Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:29:48

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:29:48

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 31
    Totale: 32
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 19 20 21 [22] 23 24 25 ... 34     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Letto 123302 volte)
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 468



    « Risposta #315 il: Lunedì, 7 Feb 2011, 20:47:35 »

    Oπως το ακουω (το πρόβλημα) μάλον ειναι θεμα ρύθμισης πλέον. Μαλον θέλει ενα κλικ ανοιγμα η μεγαλη. Δοκίμασε και πές μας

    Μιλώντας με τον μάστορα που ασχολείται με τα αλυσοπρίονα μου είπε να ανοίξω κατα 1/8 την μικρή L, το σύμπτωμα που έχω δείχνει ότι δεν έχω καύσιμο τις χαμηλές στροφές.
    Δυστυχώς όμως ούτε με αυτή την ρύθμιση έστρωσε ο κινητήρας. Εχω δοκιμάσει σχεδόν κάθε ρύθμιση ξεκινώντας από 2 στροφές την μεγάλη και την μικρή και σιγά σιγά να τις κλείνω μέχρι να βρω την ιδανική ρύθμιση. Πρώτα ρύθμισα την Η ώστε να κρατάει σταθερές στροφές χωρίς να παρουσιάζουν αισθητή αύξηση ή μείωση (δουλεύει στις 7400-7480). Η μικρή δουλεύει σχεδόν καλά στις 1 και 3/4 στο έδαφος αλλά όχι έτσι όπως πρέπει να δουλεύει ο κινητήρας.
    Φίλε MOGOLOS αν θυμάμαι καλά κάπου διάβασα ότι έρχεσαι προς τα μέρη μας, (Θεσσαλονίκη), πολύ θα χαρώ να τα πούμε απο κοντά και αν μέχρι τότε δεν έχω λύση το πρόβλημα αυτό θα ήθελα να ρίξεις μια ματιά στον κινητήρα.
    Loggato
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 468



    « Risposta #316 il: Lunedì, 7 Feb 2011, 20:51:24 »

    Για πείτε μου για ποιον λόγο έχω τόσο καύσιμο στην κουκούλα και στο rudder? για ποιον λόγο παρουσιάζεται αυτό το φαινόμενο?
    Loggato
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « Risposta #317 il: Lunedì, 7 Feb 2011, 22:01:46 »

    Μετά από πόση ώρα λειτουργίας εβγαλε αυτο το λάδι?
    Χωρίς παρεξήγηση.. Είσαι σίγουρος ότι βάζεις 2%(στα 4 λίτρα βενζίνη 80ml λάδι)??

    Είναι πάρα πολύ λαδίλα, και δεν δικαιολογείται!!
    Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 875



    « Risposta #318 il: Martedì, 8 Feb 2011, 00:30:30 »

    Για πείτε μου για ποιον λόγο έχω τόσο καύσιμο στην κουκούλα και στο rudder? για ποιον λόγο παρουσιάζεται αυτό το φαινόμενο?
    Εαν αυτο που μενει στην καλυπτρα και το ruder μετα την πτηση ειναι
    βενζινη και οχι λαδι σκετο τοτε δεν ειναι απο την εξατμηση του κινητηρα
    αλλα απο το καρμπιρατερ αυτο κατα την γνωμη μου δειχνει οτι ο κινητηρας
    δουλευει μπουκωμενος.
    Επαναλαμβανω εαν ειναι βενζινη και οχι σκετο καμενο λαδι απο την εξατμηση.
    Και κατι αλλο που μου ετυχε σε κινητηρα βενζινης, για να δουλεψει σωστα ο
    κινητηρας ηθελε στην εισοδο του καρμπιρατερ χοανη η αλλιως velosity stack.
    Αυτο βελτιωνει την ροη του αερα προς το καρμπιρατερ κυριως οταν το μοντελο
    εχει ταχυτητα,.... οταν πεταει το μοντελο υπαρχει περιπτωση το καλημα του κινητηρα
    να δημιουργει υποπιεση στη περοχη του καρμπιρατερ με αποτελεσμα ο κινητηρας
    να μενει απο τροφοδοσια αερα ενω η τροφοδοσια με βενζινη παραμενη σταθερη
    αυτο κανει τον κινητηρα να δουλευει πλουσιος (μπουκωμενος) μονο οταν το μοντελο πεταει
    ενω στο εδαφος ολα ειναι μια χαρα.
    Loggato

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 468



    « Risposta #319 il: Martedì, 8 Feb 2011, 08:45:57 »

    Μετά από πόση ώρα λειτουργίας εβγαλε αυτο το λάδι?
    Χωρίς παρεξήγηση.. Είσαι σίγουρος ότι βάζεις 2%(στα 4 λίτρα βενζίνη 80ml λάδι)??

