Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:28:12

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:28:12

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 25
    Gesamt: 25
    Themavorwähler

    Seiten: [1]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: κεντρο βαρους σε πολεμοπουλα  (Gelesen 5114 mal)
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 442



    « am: Donnerstag, 20 Nov 2014, 17:14:51 »

    Για πιο λογο σχεδον ολλα τα αεροπλανα τα ζυγηζουνε περιπου στο 1/3 του φτερου ενο τα πολεμοπουλα στο 1/4. Δεν ρωταω σε πια περιπτοση πεταει καλητερα, γιατι το οτι πεταει καλιτερα στο 1/4 το εχω δει στην πραξη, ρωταω γιατι σημβενη αυτο ?
    Gespeichert

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #1 am: Donnerstag, 20 Nov 2014, 18:33:27 »

    Αναφέρεσαι στη χορδή της ρίζας, ή στη μέση χορδή;
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 442



    « Antwort #2 am: Donnerstag, 20 Nov 2014, 21:37:06 »

    Της ριζας.
    Gespeichert

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.404



    « Antwort #3 am: Freitag, 21 Nov 2014, 07:16:59 »

    Μήτσο καλημέρα,
    Να διαχωρίσουμε τον μύθο από την πραγματικότητα:

    Όλες οι θέσεις ΚΒ παίζουν σε όλες τις πτέρυγες όπως βλέπεις στο παρακάτω διάγραμμα.
    Η διαφορά των warbirds σε σχέση με "άλλα μοντέλα" (βλέπε εκπαιδευτικά και ακροβατικά) είναι:

    - υψηλότερος πτερυγικός φόρτος
    - μικρότερα πηδάλια (για να είναι scale)

    Γι'αυτό τον λόγο συστήνεται η παρθενικές πτήσεις warbirds να γίνονται με ΚΒ στο 25% της ΜΕΣΗΣ ΧΟΡΔΗΣ (όχι απαραίτητα της ρίζας) επειδή εκεί η πτέρυγα είναι σταθερή και υπάρχει ασφαλές περιθώριο σφάλματος.

    Φυσικά μετά μπορεί να μετακινηθεί το ΚΒ ανάλογα με τις ικανότητες και ορέξεις του χειριστή. Το 33% MAC που αναφέρεις είναι για 3D μοντέλα τα οποία επίτηδες είναι "στο όριο" της ευστάθειας για να εκτελέσουν εντυπωσιακές μανούβρες.

    Αν σε ενδιαφέρει το θέμα έχω μπόλικα βιβλία να σου δώσω  Crazy2
     


    * Lennon CG locations.jpg (70.83 KB, 869x329 - angeschaut 461 Mal.)
    Gespeichert

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 442



    « Antwort #4 am: Freitag, 21 Nov 2014, 09:29:03 »

    Πολυ οραια! σευχαρηστω νικολα, βιβλια; αν ειναι στα ελληνικα ναι αμμε, γιατη τα αγγλικα μου αστα να πανε.
    Gespeichert

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #5 am: Freitag, 21 Nov 2014, 09:59:40 »

    Της ριζας.

    Τότε οι αναφορές είναι άνευ σύγκρισης, γιατί άλλα φτερά έχουν εμπροσθόκλιση, και άλλα οπισθόκληση.

    Γι' αυτό πάντα πρέπει να αναφερόμαστε στην μέση χορδή.

    Το ότι εσύ έχεις κάποια αναφορά για την αεροτομή της ρίζας, σημαίνει ότι ο κατασκευαστής έχει υπολογίσει το Κ.Β. ως προς την μέση χορδή, και απλά μεταφέρει την γραμμή στην ρίζα, τότε δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρέπει να το βάλεις εκεί.

    Το θέμα του Κ.Β. αναλύεται στο σεμινάριο που είχαμε κάνει για τα ανεμόπτερα. Θα το βρεις στην ιστοσελίδα της επιτροπής αερομοντελισμού της ΕΛΑΟ. Μελέτησε την ενότητα του Κ.Β. και αν έχεις απορίες πες μας.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 442



    « Antwort #6 am: Freitag, 21 Nov 2014, 10:17:54 »

    Ευχαρηστω θα το κοιταξω.
    Gespeichert

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    CMarkop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.208



    « Antwort #7 am: Mittwoch, 26 Nov 2014, 09:12:02 »

