Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.270 μηνύματα σε 11.308 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 24 Οκτ 2017, 14:18:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 24 Οκτ 2017, 14:18:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 00:32:43
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
από contravago
[Σήμερα στις 13:18]

από giles 202
[Σήμερα στις 11:49]

από ilectrikos
[Σήμερα στις 11:27]

[Σήμερα στις 10:16]

[Σήμερα στις 00:15]

[Χθες στις 22:17]

[Χθες στις 21:04]

από StZ
[Χθες στις 20:57]

από modeller2
[Χθες στις 20:33]

από w1ndsurfer
[Χθες στις 19:20]

από vilisdev
[Χθες στις 09:17]

από DeltaMan
[Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 21:39:41]

[Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 18:18:35]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284270
Σύνολο θεμάτων: 11308
Online σήμερα: 56
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 27
Συνολικά: 36
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Μικροπροβλήματα συναρμολόγησης σε Kyosho Calmato 40 Trainer « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Μικροπροβλήματα συναρμολόγησης σε Kyosho Calmato 40 Trainer  (Αναγνώστηκε 5549 φορές)
   
nickman
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18



Προφίλ
« στις: Τετάρτη, 17 Μάι 2006, 16:48:41 »

Καλησπέρα !!!

Είμαι νιούφης σε όλα μου ! Νέοπας !!! Στην ορολογία μου πιθανό να διακρίνετε κάτι λάθος, αλλά θα μου το συγχωρήσω !! 

Με λένε Νίκο και χαίρομαι που σας γνωρίζω (αρχικά μέσω foroum)... Παίρνω το θάρρος να κάνω 2-3-4 ερωτήσεις    Ελπίζω να έχετε λίγο χρόνο να με βοηθήσετε, μιας και η εμπειρία μου είναι μηδαμινή. Εδώ και 2 μέρες πήρα το πρώτο μου αεροπλάνο, το οποίο είναι το Calmato 40 Trainer. Είναι ο πρώτος μου "έρωτας" αλλά αντιμετωπίζω και κάποια μικροπροβλήματα... (λογικό στον έρωτα.... Azn)
 
1. Στην θέση που προβλέπεται να βιδωθούν τα servos, δεν υπάρχει αρκετή επιφάνεια ξύλου και φοβάμαι μην "σκάψει" το ξύλο η βίδα και ανοίξει μεγάλη την τρύπα... Η προβλεπόμενες τρύπες για τα servos στο Calmato, είναι κατί τί μεγαλύτερες σε διάσταση από τα servos. Τι κάνουμε ?
2. Πήρα την Sanwa RD6000 Super. Οι βίδες για τα servo έχουν μικρότερο "κεφαλάκι" από τον προβλεπόμενο χώρο που στερεώνονται στα servos με συνέπεια τελικά τα servos να είναι "στον αέρα"... Τι παίζεται ? Να βάλω βίδα με μεγαλύτερο "κεφαλάκι" και παξιμάδι ?
2. Βάζουμε καθόλου γράσσο ή άλλο λιπαντικό μέσα στους σωλήνες για τις ντίζες ? (ελπίζω να μην πέταξα κοτσάνα)
3. Στο εγχειρίδιο αναφέρεται καθαρά σε 2-3 σημεία, οτι πρέπει να γίνει κόλληση με κόλλα. Από το μαγαζί που το πήρα μου είπαν οτι δεν θέλει πουθενά κόλλα... Τι με συμβουλεύετε?
4. Στα γραναζάκια των servos της Sanwa υπάρχουν κάτι μικροσκοπικές σφήνες (στο εξάρτημα που βιδώνεται η ντίζα) τις οποίες δεν μπορώ να περάσω με τίποτα... Υπάρχει κάποια λύση ? Μάλον κάνω κάτι λάθος ρε παιδιά, αλλά με το μυτοτσίμπηδο είναι αδύνατον να πιάσω αυτές τις μικροσκοπικές σφηνούλες....
 
