Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:25:48

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:25:48

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 20
    Total: 20
    Choix de thème

    Pages: [1]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: κεντρο βαρους σε πολεμοπουλα  (Lu 5117 fois)
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 442



    « le: Jeudi, 20 Nov. 2014, 17:14:51 »

    Για πιο λογο σχεδον ολλα τα αεροπλανα τα ζυγηζουνε περιπου στο 1/3 του φτερου ενο τα πολεμοπουλα στο 1/4. Δεν ρωταω σε πια περιπτοση πεταει καλητερα, γιατι το οτι πεταει καλιτερα στο 1/4 το εχω δει στην πραξη, ρωταω γιατι σημβενη αυτο ?
    Journalisée

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #1 le: Jeudi, 20 Nov. 2014, 18:33:27 »

    Αναφέρεσαι στη χορδή της ρίζας, ή στη μέση χορδή;
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 442



    « Répondre #2 le: Jeudi, 20 Nov. 2014, 21:37:06 »

    Της ριζας.
    Journalisée

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #3 le: Vendredi, 21 Nov. 2014, 07:16:59 »

    Μήτσο καλημέρα,
    Να διαχωρίσουμε τον μύθο από την πραγματικότητα:

    Όλες οι θέσεις ΚΒ παίζουν σε όλες τις πτέρυγες όπως βλέπεις στο παρακάτω διάγραμμα.
    Η διαφορά των warbirds σε σχέση με "άλλα μοντέλα" (βλέπε εκπαιδευτικά και ακροβατικά) είναι:

    - υψηλότερος πτερυγικός φόρτος
    - μικρότερα πηδάλια (για να είναι scale)

    Γι'αυτό τον λόγο συστήνεται η παρθενικές πτήσεις warbirds να γίνονται με ΚΒ στο 25% της ΜΕΣΗΣ ΧΟΡΔΗΣ (όχι απαραίτητα της ρίζας) επειδή εκεί η πτέρυγα είναι σταθερή και υπάρχει ασφαλές περιθώριο σφάλματος.

    Φυσικά μετά μπορεί να μετακινηθεί το ΚΒ ανάλογα με τις ικανότητες και ορέξεις του χειριστή. Το 33% MAC που αναφέρεις είναι για 3D μοντέλα τα οποία επίτηδες είναι "στο όριο" της ευστάθειας για να εκτελέσουν εντυπωσιακές μανούβρες.

    Αν σε ενδιαφέρει το θέμα έχω μπόλικα βιβλία να σου δώσω  Crazy2
     


    * Lennon CG locations.jpg (70.83 Ko, 869x329 - vu 462 fois.)
    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 442



    « Répondre #4 le: Vendredi, 21 Nov. 2014, 09:29:03 »

    Πολυ οραια! σευχαρηστω νικολα, βιβλια; αν ειναι στα ελληνικα ναι αμμε, γιατη τα αγγλικα μου αστα να πανε.
    Journalisée

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #5 le: Vendredi, 21 Nov. 2014, 09:59:40 »

    Της ριζας.

    Τότε οι αναφορές είναι άνευ σύγκρισης, γιατί άλλα φτερά έχουν εμπροσθόκλιση, και άλλα οπισθόκληση.

    Γι' αυτό πάντα πρέπει να αναφερόμαστε στην μέση χορδή.

    Το ότι εσύ έχεις κάποια αναφορά για την αεροτομή της ρίζας, σημαίνει ότι ο κατασκευαστής έχει υπολογίσει το Κ.Β. ως προς την μέση χορδή, και απλά μεταφέρει την γραμμή στην ρίζα, τότε δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρέπει να το βάλεις εκεί.

    Το θέμα του Κ.Β. αναλύεται στο σεμινάριο που είχαμε κάνει για τα ανεμόπτερα. Θα το βρεις στην ιστοσελίδα της επιτροπής αερομοντελισμού της ΕΛΑΟ. Μελέτησε την ενότητα του Κ.Β. και αν έχεις απορίες πες μας.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 442



    « Répondre #6 le: Vendredi, 21 Nov. 2014, 10:17:54 »

    Ευχαρηστω θα το κοιταξω.
    Journalisée

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    CMarkop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.208



    « Répondre #7 le: Mercredi, 26 Nov. 2014, 09:12:02 »