    Είναι πάρα πολύ λαδίλα, και δεν δικαιολογείται!!

    Αυτό που φαίνεται στην καλύπτρα δεν είναι λάδι…..είναι καύσιμο,
    Για να κάνουμε ποιο απλό τον τύπο της αναλογίας λαδιού σε ένα λίτρο βενζίνης με 2% μίξη βάζουμε 20ml
    Loggato
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « Risposta #320 il: Martedì, 8 Feb 2011, 09:16:34 »

    Αυτό που λέει ο modeller2 είναι πολύ σωστό..
    Αν δεν έχεις και διαρροές από τις ενώσεις στην μηχανη(κεφαλή,κάσα), δές πως θα βελτιώσεις την ροή του αέρα στο carb!
    Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 468



    « Risposta #321 il: Martedì, 8 Feb 2011, 09:24:57 »

    Για πείτε μου για ποιον λόγο έχω τόσο καύσιμο στην κουκούλα και στο rudder? για ποιον λόγο παρουσιάζεται αυτό το φαινόμενο?
    Εαν αυτο που μενει στην καλυπτρα και το ruder μετα την πτηση ειναι
    βενζινη και οχι λαδι σκετο τοτε δεν ειναι απο την εξατμηση του κινητηρα
    αλλα απο το καρμπιρατερ αυτο κατα την γνωμη μου δειχνει οτι ο κινητηρας
    δουλευει μπουκωμενος.
    Επαναλαμβανω εαν ειναι βενζινη και οχι σκετο καμενο λαδι απο την εξατμηση.
    Και κατι αλλο που μου ετυχε σε κινητηρα βενζινης, για να δουλεψει σωστα ο
    κινητηρας ηθελε στην εισοδο του καρμπιρατερ χοανη η αλλιως velosity stack.
    Αυτο βελτιωνει την ροη του αερα προς το καρμπιρατερ κυριως οταν το μοντελο
    εχει ταχυτητα,.... οταν πεταει το μοντελο υπαρχει περιπτωση το καλημα του κινητηρα
    να δημιουργει υποπιεση στη περοχη του καρμπιρατερ με αποτελεσμα ο κινητηρας
    να μενει απο τροφοδοσια αερα ενω η τροφοδοσια με βενζινη παραμενη σταθερη
    αυτο κανει τον κινητηρα να δουλευει πλουσιος (μπουκωμενος) μονο οταν το μοντελο πεταει
    ενω στο εδαφος ολα ειναι μια χαρα.

    Ξέχασα να σας αναφέρω ότι οι πτήσεις έχουν γίνει χωρίς το cool, ….
    και όντως το καύσιμο αυτό είναι από το καρμπυρατέρ, δεν υπάρχει πουθενά εξωτερικά πάνω στον κινητήρα καύσιμο για να υποθέσω ότι από κάπου αλλού έχω διαρροή.
    Όμως και πτήσεις που έχουν γίνει με “φορεμένο” το cool πάλι συμβαίνουν τα ίδια φαινόμενα.
    Χοάνη δεν είναι εφικτό να μπει χωρίς να βγαίνει έξω από το cool και κάτι τέτοιο δεν θα το επιθυμούσα (μιας και ο κινητήρας στις πρώτες πτήσεις του δούλευε σωστά).
    Το velosity stack τι ακριβώς είναι ? από που μπορώ να το αγοράσω?

