Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 21:51:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 21:51:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από chris 1975
    [Σήμερα στις 20:47]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:33]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304515
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 41
    Συνολικά: 45
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 4 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: απορια?  (Αναγνώστηκε 9383 φορές)
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 119


    « στις: Τρίτη, 21 Δεκ 2010, 22:42:08 »

    μπορει να μου εξηγησει καποιος τι εννοουμε οταν λέμε πτέρυγα σε ένα αεροπλανο? Επίσης ακουω οτι τι ταδε αεροπλανο έχει μεγάλο πτερυγικο φορτιο ενω το αλλο μικρο φορτο πτερυγας. Αυτο στην πραξη πως μεταφραζεται?
    Καταγράφηκε

    Τηλέμαχος
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 21 Δεκ 2010, 22:55:24 »

    Πτερυγα ενοουμε τα "φτερα" του αριστερα και δεξια σαν ενα κομματι και το λεμε πτερυγα
    Αναλογα με το εμβαδο της πτερυγας και το βαρος του αεροσκαφους ,δηλ γρ ανα τετραγωνικη παλαμη ,ουγκιες ανα τετραγωνικο ποδι κτλ,
    το φορτιο της σε μαζα ανα μοναδα επιφανειας ονομαζετε πτερυγικος φορτος
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 21 Δεκ 2010, 23:13:10 »

    Αυτο στην πραξη πως μεταφραζεται?

    Μεγάλο πτερυγικό φορτίο --> μεγάλη ταχύτητα για απογείωση, ευκολότερη απώλεια στήριξης,
    περισσότερη αδράνεια στον αέρα, μεγαλύτερος κίνδυνος σπασίματος φτερού.

    Μικρό πτερυγικό φορτίο --> ευκολότερη απογείωση, ικανότητα πτήσης και με μικρή ταχύτητα,
    περισσότερο ευάλωτο στους ανέμους, καλύτερο μάλλον για τα περισσότερα στυλ πτήσης.
    Καταγράφηκε

    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 119


    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 21 Δεκ 2010, 23:17:37 »

    ευχαριστω φιλοι μου... Thumbs up και κατι τελευταιο, η αεροτομη ειναι το ιδιο πραγμα με την πτερυγα?
    Καταγράφηκε

    Τηλέμαχος
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.210


    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 21 Δεκ 2010, 23:24:17 »

    Με τις αεροτομες κατασκευαζονται οι πτερυγες σε οτι σχημα και μεγεθος θελουμε.
    Θα σου λυθουν περισοτερες αποριες αν ξεκινησεις και απο εδω

    http://jkon.aeromodelling.gr/page-3.htm#11

    Αν δεν καταλαβεις κατι εδω ειμαστε.
    Καταγράφηκε
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 119


    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 21 Δεκ 2010, 23:50:48 »

    ευχαριστω kiril το εντοπισα!
    Καταγράφηκε

    Τηλέμαχος
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192



    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 01:05:38 »

    Καλησπέρα,

    Είμαι νέος αερομοντελιστής και έχω ξεκινήσει με επιτυχία τις πρώτες μου πτήσεις… έχω πάρει ένα fms Cessna 182 και μόλις σήμερα μου χάλασε το ένα servo στο δεξί φτερό του αεροπλάνου μου… αγόρασα ένα καινούριο αλλά όταν το τοποθέτησα σε έναν έλεγχο παρατήρησα ότι τα aerolin αντί να κάνουν αντίθετη κίνηση έκαναν και τα δυο την ιδία… πως μπορώ να το διορθώσω αυτό??? Όλα τα servo δε πρέπει να γυρίζουν με την ίδια φορά?Huh Undecided

    Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων…
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 01:40:16 από Le_Roi » Καταγράφηκε

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 07:06:53 »

    προφανως πηρες αλλη μαρκα απο αυτη που ειχε

    αυτο που μπορεις να κανεις (ειναι ή να το βαλεις ''τουμπα'' αναποδα ή να βαλεις αναποδα το Hornακι

    Αυτο εξαρταται απο το πως μπαινει το σερβο
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 742



    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 09:41:33 »

    προσπαθησε να κανεις αυτο που λεει ο φιλος ilias και αν δεν ταιριαζει,αγορασε ενα servo reverser.
    Καταγράφηκε

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192



    « Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 11:51:27 »

    Δυστυχώς δε γίνεται να μπει ανάποδα το servo….  Θυμός
    Δε το ήξερα ότι υπάρχει reverse θα ψάξω να βρω ένα…

    Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία!!!
    Καταγράφηκε

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 742



    « Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 11:52:26 »

    Δυστυχώς δε γίνεται να μπει ανάποδα το servo….  Θυμός
    Δε το ήξερα ότι υπάρχει reverse θα ψάξω να βρω ένα…

    Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία!!!

