο που το έχω δει στον αέρα το trainer Calmato είναι αρκετά σταθερό και ευκολοπέταχτο φαινεται η kyosho έκανε καλή δουλεια στην αεροσήραγγα

    Gespeichert

    N/JOI WORKS
    Hristos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 540



    « Antwort #4 am: Donnerstag, 18 Mai 2006, 01:30:03 »

    Νικο καλωσηρθες κι απο μενα,τι κι αν εισαι νεος,γιατι εγω τι ειμαι.......,ο Αποστολος τα ειπε ολα πραγματικα,καθως και το tip με το τρυπανακι πολυ καλο και για την ακριβεια μετρα με παχυμετρο το παχος του κορμου τις βιδας χωρις τις ελικες τις,οσα mm ειναι, με τετοιο τρυπανακι τρυπα ,δεν θα σου σκασει το ξυλο ποτε ετσι. Να προσθεσω  και  κατι, αν "σκαψει" οπως λες το ξυλο η βιδα μην αγχωθεις,απλα παρε ενα καινουριο μοντελο Grin, το χιουμορ δεν εβλαψε ποτε σε κανεναν, σταζεις 1-2 σταγονες λοιπον κυανοακρυλικη εμποτιζει το ξυλο και γινεται σκληρο σαν πλαστικο μικραινει η τρυπα,  η βιδα σφυγει καλα, και συ εισαι ευτυχισμενος που δεν ξοδεψες επιπλεον χρηματα για αλλο μοντελο Thumbs up καλη αρχη λοιπον και καλες μελλοντικες πτησεις
    « Letzte Änderung: Donnerstag, 18 Mai 2006, 01:32:15 von takis f » Gespeichert
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 18



    « Antwort #5 am: Donnerstag, 18 Mai 2006, 12:16:44 »

    Καλησπέρα Νίκο .
    Καλως ήρθες στο Forum . Μήν στεναχωριέσαι που είσαι Νέος . Κάποτε όλοι ήμασταν ...  Wink

    1.  Βάλε άν θέλεις έξτρα ξύλο κάτω απο τη βάση των Servos εκεί που μπαίνουν οι βίδες . Καλύτερα να βάλεις Κόντρα πλακέ και να το κολλήσεις με Εποξική Δύο Συστατικών . Πρέπει να κομμάτια αυτά να ακουμπούν ΚΑΙ στην άτρακτο για να 'δέσει' καλύτερα ...

    2.  Πρέπει να βάλεις σε Κάθε τρύπα των servos τα Στρόγγυλα ή τετράγωνα Λαστιχάκια που δίνονται μαζί με τα servos . Έπειτα μέσα τους θα σπρώξεις κάτι μικρούς μπρούτζινους στρόγγυλους  οδηγούς , όπου εκεί η Βίδα μπαίνει ακριβώς και ασφαλίζει τα servos .Ταυτόχρονα τα λαστιχάκι προστατεύει απο τους Κραδασμούς ...

    3.  Πέταξες κοτσάνα ...  Grin  Πλάκα κάνω . ΜΗΝ βάλεις καθόλου γράσο στις Ντίζες ...  Χαμόγελο

    4.  Ακολούθησε το Manual Των Οδηγιών και επίσης το Ένστικτό σου . Θυμήσου πως η ΑΣΦΑΛΕΙΑ των Πτήσεων έρχεται Πρώτη ... Wink

    5.  Νομίζω εννοείς πως Δέν μπορείς να περάσεις τα Ακρόντιζα στις κεφαλές των servos . Τα περισσότερα ακρόντιζα έχουν Πύρο του 1,5 χιλιοστού ενώ οι Πλαστικές κεφαλές στα Servos έχουν τρύπες του 1 χιλ.  Άνοιξέ τες προσεκτικά με ένα τρυπανάκι .

    Ελπίζω να βοήθησα . Πήγαινε Βήμα-βήμα και με την πρώτη δυσκολία στείλε μήνυμα ή και Φωτό (ακόμη καλύτερα) . Σίγουρα κάποιος απο εδώ θα σε βοηθήσει .