    Μιλώντας με τον μάστορα των αλυσοπρίονων για το θέμα του καυσίμου στην καλύπτρα μου είπε ότι μπορεί να οφείλεται σε δύο λόγους :
    1. Να έρχεται πολύ καύσιμο και να κλείσω την μεγάλη βελόνα. Εδω θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής, έτσι όπως έχω ρυθμίση την βελόνα της Η ο κινητήρας με τέρμα γκάζι βγάζει 7400-7480 στροφές, αν την κλείσω από 1/8 έως 1/4 θα θεωρηθεί ότι τον “σφυρίζω”? και ενδεχομένως να του προκαλέσω ζημιά ?
    2. Να έχει γραμμές ο κύλινδρος (ούτε που θέλω να το σκέφτομαι) και να χάνει καύσιμο (Οι απόψεις του αυτές αφορούν τα αλυσοπρίονα). Τον κύλινδρο όταν το είχα ανοίξει πριν από μια εβδομάδα δεν είχε έντονες γραμμές και το ελατήριο ήταν σε καλή κατάσταση, επίσης η συμπίεση που έχει είναι αρκετά δυνατή όταν προσπαθώ να τον βάλω μπροστά.


    * DSCN6316.JPG (98.9 KB, 700x525 - visto 388 volte.)

    * DSCN6317.JPG (96.94 KB, 700x525 - visto 382 volte.)
    Loggato
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 468



    « Risposta #322 il: Martedì, 8 Feb 2011, 09:45:18 »

    Βρήκα τι είναι το velosity stack ....... η χοάνη στα αγγλικά.
    Loggato
    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.264



    « Risposta #323 il: Martedì, 8 Feb 2011, 12:57:32 »

    νικο...το μονο που μπορω να σκεφτω πλεον, και ευχομαι να μην ειναι αυτο, ειναι η πιθανοτητα μεγαλης φθορας του χιτωνιου-ελατηριου, με αποτελεσμα το καυσιμο να περνα επανω και να στο "φτυνει" απο το καρμπυρατερ...ολες οι μηχανες οταν ζεσταθουν, εχουν διαστολες...
    δεν ξερω τι αλλο να σκεφτω...
    βεβαια , τωρα που το σκεφτομαι.....μηπως πειραξε κανεις το λαμακι που ανοιγοκλεινει την βελονα παροχης καυσιμου?Huh μηπως το λυγισε καποιος περισσοτερο ή λιγοτερο απο αυτο που πρεπει??
    αυτο εχει την εξης ιδιαιτεροτητα...εαν το ανοιξεις πολυ, η αντλια ρουφαει πολυ περισσοτερο καυσιμο απο αυτο που χρειαζεται με αποτελεσμα μπουκωμα στο transition...
    εαν το κλεισεις πολυ, τοτε το μοτερ δεν μπορει καν να ρουφηξει καυσιμο, με αποτελεσμα ή να μην εκκινά καθολου ή να λειτουργει φτωχα και προβληματικα...
    ειναι πολυ σημαντικο να ανοιγοκλεινει σωστα αυτη η βελονα....
    Loggato

    cogito ergo sum....
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 640



    « Risposta #324 il: Martedì, 8 Feb 2011, 13:15:57 »

    Δεν υπάρχει περίπτωση να χανει καυσιμο από το καρμπυρατερ. Το μοτερ εχει ριντ, συνεπώς δεν υπάρχει επιστροφή καυσίμου.
    Μπορει να ειναι πολύ πλουσιο και να μην προλαβαίνει να το ξάψει!!
    Νικο αναζήτησε τον Μεσκο τον Γιωργο, ειναι σαλονικιός από του "δεινόσαυρους" του χομπυ, θα στον ρυθμίσει αμεσως
    Loggato

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.333



    « Risposta #325 il: Martedì, 8 Feb 2011, 15:16:49 »

    φιλε nikpapvolcan αυτο που παρατηρησα στις φωτογραφιες ειναι
    οτι αφου το καυσιμο φτανει στη καλυπτρα περνα απο την ηλεκτρονικη
    κανε συχνο ελεγχο στα καλωδια που πανε εκει και τα δεματικα μη τυχον και κοπουν
    επεισης η μπαλσα που φενεται πισω απο την ηλεκτρονικη η ειναι η φωτογραφια που φενεται ετσι
    η εχει ποτισει καυσιμο
     οσο για το καυσιμο που βγαινει απο το καρμπυλατερ θα ελεγα να δοκιμασεις να το καλυψεις απο τη
    μπροστινη πλευρα να μη "πεφτει" ο αερας επανω στη πεταλουδα του τσοκ και γενικος στην εισαγωγη
     οσο για τις ρυθμισεις εχω ακολουθησει τη συμβουλη ενος φιλου δε με νοιαζει πως δουλευει κατω
    αλλα πως δουλευει επανω
    ρυθμιζω απογειωνω ξαναρυθμιζω απογειωνω   κτλ
    Loggato
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #326 il: Martedì, 8 Feb 2011, 15:33:43 »

