lukis
|
|
« am: Mittwoch, 7 Feb 2007, 20:33:49 » |
|
καλησπερα το right and down trust ειναι οπως κοιτας το αεροπλανο απο μπροστα η απο πισω
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
andreas
|
|
« Antwort #1 am: Mittwoch, 7 Feb 2007, 20:40:33 » |
|
απο πισω
|
|
|
Gespeichert
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
lukis
|
|
« Antwort #2 am: Mittwoch, 7 Feb 2007, 20:55:14 » |
|
δηλαδη πρεπει να εχει κλιση προς τα δεξια οπως το κοιτας απο πισω? σωστα
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
andreas
|
|
« Antwort #3 am: Mittwoch, 7 Feb 2007, 21:06:35 » |
|
|
|
|
Gespeichert
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
Γιάννης Παξιμαδάκης
|
|
« Antwort #4 am: Mittwoch, 7 Feb 2007, 22:22:12 » |
|
Γιάννη Οταν θα χεις χρόνο διάβασε καλά το βιβλίο του "θείου Γιάννη"
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ilias
|
|
« Antwort #5 am: Montag, 13 Sep 2010, 21:39:18 » |
|
επι της ευκαιριας του θεματος οταν βλεπουμε ενα μοντελο απο πισω με τον κινητηρα εμπρος και θελουμε να δωσουμε right trust τοτε στριβουμε την μυτη του κινητηρα δεξια. Οταν παλι θελουμε να δωσουμε right trust (δηλαδη να τραβαει ο κινητηρας το μοντελο προς τα δεξια) αλλα ο κινητηρας ειναι πισω (Pusher) τοτε τι κλιση δινουμε βλεποντας το μοντελο απο πισω??
|
|
|
Gespeichert
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Antwort #6 am: Montag, 13 Sep 2010, 21:50:26 » |
|
και ενα σχεδιακι
το Α ή το Β ??
|
|
|
Gespeichert
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
PaNt
|
|
« Antwort #7 am: Montag, 13 Sep 2010, 21:59:21 » |
|
Ηλια οταν ειδα την ερωτηση σου σκεφτομαι μεσα μου.. Μα καλα αεροπλανας ειναι και δεν ξερει αυτο το απλο πραγμα... Μετα λεω κατσε να το σκεφτω λιγο ακομα... και εκει αρχιζει το μπερδεμα χαχχαααχ Φενεται απλο αλλα δεν ειανι.. Παντως εγω θα ελεγα το Β οπως στριει η βαρκα στο νερο....!!!!
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ilias
|
|
« Antwort #8 am: Montag, 13 Sep 2010, 22:36:11 » |
|
Pant αφου απαντηθει η ερωτηση θα εχει συνεχεια σε αλλο θεμα γιατι μερικες φορες καποια απλα πραγματα γινονται σπαζοκεφαλιες μεχρι αηδιας
|
|
|
Gespeichert
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Antwort #9 am: Dienstag, 14 Sep 2010, 11:21:06 » |
|
καποια αλλη αποψη επι του θεματος για να ειμαστε σιγουροι
|
|
|
Gespeichert
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
matgav
Aeromodeller Jr. member
Offline
Beiträge: 76
|
|
« Antwort #10 am: Dienstag, 14 Sep 2010, 13:10:43 » |
|
Σωστό είναι το Β αφού η ή δύναμη της ώσης εφαρμόζεται πιο πίσω από το CG του σκάφους, ή για να είμαστε πιο ακριβείς της πτέρυγας.
|
|
|
Gespeichert
|
Μάνθος.
|
|
|
mastelios
|
|
« Antwort #11 am: Dienstag, 14 Sep 2010, 13:18:55 » |
|
Σωστό είναι το Β αφού η ή δύναμη της ώσης εφαρμόζεται πιο πίσω από το CG του σκάφους, ή για να είμαστε πιο ακριβείς της πτέρυγας. +1 και αντίστοιχα αν το σκάφος "πάει" προς τα πάνω στο γκάζι,στρέφουμε το μοτερ προς τα κάτω και αντίστροφα..
|
|
|
Gespeichert
|
When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and you will always long to return. &n
|
|
|
Markhelis
|
|
« Antwort #12 am: Dienstag, 14 Sep 2010, 15:07:44 » |
|
Σωστό είναι το Β αφού η ή δύναμη της ώσης εφαρμόζεται πιο πίσω από το CG του σκάφους, ή για να είμαστε πιο ακριβείς της πτέρυγας. +1 Με αυτόν τον τρόπο στρίβουν τα σκάφη που έχουν εξωλέμβιες μηχανές και δεν χρησιμοποιούν τιμόνι.