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων... Θα χαρώ αν μπορέσετε να με βοηθήσετε !!! Η συναρμολόγηση και το όλο project έχει πάει πίσω στο χρονοδιάγραμμα, λόγω των ανωτέρω....

nickman out..........
Καταγράφηκε

nickman out..........
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.257


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 17 Μάι 2006, 19:36:47 »

Καλησπέρα Νίκο .
Καλως ήρθες στο Forum . Μήν στεναχωριέσαι που είσαι Νέος . Κάποτε όλοι ήμασταν ...  Wink

1.  Βάλε άν θέλεις έξτρα ξύλο κάτω απο τη βάση των Servos εκεί που μπαίνουν οι βίδες . Καλύτερα να βάλεις Κόντρα πλακέ και να το κολλήσεις με Εποξική Δύο Συστατικών . Πρέπει να κομμάτια αυτά να ακουμπούν ΚΑΙ στην άτρακτο για να 'δέσει' καλύτερα ...

2.  Πρέπει να βάλεις σε Κάθε τρύπα των servos τα Στρόγγυλα ή τετράγωνα Λαστιχάκια που δίνονται μαζί με τα servos . Έπειτα μέσα τους θα σπρώξεις κάτι μικρούς μπρούτζινους στρόγγυλους  οδηγούς , όπου εκεί η Βίδα μπαίνει ακριβώς και ασφαλίζει τα servos .Ταυτόχρονα τα λαστιχάκι προστατεύει απο τους Κραδασμούς ...

3.  Πέταξες κοτσάνα ...  Grin  Πλάκα κάνω . ΜΗΝ βάλεις καθόλου γράσο στις Ντίζες ... 

4.  Ακολούθησε το Manual Των Οδηγιών και επίσης το Ένστικτό σου . Θυμήσου πως η ΑΣΦΑΛΕΙΑ των Πτήσεων έρχεται Πρώτη ... Wink

5.  Νομίζω εννοείς πως Δέν μπορείς να περάσεις τα Ακρόντιζα στις κεφαλές των servos . Τα περισσότερα ακρόντιζα έχουν Πύρο του 1,5 χιλιοστού ενώ οι Πλαστικές κεφαλές στα Servos έχουν τρύπες του 1 χιλ.  Άνοιξέ τες προσεκτικά με ένα τρυπανάκι .

Ελπίζω να βοήθησα . Πήγαινε Βήμα-βήμα και με την πρώτη δυσκολία στείλε μήνυμα ή και Φωτό (ακόμη καλύτερα) . Σίγουρα κάποιος απο εδώ θα σε βοηθήσει .

Με εκτίμηση ,   DM

 
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
tanfoglio
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 438



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 17 Μάι 2006, 22:31:32 »

Απόστολε τα είπες όλα!
Τελικά αυτό το calmato κάνει θραύση στους νέους "πιλότους".
Είναι όντως τόσο εύκολο στην κατασκευή και πτήση του?

Γιώργος

Καταγράφηκε
N/JOI
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 183



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 18 Μάι 2006, 01:12:09 »

Μιά μικρή πρόσθεση να κανω σε αυτά που ορθώς λεει ο DM.
Στα σημεια που βιδωνους οι βίδες των σέρβο καλό είναι πρίν βιδωσουμε να τις "ξετρυπίσουμε" με τριπανάκι 1 ή 1,5 χίλ. έτσι ώστε να μήν "σκάσει" το ξύλο.
Για το εάν χρειάζεται κόλλά σε άλλα σημεία καλό είναι να μας πείς σε πιά σημεία ενωείς.
 
Ταnfaglio από το λίγο που το έχω δει στον αέρα το trainer Calmato είναι αρκετά σταθερό και ευκολοπέταχτο φαινεται η kyosho έκανε καλή δουλεια στην αεροσήραγγα

Καταγράφηκε

N/JOI WORKS
Hristos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 538



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 18 Μάι 2006, 01:30:03 »

Νικο καλωσηρθες κι απο μενα,τι κι αν εισαι νεος,γιατι εγω τι ειμαι.......,ο Αποστολος τα ειπε ολα πραγματικα,καθως και το tip με το τρυπανακι πολυ καλο και για την ακριβεια μετρα με παχυμετρο το παχος του κορμου τις βιδας χωρις τις ελικες τις,οσα mm ειναι, με τετοιο τρυπανακι τρυπα ,δεν θα σου σκασει το ξυλο ποτε ετσι. Να προσθεσω  και  κατι, αν "σκαψει" οπως λες το ξυλο η βιδα μην αγχωθεις,απλα παρε ενα καινουριο μοντελο Grin, το χιουμορ δεν εβλαψε ποτε σε κανεναν, σταζεις 1-2 σταγονες λοιπον κυανοακρυλικη εμποτιζει το ξυλο και γινεται σκληρο σαν πλαστικο μικραινει η τρυπα,  η βιδα σφυγει καλα, και συ εισαι ευτυχισμενος που δεν ξοδεψες επιπλεον χρηματα για αλλο μοντελο Thumbs up καλη αρχη λοιπον και καλες μελλοντικες πτησεις
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 18 Μάι 2006, 01:32:15 από takis f » Καταγράφηκε
nickman
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 18 Μάι 2006, 12:16:44 »