    Με εκτίμηση ,   DM

     

    Απόστολε σε ευχαριστώ για το καλωσόρισμα !! Δεν στεναχωριέμαι... αυτό που αισθάνομαι είναι προσμονή για την πρώτη μου πτήση... Αλλά ευτυχώς δεν με έχει κυριεύσει... Κάνω υπομονή, ώστε να "στηθεί" σωστά το Calmato και όχι βιαστικά, πράγμα που θα με κάνει σίγουρα να μετανοιώσω μετά για την βιασύνη μου...

    1. Η λύση βρέθηκε... Υπήρχε εξάστημα στην τηλεκατεύθυνση το οποίο δεν το είχα πάρει πρέφα. Είναι μία πανέμορφη πλαστική βασούλα για τα servos, στην οποία όταν τα τοποθετείς, "κάθονται" άψογα, χωρίς να υπάρχει "τζόγος"... Έκοψα λοιπόν λίγο το ξύλο, το έφερα στα μέτρα της βάσης και όλα είναι άψογα...

    2. Τα λαστιχάκια και τα μπρούτζινα, όντως δεν τα είχα χρησιμοποιήσει... Είπαμε... Είμαι νέος.... Είχα επιχειρήσει λανθασμένα να βιδώσω τα servos κατευθείαν πάνω στο ξύλο...

    3. Σε ευχαριστώ και για αυτό το tip... Θεωρούσα οτι όπου υπάρχει τριβή πρέπει να υπάρχει και λίπανση... Αλλά για να μου το λέτε, κάτι παραπάνω θα ξέρετε...

    4. Το ένστικτό μου λέει να μην βάλω πουθενά κόλλα. Το φτερό συνδέει τα δύο κομμάτια του με ξύλινη σφήνα και μετά δένει στην άτρακτο κουμπώνοντας σε 2 εγκοπές και βιδώνεται σε 2 βίδες... Σε 4 σημεία δηλαδή... Θεωρώ οτι άν βάλω κόλλα, το φτερό θα γίνει "ένα σώμα"... άκαμπτο, χωρίς ελαστικότητα σε περίπτωση πτώσης... Νομίζω οτι δεν θα έχει πρόβλημα να "κρατήσει"... Θεωρώ οτι η κατασκευάστρια εταιρία ακολουθεί δικλείδες ασφαλείας για περίπτωση 1/1000 να ξεκολλήσουν τα φτερά, μή εξετάζοντας το θέμα της ελαστικότητας και να σωθεί τουλάχιστον το μισό φτερό σε πιθανή πτώση..

    5. Λύθηκαν και αυτά τα προβλήματα... Σε ευχαριστώ κ πάλι...

    Η κατασκευή προχωράει αργά (όπως πρέπει νομίζω) αλλά σταθερά... Το μόνο ερωτηματικό που παραμένει στην φάση που βρίσκομαι είναι μια ψιλο-αμφιβολία για χρήση κόλλας στο πίσω φτερό... εκεί στηρίζεται μόνο σε 2 βίδες... Αλήθεια, η κόλλα πιάνει πάνω στο ντυμένο με φίλμ φτερό ? Δεν είναι ένωση "ξύλου-ξύλου" αλλά ένωση "ξύλου-φίλμ".... Εκεί θα ήθελα μια γνώμη...

    Οι υπηρεσίες εδάφους (ακόμα) του nickman σε ευχαριστούν πολύ για την βοήθεια...


    nickman out................
    Gespeichert

    nickman out..........
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 18



    « Antwort #6 am: Donnerstag, 18 Mai 2006, 12:24:47 »

    Απόστολε τα είπες όλα!
    Τελικά αυτό το calmato κάνει θραύση στους νέους "πιλότους".
    Είναι όντως τόσο εύκολο στην κατασκευή και πτήση του?