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Antwort #14 am: Dienstag, 14 Sep 2010, 17:15:58 » |
|
Σωστά τελικά καταλήξατε ότι το right thrust της ώσης στα pusher είναι η θέση Β.
Τα ερωτήματα όμως που καλείσθε να απαντήσετε είναι:
1) Μία πτέρυγα pusher χρειάζεται right thrust?
2) Ενα συμβατικό αεροπλάνο με ουρά, και με την ώση σε διάταξη pusher, πως θα αντιδράσει αν του βάλουμε right thrust? (διάταξη Β στο σχήμα του Ηλία)
|
|
|
Gespeichert
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
ilias
|
|
« Antwort #15 am: Dienstag, 14 Sep 2010, 17:24:15 » |
|
θειε Γιαννη τα ερωτηματα σου ειναι βασικα και θα ηθελα να τα δουμε λιγο γιατι θα εχουν ουσια πιστευω
Θα απαντησω λοιπον και ας ειμαι πιθανον λαθος
Για το ''1'' θα ελεγα οτι αν το μοντελο μου τραβαγε αριστερα κατα την πορεια του θα εβαζα Right trust για να εξισορροποισω πιθανο τριμμαρισμα των elevons
Για το ''2''θα ελεγα οτι το συμβατικο μοντελο αν σε ολα ηταν ζυγισμενο σωστα (σε ολους τους αξονες) τοτε το Right trust (Θεση Β) θα εδινε την ταση να στριψει προς τα δεξια το μοντελο κατα την πορεια του
Ποια ειναι η αληθεια λοιπον??
|
|
|
Gespeichert
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
evan
|
|
« Antwort #16 am: Dienstag, 14 Sep 2010, 17:30:36 » |
|
Έχω κι εγώ μια ερώτηση: Η φορά περιστροφής της έλικας δεν λαμβάνεται υπόψη;
|
|
|
Gespeichert
|
Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
|
|
|
ilias
|
|
« Antwort #17 am: Dienstag, 14 Sep 2010, 17:38:28 » |
|
Evan πολυ σωστος αλλα παλι στις περισσοτερες περιπτωσεις η ιδια ελικα που βαζουμε για κινητηρα εμπρος την ιδια βαζουμε για διαταξη Pusher οποτε η φορα περιστροφης ειναι ιδια (π.χ. τα γραμματα της ελικας κοιτανε εμπρος) Υ.Γ. δεν λαμβανω υποψη της ελικες με αναποδο βημα
|
|
|
Gespeichert
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Antwort #18 am: Dienstag, 14 Sep 2010, 18:30:30 » |
|
Ποια ειναι η αληθεια λοιπον??
Εφ' οσον δεν αναφέρεται έλικα ανάποδου βήματος, εννοείται ότι συγκρίνουμε τις δύο θέσεις (tractor / pusher) με την κοινή έλικα. Επί της ουσίας λοιπόν? Ηλία θα αφήσω λίγο χρόνο μήπως θέλει και άλλος να συμμετάσχει.
|
|
|
Gespeichert
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
ilias
|
|
« Antwort #19 am: Dienstag, 14 Sep 2010, 20:27:03 » |
|
παιδια ο θειος Γιαννης περιμενει
Ποια ειναι η αποψη σας να δουμε τι θα βγει
δειτε το και σαν κουιζ
|
|
|
Gespeichert
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
vhal
|
|
« Antwort #20 am: Mittwoch, 15 Sep 2010, 04:00:52 » |
|
Το right thrust βοηθά στην αντιμετώπιση της τάσης στροφής προς τα αριστερά που προκαλείται εξαιτίας του αερο-ρεύματος της έλικας (ελικόρευμα). Η τάση αυτή είναι περισσότερο εμφανής κατά τη διάρκεια της απογείωσης.