    Ο πτερυγικός φόρτος και το μέγεθος των πηδαλίων δεν επηρεάζουν την θέση του κ.β.
    Το κ.β. το βρίσκουμε πάντα στη μέση χορδή. Αυτή είναι που «περιγράφει» πιο σωστά την συμπεριφορά της όλης πτέρυγας ανεξαρτήτως σχήματος.
    Τα warbirds καλό είναι να ζυγίζονται με το κ.β. πιο μπροστά για να είναι και πιο σταθερά.
    Εγώ τουλάχιστον κάνω ακριβώς αυτό που λέει ο w1ndsurfer. Ξεκινάω (και σε αυτά που έχω σχεδιάσει εγώ) με κ.β κάπου στο 25% και μετά σιγά- σιγά αφαιρώ έρμα μέχρις ότου να έρχεται σωστά στην προσγείωση και χωρίς να είναι υπερευαίσθητο το ανόδου-καθόδου.
    Κάπου είχα διαβάσει ότι τα αεροπλάνα του β’ ΠΠ ήταν στα όρια της αστάθειας, (από θέμα θέσης κ.β αλλά και επιφάνειας ουράς, για να είναι πιο ευέλικτα στην μάχη), κάτι που εμείς δεν θέλουμε στα μοντέλα μας.
    Και αφού δεν μπορούμε να μεγαλώσουμε την ουρά (για ευνόητους λόγους) μεταφέρουμε το κ.β. πιο μπροστά για να κερδίσουμε σε ευστάθεια.
    Ελπίζω να βοήθησα,
    Κώστας.
    Gespeichert

    μοντελισμός = κατασκευή._
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 442



    « Antwort #8 am: Mittwoch, 26 Nov 2014, 09:50:49 »

    Σευχαρηστω κοστα. Να σε ρωτησω στην φοτο του προφηλ σου, πιο μοντελο εχεις ?
    Gespeichert

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #9 am: Mittwoch, 26 Nov 2014, 10:34:47 »

    ...και το μέγεθος των πηδαλίων δεν επηρεάζουν την θέση του κ.β.

    Το κέντρο βάρους επιλεγεται να βρίσκεται σε κάποια απόσταση μπροστά από το ουδέτερο σημείο του αεροπλάνου, για να υπάρχει θετική ευστάθεια. η απόσταση αυτή λέγεται "περιθώριο ευστάθειας"

    Το ουδέτερο σημείο του αεροπλάνου, είναι συνάρτηση της πτέρυγας και του ουραίου (επιφάνεια & απόσταση). Μικρότερο ουραίο, ή πιό κοντός μοχλός ουράς, συνεπάγεται να έρθει το ουδέτερο σημείο του αεροπλάνου λίγο πιό μπροστά.
    Αρα αν επιθυμούμε να διατηρήσουμε το ίδιο "περιθώριο ευστάθειας", πρέπει να βάλουμε και το κέντρο βάρους λίγο πιό μπροστά.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    CMarkop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.208



    « Antwort #10 am: Mittwoch, 26 Nov 2014, 10:55:52 »

    Συμφωνώ απόλυτα κύριε Γιάννη.
    Ίσως να έπρεπε να προσθέσω ότι με δεδομένες και σταθερές τις επιφάνειες πτέρυγας  και ουράς, καθώς και με δεδομένη την μεταξύ τους απόσταση, τότε η επιφάνεια των πηδαλίων (το ποσοστό δηλαδή της επιφάνειας που θα γίνει πηδάλιο) δεν θα αλλάξει την  θέση του κ.β.
    Δημήτρη, είναι το PZL P-24F

    Κώστας.
    Gespeichert

    μοντελισμός = κατασκευή._
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #11 am: Mittwoch, 26 Nov 2014, 11:16:25 »

    Πράγματι Κώστα,

    την επιφάνεια του οριζόντιου πτερύγιου, την προσμετράμε ολόκληρη μαζί με τα πηδάλια.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 442



    « Antwort #12 am: Mittwoch, 26 Nov 2014, 12:28:20 »

    Μολης ερωτεφτηκα!  smitten smitten smitten smitten smitten
    Ειναι τελιο! Θελω ενα pzl p-24f......απο μια πολυ γρηγορη αναζιτηση ειδα πως δεν παιζει πουθενα σε arf.    Δάκρυ  Δάκρυ  Δάκρυ


    * pzlp24fag_2.jpg (13.55 KB, 640x443 - angeschaut 280 Mal.)
    Gespeichert

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268



    « Antwort #13 am: Mittwoch, 26 Nov 2014, 13:59:00 »

    Ποτέ δεν είναι αργά!!!!
    Ξεκίνα!!!!
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=42060.0
    Gespeichert

    Πετάμε ?
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 442



    « Antwort #14 am: Mittwoch, 26 Nov 2014, 14:44:54 »

    Χα χα αυτο τορα μολης εβλεπα και απορο πως δεν το ειχα δει πιο νορεις και τορα που το ειδα ντρεπομε που εγραψα πιο πανο πως δεν το βρησκω σε ARF.  Ντροπή  Ντροπή  Ντροπή
    Τελικα μερηκα σπανια μοντελα ειναι μονο για αυτους που εχουν το μερακι και την ιπομονη για να τα φιαξουν. Μπραβω και παλυ κοστα.
    Gespeichert

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Seiten: [1]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: κεντρο βαρους σε πολεμοπουλα
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.032 Sekunden mit 25 Zugriffen.