Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:53:07

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:53:07

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 22
    Totale: 22
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 5 6 7 [8] 9     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Αεροδυναμική των pattern  (Letto 37389 volte)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #105 il: Domenica, 3 Gen 2010, 10:03:16 »

    Που πήγαν τα διπλάνα;
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #106 il: Domenica, 3 Gen 2010, 10:44:34 »

    Καλημερα θειε,

    Κατι ετοιμαζει και σε διπλανο, ο Hyde ηταν ισως ο πρωτος που πεταξε F3A διπλανο το γνωστο Double Vision (οχι και πολυ μεγαλη σχεση με το 50cc που κυκλοφορησε αργοτερα). Το Xurama υποθετω βασιζεται στην ιδια πλατφορμα.





    * XURAMA1.jpg (56.26 KB, 640x360 - visto 724 volte.)

    * XURAMA2.jpg (45.4 KB, 640x360 - visto 700 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #107 il: Domenica, 3 Gen 2010, 10:46:32 »

    ...


    * XURAMA3.jpg (52.82 KB, 640x360 - visto 704 volte.)

    * XURAMA4.jpg (88.12 KB, 640x455 - visto 719 volte.)
    Loggato
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #108 il: Domenica, 28 Feb 2010, 22:05:41 »

    To συγκεκριμενο τοπικ ειναι ποιο καταληλο μαλλον για να ρωτησω ενα δυο παραγματακια .
    1ον .Τι ακριβως βελτιωνει το Τ-canaliser ? βοηθαει σε rolling ακροβατικα σε point rolls? .Ενα μοντελο που θελει αρκετο rudder στα slow roll πχ εχει κατι να κερδισει απο αυτο.
    2ον Η γωνια τοποθετησης ? σε σεχεση με το stub ? ποσο και γιατι ? Σφραγισμένα χείλη
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #109 il: Domenica, 28 Feb 2010, 22:24:29 »

    Γεια σου Ανδρεα,

    Ειδα χθες την ερωτηση σου και σε αλλο θεμα αλλα δεν ειχα το χρονο για απαντηση τις τελευταιες μερες εχει πεσει πολυ ξενυχτι και κουραση...

    Λοιπον το T-can δημιουργει τυρβωδη ροη στο rudder και ετσι ενισχυει την αποτελεσματικοτητα του σε μανουβρες με rudder => roll και integrations. Επισης  το spiral slipstream της προπελας σπαει σε μικρα "στροβυλακια" τα οποια καταμεριζονται στο fin κι ετσι το μοντελο θεωρητικα δεν εχει εντονη ταση για εκτροπη προς τα αριστερα => λιγοτερο right thrust (σωστα τα λεω θειε??)

    Επιπλεον εξουδετερωνει την ταση για pitch coupling προς την κοιλια που εχουν τα περισσοτερα συγχρονα μοντελα λογω σταθερου landing gear.

    Το TC μπορει να εχει και θετικα αλλα και αρνητικα αποτελεσματα αναλογα με το μοντελο, αρα πρεπει να πειραματιστεις και να δεις τι επιπτωσεις εχει. Ειναι αεροδυναμικο βοηθημα πραγμα που σημαινει οτι χρησιμοποιειται για να βελτιωσει καποιες σχεδιαστικες / αεροδυναμικες ατελειες ενος μοντελου, θεωρητικα ενα αεροδυναμικα και σχεδιαστικα σωστο μοντελο δεν χρειαζεται ΤC οπως πχ τα μονοπλανα του Naruke.

    H γωνια που προτεινει ο CPLR ειναι -0.5 μοιρες σε σχεση με το stab.

    Ελπιζω να βοηθησα,
    Νικος
    Loggato
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #110 il: Domenica, 28 Feb 2010, 22:30:43 »

    ...δε χρειαζεται TC και πεταει περιφημα...στο εγγυωμαι. Χαμόγελο



    * Asylier1___.JPG (44.64 KB, 640x480 - visto 617 volte.)
    Loggato
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #111 il: Domenica, 28 Feb 2010, 22:37:42 »

    Ευχαρηστω Νικολα ...ωραιο το μοντελο της φωτο ....αλλα ποσο παει το μαλλι?γιατι αυτα τα composite ειναι λιγακι τσουχτερα...
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #112 il: Domenica, 28 Feb 2010, 22:46:10 »

    Ευχαρηστω Νικολα ...ωραιο το μοντελο της φωτο ....αλλα ποσο παει το μαλλι?γιατι αυτα τα composite ειναι λιγακι τσουχτερα...

    Γεια σου Ανδρεα,

    Εστειλα τη συγκακριμενη φωτογραφια για να δου δειξω πως υπαρχουν συγχρονα μοντελα χωρις TC και δεν αποτελει σε καμια περιπτωση υποδειξη προς αγορα. Το συγκεκριμενο ειναι ξυλινο, οχι composite οπως και ολα τα Ιαπωνεζικα μοντελα αλλωστε.