Καλησπέρα Νίκο .
Καλως ήρθες στο Forum . Μήν στεναχωριέσαι που είσαι Νέος . Κάποτε όλοι ήμασταν ...  Wink

1.  Βάλε άν θέλεις έξτρα ξύλο κάτω απο τη βάση των Servos εκεί που μπαίνουν οι βίδες . Καλύτερα να βάλεις Κόντρα πλακέ και να το κολλήσεις με Εποξική Δύο Συστατικών . Πρέπει να κομμάτια αυτά να ακουμπούν ΚΑΙ στην άτρακτο για να 'δέσει' καλύτερα ...

2.  Πρέπει να βάλεις σε Κάθε τρύπα των servos τα Στρόγγυλα ή τετράγωνα Λαστιχάκια που δίνονται μαζί με τα servos . Έπειτα μέσα τους θα σπρώξεις κάτι μικρούς μπρούτζινους στρόγγυλους  οδηγούς , όπου εκεί η Βίδα μπαίνει ακριβώς και ασφαλίζει τα servos .Ταυτόχρονα τα λαστιχάκι προστατεύει απο τους Κραδασμούς ...

3.  Πέταξες κοτσάνα ...  Grin  Πλάκα κάνω . ΜΗΝ βάλεις καθόλου γράσο στις Ντίζες ... 

4.  Ακολούθησε το Manual Των Οδηγιών και επίσης το Ένστικτό σου . Θυμήσου πως η ΑΣΦΑΛΕΙΑ των Πτήσεων έρχεται Πρώτη ... Wink

5.  Νομίζω εννοείς πως Δέν μπορείς να περάσεις τα Ακρόντιζα στις κεφαλές των servos . Τα περισσότερα ακρόντιζα έχουν Πύρο του 1,5 χιλιοστού ενώ οι Πλαστικές κεφαλές στα Servos έχουν τρύπες του 1 χιλ.  Άνοιξέ τες προσεκτικά με ένα τρυπανάκι .

Ελπίζω να βοήθησα . Πήγαινε Βήμα-βήμα και με την πρώτη δυσκολία στείλε μήνυμα ή και Φωτό (ακόμη καλύτερα) . Σίγουρα κάποιος απο εδώ θα σε βοηθήσει .

Με εκτίμηση ,   DM

 

Απόστολε σε ευχαριστώ για το καλωσόρισμα !! Δεν στεναχωριέμαι... αυτό που αισθάνομαι είναι προσμονή για την πρώτη μου πτήση... Αλλά ευτυχώς δεν με έχει κυριεύσει... Κάνω υπομονή, ώστε να "στηθεί" σωστά το Calmato και όχι βιαστικά, πράγμα που θα με κάνει σίγουρα να μετανοιώσω μετά για την βιασύνη μου...

1. Η λύση βρέθηκε... Υπήρχε εξάστημα στην τηλεκατεύθυνση το οποίο δεν το είχα πάρει πρέφα. Είναι μία πανέμορφη πλαστική βασούλα για τα servos, στην οποία όταν τα τοποθετείς, "κάθονται" άψογα, χωρίς να υπάρχει "τζόγος"... Έκοψα λοιπόν λίγο το ξύλο, το έφερα στα μέτρα της βάσης και όλα είναι άψογα...

2. Τα λαστιχάκια και τα μπρούτζινα, όντως δεν τα είχα χρησιμοποιήσει... Είπαμε... Είμαι νέος.... Είχα επιχειρήσει λανθασμένα να βιδώσω τα servos κατευθείαν πάνω στο ξύλο...