    Thumbs up
    Καταγράφηκε

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    Tgeo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 96


    « Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 12:34:18 »

    Δυστυχώς δε γίνεται να μπει ανάποδα το servo….  Θυμός
    Δε το ήξερα ότι υπάρχει reverse θα ψάξω να βρω ένα…

    Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία!!!


    Έχω αυτό http://www.heli-world.com/detail.aspx?ID=5677 και δεν το χρισημοποιώ πλέον.
    Αν ενδιαφέρεσε στείλε μου ΠΜ
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 14:03:10 »

    Έτσι κι αλλιώς όμως με 2 διαφορετικής μάρκας-τύπου σέρβο θα πάρεις μάλλον διαφορετικές γωνίες κίνησης
    και διαφορετική ταχύτητα και δεν είναι η καλύτερη λύση μάλλον.
    Υπάρχει και πιο απλή λύση, να αγοράσεις άλλο ένα σέρβο ίδιο με το τελευταίο που αγόρασες  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    kakofonixx
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 480



    « Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 14:38:10 »

    τα δυο σερβο στα aileron πρεπει απαραιτητα να ειναι ακριβως ιδια για τους λογους που ανεφερε παραπανω ο Yankos
    λυση: αν τα αλλα δυο σερβο της ουρας ειναι ομοια με αυτα που εχει στα aileron, βαλε αυτο που αγορασες πχ. στο rudder και βαλε το "μαμα" σερβο του rudder στη θεση του χαλασμενου aileron Wink

    οσο για την αναποδη κινηση αν η τ/κ σου ειναι απλη τετρακαναλη (αυτη που υπηρχε στο πακετο του αεροπλανου) χρειαζεσαι servo reverser.
    αν εχεις αγορασει καποια αλλη ψηφιακη και εχεις απο πεντε καναλια και ανω στην τ/κ και στο δεκτη σου τοτε δε χρειαζεσαι κατι εξτρα και μπορεις να το φτιαξεις απο το μενου της τ/κ
    Καταγράφηκε

    wasting space via Architecture...
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 14:49:51 »

    τα δυο σερβο στα aileron πρεπει απαραιτητα να ειναι ακριβως ιδια για τους λογους που ανεφερε παραπανω ο Yankos
    λυση: αν τα αλλα δυο σερβο της ουρας ειναι ομοια με αυτα που εχει στα aileron, βαλε αυτο που αγορασες πχ. στο rudder και βαλε το "μαμα" σερβο του rudder στη θεση του χαλασμενου aileron Wink

    Πολύ σωστά, μπορεί να βάλει κάποιο σέρβο από την ουρά στα έλερονς για να είναι ίδια
    και το καινούριο-ανάποδο σέρβο των έλερονς να το βάλει στην ουρά και να κάνει reverse από την τ/κ
    οπότε δεν χρειάζεται να αγοράσει τίποτα. Οι πρακτικές της οικονομικής κρίσης  Grin
    Καταγράφηκε

    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 742



    « Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 14:56:48 »

    Δινει λυση στο προβλημα,με μια προυποθεση...
    οτι η τ/κ του φιλου μας θα εχει αντιστροφη καναλιων,διοτι αν τοποθετησει το servo που αγορασε sto elevator ή sto rudder,θα εχει αναποδη κινηση και παλι.
    το ξερω οτι ακουγεται κουφο,αλλα ειναι γεγονος οτι υπαρχουν καποιες φθηνες τ/κ που δεν εχουν αντιστροφη και το εχω δει με τα ματια μου.
    Καταγράφηκε

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192



    « Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 17:45:31 »

    Πολύτιμη η βοήθεια όλων σας… ευχαριστώ πάρα πολύ…. Λύση βρέθηκε!!!!

