Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:14:07

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:14:07

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 4
    Gäste: 35
    Gesamt: 39
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 [3]  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: τετρακοπτερα- συνδεσμολογια  (Gelesen 9057 mal)
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #30 am: Freitag, 18 Aug 2017, 20:37:25 »

    ευχαριστω για το μηνυμα.

    Εχω κανει ολες τις συνδεσεις και καποιες βασικες ρυθμισεις που ειδα σε βιντεο
    Παρατηρησα οταν περνουν μπρος τα μοτερ (χωριις ελικες) οι στροφες τους ειναι διαφορετικες και αυτο φαινεται οταν αρχιζω να κλεινω το ''γκαζι'' οτι πρωτα σταματαει το μοτερ 2 μετα το μοτερ3 μετα το μοτερ 4 και πολυ αργοτερα το μοτερ1

    Υπαρχει θεμα σε αυτο ;
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 560


    SV2BLH


    « Antwort #31 am: Freitag, 18 Aug 2017, 22:09:17 »

    Μαλλον δεν έκανες  ESC calibration.
    Δες στο YouTube για σχετικα video "kk2 ESC calibration".  Χαμόγελο
    Gespeichert
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #32 am: Freitag, 18 Aug 2017, 23:19:09 »

    το εκανα απο την επιλογη ''ACC calibration''
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #33 am: Samstag, 19 Aug 2017, 16:33:21 »

    σημερα εκανα την πρωτη δοκιμη αλλα αφου σηκωθηκε όγο καταφερα και εσπασα την μια ελικα.

    Θελω να ρωτησω τα dual rates και το expo σε μια τ/κ εχω στην πραξη εφαρμογη στα τετρακοπτερα ;
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 560


    SV2BLH


    « Antwort #34 am: Samstag, 19 Aug 2017, 21:37:29 »

    το εκανα απο την επιλογη ''ACC calibration''
    Το ACC calibration αφορα τα accelerometers του kk2 και έχει να κανει με το οριζόντιο επίπεδο που θα καλιμπραριστει και θα μένει σε σταθεροποίηση το πολυκοπτερο. Καμια σχέση δεν έχει με το καλιμπραρισμα των escs.
    Gespeichert
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 560


    SV2BLH


    « Antwort #35 am: Samstag, 19 Aug 2017, 21:49:13 »

    Θελω να ρωτησω τα dual rates και το expo σε μια τ/κ εχω στην πραξη εφαρμογη στα τετρακοπτερα ;
    Αν τα ρυθμίσεις απο την τ/κ λειτουργουν κανονικά απλα επειδή κάθε flight controller συνηθως δέχεται τις δικές του ρυθμίσεις expo και rate σε καθε flight mode ξεχωριστα είναι προτιμότερο να ρυθμίζονται στον ίδιο τον fc.
    Gespeichert
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #36 am: Sonntag, 20 Aug 2017, 23:55:17 »

    το εκανα απο την επιλογη ''ACC calibration''
    Το ACC calibration αφορα τα accelerometers του kk2 και έχει να κανει με το οριζόντιο επίπεδο που θα καλιμπραριστει και θα μένει σε σταθεροποίηση το πολυκοπτερο. Καμια σχέση δεν έχει με το καλιμπραρισμα των escs.

    ευχαριστω . Μηπως μπορεις να μου πεις απο ποιο μενου γινεται το καλιμπραρισμα των ESC?
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 560


    SV2BLH


    « Antwort #37 am: Montag, 21 Aug 2017, 09:39:11 »

    Δες στο YouTube για σχετικα video "kk2 ESC calibration".  Χαμόγελο
    Gespeichert
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #38 am: Montag, 21 Aug 2017, 23:20:06 »

    ευχαριστω για την βοηθεια

    πραγματι το esc calibration γινεται με αλλο τροπο. Θεωρω οτι το εκανα σωστα (1 και 4 πληκτρα απο τον controller). Βεβαια ανακαλυψα οτι το ενα μοτερ ειναι σαν να εχει φρενο, ενω γυριζει ελευθερο χωρις ρευμα. Μαλλον το ενα esc πρεπει να εχει φρενο στο προγραμμα του. Θα προσπαθησω να το βγαλω
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #39 am: Samstag, 30 Sep 2017, 22:41:49 »

    Κατα τις πρωτες δοκιμες που εκανα δειχνει καλα στοιχεια ο κκ2. Παρατηρω ομως οτι δεν μπορω να εχω σταθερο υψος με το γκαζι αφου με ενα κλικ κατω πεφτει και με ενα κλικ επανω ανεβαινει. Μπορω να κανω κατι απο το controller ή απο την τ/κ

    Επισης πως λειτουργει το autolevel? Ενεργοπιειται εμ τον διακοπτη απο την τ/κ και καθε φορα που αλλαζεις υψος αυτο σταθεροποιει το τετρακοπτερο?
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #40 am: Dienstag, 2 Jan 2018, 15:37:49 »

    Καλησπερα και χρονια πολλα

    θα ηθελα μια βοηθεια σχετικα με τον controller ΚΚ2 της Hobbyking
    Στο menu που ρυθμιζεις το SELF-LEVEL το εχω ρυθμισει να ανοιγει με διακοπτη απο την τ/κ και βλεπω οτι πραγματι απο OFF γινεται ON

    Στην πραξη ομως δεν βλεπω καποια διαφορα στην σταθεροτητα του μοντελου. Μπορω να πω οτι κινειται προς μια κατευθυνση και πρεπει να διορθωσω καθε φορα που το ανοιγω

    Εχετε καποια αποψη;
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Seiten: 1 2 [3]  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων (Moderator: kolotoympas)  |  Thema: τετρακοπτερα- συνδεσμολογια
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.021 Sekunden mit 25 Zugriffen.