    στη θεση που ειναι το καρμπυρατερ φυσιολογικα λερωνει το μοντελο..το ιδιο λερωμα ειχα και με την MVVS που εχει το καρμπυρατερ οπως οι glow.
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #327 il: Martedì, 8 Feb 2011, 15:36:47 »

    θα ελεγα αν δεν το εχεις κανει να κολησεις σωληνακι μπορουτζινο στην τρυπουλα που εχει το καρμπυρατερ στο νικελ πιατακι και να οδηγησεις το σωληνακι αυτο μεσα στην ατρακτο .Ετσι θα εχεις σωστη παροχη απο τη αντλια αν ολα τα αλλα ειναι καλα
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 468



    « Risposta #328 il: Martedì, 8 Feb 2011, 16:15:52 »

    νικο...το μονο που μπορω να σκεφτω πλεον, και ευχομαι να μην ειναι αυτο, ειναι η πιθανοτητα μεγαλης φθορας του χιτωνιου-ελατηριου, με αποτελεσμα το καυσιμο να περνα επανω και να στο "φτυνει" απο το καρμπυρατερ...ολες οι μηχανες οταν ζεσταθουν, εχουν διαστολες...
    δεν ξερω τι αλλο να σκεφτω...
    βεβαια , τωρα που το σκεφτομαι.....μηπως πειραξε κανεις το λαμακι που ανοιγοκλεινει την βελονα παροχης καυσιμου?Huh μηπως το λυγισε καποιος περισσοτερο ή λιγοτερο απο αυτο που πρεπει??
    αυτο εχει την εξης ιδιαιτεροτητα...εαν το ανοιξεις πολυ, η αντλια ρουφαει πολυ περισσοτερο καυσιμο απο αυτο που χρειαζεται με αποτελεσμα μπουκωμα στο transition...
    εαν το κλεισεις πολυ, τοτε το μοτερ δεν μπορει καν να ρουφηξει καυσιμο, με αποτελεσμα ή να μην εκκινά καθολου ή να λειτουργει φτωχα και προβληματικα...
    ειναι πολυ σημαντικο να ανοιγοκλεινει σωστα αυτη η βελονα....

    Γεια σου Τόλη,
    ο τελευταίος που είχε ασχοληθεί με το λαμάκι (του καρμπυρατέρ) που λες ήσουν εσύ
    αλλά όταν μετά πέταξες τον κινητήρα με το προηγούμενο μοντέλο λειτουργούσε σωστά ο κινητήρας.
    Από το πέσιμο του μοντέλου (αυτό έγινε στα δικά μου χέρια) είχε σπάσει η προπέλα και είχε πάρει χώματα το καρμπυρατέρ.
    Είχα καθαρίσει το καρμπυρατέρ και είχα ελέγξει τον κύλινδρο για τυχόν χώματα που μπορεί να είχαν περάσει μέσα
    αλλά δεν είχε συμβεί κάτι τέτοιο αλλά ούτε γραμμές είχε ο κύλινδρος.
    Από τότε άρχισε το πρόβλημα αυτό.
    Loggato
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #329 il: Martedì, 8 Feb 2011, 16:23:37 »

    Επειδή είχα παρόμοια προβλήματα επί μήνες με μια βενζινούλα, όπου ρύθμιζα επί ώρες
    και ποτέ δεν πήγαινε σωστά και στον αέρα είχε ανώμαλη συμπεριφορά, καθάρισα το καρμπ
    και συνέχισε να κάνει τα ίδια, τελικά τι έκανα:
    Δανείστηκα από ένα φίλο άλλο καρμπ, όχι ολόιδιο, το έβαλα πάνω και δούλευε ρολόι.
    Έβαλα το δικό μου καρμπ σε άλλο κινητήρα και έκανε τα ίδια νούμερα.
    Τελικά παρήγγειλα ένα άλλο καρμπ και νομίζω ότι θα είναι όλα οκ, θα το δοκιμάσω και σε
    λίγες μέρες θα σου πω.  Thumbs up
    Loggato

    Pagine: 1 ... 19 20 21 [22] 23 24 25 ... 34     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.025 secondi con 25 queries.