Υπάρχουν 4 διαφορετικές δυνάμεις που προκαλούνται από την έλικα και που προκαλούν αυτή τη ροπή προς τα αριστερά (εκτός βέβαια από την ώση - thrust):
1. Το περιστρεφόμενο ελικόρευμα, που σε μια έλικα που περιστρέφεται όπως οι δεικτες του ρολογιού (όταν τη βλέπουμε από το cockpit), κτυπά το κάθετο σταθερό από την αριστερή μερια και άρα σπρώχνει την ουρά προς τα δεξιά (άρα τη "μούρη" προς τα αριστερά)
2. Κατά τη διάρκεια της ανόδου, ή σε αργή πτήση (όπου η γωνία προσβολής των φτερών είναι μεγαλύτερη) ή σε πeρίπτωση taildragger στην τροχοδρόμηση πριν σηκωθεί ο πίσω τροχός, το πτερύγιο της έλικας που ανεβαίνει έχει μικρότερη γωνία προσβολής από το πτερύγιο που κατεβαίνει.΄Ετσι ο δίσκος της έλικας δημιουργεί μεγαλύτερη δύναμη από τη δεξιά μεριά σε σχέση με την αριστερή και αυτό "τραβά" τη "μούρη" προς τα αριστερά.
3. Η αντίδραση του αεροσκάφους στην περιστροφή της έλικας τείνει να το περιστρέψει προς τα αριστερά. Αυτή η αντίδραση, κατά τη διάρκεια της τροχοδρόμησης πιέζει τον αριστερό τροχό περισσότερο από ότι τον δεξιό. Ετσι ο αριστερός τροχός παρουσιάζει μεγαλύτερη τριβή κύλισης και το αεροπλάνο τείνει να στριψει προς τα αριστερά. Επίσης κατα τη διάρκεια της πτήσης δημιουργεί μια τάση αριστερού roll.
4. Η γυροσκοπική μετάπτωση της έλικας σε ένα taildrugger όταν σηκώνεται η πίσω ρόδα, προκαλεί επίσης στροφή της "μούρης" προς τα αριστερά (όπως το ποδήλατο που όταν γέρνει, στρίβει κιόλας). Παρατηρείστε ότι όλες οι αντιδράσεις της "μούρης" είναι προς τα αριστερά (όταν η ελικα περιστρέφεται όπως οι δείκτες του ρολογιού κοιτώντας την από το πίσω μέρος του αεροσκάφους)
Αν η ελικα περιστρέφεται ανάποδα, τότε το αεροπλάνο στρίβει προς τα δεξιά.
Τώρα, σε σχέση με τα ερωτήματα του "quiz": 1. Στην περίπτωση της πτέρυγας με διάταξη pusher δεν υπάρχει κάθετο σταθερό (ή δεν υπάρχει τέτοιο πίσω από την έλικα). Δεν υπάρχουν συνήθως τροχοί άρα ούτε και τροχοδρόμηση, άρα δεν υπάρχει λόγος right thrust.
2. Σε κάθε περίπτωση "στρίβουμε" την διεύθυνση της ώσης έτσι ώστε να δημικοργείται μια ροπή στρέψης της ατράκτου αντίθετη από αυτή που δημιουργούν οι τέσσερεις παραπάνω δυνάμεις. Αρα εκτρέποντας τον κινητήρα στη θέση Β στο σχέδιο του Ηλία μειώνουμε την τάση του σκάφους να στρίψει προς τα αριστερά (αν ο κινητήρας περιστρέφεται όπως οι δείκτες του ρολογιού όταν τον βλέπουμε από πίσω)
Βαγγέλης
|
|
« Letzte Änderung: Mittwoch, 15 Sep 2010, 10:04:30 von vhal »
|
Gespeichert
|
Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας
Ζηλεύω του σταυραετού απου πετά στα νέφη και παίζει με τσι αστραπές και με τ' αστροπελέκια.
|
|
|
ilias
|
|
« Antwort #21 am: Mittwoch, 15 Sep 2010, 07:33:57 » |
|
Vhal Φοβερη η αναλυση σου σχετικα με τις ροπες που δημιουργει η ελικα ειτε λογω αερορευματος ειτε λογω γυροσκοπικων τασεων
Οσο για το quiz
και την πρωτη περιπτωση δεν το ειχα σκεφτει ετσι οσο αφορα το αερορευμα και την ελλειψη καθετου τμηματος. Αλλα για τις γυροσκοπικες τασεις δεν θα βοηθουσε λιγο Right trust??
|
|
|
Gespeichert
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Antwort #22 am: Mittwoch, 15 Sep 2010, 08:43:07 » |
|
Αχ Ηλία , αδιάβαστος ήρθες πάλι στο μάθημα.
Τα περί εκτροπών λόγω της έλικας υπάρχουν στο βιβλίο μου από την πρώτη μέρα (στην ενότητα Θεωρια).