    Γιώργος



    Γειά σου Γιώργο... Για το Calmato θα σου πώ αρχικά για το στάδιο της κατασκευής... Από πτήση.... δεν κατέχω ακόμα.... Είμαι στο 60 % περίπου της κατασκευής και τα προβλήματα που αντιμετώπισα ως τώρα, τα οποία κ παρέθεσα παραπάνω, οφείλονται στην ασχετοσύνη μου κ όχι στο μοντέλο... Οπότε αντικειμενικά, το μοντέλο είναι SUPER περίπτωση για αρχάριο... Είναι βέβαια μεγάλο, με δυνατό κινητήρα... καμμία σχέση νομίζω με τα ηλεκτρικά εκπαιδευτικά... Αυτό είναι "πιό αεροπλάνο"... Έχω ακούσει πάρα πολλά καλά πάντως... Περισσότερα όταν θα πετάξωωωωω....


    nickman out...................
    Gespeichert

    nickman out..........
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 18



    « Antwort #7 am: Donnerstag, 18 Mai 2006, 12:27:10 »

    Μιά μικρή πρόσθεση να κανω σε αυτά που ορθώς λεει ο DM.
    Στα σημεια που βιδωνους οι βίδες των σέρβο καλό είναι πρίν βιδωσουμε να τις "ξετρυπίσουμε" με τριπανάκι 1 ή 1,5 χίλ. έτσι ώστε να μήν "σκάσει" το ξύλο.
    Για το εάν χρειάζεται κόλλά σε άλλα σημεία καλό είναι να μας πείς σε πιά σημεία ενωείς.
     
    Ταnfaglio από το λίγο που το έχω δει στον αέρα το trainer Calmato είναι αρκετά σταθερό και ευκολοπέταχτο φαινεται η kyosho έκανε καλή δουλεια στην αεροσήραγγα



    Γειά σου κ σένα φίλε μου... ακολούθησα κατά γράμμα το tip και "ξετρύπισα" !! Όλα είναι μια χαρά και φυσικά ο παλαιότερος είχε δίκιο... Τα σημεία τα ανέφερα παραπάνω... Είναι η ένωση των δύο κομματιών του φτερού και η ένωση του πίσω φτερού με την άτρακτο...


    nickman out..............
    Gespeichert

    nickman out..........
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 18



    « Antwort #8 am: Donnerstag, 18 Mai 2006, 12:33:39 »

    Νικο καλωσηρθες κι απο μενα,τι κι αν εισαι νεος,γιατι εγω τι ειμαι.......,ο Αποστολος τα ειπε ολα πραγματικα,καθως και το tip με το τρυπανακι πολυ καλο και για την ακριβεια μετρα με παχυμετρο το παχος του κορμου τις βιδας χωρις τις ελικες τις,οσα mm ειναι, με τετοιο τρυπανακι τρυπα ,δεν θα σου σκασει το ξυλο ποτε ετσι. Να προσθεσω  και  κατι, αν "σκαψει" οπως λες το ξυλο η βιδα μην αγχωθεις,απλα παρε ενα καινουριο μοντελο Grin, το χιουμορ δεν εβλαψε ποτε σε κανεναν, σταζεις 1-2 σταγονες λοιπον κυανοακρυλικη εμποτιζει το ξυλο και γινεται σκληρο σαν πλαστικο μικραινει η τρυπα,  η βιδα σφυγει καλα, και συ εισαι ευτυχισμενος που δεν ξοδεψες επιπλεον χρηματα για αλλο μοντελο Thumbs up καλη αρχη λοιπον και καλες μελλοντικες πτησεις

    Γειά σου Τάκη... Σε ευχαριστώ για το καλωσόρισμα.... Ακολούθησα τα tips και όλα είναι μια χαρά... Άλλο μοντέλο Huh Το οποκλείω !!! Το Calmato θα φτιαχτεί κ θα πετάξει !!! Κι αν γίνει κανά λάθος (είπαμε... είμαι νιούφης....) θα επισκευαστεί κ όλα θα πάνε καλά... Ευτυχώς πιάνουν τα χέρια μου από μικρός με τις κατασκευές...

