Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.508 Posts in 12.387 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:20:21

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:20:21

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304508
    Topics Totali: 12387
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 5
    Visitatori: 29
    Totale: 34
    Selezione di tema

    Pagine: [1] 2  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: απορια για καυσιμο  (Letto 4345 volte)
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 192



    « il: Mercoledì, 28 Mar 2012, 19:57:51 »

    μετά από αρκετή σκέψη κατέληξα στο πρώτο μου θερμικό το οποίο θα είναι το calmato sports 40… για κινητήρα επέλεξα τον super tigret g51 μετά από παρότρυνση φίλου μοντελιστή! Το θέμα μου είναι με τι περιεκτικότητας καύσιμο να τον δουλέψω; Για το στρώσιμο χρειάζεται κάτι με περισσότερο λάδι; worry worry worry
    Loggato

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.404



    « Risposta #1 il: Giovedì, 29 Mar 2012, 06:59:07 »

    Τι προτείνει το manual του κινητήρα;

    Θα μπορούσες να προσθέσεις λίγο καστορέλαιο (50 cc στο 1ο γαλόνι) για να έχεις περισσότερη ασφάλεια στο στρώσιμο, μετά δεν χρειάζεται
    Loggato

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #2 il: Giovedì, 29 Mar 2012, 09:21:11 »

    Σύμφωνα με το manual, το καύσιμο πρέπει να περιέχει 18 - 20% λιπαντικό και 0 - 15% νίτρο.

    Δε χρειάζεται περισσότερο λάδι στο στρώσιμο. To λάδι μπορεί να είναι συνθετικό, καστορέλαιο ή συνδυασμός των δύο.

    Πιστεύω ότι 10% νίτρο είναι Ο.Κ.

    Ο G51 έχει ελατήριο. Για το στρώσιμο ακολούθησε οδηγίες για κινητήρες που δεν είναι ABC:  http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-102.htm

    (παρόμοιες είναι και οι οδηγίες στρωσίματος του manual)

    Καλή συνέχεια.
    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Risposta #3 il: Giovedì, 29 Mar 2012, 09:35:37 »

    Φιλαράκι τον καλύτερο κινητήρα αγορασες να το ξέρεις  Thumbs up
    Θέλει ενα γαλονι καύσιμο για να πεις οτι έστρωσε αλλα εντάξει το περισσότερο στον αερα θα το κάψεις .
    Βάλτου και 0 % το καίει !
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #4 il: Giovedì, 29 Mar 2012, 09:54:10 »

    Σύμφωνα με το manual, το καύσιμο πρέπει να περιέχει 18 - 20% λιπαντικό και 0 - 15% νίτρο.

    Δε χρειάζεται περισσότερο λάδι στο στρώσιμο. To λάδι μπορεί να είναι συνθετικό, καστορέλαιο ή συνδυασμός των δύο.


    Αν το έτοιμο καύσιμο έχει λιγότερο λάδι από 18% πρόσθεσε λίγο καστορέλαιο να έρθει μεταξύ 18% και 20%
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 192



    « Risposta #5 il: Venerdì, 30 Mar 2012, 14:35:36 »

    Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές! Μια τελευταία ερώτηση και τελείωσα με το αεροπλάνο μου!!!

    Έχω σκεφτεί να βάλω lipo μπαταρία με ένα regulator όπως αυτό http://www.modellsport.gr/index.php?main_page=product_info&products_id=5863

    Το θέμα μου είναι τι μπαταρία να βάλω 2s η 3s και μετά πόσα C να είναι;;
    Κάτι τέτοιο θα ήταν καλό http://www.modellsport.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=82_214&products_id=6438 ή υπάρχουν συγκεκριμένες μπαταριές για τους regulators;
    Loggato

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.623


    game over :|


    « Risposta #6 il: Venerdì, 30 Mar 2012, 15:03:20 »

    2S μπαταρια. Θα δουλεψει και με 3S αλλα θα εχεις περιττες απωλειες και βαρος.
    Τα C για τοφοδοσια δεκτη και σερβο δεν ειναι κρισιμα. Η συγκεκριμενη μπαταρια μπορει να δωσει 45Α.
    Το Calmato Sport σου δεν εχει ιδιατερες απαιτησεις οτιδηποτε και να κανεις εσυ στα στικ, οτιδηποτε σερβο και να βαλεις. Δεν το εχω μετρησει, υποθετω να εχει μεγιστο ρευμα 4Α και πολλα λεω.
    Υπολογισε 300mAh για 3 πτησεις 10-12λεπτα.