Σίγουρα ο μόνος λόγος που στρέφουμε τον άξονα της έλξης στο πλάϊ, είναι για να αντισταθμίσουμε το σπειροειδές ελικόρευμα, που βρίσκει την κάθετη ουρά με γωνία προσβολής από την αριστερή της πλευρά. Αν η κάθετη επιφάνεια είναι συμμετρική ως προς τον έξονα, το φαινόμενο εξασθενεί έως εξαφανίζεται. Επισης το ελικόρευμα βρίσκει το οριζόντιο σταθερό πάλι με τέτοια γωνία που κάνει το αεροπλάνο να θέλει να στρίψει αντίθετα. Αλλά και αυτή η επίδραση είναι μικρή όσο η ουρά είναι μακρυά από την έλικα.
Η αντιροπή δεν αντισταθμίζεται με ασύμμετρη έλξη, αλλά με λίγο aileron, και όλα τα παραπάνω έχουν επίδραση ανάλογα με την έλικα (μέγεθος, ταχύτητα περιστροφής) και την ταχύτητα πλεύσης του αεροπλάνου.
Δεν βάζουμε side thrust για να αντισταθμίσουμε το P-factor, ούτε τις γυροσκοπικές δυνάμεις, δεδομένου ότι αυτές εμφανίζονται είτε προς την μία είτε προς την άλλη πλευρά ανάλογα με το πως πετάει ή περιστρέφεται το σκάφος.
Επί των θεμάτων του quiz, σωστά στην πτέρυγα pusher, δεν χρειάζεται side thrust. Στην συμβατική όμως άτρακτο, παρατηρήστε ότι ο ελικόρευμα βρίσκει με μεγαλύτερη ορμή την ουρά, λόγω της μικρότερης απόστασης. Επίσης θα θυμηθείτε ότι στα pusher, η θέση του άξονα έλξης είναι πιό ψηλά από τον κεντρικό άξονα του αεροπλάνου, εκτός αν έχουν δύο booms και η έλικα μπορεί να κατέβει στην καλύτερη αποδοτικά θέση, αλλά τότε δεν βρίσκει κανένα από τα κάθετα που είναι τοποθετημένα αριστερά και δεξιά του ελικορεύματος .
Ετσι αν βάλουμε τον άξονα στην θέση "σχήμα Β", το ελικόρευμα βρίσκει το κάθετο σταθερό με γωνία από αριστερά, οπότε επιδεινώνει την προς τα αριστερά εκτροπή (ενώ επειδή η έλξη περνάει αριστερά από το κέντρο βάρους, το αεροπλάνο έχει τάση να εκτραπεί προς τα δεξιά). Στα pusher λοιπόν πρέπει να στρέψουμε την έλξη στην θέση που δείχνει το σχήμα Α, άλλά όχι σε μεγάλη γωνία, ώστε αφ' ενός μεν να μην βρίσκει το στροβιλιοποιημένο ελικόρευμα το κάθετο από τα αριστερά, και αφ' ετέρου να βρίσκει η ροή και ευθέως από τα δεξιά για να αντισταθμίσει την όλη εκτροπή. Συμφέρει επίσης να μετακινήσουμε την θέση του άξονα έλξης λίγο προς τα αριστερά, ώστε να περάσει από το κέντρο βάρους
|
|
|
Gespeichert
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
vhal
|
|
« Antwort #23 am: Mittwoch, 15 Sep 2010, 10:00:55 » |
|
Ενα πράγμα που πρέπει να έχουμε πάντα υπόψη μας, είναι ότι κάθε διόρθωση που γίνεται με εκτροπή κάποιας επιφάνειας (rudder ή elevator ή aileron), είναι ακριβής για μία και μόνο ταχύτητα πτήσης.
Αν βάλουμε για παράδειγμα μερικά κλικ δεξιά aileron για να αντιμετωπίσουμε την τάση αριστερού roll όταν δουλεύει ο κινητήρας, η ρύθμιση αυτή θα κρατά το αεροσκάφος οριζόντιο (ως προς τον άξονα της πορείας) σε μια μόνο ταχύτητα. Σε μεγαλύτερη ταχύτητα θα έχουμε roll προς τα δεξιά, ενώ σε μικρότερη ταχύτητα roll προς τα αριστερά.
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για συνεχείς διορθώσεις - και οι λύσεις τύπου side thrust βοηθούν ωστε οι απαραίτητες αυτές διορθώσεις να είναι όσο το δυνατόν μικρότερες (ή ακόμα και αμελητέες)
Β.