    Calmato λοιπόν... Κανένα άλλο... Είπαμε... η πρώτη μας αγάπη...  Ανεση


    nickman out.............
    Gespeichert

    nickman out..........
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.111



    « Antwort #9 am: Donnerstag, 18 Mai 2006, 12:45:44 »

    Καλημέρα,

    Όπως θα σου πούνε και οι υπόλοιποι φαντάζομαι πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να κολλήσεις τα δύο φτερά μεταξύ τους!!!  Πρέπει να βάλεις κόλλα (εποξική 15λεπτη ή 30λεπτη) σε ολόκληρη την σφήνα και στις δύο κεντρικές αεροτομές και να τα στερεώσεις με ταινία μέχρι να κολλήσουν.  Δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει το φτερό στην θέση του χωρίς κόλλα.

    Καλή κατασκευή και καλές πτήσεις

    Σεραφείμ
    Gespeichert

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Hristos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 540



    « Antwort #10 am: Donnerstag, 18 Mai 2006, 13:06:13 »



    Γειά σου Τάκη... Σε ευχαριστώ για το καλωσόρισμα.... Ακολούθησα τα tips και όλα είναι μια χαρά... Άλλο μοντέλο Huh Το οποκλείω !!! Το Calmato θα φτιαχτεί κ θα πετάξει !!! Κι αν γίνει κανά λάθος (είπαμε... είμαι νιούφης....) θα επισκευαστεί κ όλα θα πάνε καλά... Ευτυχώς πιάνουν τα χέρια μου από μικρός με τις κατασκευές...

    Calmato λοιπόν... Κανένα άλλο... Είπαμε... η πρώτη μας αγάπη...  Ανεση


    nickman out............
    Καλημερα Νικο,δεν το εχω πεταξει ποτε αλλα χθες πηγα Ξανθη και ειδα το calmato το χαμηλοπτερυγο να το πετα ενας αερομοντελιστης ,φανταστικο αεροπλανο ,ωραια ποιοτητα κατασκευης, και πεταει τελεια,μου ειπε δεν χρειαστηκε να πειραξει τιποτα ,ουτε  την κλιση του κινητηρα ουτε γωνια προσβολης του φτερου για να πετα ευθυγραμμα ομαλα,ακομη ουτε trim χρειαστηκε απο τον πομπο,αυτο συνεπαγεται αψογη και προσεγμενη κατασκευη,μπραβο καλη επιλογη, με βλεπω να το παιρνω και γω
    Gespeichert
    nickman
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 18



    « Antwort #11 am: Donnerstag, 18 Mai 2006, 13:22:19 »

    Καλημέρα,

    Όπως θα σου πούνε και οι υπόλοιποι φαντάζομαι πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να κολλήσεις τα δύο φτερά μεταξύ τους!!!  Πρέπει να βάλεις κόλλα (εποξική 15λεπτη ή 30λεπτη) σε ολόκληρη την σφήνα και στις δύο κεντρικές αεροτομές και να τα στερεώσεις με ταινία μέχρι να κολλήσουν.  Δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει το φτερό στην θέση του χωρίς κόλλα.

    Καλή κατασκευή και καλές πτήσεις

    Σεραφείμ

    Χμμμ... Οκ, σε ευχαριστώ... Μάλον η σκέψη μου να μην τα κολλήσω ήταν λάθος... Σε ευχαριστώ για την συμβουλή... Ποιά η διαφορά μεταξύ 15 λεπτης και 30 λεπτης ?

    Ευχαριστώ για τις ευχές...


    nickman out........
    Gespeichert

    nickman out..........
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.111



    « Antwort #12 am: Donnerstag, 18 Mai 2006, 13:53:02 »

    Καλημέρα,

    Όπως θα σου πούνε και οι υπόλοιποι φαντάζομαι πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να κολλήσεις τα δύο φτερά μεταξύ τους!!!  Πρέπει να βάλεις κόλλα (εποξική 15λεπτη ή 30λεπτη) σε ολόκληρη την σφήνα και στις δύο κεντρικές αεροτομές και να τα στερεώσεις με ταινία μέχρι να κολλήσουν.  Δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει το φτερό στην θέση του χωρίς κόλλα.

    Καλή κατασκευή και καλές πτήσεις

    Σεραφείμ

    Χμμμ... Οκ, σε ευχαριστώ... Μάλον η σκέψη μου να μην τα κολλήσω ήταν λάθος... Σε ευχαριστώ για την συμβουλή... Ποιά η διαφορά μεταξύ 15 λεπτης και 30 λεπτης ?

