Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 11:24:28

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 11:24:28

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 02:09]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304512
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 13
    Total: 14
    Choix de thème

    Pages: 1 [2]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: imaxB6 (NI-MH)  (Lu 3403 fois)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #15 le: Dimanche, 13 Mars 2022, 17:11:37 »

    Φόρτιση με ρεύμα 200 mA σε μία μπαταρία χωρητικότητας 2500 mAh είναι κάτι λιγότερο από C/10.
    Με αυτό το ρεύμα την φορτίζουμε σε manual σύνδεση, αυτό που λέμε «ολονύκτια φόρτιση» όχι σε αυτόματη, γιατί δεν διευκολύνει τον φορτιστή να διαβάσει άνοδο τάσης και να κόψει σωστά.

    Αλλά μην ανησυχείς, και να κόψει όταν η φόρτιση φθάσει στο 95-97% πρακτικά θεωρείται ότι φορτίστηκε πλήρως.

    Και αν δεν κόψει εγκαίρως, και περάσει τον αναλογούντα χρόνο, με τόσο μικρή ένταση δεν θα πάθουν τίποτα τα στοιχεια αν μείνουν και λίγες ώρες παραπάνω σε φόρτιση.

    Αυτό που σε ενδιφέρει είναι να κάνεις και μία ελεγχόμενη φάση εκφόρτισης, για να διαπιστώσεις πόση ενέργεια μπορεί να βγάλει αυτή η μπαταρία.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 318



    « Répondre #16 le: Vendredi, 18 Mars 2022, 09:32:08 »

    Για 3Am  σε παράλληλη φόρτιση μπορείς να βάλεις διαφορετικής ΑMh 1200 1200 600 αλλά οπωσδήποτε 1.2V  τα ίδια δηλαδή.

    Θεωρητικά μπορεί κανείς να φορτίσει παράλληλα πακέτα της ίδιας τάσης,  αλλά πρέπει να  ειναι και της ίδιας χωρητικότητας και μάλιστα να ξεκινήσει η φόρτιση από το ίδιο ποσοστό υπολοιπόμενης ενέργειας. Το τελευταίο δεν μπορεί να εξασφαλιστεί, εκτός αν προηγομένως εκφορτιστούν πλήρως.

    Οιαδήποτε ασυμετρία, θα γονατίσει τα μικρότερα πακετα περιμένοντας να φορτίσουν τα μεγαλύτερα.
    Προσωπικά προτείνω να φορτιστούν τα πακέτα χωριστά, και μετά μπορούν να ενωθούν παράλληλα για την χρήση.

    Στις μπαταριες μολυβδου  ,π.χ. μπαταρια με 10% χωρητικοτητα σε παραλληλη συνδεσμολογια η μπαταρια  10%C γονατιζει την μπαταρια με 100%C μπορει  να ειναι και αλλα MAH, 2000 22000
    Journalisée

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #17 le: Vendredi, 18 Mars 2022, 13:39:30 »

    Στις μπαταριες μολυβδου  ,π.χ. μπαταρια με 10% χωρητικοτητα σε παραλληλη συνδεσμολογια η μπαταρια  10%C γονατιζει την μπαταρια με 100%C μπορει  να ειναι και αλλα MAH, 2000 22000
    Συγνώμη αλλά δεν κατάλαβα τι εννοείς.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 318



    « Répondre #18 le: Samedi, 19 Mars 2022, 21:39:24 »


    στην παραλληλη συνδεση οι μπαταριες πρεπει να ειναι το ιδιο βολτατζ
    αλλα μπορει να ειναι διαφορετικα Αmh, δηλαδη γινεται να συνδεσεις μια 11,1 (3S) 2000 και μια  11,1 (3S) 2400mah  και θα παρεις 11,1 2400mah

    Journalisée

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #19 le: Dimanche, 20 Mars 2022, 06:09:40 »

    Φυσικά αποδεχόμαστε ότι η καλύτερη λύση είναι τα δύο πακέτα σε παράλληλη σύνδεση να έχουν ακριβώς τις ίδιες παραμέτρους: τάση, ονομαστική χωρητικότητα, πραγματική χωρητικότητα (στάδιο φόρτισης) και εσωτερική αντίσταση.