    Για να σε βοηθησω στο δικο μου εχω δυο μπαταριες 2S 700mAh 5C η καθε μια. Σαν να εχω μια 1400mAh 2S 5C.
    Loggato

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 192



    « Risposta #7 il: Venerdì, 30 Mar 2012, 15:31:47 »

    Οπότε η επιλογη μου είναι καλη!!! Σ´ ευχαριστώ πολυ!  Cheesy
    Loggato

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 192



    « Risposta #8 il: Venerdì, 22 Giu 2012, 13:54:23 »

    Ένας φίλος μου χάρισε σήμερα ένα καύσιμο το οποίο δούλευε σε αυτοκίνητακι επειδή δεν ήταν ευχαριστημένος όπως μου είπε! Η ερώτηση μου είναι μπορω εγω αυτο το καύσιμο (http://www.modellsport.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=8&products_id=3862)για να μη παει τσάμπα να το βάλω στο αεροπλάνο μου; Undecided
    Loggato

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Risposta #9 il: Venerdì, 22 Giu 2012, 14:27:54 »

    Λεει οτι εχει 16% Λάδι βαλε λιγο λαδι ακομα να παει 18 % και εισαι οκ !
    Προσωπική αποψη παντα !
    Loggato

    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 449


    Nikos


    « Risposta #10 il: Venerdì, 22 Giu 2012, 15:24:06 »

    Ένας φίλος μου χάρισε σήμερα ένα καύσιμο το οποίο δούλευε σε αυτοκίνητακι επειδή δεν ήταν ευχαριστημένος όπως μου είπε! Η ερώτηση μου είναι μπορω εγω αυτο το καύσιμο (http://www.modellsport.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=8&products_id=3862)για να μη παει τσάμπα να το βάλω στο αεροπλάνο μου; Undecided
    Φιλε ακου τη γνωμη μου.......οτι και να κανεις βαζοντας νεο καυσιμο θελεις και καινουριες ρυθμισεις στον κινητηρα σου.......αν λοιπον εχεις ενα καλορυθμισμενο κινητηρα μεχρι τωρα δες αν αξιζει τον κοπο να ξαναψαχνεις για ρυθμισεις μονο για το καυσιμο εκεινο και μετα να πας παλι στις παλιες σου..........αν εχεις κανενα κινητηρα ευαισθητο στις ρυθμισεις οπως asp, magnum, sc, κλπ θα παιδευεσαι μονο για λιγες πτησεις.......αν παλι εισαι γρηγορος και ευκολος σε ρυθμισεις παιξε μπαλα και με το byron......
    Loggato
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 192



    « Risposta #11 il: Venerdì, 22 Giu 2012, 16:28:44 »

    Θα δοκιμάσω άμα δω ότι θέλει πολλές ρυθμίσεις!!! Το βγάζω βαζω το παλιο και έφυγα....! Ευχαριστώ παντός...  Thumbs up
    Loggato

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #12 il: Sabato, 23 Giu 2012, 19:26:05 »

    Εγώ δεν θα έβαζα ποτέ καύσιμο αυτοκινήτου σε αεροπορικό κινητήρα.

    Σίγουρα δεν έχουν τα ίδια λάδια. Οι κινητήρες αυτοκινήτου λειτουργούν σε ψηλή περιοχή στροφών, και το λάδι πρέπει να είναι λεπτόρευστο για να το επιτρέπει. Δεν ζορίζονται όπως οι αεροπορικοί με την έλικα.