3. Σε ευχαριστώ και για αυτό το tip... Θεωρούσα οτι όπου υπάρχει τριβή πρέπει να υπάρχει και λίπανση... Αλλά για να μου το λέτε, κάτι παραπάνω θα ξέρετε...

4. Το ένστικτό μου λέει να μην βάλω πουθενά κόλλα. Το φτερό συνδέει τα δύο κομμάτια του με ξύλινη σφήνα και μετά δένει στην άτρακτο κουμπώνοντας σε 2 εγκοπές και βιδώνεται σε 2 βίδες... Σε 4 σημεία δηλαδή... Θεωρώ οτι άν βάλω κόλλα, το φτερό θα γίνει "ένα σώμα"... άκαμπτο, χωρίς ελαστικότητα σε περίπτωση πτώσης... Νομίζω οτι δεν θα έχει πρόβλημα να "κρατήσει"... Θεωρώ οτι η κατασκευάστρια εταιρία ακολουθεί δικλείδες ασφαλείας για περίπτωση 1/1000 να ξεκολλήσουν τα φτερά, μή εξετάζοντας το θέμα της ελαστικότητας και να σωθεί τουλάχιστον το μισό φτερό σε πιθανή πτώση..

5. Λύθηκαν και αυτά τα προβλήματα... Σε ευχαριστώ κ πάλι...

Η κατασκευή προχωράει αργά (όπως πρέπει νομίζω) αλλά σταθερά... Το μόνο ερωτηματικό που παραμένει στην φάση που βρίσκομαι είναι μια ψιλο-αμφιβολία για χρήση κόλλας στο πίσω φτερό... εκεί στηρίζεται μόνο σε 2 βίδες... Αλήθεια, η κόλλα πιάνει πάνω στο ντυμένο με φίλμ φτερό ? Δεν είναι ένωση "ξύλου-ξύλου" αλλά ένωση "ξύλου-φίλμ".... Εκεί θα ήθελα μια γνώμη...

Οι υπηρεσίες εδάφους (ακόμα) του nickman σε ευχαριστούν πολύ για την βοήθεια...


nickman out................
Καταγράφηκε

nickman out..........
nickman
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 18 Μάι 2006, 12:24:47 »

Απόστολε τα είπες όλα!
Τελικά αυτό το calmato κάνει θραύση στους νέους "πιλότους".
Είναι όντως τόσο εύκολο στην κατασκευή και πτήση του?

Γιώργος



Γειά σου Γιώργο... Για το Calmato θα σου πώ αρχικά για το στάδιο της κατασκευής... Από πτήση.... δεν κατέχω ακόμα.... Είμαι στο 60 % περίπου της κατασκευής και τα προβλήματα που αντιμετώπισα ως τώρα, τα οποία κ παρέθεσα παραπάνω, οφείλονται στην ασχετοσύνη μου κ όχι στο μοντέλο... Οπότε αντικειμενικά, το μοντέλο είναι SUPER περίπτωση για αρχάριο... Είναι βέβαια μεγάλο, με δυνατό κινητήρα... καμμία σχέση νομίζω με τα ηλεκτρικά εκπαιδευτικά... Αυτό είναι "πιό αεροπλάνο"... Έχω ακούσει πάρα πολλά καλά πάντως... Περισσότερα όταν θα πετάξωωωωω....


nickman out...................
Καταγράφηκε

nickman out..........
nickman
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 18 Μάι 2006, 12:27:10 »

Μιά μικρή πρόσθεση να κανω σε αυτά που ορθώς λεει ο DM.
Στα σημεια που βιδωνους οι βίδες των σέρβο καλό είναι πρίν βιδωσουμε να τις "ξετρυπίσουμε" με τριπανάκι 1 ή 1,5 χίλ. έτσι ώστε να μήν "σκάσει" το ξύλο.
Για το εάν χρειάζεται κόλλά σε άλλα σημεία καλό είναι να μας πείς σε πιά σημεία ενωείς.
 