    Νικος
    Loggato
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #113 il: Domenica, 28 Feb 2010, 23:02:27 »

    Δε το πηρα ως υποδειξη για αγορα  Ποοολύ άνεση απλα δεν γνωριζα οτι υπαρχουν μοντελα τετοιου τυπου που ειναι κλασικες κατασκευες ..η για την ακριβια γνωριζω πολυ λιγα ...Βλεπε ΕVO -ELEMENT ΚΤΛ . ΑΝ εχεις στοιχεια για τετοια μοντελα στειλε σε παρακαλω καποια δευθυνση να μπω να δω Thumbs up
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #114 il: Sabato, 6 Apr 2013, 15:49:05 »

    Να κάνω μια ερώτηση προς τους φίλους πατερνατζίδες.

    Ποιο θεωρείτε ότι είναι καλό πτερυγικό φορτίο για ένα μοντέλο με εκπέτασμα περίπου 1.80-1.90μ ;
    Loggato

    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #115 il: Domenica, 14 Apr 2013, 00:15:24 »

    70gr/dm^2 ειναι οκ.
    Loggato
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #116 il: Domenica, 14 Apr 2013, 09:19:49 »

    Κατι αλλο....τι τιμη πρεπει να εχουν οι γωνια της πτερυγας και της ουρας σε σχεση με το 0 μετρωντας στο χειλος προσβολης ,και επισης η γωνια του κινητηρα σε γενικες γραμμες σαν αρχη .. για να εχουμε οσο γινετε ουδετερο μοντελο .Υποθετουμε οτι το Κ.Β ειναι σωστο.

    « Ultima modifica: Domenica, 14 Apr 2013, 23:13:30 da 3DJunk » Loggato

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #117 il: Domenica, 14 Apr 2013, 21:39:39 »

    Το προβλημα που εχω και ψαχνω γωνιες ειναι οτι το μοναδικο f3a μοντελο που εχω ειναι το LEO 110 που ειναι και τροπετο και  τωρα πια και ηλεκτρικο Wink.Στην θερμικη του εκδοση οσο πισω και αν το ζυγιζα παντα με το που γυριζα αναποδα εκανε βυθιση αρκετη ωστε να χαλαει ολη την εικονα της ευθειας.Το ιδιο προβλημα παραμενει με το ηλεκτρικο στισημο.  Εκανα καποιες μετρησεις σε κανα 2 μοντελα μου συγκεκριμενα στο slick απο κινεζο και στο capiche 140 ..τα οποια και τα 2 εχουν σχετικα ουδετερη συμπεριφορα κατα την αναστροφη πτηση δηλ θελουν λιγο η καθολου elavator για να  κρατησουν τη γραμμη τους.Και τα 2 αν θεσω την πτερυγα σε γωνια 0 τωτε εχω μια μικρη 0.5-1.5 μοιρες θετικη γωνια στην ουρα .Ετσι αποφασισα να εγχειρισω για αλλη μια φορα το LEO...το αποτελεσμα θα φανει μεσα στην εβδομαδα σε καποια δοκιμαστικη... Undecided
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #118 il: Domenica, 14 Apr 2013, 21:42:46 »

    Επισης το μοντελο σε ρολ στην ανοδο κανει ενα περιεργο πραγμα με την ουρα του ..σαν σπειροειδες ρολλ,ενω στην ευθεια ειναι αξονικοτατο Undecided
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    Γαβανάς Χάρης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 214


    « Risposta #119 il: Domenica, 14 Apr 2013, 22:03:17 »

    Γεια σου Ανδρέα

    Τα αεροπλάνα τύπου pattern πετάνε με το stab σε 0 μοίρες και το φτερό με γωνία από 0,5 μέχρι και 1 μοίρα θετική..

    Για την ανάποδη πτήση πρέπει να φέρεις το κέντρο βάρους πιο πίσω ή να δώσεις λίγο παραπάνω κίνηση στο down και να κόψεις λίγο expo για να πάρεις την αίσθηση αυτή που θέλεις στο stick στην ανάποδη πτήση... Wink Wink

    Για το roll στην άνοδο παίζει ρόλο η ουρά και το σετάρισμα της γιατί αλλιώς συμπεριφέρεται το μοντέλο στην ευθεία οριζοντία και αλλιώς στην άνοδο όπου δεν εχει να νικήσει το φτερό και η ουρα το βάρος της πτήσης αλλά αναλαμβάνει μόνο ο κινητήρας...

    Ψάξτο λίγο και αν έχεις άλλες απορίες πές μου...

    Χάρης 
    Loggato
    Pagine: 1 ... 5 6 7 [8] 9     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Moderatori: 3DJunk, stavros)  |  Topic: Αεροδυναμική των pattern
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.03 secondi con 26 queries.