ΥΓ: Καμιά καλή μετάφραση του side-thrust υπάρχει? ΥΓ2: Διόρθωσα και τον όρο αερόρευμα σε ελικόρευμα στο προηγούμενο post μου, όπως το λέει και ο jkon. Είναι σωστότερο έτσι. ΥΓ3: Καλά τα λέμε στη θεωρία. Στην πράξη όμως δεν τα καταφέρνω και τόσο καλά... Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που πρέπει να έχεις ταυτόχρονα στο μυαλό σου την ώρα της πτήσης ...
|
|
|
Gespeichert
|
Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας
Ζηλεύω του σταυραετού απου πετά στα νέφη και παίζει με τσι αστραπές και με τ' αστροπελέκια.
|
|
|
ilias
|
|
« Antwort #24 am: Mittwoch, 15 Sep 2010, 13:03:35 » |
|
O vhal ειπε οτι δε τα παει καλα στην πραξη
με βαση λοιπον τα παραπανω γραφομενα για τις γωνιες Trust εχω ενα πρακτικο προβλημα το οποιο με εχει τρελανει και δεν μπορω να βγαλω ακρη
Εχω παρει στον γιο μου ενα 3καναλο εκπαιδευτικο Pusher (χωρις ailerons) για να τον μαθω να πεταει (φωτο παρακατω)
Το μοντελο οταν πεταει με σβηστο κινητηρα πεταει ευθεια χωρις να χρειαζεται τριμμαρισμα το rudder. Οταν ανοιξει ο κινητηρας το μοντελο τραβαει δεξια οποτε θελω πολυ Rudder αριστερα.
Θεωρω δεδομενο οτι εχω σταθεροποιησει το φτερο του για ναμην μετακινηται στον αερα και η θεση του μοτερ ειναι ακριβως σε ευθεια με τον αξονα του αεροπλανου
Αργοτερα θα σας στειλω και φωτογραφιες απο το ιδιο το αεροπλανο μηπως μπορειτε να βγαλετε ακρη αν εχει γινει καποιο κατασκευαστικο λαθος
Τι λυση θα πρεπει να βρω για να ερθει στα ισια το μοντελο και να μην αλλαζει συμπεριφορα αναλογα με την χρηση του γκαζιου??
|
|
|
Gespeichert
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Antwort #25 am: Mittwoch, 15 Sep 2010, 13:28:11 » |
|
Δηλαδή μετά από όσα ανέλυσα δεν κατάλαβες ότι πρέπει να στρίψεις λίγο τον άξονα του μοτέρ κατά το σχήμα Α ?
Ετσι το ελικόρευμα θα βρισκει το κάθετο πτερύγιο από τα δεξιά, και ανάλογα με το πόσο αυτό είναι ενεργό, το μοντέλο είτε θα σταματήσει να στρίβει αριστερά, είτε θα στρίβει δεξιά με φουλ γκάζι (οπότε μειώνεις την γωνία που το έστριψες).
Υπάρχει πάντα και η λυση της στιγμής, να δώσεις μίξη στο rudder, να στριβει δεξιά με full throttle.
|
|
|
Gespeichert
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
Markhelis
|
|
« Antwort #26 am: Mittwoch, 15 Sep 2010, 14:37:38 » |
|
Μάλλον ilias ή έλικα γυρίζει αντίστροφα προς την φορά του ρολογιού και όπως είπε και ο Θείος πρέπει να γυρισεις τον κινητήρα στο σημείο Α.
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Antwort #27 am: Mittwoch, 15 Sep 2010, 17:42:04 » |
|
Μάλλον ilias ή έλικα γυρίζει αντίστροφα προς την φορά του ρολογιού και όπως είπε και ο Θείος πρέπει να γυρισεις τον κινητήρα στο σημείο Α. Οπως την βλέπεις από πίσω γυρίζει όπως το ρολόϊ. Θα στρέψεις τον άξονα όπως θα τον έστρεφες αν ήταν στη μύτη, τώρα όμως λιγότερο και με μεγάλη προσοχή, γιατί το ελικόρευμα είναι πιό δυνατό.