    Ευχαριστώ για τις ευχές...


    nickman out........


    Η διαφορά είναι ο χρόνος που σου δίνει να δουλέψεις πριν στεγνώσει τόσο ώστε να μην δουλεύεται.  Επίσης όσο μεγαλύτερος ο χρόνος τόσο πιο γερή γίνεται η κόλληση, γιατί ποτίζει καλύτερα το ξύλο.  Τέλος, άσχετα αν είναι 15λεπτη ή 30λεπτη, θέλει αρκετά περισσότερη ώρα για να στεγνώσει τελείως, οπότε καλύτερα να το κολλήσεις και να το αφήσεις όλο το βράδυ πριν βγάλεις τις ταινίες για να είσαι σίγουρος.

    Ότι άλλο θέλεις εδώ είμαστε

    Σεραφείμ
    Gespeichert

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 307



    « Antwort #13 am: Donnerstag, 18 Mai 2006, 13:56:48 »

    Nicman καλωσόρισες στην τρέλα που λέγεται calmato.  Όντως η kyosho έκανε ένα πολύ καλό μοντέλο. 

    Αν και ομολογώ ότι αναρωτιέμαι ακόμα γιατί άνοιξες ξανά θέμα με το calmato αφού υπάρχει ήδη εδώ και καιρό και καλό είναι να μαζεύουμε όλα τα σχόλια για το αεροπλάνο σε μία μόνο τοποθεσία,

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=458.0 ,

    θα σου πω ότι δεδομένα πρέπει να βάλεις κόλλα και καλό είναι επίσης στα σημεία που θα βάλεις κόλλα να αποκολλήσεις το monocote από τα σημεία κόλλησης για καλύτερα αποτελέσματα.  Εγώ έβαλα κόλλα μέχρι και στο κομμάτι που δένει η ουρά έστω και αν έχει βίδα.  Όσον αφορά τη γωνία προσβολής που αναφέρθηκε παραπάνω να πω ότι δεν είναι και τόσο θεϊκά πλασμένα τα πράγματα.  Το calmato τείνει (ανεξάρτητα από τα trim που ορίζει ο χρήστης) κάτω από τα μισά γκάζια να ρίχνει εύκολα μούρη και πάνω από τα μισά να ανεβαίνει γρήγορα. 

    Όσον αφορά γενικότερες κριτικές και συμπεριφορές του μοντέλου μπορείτε να επισκεφθείτε το αντίστοιχο θέμα που προανέφερα, για να μην τα ξαναγράφουμε και τα ξαναδιαβάζουμε (είναι μπέρδεμα πως να το κάνουμε  Cheesy).
    Gespeichert

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 458



    « Antwort #14 am: Donnerstag, 18 Mai 2006, 14:37:33 »

    Nickman, γεια σου κι από μένα,

    Αν και μάλλον το κατάλαβες, λέω να διευκρινήσω λίγο το θέμα για την κόλα.
    Πρώτα-πρώτα ούτε εγώ θα παρέλειπα το κόλημα και αφού το λέει και ο κατασκευαστής, κάτι θα ξέρει.

    Έχεις δίκιο ότι καμιά κόλα δεν πιάνει πάνω στη επικάλυψη. Για να κολήσουμε κόβουμε προσεκτικά και αφαιρούμε το φίλμ στην περιοχή της κόλησης. Θέλει κοφτερή λεπίδα και απαλά για να μην κοπεί και το ξύλο.
    Προσοχή στην ευθυγράμμιση των κοματιών γιατί αν κάτσουν στραβά δεν ξεκολάνε.
    Δεν έχω δεί το manual του μοντέλου, αλλά πιθανότατα έχει κάποιες οδηγίες για μέτρημα αποστάσεων και ευθυγράμμιση φτερών και ουράς. Κάνε μια δοκιμή πριν τα κολήσεις.

    Καλή συνέχεια,
    Γιώργος
    Gespeichert
    Seiten: [1] 2  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Thema: Μικροπροβλήματα συναρμολόγησης σε Kyosho Calmato 40 Trainer
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.024 Sekunden mit 25 Zugriffen.