    Ο πτερυγικός φόρτος και το μέγεθος των πηδαλίων δεν επηρεάζουν την θέση του κ.β.
    Το κ.β. το βρίσκουμε πάντα στη μέση χορδή. Αυτή είναι που «περιγράφει» πιο σωστά την συμπεριφορά της όλης πτέρυγας ανεξαρτήτως σχήματος.
    Τα warbirds καλό είναι να ζυγίζονται με το κ.β. πιο μπροστά για να είναι και πιο σταθερά.
    Εγώ τουλάχιστον κάνω ακριβώς αυτό που λέει ο w1ndsurfer. Ξεκινάω (και σε αυτά που έχω σχεδιάσει εγώ) με κ.β κάπου στο 25% και μετά σιγά- σιγά αφαιρώ έρμα μέχρις ότου να έρχεται σωστά στην προσγείωση και χωρίς να είναι υπερευαίσθητο το ανόδου-καθόδου.
    Κάπου είχα διαβάσει ότι τα αεροπλάνα του β’ ΠΠ ήταν στα όρια της αστάθειας, (από θέμα θέσης κ.β αλλά και επιφάνειας ουράς, για να είναι πιο ευέλικτα στην μάχη), κάτι που εμείς δεν θέλουμε στα μοντέλα μας.
    Και αφού δεν μπορούμε να μεγαλώσουμε την ουρά (για ευνόητους λόγους) μεταφέρουμε το κ.β. πιο μπροστά για να κερδίσουμε σε ευστάθεια.
    Ελπίζω να βοήθησα,
    Κώστας.
    Journalisée

    μοντελισμός = κατασκευή._
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 442



    « Répondre #8 le: Mercredi, 26 Nov. 2014, 09:50:49 »

    Σευχαρηστω κοστα. Να σε ρωτησω στην φοτο του προφηλ σου, πιο μοντελο εχεις ?
    Journalisée

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #9 le: Mercredi, 26 Nov. 2014, 10:34:47 »

    ...και το μέγεθος των πηδαλίων δεν επηρεάζουν την θέση του κ.β.

    Το κέντρο βάρους επιλεγεται να βρίσκεται σε κάποια απόσταση μπροστά από το ουδέτερο σημείο του αεροπλάνου, για να υπάρχει θετική ευστάθεια. η απόσταση αυτή λέγεται "περιθώριο ευστάθειας"

    Το ουδέτερο σημείο του αεροπλάνου, είναι συνάρτηση της πτέρυγας και του ουραίου (επιφάνεια & απόσταση). Μικρότερο ουραίο, ή πιό κοντός μοχλός ουράς, συνεπάγεται να έρθει το ουδέτερο σημείο του αεροπλάνου λίγο πιό μπροστά.
    Αρα αν επιθυμούμε να διατηρήσουμε το ίδιο "περιθώριο ευστάθειας", πρέπει να βάλουμε και το κέντρο βάρους λίγο πιό μπροστά.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    CMarkop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.208



    « Répondre #10 le: Mercredi, 26 Nov. 2014, 10:55:52 »

    Συμφωνώ απόλυτα κύριε Γιάννη.
    Ίσως να έπρεπε να προσθέσω ότι με δεδομένες και σταθερές τις επιφάνειες πτέρυγας  και ουράς, καθώς και με δεδομένη την μεταξύ τους απόσταση, τότε η επιφάνεια των πηδαλίων (το ποσοστό δηλαδή της επιφάνειας που θα γίνει πηδάλιο) δεν θα αλλάξει την  θέση του κ.β.
    Δημήτρη, είναι το PZL P-24F

    Κώστας.
    Journalisée

    μοντελισμός = κατασκευή._
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #11 le: Mercredi, 26 Nov. 2014, 11:16:25 »

    Πράγματι Κώστα,

    την επιφάνεια του οριζόντιου πτερύγιου, την προσμετράμε ολόκληρη μαζί με τα πηδάλια.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 442



    « Répondre #12 le: Mercredi, 26 Nov. 2014, 12:28:20 »

    Μολης ερωτεφτηκα!  smitten smitten smitten smitten smitten
    Ειναι τελιο! Θελω ενα pzl p-24f......απο μια πολυ γρηγορη αναζιτηση ειδα πως δεν παιζει πουθενα σε arf.    Δάκρυ  Δάκρυ  Δάκρυ


    * pzlp24fag_2.jpg (13.55 Ko, 640x443 - vu 281 fois.)
    Journalisée

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268



    « Répondre #13 le: Mercredi, 26 Nov. 2014, 13:59:00 »

    Ποτέ δεν είναι αργά!!!!
    Ξεκίνα!!!!
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=42060.0
    Journalisée

    Πετάμε ?
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 442



    « Répondre #14 le: Mercredi, 26 Nov. 2014, 14:44:54 »

    Χα χα αυτο τορα μολης εβλεπα και απορο πως δεν το ειχα δει πιο νορεις και τορα που το ειδα ντρεπομε που εγραψα πιο πανο πως δεν το βρησκω σε ARF.  Ντροπή  Ντροπή  Ντροπή
    Τελικα μερηκα σπανια μοντελα ειναι μονο για αυτους που εχουν το μερακι και την ιπομονη για να τα φιαξουν. Μπραβω και παλυ κοστα.
    Journalisée

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Pages: [1]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: κεντρο βαρους σε πολεμοπουλα
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.037 secondes avec 25 requêtes.