Εύχομαι σε όλους σας Χρόνια Πολλά, υγεία και καλές προσγειώσεις.
Eχω πρόβλημα με τον κινητήρα μου,
το φαινόμενο που παρουσιάζει είναι ότι σβήνει μετά από πτήση 5-7 λεπτών ενώ πετάω.
Μέχρι τώρα έχω κάνει 5 πτήσεις και σε όλες μου έχει σβήσει
.
Στο έδαφος λειτουργεί σωστά ανεβάζοντας γρήγορα στροφές από ρελαντί και με τέρμα γκάζι κρατάει στις στροφές.
(Η δοκιμή που έκανα στο έδαφος ήταν 3-4 λεπτά).
Εκλεισα λίγο την μικρή βελόνα αλλά το πρόβλημα παραμένει.
Ο κινητήρας είναι ο mintor 37, εχει στρωθεί, έκαψε 8 με 9 λίτρα πάνω σε βάση (κατά το στρώσιμο δεν παρουσίαζε πρόβλημα).
Ρελαντί κρατάει στις 1750 με 1900 στροφές, δοκίμασα να ανεβάσω λίγο το ρελαντί (2000 με 2100 στροφές) αλλά πάλι έσβησε όταν πέταγα.
Περιμένω τις προτάσεις σας σχετικά με το πρόβλημα που έχω.
Ελεγξε όλα τα σωληνάκια και βάλε tie wraps σε όλα τα σημεία που υπάρχουν ενώσεις.
Δες και το σωληνάκι με το βοσκό μήπως έχει "πετσικάρει".
Επειδή τώρα κάτι έχεις παρακάνει στο στρώσιμο, θα συμβούλευα να διαβάσεις προσεκτικά τις οδηγίες του κατασκευαστή:
http://www.mintor.net/pagine/documenti.html - ατα αγγλικά προς το τέλος
Δεν είμαι ειδικός στις βενζινομηχανές - τώρα μόλις δοκιμάζω την πρώτη μου - αλλά μ' αρέσει να διαβάζω τα manual (RTFM) πριν δοκιμάσω κάτι.
Στην περίπτωση της Mintor λέει (σε ελεύθερη μετάφραση δική μου):
Για το μείγμα:
Η μηχανή χρειάζεται βενζίνη με μεσαί προς υψηλό αριθμό οκτανίων κει υψηλής ποιότητας συνθετικό λάδι. Είναι να χρησιμοποιηθεί λάδι για υψηλής απόδοσης δίχρονους κινητήρες μοτοσυκλεττών. Να θυμάστε πως το υψηλής ποιοτητας λάδι, αν και ακριβότερο, μακραίνει τη ζωή του κινητήρα σας. Η αναλογία λαδιού είναι 2% (20 ml λιπαντικού ανα λίτρο βενζίνης)
Για το στρώσιμο:
Η ποιότητα κατασκευής και οι ανοχές της παραγωγής είναι τέτοιες που επιτρέπουν ιδιαίτερα μικρούς χρόνους στρωσίματος.
Αρχικά το στρώσιμο γίνεται στο έδαφος με ένα λίτρο καυσίμου με 2% λιπαντικό.
Για το πρώτο μισό λίτρο με χαμηλή και μέση ταχύτητα και για το υπόλοιπο με σταδιακή επιτάχυνση σε υψηλές ταχύτητες περιστροφής.
Κατά τη διάρκεια του πρώτου αυτού λίτρου το μείγμα πρέπει να είναι σχετικά πλούσιο - χωρίς υπερβολές.
Για την μακροζωία του κινητήρα σας, είναι καλύτερο στις 10 πρώτες πτήσεις (των 10 λεπτών η κάθε μια) να μην έχετε μεγάλες απαιτήσεις από τον κινητήρα σας (αρκεστείτε σε απλές βόλτες δηλαδή ...) Σε αυτές τις πτήσεις καλό είναι να ρυθμίζετε τις βελόνες ελαφρά. Τις υψηλές επιδόσεις να τις περιμένετε από το 20ό δεκάλεπτο και μετά.
Ρυθμίσεις των βελονών
Οι μηχανές έρχονται με σωστά ρυθμισμένες τις βελόνες. Αλλαγές χρειάζονται στο στρώσιμο, σε αλλαγές προπέλλας, ή σε αλλαγές θερμοκρασίας, ή σε αλλαγές εξάτμισης.
Η ενδεικτική ρύθμιση για την 37άρα είναι 1 και 3/4 για την L και 1 και 1/2 για την Η.
Αν πρέπει να πειράξετε τις βελόνες ρυθμίστε την "υψηλή" ("high") έτσι ώστε να έχετε σταθερή λειτουργία στις υψηλές στροφές χωρίς να υπερθερμάινεται ο κινητήρας. Αν ο κινητήρας χάνει ισχύ στις υψηλές στροφές ("κρεμάει") τότε το μείγμα είναι φτωχο οπότε ξεβιδώστε τη βελόνα H κατά 1/8 της στροφής και ξαναδοκιμάστε.
Οταν ρυθμίσετε την βελόνα των υψηλών τότε μόνο μπορείτε να ρυθμίσετε και αυτή των χαμηλών. Λειτουργείστε τη μηχανή στις 1100-1200 στροφές για 30 δευτερόλεπτα και δώστε full throttle. Αν ο κινητήρας διστάσει να επιταχύνει και δεν αυξάνει τις στροφές τότε το μείγμα στις χαμηλές είναι "πλούσιο" και πρέπει να βιδώσετε τη βελόνα L κατά 1/8 της στροφής και να ξαναδοκιμάσετε.
Αν κατα τη διάρκεια της επιτάχυνσης η μετάβαση από το ρελαντί στις υψηλές στροφές γίνει "βίαια" τότε το μείγμα στις χαμηλές είναι φτωχό. Ξεβιδώστε τη βελόνα L κατά 1/8 της στροφής και ξαναδοκιμάστε.
Να θυμάστε πως κάθε φορά που πειράζουμε μια βελόνα μπορεί να επηρρεάσουμε και την άλλη. Επίσης να θυμάστε πως οι δοκιμές στο έδαφος μπορει να υπερθερμάνουν τον κινητήρα και να του δημιουργήσουν μόνιμη απώλεια ισχύος.
Καλή τύχη,
Βαγγέλης