    Το αεροπλανάκι μου τώρα χαίρει άκρα υγείας…..  Tongue Tongue Tongue
    Καταγράφηκε

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 22:21:13 »

    τελικα τι εκανες??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192



    « Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 2 Ιούλ 2011, 01:09:16 »

    Έβαλα το καινούριο servo στο elevator και αυτό που ήταν στο elevator (το μαμά) το έβαλα στο aileron και χρησιμοποίησα το reverse της ΤΚ για το elevator... έτσι έχω 2 ιδία στα ailerons!!! Ααα και έχω παραγγέλλει και 4 ιδία να έρχονται μη πάθουμε πάλι τα ιδία….   Grin Grin Grin
    Καταγράφηκε

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    μανωλης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 122


    « Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 2 Ιούλ 2011, 07:16:15 »

    Έβαλα το καινούριο servo στο elevator και αυτό που ήταν στο elevator (το μαμά) το έβαλα στο aileron και χρησιμοποίησα το reverse της ΤΚ για το elevator... έτσι έχω 2 ιδία στα ailerons!!! Ααα και έχω παραγγέλλει και 4 ιδία να έρχονται μη πάθουμε πάλι τα ιδία….   Grin Grin Grin
    Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε
    BILLYSable
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 24



    « Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 15 Φεβ 2012, 16:38:22 »

    ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΑΓΚΕΣ... ΕΧΩ ΤΟΝ ΦΟΡΤΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΣΣΝΑ... ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΖΩ.. ΑΝΑΒΕΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟ. ΛΑΜΠΑΚΙ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΕΙ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ??? Θυμός
    Καταγράφηκε
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 340



    « Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 21 Απρ 2021, 19:00:51 »

    Αυτο στην πραξη πως μεταφραζεται?

    Μεγάλο πτερυγικό φορτίο --> μεγάλη ταχύτητα για απογείωση, ευκολότερη απώλεια στήριξης,
    περισσότερη αδράνεια στον αέρα, μεγαλύτερος κίνδυνος σπασίματος φτερού.

    Μικρό πτερυγικό φορτίο --> ευκολότερη απογείωση, ικανότητα πτήσης και με μικρή ταχύτητα,
    περισσότερο ευάλωτο στους ανέμους, καλύτερο μάλλον για τα περισσότερα στυλ πτήσης.

    Στη πράξη  έχω φτερό 140 cm x 19 cm
    βάρος πτήσης 900 gr

     πόσο πτερυγικό φορτίο εχω ?   
     υπαρχή κάποιος κανόνας(τύπος) πχ 12 γρ ανά τετραγωνική παλάμη ?
    Καταγράφηκε

    άλλα κόλπα !
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 21 Απρ 2021, 19:49:30 »

    kaλησπερα
     jony  b  τον ιδανικο πτερυγικο φορτο κάθε τυπου αεροπλάνου  ηανεμοπτερου τον καθοριζει η αεροτομή  του φτερου   που είναι υπευθυνη για την αποστολη κάθε  αεροπλάνου η ανεμοπτερου
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 21 Απρ 2021, 20:03:52 »

    Ένα μοντέλο με γεγάλες διαστάσεις, θα είναι βαρύτερο από ένα όμοιο αλλά με μικρότερες διαστάσεις. Το μέτρο σύγκρισης δεν είναι το τι δείχνει η ζυγαριά, αλλά το πόσο βάρος καλείται να σηκώσει η επιφάνεια του φτερού, δηλαδή ο λόγος βάρος/επιφάνεια.
    Αυτό λέγεται «φόρτιση» του φτερού (ή των φτερών). Στην Ευρώπη η φόρτιση των μοντέλων εκφράζεται σε γραμμάρια ανά τετραγωνική παλάμη, (γρ/τ.π., g/dm2), ενώ στις Αγγλοσαξωνικές χώρες σε ουγγιές ανά τετραγωνικό πόδι (oz/sq.ft.). Το ισοδύναμο είναι:  1γρ/τ.π.=0,3278 oz/sq.ft. ή 1oz/sq.ft.=3.05 γρ/τ.π.