Ταnfaglio από το λίγο που το έχω δει στον αέρα το trainer Calmato είναι αρκετά σταθερό και ευκολοπέταχτο φαινεται η kyosho έκανε καλή δουλεια στην αεροσήραγγα



Γειά σου κ σένα φίλε μου... ακολούθησα κατά γράμμα το tip και "ξετρύπισα" !! Όλα είναι μια χαρά και φυσικά ο παλαιότερος είχε δίκιο... Τα σημεία τα ανέφερα παραπάνω... Είναι η ένωση των δύο κομματιών του φτερού και η ένωση του πίσω φτερού με την άτρακτο...


nickman out..............
Καταγράφηκε

nickman out..........
nickman
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 18 Μάι 2006, 12:33:39 »

Νικο καλωσηρθες κι απο μενα,τι κι αν εισαι νεος,γιατι εγω τι ειμαι.......,ο Αποστολος τα ειπε ολα πραγματικα,καθως και το tip με το τρυπανακι πολυ καλο και για την ακριβεια μετρα με παχυμετρο το παχος του κορμου τις βιδας χωρις τις ελικες τις,οσα mm ειναι, με τετοιο τρυπανακι τρυπα ,δεν θα σου σκασει το ξυλο ποτε ετσι. Να προσθεσω  και  κατι, αν "σκαψει" οπως λες το ξυλο η βιδα μην αγχωθεις,απλα παρε ενα καινουριο μοντελο Grin, το χιουμορ δεν εβλαψε ποτε σε κανεναν, σταζεις 1-2 σταγονες λοιπον κυανοακρυλικη εμποτιζει το ξυλο και γινεται σκληρο σαν πλαστικο μικραινει η τρυπα,  η βιδα σφυγει καλα, και συ εισαι ευτυχισμενος που δεν ξοδεψες επιπλεον χρηματα για αλλο μοντελο Thumbs up καλη αρχη λοιπον και καλες μελλοντικες πτησεις

Γειά σου Τάκη... Σε ευχαριστώ για το καλωσόρισμα.... Ακολούθησα τα tips και όλα είναι μια χαρά... Άλλο μοντέλο Huh Το οποκλείω !!! Το Calmato θα φτιαχτεί κ θα πετάξει !!! Κι αν γίνει κανά λάθος (είπαμε... είμαι νιούφης....) θα επισκευαστεί κ όλα θα πάνε καλά... Ευτυχώς πιάνουν τα χέρια μου από μικρός με τις κατασκευές...

Calmato λοιπόν... Κανένα άλλο... Είπαμε... η πρώτη μας αγάπη... 


nickman out.............
Καταγράφηκε

nickman out..........
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.107



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 18 Μάι 2006, 12:45:44 »

Καλημέρα,

Όπως θα σου πούνε και οι υπόλοιποι φαντάζομαι πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να κολλήσεις τα δύο φτερά μεταξύ τους!!!  Πρέπει να βάλεις κόλλα (εποξική 15λεπτη ή 30λεπτη) σε ολόκληρη την σφήνα και στις δύο κεντρικές αεροτομές και να τα στερεώσεις με ταινία μέχρι να κολλήσουν.  Δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει το φτερό στην θέση του χωρίς κόλλα.

Καλή κατασκευή και καλές πτήσεις

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
Hristos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 538



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 18 Μάι 2006, 13:06:13 »



Γειά σου Τάκη... Σε ευχαριστώ για το καλωσόρισμα.... Ακολούθησα τα tips και όλα είναι μια χαρά... Άλλο μοντέλο Huh Το οποκλείω !!! Το Calmato θα φτιαχτεί κ θα πετάξει !!! Κι αν γίνει κανά λάθος (είπαμε... είμαι νιούφης....) θα επισκευαστεί κ όλα θα πάνε καλά... Ευτυχώς πιάνουν τα χέρια μου από μικρός με τις κατασκευές...

Calmato λοιπόν... Κανένα άλλο... Είπαμε... η πρώτη μας αγάπη... 


nickman out............
Καλημερα Νικο,δεν το εχω πεταξει ποτε αλλα χθες πηγα Ξανθη και ειδα το calmato το χαμηλοπτερυγο να το πετα ενας αερομοντελιστης ,φανταστικο αεροπλανο ,ωραια ποιοτητα κατασκευης, και πεταει τελεια,μου ειπε δεν χρειαστηκε να πειραξει τιποτα ,ουτε  την κλιση του κινητηρα ουτε γωνια προσβολης του φτερου για να πετα ευθυγραμμα ομαλα,ακομη ουτε trim χρειαστηκε απο τον πομπο,αυτο συνεπαγεται αψογη και προσεγμενη κατασκευη,μπραβο καλη επιλογη, με βλεπω να το παιρνω και γω
Καταγράφηκε
nickman
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 18 Μάι 2006, 13:22:19 »