|
|
|
Gespeichert
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
ilias
|
|
« Antwort #28 am: Mittwoch, 15 Sep 2010, 19:58:47 » |
|
σας στελνω μερικες φωτογραφιες του αεροπλανου μηπως βγει καποια ακρη
Ισως να μην φαινεται καλα αλλα δεν εχω καμια γωνια trust στο μοτερ και οι ταινιες στο φτερο ηταν πετρες που εβαλα για δοκιμη
Ξανα λεω οτι στο γκαζι το αεροπλανο στριβει ΔΕΞΙΑ ενω στο κλεισιμο πεταει ΕΥΘΕΙΑ
|
|
|
Gespeichert
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Antwort #29 am: Mittwoch, 15 Sep 2010, 19:59:25 » |
|
|
|
|
Gespeichert
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Antwort #30 am: Mittwoch, 15 Sep 2010, 20:00:13 » |
|
|
|
|
Gespeichert
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Antwort #31 am: Mittwoch, 15 Sep 2010, 20:01:15 » |
|
αν βλεπετε κατι λαθος κατασκευαστικα πειτε το
|
|
|
Gespeichert
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Antwort #32 am: Mittwoch, 15 Sep 2010, 20:27:12 » |
|
δεν πρόσεξα πριν προς τα που στρίβει, και σου έδωσα οδηγίες για αριστερή εκτροπή. Αν με γκάζι στριβει δεξιά, άλλαξε την γωνία να έρθει προς το σχήμα Β. (λίγο λίγο).
Τίποτε δεν είναι κανόνας. Παρατηρείς και τριμάρεις.
|
|
|
Gespeichert
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
DEPRON MANIAC
|
|
« Antwort #33 am: Mittwoch, 15 Sep 2010, 22:38:40 » |
|
Καθ΄ότι έχω και γω το ίδιο μοντέλο και ναι μεν με το γκάζι μου τράβαγε (αλλά δεν θυμάμαι προς τα που) υπάρχει η πιθανότητα, όπως χτυπάει το ελικόρευμα απο την αριστερή πλευρά και σε συνδιασμό με το ιδιαίτερα εύκαμπτο πηχάκι που έχει για να στηρίζει την ουρά να συστρέφεται όλη η ουρά και να δουλεύει σαν πηδάλιο, στρίβοντας δεξιά; Υπόψην το συγκεκριμένο φαινόμενο το παρουσίασε όταν αποφάσισα να του βάλω λίγο πιο δυνατό μοτέρ, και 8043GWS έλικα ΥΓ: Καμιά καλή μετάφραση του side-thrust υπάρχει?
Σαν μια λέξη δεν νομίζω να υπάρχει το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι με δύο Κυριολεκτική μετάφραση : πλάγια- ώση Για το συγκεκριμένο γεγονός : Αντιστρεπτική- ώση (όπως λέμε αντιστρεπτική ράβδος) 2η περίπτωση : διορθωτική- ώση που αν πεις κατασκευάζουμε μια σύνθετη λέξη να το πούμε διόρθ-ωση @ ilias νομίζω οτι η έλικα έιναι πολύ κοντά και ψηλά στο φτερό
|
|
|
Gespeichert
|
Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ
Βρε μανία με το depron
Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου
Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
|
|
|
Markhelis
|
|
« Antwort #34 am: Mittwoch, 15 Sep 2010, 23:41:54 » |
|
δεν πρόσεξα πριν προς τα που στρίβει, και σου έδωσα οδηγίες για αριστερή εκτροπή. Αν με γκάζι στριβει δεξιά, άλλαξε την γωνία να έρθει προς το σχήμα Β. (λίγο λίγο).
Τίποτε δεν είναι κανόνας. Παρατηρείς και τριμάρεις.
Σε ποστ που διέγραψε ο ilias πριν από το δικό μου έλεγε πως είχε πάει το μοτέρ προς το Β χωρίς αποτελέσματα.
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
Johnnie Red
|
|
« Antwort #35 am: Donnerstag, 16 Sep 2010, 01:29:45 » |
|
αν βλεπετε κατι λαθος κατασκευαστικα πειτε το Τα βαρίδια που έχεις βάλει κοντά στο χείλος προσβολής του επάνω μέρους του φτερού σου κοντά στο ακροπτερύγιο είναι μεγάλο σφάλμα διότι σου καταστρέφει το οριακό στρώμα του αέρα στο φτερό σου. Πάντα τα βαρίδια, πυλώνες, βόμβες, δεξαμενές να τα βάζεις απο την κάτω πλευρά των φτερών σου. Καλές πτήσεις με ασφάλεια. Τρύφωνας
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ilias
|
|
« Antwort #36 am: Donnerstag, 16 Sep 2010, 07:26:39 » |
|
αν βλεπετε κατι λαθος κατασκευαστικα πειτε το Τα βαρίδια που έχεις βάλει κοντά στο χείλος προσβολής του επάνω μέρους του φτερού σου κοντά στο ακροπτερύγιο είναι μεγάλο σφάλμα διότι σου καταστρέφει το οριακό στρώμα του αέρα στο φτερό σου. Πάντα τα βαρίδια, πυλώνες, βόμβες, δεξαμενές να τα βάζεις απο την κάτω πλευρά των φτερών σου. Καλές πτήσεις με ασφάλεια. Τρύφωνας τα βαριδια μπηκαν προχειρα στον χωρο πτησης απο περιεργεια για να δω τι γινεται δεν πρόσεξα πριν προς τα που στρίβει, και σου έδωσα οδηγίες για αριστερή εκτροπή. Αν με γκάζι στριβει δεξιά, άλλαξε την γωνία να έρθει προς το σχήμα Β. (λίγο λίγο).