    Η σύνδεση που προτείνεις μπορεί να χρησιμοποιηθεί προς παροχή ρεύματος σε κάποιοι κύκλωμα, σέρβο, δέκτη, μοτέρ ή άλλο. Και μέχρι εδώ μπορώ να μιλήσω.

    Η ερώτησή σου δεν μπορεί να απαντηθεί ξεκάθαρα. Αυτά που θα πω στην συνέχεια είναι υποθετικά.
    Θα έχεις ακούσει ότι ένα ποτάμι βρίσκει μόνο του τον ευκολώτερο δρόμο για να φθάσει στην θάλασσα.

    Κάπως έτσι θα συμπεριφερθούν και τα πακέτα, ανάλογα με την εσωτερική τους αντίσταση. Αυτό με την μικρότερη εσωτερική αντίσταση θα δώσει – αρχικά – και το μεγαλύτερο ρεύμα. Αρα θα αρχίσει να ξεφορτίζεται γρηγορώτερα. Αλλά ποιό από τα δύο θα είναι αυτό δεν το γνωρίζουμε.

    Επίσης αν το ζητούμενο ρεύμα εκφόρτισης είναι μεγάλο (π.χ. για την τροφοδοσία μοτέρ), το πακέτο με την μικρότερη εσωτερική αντίσταση θα ακολουθήσει καμπύλη εκφόρτισης με μεγαλύτερες τάσεις συγκριτικά με αυτό με την μεγαλύτερη εσωτερική αντίσταση, που δυσκολεύεται περισσότερο και θα έχει καμπύλη με μικρότερες τάσεις.

    Αν τα παράλληλα πακέτα των 2000mAh και 2400mAh ξεφορτίζονται με την ίδια ένταση, η συνολική διαθέσιμη χωρητικότητα μπορεί να προσδιοριστεί θεωρητικά στα 4000mAh. Και θεωρητικά πάλι, θα περισσέψουν 400mAh. Αυτά μπορείς να τα εκμεταλλευτείς αν χωρίσεις τα δύο  πακέτα και συνδέσεις μόνο αυτό με τα 400.

    Αν δεν ξεφορτίζονται με την ίδια ένταση, το άθροισμα δεν μπορεί να προσδιοριστεί από εμάς. Και αν δεν τα χωρίσεις και εξακολουθείς να τραβάς ρεύμα, αυτό που  θα χάσει πρώτο την ενέργειά του θα κατεβάσει τόσο πολύ την τάση του σε βαθμό που μπορεί να καταστραφεί εκείνη την στιγμή.

    Κάποτε ρώτησαν μία καμήλα: τι σου αρέσει … η ανηφόρα ή η κατηφόρα; Και η καμήλα απάντησε; Γιατί ρωτάτε; Χάθηκε ο ίσιος δρόμος;
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 318



    « Répondre #20 le: Dimanche, 7 Mai 2023, 20:56:56 »

    Προσπέκτους δεν έχεις?

    Εχω βιβλιαρακι αλλα δεν γραφει τιποτα ιδιετερο...

    μπορεις να μας δειξεις μια φωτο της συνδεσης που εχεις κανει?
    Journalisée

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 349



    « Répondre #21 le: Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02 »

    Χριστός Ανέστη!
    Παιδιά σε ενα pack eneloop, βάζω την αυτόματη φόρτιστη μέχρι να φορτίσει πλήρως. Αν ξαναπατήσω  όμως φόρτιση, ξαναπαίρνει φορτίο σχεδόν όσο έπαιρνε στην 1η αυτόματη φόρτιση.
    Αυτό το παρατήρησα και σε ενα ηλεκτρικό σκουπάκι που έχω όταν το φόρτισα με τον imax.
    Γιατί γίνεται αυτο;
    Journalisée
    Pages: 1 [2]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες  |  Fil de discussion: imaxB6 (NI-MH)
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.02 secondes avec 24 requêtes.