Καλημέρα,

Όπως θα σου πούνε και οι υπόλοιποι φαντάζομαι πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να κολλήσεις τα δύο φτερά μεταξύ τους!!!  Πρέπει να βάλεις κόλλα (εποξική 15λεπτη ή 30λεπτη) σε ολόκληρη την σφήνα και στις δύο κεντρικές αεροτομές και να τα στερεώσεις με ταινία μέχρι να κολλήσουν.  Δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει το φτερό στην θέση του χωρίς κόλλα.

Καλή κατασκευή και καλές πτήσεις

Σεραφείμ

Χμμμ... Οκ, σε ευχαριστώ... Μάλον η σκέψη μου να μην τα κολλήσω ήταν λάθος... Σε ευχαριστώ για την συμβουλή... Ποιά η διαφορά μεταξύ 15 λεπτης και 30 λεπτης ?

Ευχαριστώ για τις ευχές...


nickman out........
Καταγράφηκε

nickman out..........
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.107



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 18 Μάι 2006, 13:53:02 »

Καλημέρα,

Όπως θα σου πούνε και οι υπόλοιποι φαντάζομαι πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να κολλήσεις τα δύο φτερά μεταξύ τους!!!  Πρέπει να βάλεις κόλλα (εποξική 15λεπτη ή 30λεπτη) σε ολόκληρη την σφήνα και στις δύο κεντρικές αεροτομές και να τα στερεώσεις με ταινία μέχρι να κολλήσουν.  Δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει το φτερό στην θέση του χωρίς κόλλα.

Καλή κατασκευή και καλές πτήσεις

Σεραφείμ

Χμμμ... Οκ, σε ευχαριστώ... Μάλον η σκέψη μου να μην τα κολλήσω ήταν λάθος... Σε ευχαριστώ για την συμβουλή... Ποιά η διαφορά μεταξύ 15 λεπτης και 30 λεπτης ?

Ευχαριστώ για τις ευχές...


nickman out........


Η διαφορά είναι ο χρόνος που σου δίνει να δουλέψεις πριν στεγνώσει τόσο ώστε να μην δουλεύεται.  Επίσης όσο μεγαλύτερος ο χρόνος τόσο πιο γερή γίνεται η κόλληση, γιατί ποτίζει καλύτερα το ξύλο.  Τέλος, άσχετα αν είναι 15λεπτη ή 30λεπτη, θέλει αρκετά περισσότερη ώρα για να στεγνώσει τελείως, οπότε καλύτερα να το κολλήσεις και να το αφήσεις όλο το βράδυ πριν βγάλεις τις ταινίες για να είσαι σίγουρος.

Ότι άλλο θέλεις εδώ είμαστε

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
manos_skg
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 308



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 18 Μάι 2006, 13:56:48 »

Nicman καλωσόρισες στην τρέλα που λέγεται calmato.  Όντως η kyosho έκανε ένα πολύ καλό μοντέλο. 

Αν και ομολογώ ότι αναρωτιέμαι ακόμα γιατί άνοιξες ξανά θέμα με το calmato αφού υπάρχει ήδη εδώ και καιρό και καλό είναι να μαζεύουμε όλα τα σχόλια για το αεροπλάνο σε μία μόνο τοποθεσία,

https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=458.0 ,

θα σου πω ότι δεδομένα πρέπει να βάλεις κόλλα και καλό είναι επίσης στα σημεία που θα βάλεις κόλλα να αποκολλήσεις το monocote από τα σημεία κόλλησης για καλύτερα αποτελέσματα.  Εγώ έβαλα κόλλα μέχρι και στο κομμάτι που δένει η ουρά έστω και αν έχει βίδα.  Όσον αφορά τη γωνία προσβολής που αναφέρθηκε παραπάνω να πω ότι δεν είναι και τόσο θεϊκά πλασμένα τα πράγματα.  Το calmato τείνει (ανεξάρτητα από τα trim που ορίζει ο χρήστης) κάτω από τα μισά γκάζια να ρίχνει εύκολα μούρη και πάνω από τα μισά να ανεβαίνει γρήγορα. 