    Για τον υπολογισμό λαμβάνουμε ως επιφάνεια το άθροισμα των προβαλόμενων επιφανειών του φτερού και του οριζόντιου πτερύγιου, περιλαμβανομένων και των ανενεργών τμημάτων τους που περνάνε μέσα από τα όρια της ατράκτου. Εστω ανεμόπτερο με επιφάνεια φτερού 82 τ.π., και ουράς 8 τ.π., σύνολο 90 τ.π. Αν το βάρος του είναι 1.400 γραμμάρια, η φόρτιση είναι 1.400/90 = 15,5 γ/τ.π.

    Η διεθνής Ομοσπονδία FAI έχει κατώτατο όριο φόρτισης τα 12 γρ/τ.π. για να μην κατασκευάζονται ελαφρύτερα αερομοντέλα με μικρή αντοχή.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91


    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 21 Απρ 2021, 20:32:41 »

    Ένα μοντέλο με γεγάλες διαστάσεις, θα είναι βαρύτερο από ένα όμοιο αλλά με μικρότερες διαστάσεις. Το μέτρο σύγκρισης δεν είναι το τι δείχνει η ζυγαριά, αλλά το πόσο βάρος καλείται να σηκώσει η επιφάνεια του φτερού, δηλαδή ο λόγος βάρος/επιφάνεια.

    Μια σχετική ερώτηση,  αν για παράδειγμα ένα 2μ. ανεμόπτερο έχει τον ίδιο λόγο βάρους/επιφάνεια με ένα 1μ, δεν είναι σωστό ότι το μεγαλύτερο ανεμόπτερο θα έχει και καλύτερη πτητική ικανότητα??? 
    Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 340



    « Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 21 Απρ 2021, 21:25:01 »

    Αν κατάλαβα καλά 140 * 19= 26.6 τ.π.
    Και μετά 900 γρ / 26.6 τ.π. =33.83 γρ/τ.π.Huh??
    Καταγράφηκε

    άλλα κόλπα !
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 22 Απρ 2021, 05:35:19 »

    Αν κατάλαβα καλά 140 * 19= 26.6 τ.π.
    Και μετά 900 γρ / 26.6 τ.π. =33.83 γρ/τ.π.Huh??

    Πιό σωστά πρέπει να προσθέσουμε και την επιφάνεια της ουράς π.χ. 2 τετρ. παλάμες
    αρα  900/28,6=31,5 γρ/τ.π.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 22 Απρ 2021, 05:57:55 »

    Μια σχετική ερώτηση,  αν για παράδειγμα ένα 2μ. ανεμόπτερο έχει τον ίδιο λόγο βάρους/επιφάνεια με ένα 1μ, δεν είναι σωστό ότι το μεγαλύτερο ανεμόπτερο θα έχει και καλύτερη πτητική ικανότητα??? 
    Προφανώς σαν μέτρο απόδοσης έχεις στο νου σου τον χρόνο πτήσης. Ανεμόπτερα με ίδια φόρτιση, περιμένουμε να έχουν την ίδια ταχύτητα πτήσης.
    Οσο μικρότερο είναι το αεροπλάνο τόσο μικρότερος θα είναι και ο αριθμός Reynolds, που μας δίνει μία ένδειξη της απόδοσης. Το παράδειγμα που έδωσες με ανεμόπτερα 2 και 1 μέτρα μπορεί να ισχύσει μόνο και μόνο γιατί πετάνε με διαφορετικούς αριθμούς Reynolds
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91


    WWW
    « Απάντηση #28 στις: Πέμπτη, 22 Απρ 2021, 07:38:48 »


    Προφανώς σαν μέτρο απόδοσης έχεις στο νου σου τον χρόνο πτήσης.


    Ναι με βάση τον χρόνο πτήσης, ή το Ρυθμό καθόδου (sink rate), ευχαριστώ!
    Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #29 στις: Πέμπτη, 22 Απρ 2021, 08:06:39 »

    Το παράδειγμα που έδωσες με ανεμόπτερα 2 και 1 μέτρα μπορεί να ισχύσει μόνο και μόνο γιατί πετάνε με διαφορετικούς αριθμούς Reynolds
    Συγνώμη έκανα ένα μικρό τυπογραφικό λάθος. "...ΔΕΝ μπορεί να ισχύσει..."
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #30 στις: Πέμπτη, 22 Απρ 2021, 09:33:58 »