    Αν πρέπει οπωσδήποτε να καταναλωθεί το καύσιμο αυτοκινήτου, μπορείς να το προσθέτεις λίγο λίγο σε αεροπορικό. Οπως έχουμε αναλύσει και στο παρελθόν, και τα αεροπορικά καύσιμα πρέπει να έχουν ικανοποιητικό ποσοστό λαδιού. Μη διστάσεις να προσθέσεις λίγο καστορέλαιο.

    Τέλος αυτό που προέχει είναι η θερμοκρασία λειτουργίας. Ενας στρωμένος κινητήρας δεν είναι σωστό να λειτουργήσει σε μεγαλύτερη θερμοκρασία, απ' ότι έχουν συνηθήσει τα μέταλλά του. Ποτέ δεν είναι αργά για να καεί ένας κινητήρας. Και όταν λέμε "καεί" εννοούμε να διασταλούν τα μέταλλα σε βαθμό που να μη μπορούν να επανέλθουν στην προτέρα θέση όταν κρυώσει. Δηλαδή να χάσει την ελαστικότητα της διαστολής - συστολής

    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 449


    Nikos


    « Risposta #13 il: Sabato, 23 Giu 2012, 22:40:04 »

    Αδερφε, κανε τελικα αυτο που λεει ο κυριος Γιαννης...........ξερει.......
    Μετα απο αυτα που ειπε εγω ουτε καν θα το ανακατευα με αεροπορικο........
    Loggato
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.623


    game over :|


    « Risposta #14 il: Sabato, 23 Giu 2012, 23:05:48 »

    Εγώ δεν θα έβαζα ποτέ καύσιμο αυτοκινήτου σε αεροπορικό κινητήρα.

    Σίγουρα δεν έχουν τα ίδια λάδια. Οι κινητήρες αυτοκινήτου λειτουργούν σε ψηλή περιοχή στροφών, και το λάδι πρέπει να είναι λεπτόρευστο για να το επιτρέπει. Δεν ζορίζονται όπως οι αεροπορικοί με την έλικα.

    Αν πρέπει οπωσδήποτε να καταναλωθεί το καύσιμο αυτοκινήτου, μπορείς να το προσθέτεις λίγο λίγο σε αεροπορικό. Οπως έχουμε αναλύσει και στο παρελθόν, και τα αεροπορικά καύσιμα πρέπει να έχουν ικανοποιητικό ποσοστό λαδιού. Μη διστάσεις να προσθέσεις λίγο καστορέλαιο.

    Τέλος αυτό που προέχει είναι η θερμοκρασία λειτουργίας. Ενας στρωμένος κινητήρας δεν είναι σωστό να λειτουργήσει σε μεγαλύτερη θερμοκρασία, απ' ότι έχουν συνηθήσει τα μέταλλά του. Ποτέ δεν είναι αργά για να καεί ένας κινητήρας. Και όταν λέμε "καεί" εννοούμε να διασταλούν τα μέταλλα σε βαθμό που να μη μπορούν να επανέλθουν στην προτέρα θέση όταν κρυώσει. Δηλαδή να χάσει την ελαστικότητα της διαστολής - συστολής



    Κε Γιαννη ειχα την εντυπωση οτι οι κινητηρες για αυτοκινητα ζοριζονται πιο πολυ απο τους αεροπορικους. Οι μεν γυρνανε πανω απο 20.000 στροφες οι δικοι μας το πολυ στους 10.000. Οι μεν εχουν συμπλεκτη, δηλαδη μεγαλη διακυμανση οσον αφορα το φορτιο οι δε εχουν σταθερο φορτιο με απευεθειας μεταδωση στην προπελα.

    Le_Roi τι ακριβως δεν του αρεσε του φιλου σου στο Byron; Τετοιο καιω και εγω σε εναν .28 που εχω, δεν εχω προβλημα κανενα
    Loggato

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Pagine: [1] 2  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Topic: απορια για καυσιμο
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.022 secondi con 25 queries.