Τίποτε δεν είναι κανόνας. Παρατηρείς και τριμάρεις.
Σε ποστ που διέγραψε ο ilias πριν από το δικό μου έλεγε πως είχε πάει το μοτέρ προς το Β χωρίς αποτελέσματα. το μηνυμα το διεγραψα γιατι εκανα λαθος . Το μοτερ το ειχα βαλει στην θεση Α πιστεοντας οτι ετσι θα δωσω ταση προς τα αριστερα αλλα με βαση τα γραφομενα του θειουΓιαννη θα πρεπει τελικα νατο δοκιμασω στην θεση Β πραγματι εχει προβλημα η ουρα που ειναι ευκαμπτη και πιαθνον να φταιει και η μεγαλη ελικα αφου το αρχικο μοτερ ηταν Direct με μικρη ελικα Καθ΄ότι έχω και γω το ίδιο μοντέλο και ναι μεν με το γκάζι μου τράβαγε (αλλά δεν θυμάμαι προς τα που) υπάρχει η πιθανότητα, όπως χτυπάει το ελικόρευμα απο την αριστερή πλευρά και σε συνδιασμό με το ιδιαίτερα εύκαμπτο πηχάκι που έχει για να στηρίζει την ουρά να συστρέφεται όλη η ουρά και να δουλεύει σαν πηδάλιο, στρίβοντας δεξιά; Υπόψην το συγκεκριμένο φαινόμενο το παρουσίασε όταν αποφάσισα να του βάλω λίγο πιο δυνατό μοτέρ, και 8043GWS έλικα ΥΓ: Καμιά καλή μετάφραση του side-thrust υπάρχει?
Σαν μια λέξη δεν νομίζω να υπάρχει το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι με δύο Κυριολεκτική μετάφραση : πλάγια- ώση Για το συγκεκριμένο γεγονός : Αντιστρεπτική- ώση (όπως λέμε αντιστρεπτική ράβδος) 2η περίπτωση : διορθωτική- ώση που αν πεις κατασκευάζουμε μια σύνθετη λέξη να το πούμε διόρθ-ωση @ ilias νομίζω οτι η έλικα έιναι πολύ κοντά και ψηλά στο φτερό
|
|
|
Gespeichert
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Johnnie Red
|
|
« Antwort #37 am: Donnerstag, 16 Sep 2010, 23:07:34 » |
|
τα βαριδια μπηκαν προχειρα στον χωρο πτησης απο περιεργεια για να δω τι γινεται
Πρόχειρα θα μπορούσες να τα βάλεις και απο την κάτω πλευρά της πτέρυγάς σου. Αυτό που σου λέω πρέπει να το ακολουθείς και στην προχειροκατασκευή σου αν θέλεις το αεροπλάνο σου να πετάει σωστά. Η προχειρότητα δεν σου δίνει άφεση στην πτήση!
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ilias
|
|
« Antwort #38 am: Samstag, 18 Sep 2010, 18:59:58 » |
|
Λοιπων σημερα εγινε η δοκιμη με αρκετα μεγαλη γωνια του μοτερ στην θεση Β. Τοσο μεγαλη που η ελικα απο την μια πλευρα κοντευε να ακουμπησει στο φτερο.
Με ενα αερακι 3 μποφορ η αντιδραση ηταν ακριβως η ιδια. Χωρις γκαζι ''0'' τριμ, με γκαζι τραβηγμα δεξια και φουλ αριστερο τριμ
Πληρης απογοητευση. Εχω κανει μια σκεψη και θελω να μου πειτε αν ειναι σωστη.
Στην θεση Β η γωνια του ελικορευματος ναι μεν θεωρητικα θα πιεσει το rudder για να κανει την κινηση αριστερα αλλα ισως να μην φτανει τοσο και να περναει απο την δεξια πλευρα του rudder χωρις να πιεσει αυτο
Ετσι σκεφτομαι να μετακινησω το μοτερ προς τα αριστερα (περιπου 5-10 χιλ) και να δημιουργηθει μια νεα ''θεση-γωνια'' Γ
Το θεωρειτε σωστη κινηση???