    Είναι κι άλλοι οι παράγοντες που θα καθορίσουν το βέλτιστο sink rate, αλλά ναι, το μέγεθος είναι ένας από αυτούς (δηλ. ο αρ. Reynolds που λέει και ο κος Κωνσταντακάτος).
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 340



    « Απάντηση #31 στις: Πέμπτη, 22 Απρ 2021, 14:50:31 »

    ευχαριστώ για τοις απαντήσεις ............ Thumbs up

        αν προσθέσουμε και την επιφάνεια της ουράς 40 χ 12= 4,8 τ.π.
                      26,6 + 4,8 =31,4    
                                                                           900\31,4 = 28,66


    υ.γ θα με λέγατε βαρύ ?
            δεν θέλω ταχύτητα  θέλω χρόνο πτήσης  με τη λιγότερη κατανάλωσή ...... Azn
    Καταγράφηκε

    άλλα κόλπα !
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #32 στις: Πέμπτη, 22 Απρ 2021, 15:21:33 »

    jony b
    το ιδανικο  μινιμυμ βαρος  απογείωσης το καθοριζει η αεροτομή του φτερου
     αυτά τα αεροπλάνα  που είναι για μεταφερουν  βαρος εχουν συνηθως ημισυμετρικη NACA 2412 αεροτομή με 18 - 22γρ /το 
     h clarc αεροτομες που εναι επίπεδες από κατω
     
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #33 στις: Πέμπτη, 22 Απρ 2021, 17:03:43 »

    900\31,4 = 28,66

    θα με λέγατε βαρύ ?  δεν θέλω ταχύτητα  θέλω χρόνο πτήσης  με τη λιγότερη κατανάλωσή ...... Azn
    ναι η φόρτιση αυτή εμπίπτει στα μεγάλα νούμερα. Ετσι φορτίζουμε τα μεγάλα ανεμόπτερα για να αποκτησουν ταχύτητα πάνω απο 10 μέτρα το δευτερόλεπτο, αλλά μαζί με την οριζόντια ταχυτητα αυξάνεται και η κατακόρυφη  ταχύτητα, ο βαθμός καθόδου.

    Πως θα ανεβαίνει το ανεμοπτερό σου ψηλά; Σε ποιό ύψος υπολογίζεις να ανεβαίνει αρχικά;
    Πόσο χρόνο εκτιμάς ότι θα διαρκεί η πτήση σου;
    Προσωπικά δεν είμαι αισιόδοξος ότι θα σε ικανοποιήσει.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 340



    « Απάντηση #34 στις: Πέμπτη, 22 Απρ 2021, 20:55:23 »

    δεν θα με χάλαγε καμια (1) ωρίτσα ....χαχα...(Προσωπικά δεν είμαι αισιόδοξος ότι θα σε ικανοποιήσει.)συμφωνώ...
     πάω για μεγαλύτερο φτερό η λιγότερο βάρος.....
     ηλεκτρικό, 1100 kv  3s  2200ma  7x4 propela
     o πρώτος στόχος είναι 5 χιλ.  2,5 + 2,5......
     μόλις έχω χρόνο θα ανεβάσω την αεροτομή .)clarc αεροτομές που ε ναι επίπεδες από κάτω).....



    ο.κ   Thumbs up
    Καταγράφηκε

    άλλα κόλπα !
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 22 Απρ 2021, 21:49:15 »

    jony b
     με   12 Volt   , 2200 ma Btry και 1κg Bαρος χρειαζεσαι  120 wat για να αναπτύξεις  την μεγιστη ταχυτητα  με 10 Αmp καταναλωση εχεις θεωρητικα 13.2 λεπτα πτηση [2.2  x  60  :10 =13.2 ]
     με το μοτερ που εχεις εάν διανυει 10 μ το  δευτ  με φουλ γκαζια σε  13.2 min χ 60 =792 sec    χ10  m =7920 m  αποσταση θεωρητικα παντα γιατι δεν εχουμε υπολογισει  τον αντιθετο ανεμο και την πτωση τασης εάν η μπαταρια δεν ειναι καινουργια
    Καταγράφηκε
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 340



    « Απάντηση #36 στις: Παρασκευή, 23 Απρ 2021, 12:05:49 »

    Βαγγέλη πολύ επιστήμονας........ Thumbs up..αν υπολογίσεις ότι δεν παίζω πότε τέρμα κγαζι........0.1  έως 6-7 αμπέρ....+-*\
         ε 5 χιλιομετρακια τα έχουμε....
                          αν ανεμοπορισουμε βγάζουμε 45 " Cheesy Cheesy


    υ,γ θα πετάξω και 15 γρ. έρμα ............................. Ποοολύ αστείο
    Καταγράφηκε

    άλλα κόλπα !
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 340



    « Απάντηση #37 στις: Παρασκευή, 23 Απρ 2021, 19:22:26 »

    αεροτομή που χρησιμοποιώ ....


