Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Beiträge in 12.387 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:12:20

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:12:20

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 01:44]

    [Gestern um 11:35]

    von snoopy
    [Montag, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mittwoch, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Montag, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304506
    Themen insgesamt: 12387
    Heute online: 44
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 4
    Gäste: 11
    Gesamt: 15
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 106 107 108 [109] 110 111 112 ... 119     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: T REX 600 NITRO  (Gelesen 287779 mal)
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 718



    « Antwort #1620 am: Dienstag, 21 Jul 2009, 19:31:33 »

    30αρι optifuel  υπαρχει πουθενα εδω?

    κωστα ,

    κανε ενα τηλ. στον σπυρο τσελλα...ειναι αυτος που το κανει εισαγωγη...

    spiros@rchotel.com

    2661099322

    Gespeichert

    AVANT aurora
    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Antwort #1621 am: Dienstag, 21 Jul 2009, 19:36:56 »

    thanks bro Thumbs up
    Gespeichert

    TDRigid 2011
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #1622 am: Dienstag, 21 Jul 2009, 22:22:26 »

    Εγώ πάλι παιδιά, χωρίς να γνωρίζω σε βάθος χρόνου τι συμφέρει καλύτερα στήν περίπτωση (Nitro vs Electric)
    νομίζω ότι δεν πρέπει να ξεχνάμε το πιο βασικό......

    Συνολικό χρόνο πτήσης, ανά εκάστοτε ημέρα πτήσης. Wink

    Δέν υπάρχει σύγκριση......Το θερμικό είναι μονόδρομος..... Thumbs up

    Πετάς.....μέχρι να μπογκάρει ο εγκέφαλος, και να μήν δίνει άλλο.... laugh

    και εγώ προς τα εκεί τείνω παιδιά...

    Ασε που πιστεύω ότι είναι νωρίς ακόμη για να συμφαίρει η μπαταρία περισότερο απο το nitro...
    Gespeichert

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #1623 am: Freitag, 24 Jul 2009, 14:56:56 »

    Λοιπόν παιδιά, σκέφτομαι να κάνω άλλο ένα δωράκι στο τ-ρεχ....... laugh
    Αφορά τίς βάσεις του στροφείου. 

    Για τα align δεν το σκέφτομαι κάν, γιατί οι διαφορές στην τιμή είναι μικρές. Εκτός αυτού, δείτε και θα καταλάβετε.

    Οπότε είμαι μεταξύ δύο επιλογών.  Τής G-force, και τής Q-uk.

    Για πείτε και εσείς κάποια γνώμη.  Azn

    Πάντως οπτικά, η q-uk φαίνεται πιο στιβαρή κατασκευή.

    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 497


    WWW
    « Antwort #1624 am: Freitag, 24 Jul 2009, 15:22:20 »

    γιάννο με διαφορα g force είναι τούμπανο Wink Thumbs up Wink Thumbs up
    Gespeichert

    "FLY OR DIE!"
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #1625 am: Freitag, 24 Jul 2009, 17:40:58 »

    Φίλε misterHATORI , δεν λέω όχι για τίς g-force, αλλά ξέρεις που έχω κολλήσει.........

    Σκέφτομαι ότι άν προκύψει καμιά πλαγιομετωπική...... Cheesy  (μακριά βέβαια), τίς βλέπω πολύ ευαίσθητες.
    Υπάρχει μεγάλη περίπτωση να τήν (ακούσουν) λίγο.....σέ κάποιο απο τα σημεία που έχω μαρκάρει.


    * g-force_bearing_block2.jpg (21.67 KB, 495x374 - angeschaut 344 Mal.)
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #1626 am: Freitag, 24 Jul 2009, 17:43:35 »

    Αντίθετα με τις q-uk που δείχνουν πιο δεμένες σάν σύνολο, και σίγουρα είναι πιο δύσκολες στην παραμόρφωση.
    Δέν ξέρω άν το κατανοείς όπως στο λέω.... Βέβαια είναι δική μου εκτίμηση, μέ μόνο γνώμονα τις φωτό που βλέπω...