Υ.Γ. Παρολα αυτα δεν μου εχει λυθει η απορια γιατι να γινονται ολα αυτα και με τοση ενταση . Στα αλλα αεροπλανα δεν ειχα τετοια θεματα ακομα και στα χειροποιητα που εφτιαχνα
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
hlsat
|
|
« Antwort #39 am: Samstag, 18 Sep 2010, 20:39:43 » |
|
Συνονοματε καλησπερα.Απο τις φωτο που εχεις αναρτηση διαπιστωνο μια κλιση προς τα δεξια και κατω του οριζοντιου σταθερου και κινητου απο την πισω μερια οπως βλεπης το αεροπλανο.Αν δεν κανω λαθος ειναι αφορμη με γκαζια το αεροπλανο να στριβη δεξια.Για δεστο αυτο.Και νομιζω οτι ειναι απο το πηχακι που ξεκιναη απο την ατρακτο και οχι στις γωνιες που σχηματιζη το καθετο με το οριζοντιο.Μου εχη συμβη οταν σε παρομοιο αεροπλανο που ειχε στρογγυλο καρμπον απο την ατρακτο προς τα πηδαλια οταν τα κολησα ειχα αυτη την κλιση και στην πτηση ειχα την ιδια συμπεριφορα με το δικο σου.
|
|
|
Gespeichert
|
Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
|
|
|
ilias
|
|
« Antwort #40 am: Samstag, 18 Sep 2010, 21:40:14 » |
|
hlsat σε αυτο εχεις δικιο . Βεβαια ειναι μικρη η κλιση και δεν πιστευω να επηρεαζει τοσο πολυ το φαινομενο. Παρολα αυτα θα προσπαθησω να το ''κλεψω'' απο το κεντρικο φτερο βαζοντας καποιο πηχακι στην βαση της ατρακτου.
Οσο για την ιδεα του μοτερ τι λετε??
|
|
|
Gespeichert
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Antwort #41 am: Sonntag, 19 Sep 2010, 16:55:26 » |
|
|
|
|
Gespeichert
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Παρασχος
|
|
« Antwort #42 am: Sonntag, 19 Sep 2010, 20:34:56 » |
|
ilias καλησπερα Ο επιμένων νικά. Εφ όσων πρόκειται για pusher Εγώ θα ξεκινούσα με 0 μοίρες και θα έβλεπα πως συμπεριφέρεται Αν στριβεί αριστερά θα έβαζα 0,5 -1 μοίρα προς το σημείο Β Αν στριβεί δεξιά θα έβαζα 0,5-1 μοίρα προς το σημείο Α
Παράσχος
|
|
|
Gespeichert
|
Παράσχος & Βασίλης Δεμίρης
|
|
|
Markhelis
|
|
« Antwort #43 am: Sonntag, 19 Sep 2010, 20:42:53 » |
|
ilias καλησπερα Ο επιμένων νικά. Εφ όσων πρόκειται για pusher Εγώ θα ξεκινούσα με 0 μοίρες και θα έβλεπα πως συμπεριφέρεται Αν στριβεί αριστερά θα έβαζα 0,5 -1 μοίρα προς το σημείο Β Αν στριβεί δεξιά θα έβαζα 0,5-1 μοίρα προς το σημείο Α Παράσχος
Σωστός. Βάλτο επιτέλους στο σημείο Α φίλε ilias μπας και βρεις την ηρεμία σου.
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ilias
|
|
« Antwort #44 am: Sonntag, 19 Sep 2010, 21:00:30 » |
|
βρε παιδια το σημειο Α ηταν η πρωτη (παλια επιλογη)
Θα το ξαναδοκιμασω με μεγαλυτερη γωνια και αντε και να δουμε
ευχαριστω για το κουραγιο
|
|
|
Gespeichert
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
DEPRON MANIAC
|
|
« Antwort #45 am: Sonntag, 19 Sep 2010, 21:41:07 » |
|
Κάποτε είχα σκοπό να κάνω μια μετατροπή στο Soarstar που θα μεγάλωνε την ακαμψία της ουράς, για άλλο λόγο βέβαια Επι του παρόντος θα μπορούσες να βάλεις ένα έξτρα πηχάκι που θα συγκρατείται προσωρινά με δεματικά, για το λόγο και μόνο μήπως εντέλει φταίει η ελαστικότητα της ουράς.
|
|
|
Gespeichert
|
Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ
Βρε μανία με το depron
Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου
Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
|
|
|
|