    * φτερο.jpg (51.65 KB, 1129x657 - εμφανίστηκε 304 φορές.)
    Καταγράφηκε

    άλλα κόλπα !
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 349



    « Απάντηση #38 στις: Παρασκευή, 21 Ιαν 2022, 23:36:30 »

    Παιδιά σε πανωπτερυγο με μισό γκάζι πετάει κανονικά μετα από τριμάρισμα. Όταν πάει το γκάζι πανω απο τη μέση περίπου στο ~80% δίνει λίγο up . Τι φταίει;
    Καταγράφηκε
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #39 στις: Σάββατο, 22 Ιαν 2022, 09:04:24 »

    Δεν φταίει κάτι. Είναι η επιβεβαίωση του τύπου της άντωσης.
    Η άντωση είναι ανάλογη της ταχύτητας.

    CL : συντελεστής άνωσης (Lift coefficient)
    ρ: πυκνότητα ρευστού
    Α: επιφάνεια σώματος κάθετη στη ροή
    U: ταχύτητα σώματος ως προς το ρευστό

    (από την Βικιπαίδεια https://el.m.wikipedia.org/wiki/%CE%86%CE%BD%CF%84%CF%89%CF%83%CE%B7)


    * Screenshot_2022-01-22_085917.jpg (4.8 KB, 233x78 - εμφανίστηκε 143 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 340



    « Απάντηση #40 στις: Σάββατο, 22 Ιαν 2022, 09:29:05 »

    Δεν φταίει κάτι. Είναι η επιβεβαίωση του τύπου της άντωσης.
    Η άντωση είναι ανάλογη της ταχύτητας.

    συμφωνώ είναι φυσιολογικό.....έκτος αν το λίγο είναι πάρα πολλή.....τότε θα βγάζει εύκολα hover ...... Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο

    υγ. το θέμα είναι τη κάνει με κλειστό το κγαζι..... Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε

    άλλα κόλπα !
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #41 στις: Σάββατο, 22 Ιαν 2022, 10:34:13 »

    υγ. το θέμα είναι τη κάνει με κλειστό το κγαζι..... Ποοολύ άνεση

      +1 Thumbs up
     
      Η καλύτερη περίπτωση για τις όποιες διορθώσεις θέλει θα πρέπει να τις κάνεις με ελάχιστο αέρα
      Σχεδόν ποτέ δεν διορθώνεις με τριμάρισμα και τις μηχανικές ρυθμίσεις τις κάνεις με το Stabilizer (αν έχεις) στην θέση Manual
      Εννοείται αρχικά κοιτάς να είναι σωστό το κέντρο βάρους
      Ύστερα κοιτάς να διορθώσεις με αλλαγή της γωνίας του φτερού βάζοντας ανάλογα είτε μπρός είτε πίσω στην βάση του φτερού λωρίδα μπάλσα ανάλογου πάχους (1-2- κ.ο.κ. σε χιλ). Αν δείχνει να "ρίχνει"  εύκολα μούρη τότε βάζεις μπροστά αν κάνει σαν βάρκα τότε βάζεις πίσω.
      Στο θέμα του γκαζιού
      Όταν ανοίγεις και δείχνει να σηκώνει την μούρη μόνο, τότε αλλάζεις την γωνία του μοτέρ να "κοιτάει" λίγο προς τα κάτω βάζοντας ροδέλες ενδιάμεσα βάσης μοτέρ με firewall στις πάνω βίδες.
      Αν ανοίγοντας το γκάζι δείχνει να κερδίζει ύψος ολόκληρο, να κρατάει δλδ την ευθεία του, τότε δεν πειράζεις τίποτα
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.776