    * AT600N-MBB-2.jpg (26.9 KB, 486x379 - angeschaut 347 Mal.)
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 497


    WWW
    « Antwort #1627 am: Freitag, 24 Jul 2009, 18:03:40 »

    δεν δίφωνο σε αυτό που λες αλλα.....
    πες μου σε ποσα heli έχεις δει να προκύπτει πλαγιομετωπική...........
    k 2on μιλάμε για μεγάλη διαφορα ποιότητας k στο μέταλλο
    αλλα βεβαια k στα "ρολεμαν"
    Gespeichert

    "FLY OR DIE!"
    BasPap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 337



    « Antwort #1628 am: Freitag, 24 Jul 2009, 18:26:11 »

    vtr,
    εγώ πήρα τα ακόλουθα:
    http://www.kdedirect.com/TREX600NMBB.html

    Δεν τα έχω τοποθετήσει ακόμη.
    Στο helifreak υπάρχουν σχόλια και ένα Video με πτώση του heli
    μετά από την οποία τα bearings επιβίωσαν..
    http://www.helifreak.com/showthread.php?t=146290
    Gespeichert

    T-Rex 600N converted to electric.
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 718



    « Antwort #1629 am: Freitag, 24 Jul 2009, 19:10:59 »

    Λοιπόν παιδιά, σκέφτομαι να κάνω άλλο ένα δωράκι στο τ-ρεχ....... laugh



    και γω το δεύτερο sceadu  ολο δωράκια του κανα....

    στο τέλος έγινε full metal  και ζύγισε μισό κιλό παραπάνω από το "πλαστικό"... idiot2 idiot2

    Gespeichert

    AVANT aurora
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Antwort #1630 am: Mittwoch, 5 Aug 2009, 10:51:29 »

    Πέτα πιο ψηλά αγόρι μου, πέτα με ασφάλεια!
    Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια που ακούγονταν στο μυαλό μου την ώρα που η ουρά του "άφθαρτου μέχρι στιγμής" NSP έξυνε το έδαφος.


    Αφού η χθεσινή μέρα ενδεικνυόταν για προπόνηση, μετά τη δουλειά πήγα στο πεδίο και δεν υπήρχε ψυχή. Αυτό μου έδωσε την ευκαιρία να προπονήσω πράγματα που ήθελαν δουλειά. Ένα από αυτά ήταν το backward και το invert backward flight. Όλα πήγαιναν καλά και οι συγκεκριμένες πορείες άρχισαν να "βγαίνουν" από μόνες τους. Το δεύτερο ντεπόζιτο τελείωνε πολύ ευχάριστα καθώς ήταν ή πρώτη φορά που έμπλεξα πορείες με πιρουέτες βγάζοντας ένα στρωτό προγραμματάκι και δεν "πάλευα" με το ε/π όπως μου λέει ένας καλός φίλος. Ξεθαρρεύοντας και δίχως να έχω κάποιον να με επαναφέρει στην πραγματικότητα, παρατήρησα ότι ήδη είχα χαμηλώσει αισθητά το ύψος της πτήσης μου αλλά ήταν τόσο καλό το συναίσθημα που απλά συνέχισα να παίζω έτσι. Καθώς λοιπόν διερχόμουν με invert backward flight σε ύψος 1,5-2 μέτρα από το έδαφος, έκανα λάθος χειρισμό και για ασφάλεια, με μισό roll από invert το γύρισα σε normal συνεχίζοντας πρακτικά σε απλό backward. Κατά αυτό το μισό roll, το ε/π έχασε ύψος και με την ουρά χαμηλά και το μοτέρ να "μπογκάρει" δεν κατάφερε να απομακρυνθεί έγκαιρα από το έδαφος. Μετά τον ήχο του carbon fin που ξύνει το χώμα έκανα άμεση προσγείωση.
    Η κατάληξη ήταν ένα σπασμένο tail fin, φθαρμένα στις άκρες tail blades και το γνωστό ευαίσθητο front gear set του torque tube με λειψά δοντάκια. Ελάχιστη η ζημιά σε σχέση με τα χειρότερα που θα μπορούσαν να έρθουν.
    Γι' αυτό: Πέτα πιο ψηλά αγόρι μου, πέτα με ασφάλεια.