Όσον αφορά γενικότερες κριτικές και συμπεριφορές του μοντέλου μπορείτε να επισκεφθείτε το αντίστοιχο θέμα που προανέφερα, για να μην τα ξαναγράφουμε και τα ξαναδιαβάζουμε (είναι μπέρδεμα πως να το κάνουμε  Cheesy).
Καταγράφηκε

... το πάθαμε κι' αυτό ...
ggeorge42
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 460



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 18 Μάι 2006, 14:37:33 »

Nickman, γεια σου κι από μένα,

Αν και μάλλον το κατάλαβες, λέω να διευκρινήσω λίγο το θέμα για την κόλα.
Πρώτα-πρώτα ούτε εγώ θα παρέλειπα το κόλημα και αφού το λέει και ο κατασκευαστής, κάτι θα ξέρει.

Έχεις δίκιο ότι καμιά κόλα δεν πιάνει πάνω στη επικάλυψη. Για να κολήσουμε κόβουμε προσεκτικά και αφαιρούμε το φίλμ στην περιοχή της κόλησης. Θέλει κοφτερή λεπίδα και απαλά για να μην κοπεί και το ξύλο.
Προσοχή στην ευθυγράμμιση των κοματιών γιατί αν κάτσουν στραβά δεν ξεκολάνε.
Δεν έχω δεί το manual του μοντέλου, αλλά πιθανότατα έχει κάποιες οδηγίες για μέτρημα αποστάσεων και ευθυγράμμιση φτερών και ουράς. Κάνε μια δοκιμή πριν τα κολήσεις.

Καλή συνέχεια,
Γιώργος
Καταγράφηκε
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 18 Μάι 2006, 16:25:48 »

nickman καλωσόρισες στο Aeromodelling GR

Αν και ομολογώ ότι αναρωτιέμαι ακόμα γιατί άνοιξες ξανά θέμα με το calmato αφού υπάρχει ήδη εδώ και καιρό και καλό είναι να μαζεύουμε όλα τα σχόλια για το αεροπλάνο σε μία μόνο τοποθεσία,

https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=458.0
...
Όσον αφορά γενικότερες κριτικές και συμπεριφορές του μοντέλου μπορείτε να επισκεφθείτε το αντίστοιχο θέμα που προανέφερα, για να μην τα ξαναγράφουμε και τα ξαναδιαβάζουμε (είναι μπέρδεμα πως να το κάνουμε  Cheesy).

Οι ερωτήσεις που έγιναν εδώ είναι ερωτήσεις αρχαρίου και μπορεί να αφορούν οποιοδήποτε trainer αλλά και άλλα αερομοντέλα.

Επιπλέον ερωτήσεις ειδικά για το Kyosho Calmato 40 Trainer καλό είναι να γίνουν στο θέμα που έχει ανοίξει στο link που δίνει ο manos_skg.

Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
manos_skg
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 308



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 19 Μάι 2006, 17:09:05 »

nickman καλωσόρισες στο Aeromodelling GR

Αν και ομολογώ ότι αναρωτιέμαι ακόμα γιατί άνοιξες ξανά θέμα με το calmato αφού υπάρχει ήδη εδώ και καιρό και καλό είναι να μαζεύουμε όλα τα σχόλια για το αεροπλάνο σε μία μόνο τοποθεσία,

https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=458.0
...
Όσον αφορά γενικότερες κριτικές και συμπεριφορές του μοντέλου μπορείτε να επισκεφθείτε το αντίστοιχο θέμα που προανέφερα, για να μην τα ξαναγράφουμε και τα ξαναδιαβάζουμε (είναι μπέρδεμα πως να το κάνουμε  Cheesy).

Οι ερωτήσεις που έγιναν εδώ είναι ερωτήσεις αρχαρίου και μπορεί να αφορούν οποιοδήποτε trainer αλλά και άλλα αερομοντέλα.

Επιπλέον ερωτήσεις ειδικά για το Kyosho Calmato 40 Trainer καλό είναι να γίνουν στο θέμα που έχει ανοίξει στο link που δίνει ο manos_skg.



... you are the boss ...
Καταγράφηκε

... το πάθαμε κι' αυτό ...
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Μικροπροβλήματα συναρμολόγησης σε Kyosho Calmato 40 Trainer « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.119 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.