    WWW
    « Απάντηση #42 στις: Σάββατο, 22 Ιαν 2022, 10:37:31 »

    Eαν πετάει κανονικά μετά απο τριμάρισμα οπως μας λες ,εννοείς τριμάρισες με μεση γκάζι το elavator down  για να πηγαίνει ευθεία?  
    Εαν ναι τότε πιθανόν οι γωνίες στις επιφάνειες του μοντέλου να ειναι λανθασμένες.
    Οι γωνία του κινητήρα τι γωνία down thrust εχει? Εχει?
    Το κέντρο βάρους του ειναι στο σωστό σημέιο?
    Τι μοντέλο είναι?
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #43 στις: Σάββατο, 22 Ιαν 2022, 10:44:36 »

    Eαν πετάει κανονικά μετά απο τριμάρισμα οπως μας λες ,εννοείς τριμάρισες με μεση γκάζι το elavator down  για να πηγαίνει ευθεία?  
    Εαν ναι τότε πιθανόν οι γωνίες στις επιφάνειες του μοντέλου να ειναι λανθασμένες.
    Οι γωνία του κινητήρα τι γωνία down thrust εχει? Εχει?
    Το κέντρο βάρους του ειναι στο σωστό σημέιο?
    Τι μοντέλο είναι?



    ++++1
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #44 στις: Σάββατο, 22 Ιαν 2022, 11:16:57 »

    Η άντωση είναι ανάλογη της ταχύτητας.

    Η άντωση είναι ανάλογη του τετραγώνου της ταχύτητας
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 349



    « Απάντηση #45 στις: Σάββατο, 22 Ιαν 2022, 11:40:26 »

    Eαν πετάει κανονικά μετά απο τριμάρισμα οπως μας λες ,εννοείς τριμάρισες με μεση γκάζι το elavator down  για να πηγαίνει ευθεία?  
    Εαν ναι τότε πιθανόν οι γωνίες στις επιφάνειες του μοντέλου να ειναι λανθασμένες.
    Οι γωνία του κινητήρα τι γωνία down thrust εχει? Εχει?
    Το κέντρο βάρους του ειναι στο σωστό σημέιο?
    Τι μοντέλο είναι?



    ++++1

    τριμάρισμα με το μισό γκάζι ανοιχτό. Το elevator όχι σχεδόν δε το πείραξα,  ισα ισα ίσως να είχα δώσει και 1-2 κλικ up. Όταν λέω δίνω φουλ γκάζι από 80% έως 100% τέρμα ανοιχτό δηλ το μοντέλο αρχίζει να ανεβαίνει σταδιακά. Όχι απότομα.
    Thrust ειχα δώσει καποια χιλ. δε θυμάμαι ακριβώς, ότι έλεγαν οι οδηγίες.Το κέντρο βάρους ναι είναι σωστο. Βέβαια το ζυγισα αδειο, ενω παίρνει εως 400cc καυσιμο.
    Είναι ενα cessan cardinal 177 της arc. Είχα κάνει μια επισκευή πάνω στη βάση της ατράκτου που πατάει το φτερό,  δε ξέρω αν έχασε 1-2 χιλ από εκεί και παιζει ρόλο αυτό.
    Εκτός αν είναι κάτι το φυσιολογικό όπως λένε παραπάνω οι φίλοι.
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.776



    WWW
    « Απάντηση #46 στις: Σάββατο, 22 Ιαν 2022, 13:47:06 »

    Λογικά εισαι οκ τότε! και οι συνθήκες καιρού παντα παιζουν ρόλο κοντρα η ουριο ανεμο..... ! Φυσιολογικό ακούγεται. Εαν θέλεις μπορεις να δοκιμάσεις να δεις που βρίσκεται το down thrust και να βελτιώσεις ελάχιστα το φαινόμενο.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #47 στις: Σάββατο, 22 Ιαν 2022, 17:35:21 »

    Εάν τριμάρισες με μισό γκάζι ανοικτό, είναι λογικό να ανεβαίνει όταν ανοίξεις ολόκληρο το γκάζι. Το αντίστροφο θα συνέβαινε αν είχες τριμάρει με το γκάζι στο 100%: το αεροπλάνο θα έχανε ύψος με μισό γκάζι.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Σελίδες: 1 2 3 4 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: απορια?
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.