    Υ.Γ. Παρακαλώ τα σχόλια τύπου "εμ στα 'λεγα" από τον γνωστό άγνωστο να λείπουν.
    Υ.Γ.2 Μπας και περισσεύει σε κανένα το front gear set του torque tube γιατί δεν το βλέπω να είναι in stock εδώ στο Ελλάντα (με το αζημίωτο πάντα).
    Gespeichert



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #1631 am: Mittwoch, 5 Aug 2009, 12:32:23 »

    Στο site του Κούτσουλα δείχνει in stock.   Αλλιώς πάς στο αμέσως επόμενο

    Kάνε ένα τηλ. πρώτα, γιατι μπορεί να είναι και κλειστός.

    Επίσης βλέπω και ότι υπάρχει και στο hobby trip.

    Επίσης στο μέλλον, μπορείς να δείς και το θέμα του ιμάντα..... Wink

    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Antwort #1632 am: Mittwoch, 5 Aug 2009, 12:49:09 »

    Στο site του Κούτσουλα δείχνει in stock.   Αλλιώς πάς στο αμέσως επόμενο

    Kάνε ένα τηλ. πρώτα, γιατι μπορεί να είναι και κλειστός.

    Επίσης βλέπω και ότι υπάρχει και στο hobby trip.

    Επίσης στο μέλλον, μπορείς να δείς και το θέμα του ιμάντα..... Wink


    Thanks Johny. Το ψιλοέψαξα και βρήκα 2-3 μαγαζιά να τα έχουν (αρκεί όπως είπες να είναι ανοικτά τέτοιες μέρες).
    Gespeichert



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Antwort #1633 am: Mittwoch, 5 Aug 2009, 14:45:43 »

    Γιωργη ησουν τυχερος ατυχος σε αυτην την περιπτωση αλλα εδειξες να το εφχαριστιεσαι οποτε οτι και να γινοταν χαλαλι....
    δυστυχως αυτες οι μανουβρες δειχνουν ωραιες στο υψος του ματιου και οχι ψηλωτερα οποτε εχει το ρισκο του...
    ολα καλα!!!
    Gespeichert

    TDRigid 2011
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Antwort #1634 am: Mittwoch, 5 Aug 2009, 15:15:09 »

    Γιωργη ησουν τυχερος ατυχος σε αυτην την περιπτωση αλλα εδειξες να το εφχαριστιεσαι οποτε οτι και να γινοταν χαλαλι....
    δυστυχως αυτες οι μανουβρες δειχνουν ωραιες στο υψος του ματιου και οχι ψηλωτερα οποτε εχει το ρισκο του...
    ολα καλα!!!
    Ναι Κώστα, όντως χαμηλά είναι πολύ πιο εντυπωσιακό και γι' αυτό γλυκάθηκα και την πάτησα. Το κόστος της ζημιάς είναι ελάχιστο και δεν με στεναχωρεί καθόλου. Αυτό που με στεναχωρεί είναι ότι ήταν η πρώτη πτώση του και δεύτερον θα χρειαστεί να κάνω το γύρο της Αθήνας για 2 ανταλλακτικά.
    Gespeichert



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    Seiten: 1 ... 106 107 108 [109] 110 111 112 ... 119     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: T REX 600 NITRO
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.023 Sekunden mit 26 Zugriffen.