Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 05:32:29

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 05:32:29

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 03:26]

    [Χθες στις 22:09]

    από chris 1975
    [Χθες στις 20:47]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 14:48:30]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304517
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 45
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 16
    Συνολικά: 16
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 17 18 19 [20] 21 22 23 ... 34     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Αναγνώστηκε 123325 φορές)
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #285 στις: Δευτέρα, 27 Δεκ 2010, 19:54:58 »

    Χρόνια πολλά!

    Έλεγξες το ντεπόζιτο;

    Το έχω ελέγξει και δεν εντόπισα κάποιο πρόβλημα,
    αν είχε κάποιο πρόβλημα το ντεπόζιτο ή τα σωληνάκια δεν θα έπρεπε από την αρχή της πτήσης
    να έσβηνε ο κινητήρας όταν πετάω στο ρελαντί ?

    Aν ο βοσκός δεν είναι στον πάτο, όταν πέσει η στάθμη καυσίμου δεν μπορεί να τραβήξει και σβήνει.
    Μου έχει συμβεί με σωληνάκι βενζίνης που με τον καιρό σκλήρυνε και γύρισε προς τα πάνω κάγκελο!
    Οπότε στα μισά του τανκ έσβηνε...
    Πάντως με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις της εταιρίας, δεν είναι φυσιολογικό να σου σβήνει.
    Έχεις βάλει φίλτρο βενζίνης στο τανκ;
    Ίσως κάποιο σκουπιδάκι να μπήκε στο καρμπ και να θέλει καθάρισμα.

    Τώρα σχετικά με το motul full συνθετικό,
    το έχω χρησιμοποιήσει και δε ξέρω, έχω κάποια ερωτηματικά...
    Με το λάδι αυτό έβγαζαν μια αρρυθμία ο κινητήρες μου, κάτι σαν παρπάρισμα.
    Ένα κάρμπ που άνοιξα, είχε μέσα σαν κόκκινη αλοιφή, υπόλειμμα του λαδιού προφανώς.
    Η απορία μου είναι, ένα μοτέρ που θα δουλέψει στις 6000-8000rpm χρειάζεται
    συνθετικό λάδι; Εσείς ποιο θεωρείται καλύτερο, γιατί ψάχνομαι λίγο με το λάδι τελευταία.  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.264



    « Απάντηση #286 στις: Δευτέρα, 27 Δεκ 2010, 20:39:22 »



    Με συντονισμένη εξάτμιση βγάζει 7400 – 7500 στροφές με 28χ8 προπέλα.


    [/quote]
    28χ8 προπελα.....χμ...πολυ αισιοδοξος εισαι φιλε νικο.... Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
    κανε αυτα που σου ειπαν τα παιδια πιο πανω..
    ανοιγμα μικρης, καθαρισμα καρμπ, και ελεγχο στο σωληνακι καυσιμου και βοσκο...
    αμαν αυτη η μιντορ....σηριαλ εγινε....
    Καταγράφηκε

    cogito ergo sum....
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 468



    « Απάντηση #287 στις: Δευτέρα, 27 Δεκ 2010, 21:00:40 »


    Με συντονισμένη εξάτμιση βγάζει 7400 – 7500 στροφές με 28χ8 προπέλα.




    Sorry  έγραψα λάθος την προπέλα, 20χ8 είναι.
    Καταγράφηκε
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 468



    « Απάντηση #288 στις: Δευτέρα, 27 Δεκ 2010, 21:04:47 »

    Έχεις βάλει φίλτρο βενζίνης στο τανκ;

    Εχω βάλει φίλτρο στο τανκ και στο σωληνάκι μετά την βαλβίδα γεμίσματος.
    Καταγράφηκε
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #289 στις: Δευτέρα, 27 Δεκ 2010, 21:27:09 »

    Εύχομαι σε όλους σας Χρόνια  Πολλά, υγεία και καλές προσγειώσεις.

    Eχω πρόβλημα με τον κινητήρα μου,
    το φαινόμενο που παρουσιάζει είναι ότι σβήνει μετά από πτήση 5-7 λεπτών ενώ πετάω.
    Μέχρι τώρα έχω κάνει 5 πτήσεις και σε όλες μου έχει σβήσει  Sad.
    Στο έδαφος λειτουργεί σωστά ανεβάζοντας γρήγορα στροφές από ρελαντί και με τέρμα γκάζι κρατάει στις στροφές.
    (Η δοκιμή που έκανα στο έδαφος ήταν 3-4 λεπτά).
    Εκλεισα λίγο την μικρή βελόνα αλλά το πρόβλημα παραμένει.
    Ο κινητήρας είναι ο mintor 37,  εχει στρωθεί, έκαψε 8 με 9 λίτρα  πάνω σε βάση  (κατά το στρώσιμο δεν παρουσίαζε πρόβλημα).
    Ρελαντί κρατάει στις 1750 με 1900 στροφές, δοκίμασα να ανεβάσω λίγο το ρελαντί (2000 με 2100 στροφές) αλλά πάλι έσβησε όταν πέταγα. 
    Περιμένω τις προτάσεις σας σχετικά με το πρόβλημα που έχω.


     Χρονια πολλά φιλε
    1. Τα μοτερ βενζίνας ΔΕΝ τα στρώνουμε σε βάση, αλλα στον αερα. Στο εδαφος καίμε ενα ντεπόζιτο απλά για να δουμε ότι ολα ειναι οκ, και να πάρουν τα μπόσικα τα μεταλλα. (Το αμαξι σου το εστρωσες στο γκαράζ???)
    2. Συμφωνα με αυτά που περιγράφεις το μοτέρ σου κορώνει και για αυτό σου σβίνει. Πολύ πιθανόν ειναι να μην σηκώνει την προπέλα που του εχεις. Δοκίμασε με μικρότερη προπέλα.
    3. Ειπες ότι έκλεισες την "μικρή". Οι βενζινομηχανές δεν εχουν μικρή και μεγάλη. Εχουν καυσιμο και αερα. Το να την κλείσεις μαλον ηταν λάθος στην περιπτωση που το μοτερ κορωνει. Του κόβεις λάδι με αποτέλεσμα να κορώνει ακόμα πιο γρήγορα!!

    Δοκίμασε αρχικά με μικρότερη προπέλα. Εαν κάνει τα ίδια ανοιξε μισό κλικ το καυσιμο και ενα "κλικ" τον αερα.

    ps: ο κατασκευαστής δίνει 20Χ8 και 20Χ10 προπέλα και αν καταλαβα καλά εχεις βαλει 28αρα!!!!!!!!!!!!!!
    Καταγράφηκε

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #290 στις: Δευτέρα, 27 Δεκ 2010, 22:15:28 »

    αν και δεν ξερω τον συγκεκριμενο κινητηρα αλλα 28αρα ελικα δεν ειναι μεγαλη ?? εγω σε ενα 26αρι εχω μεχρι 18αρα

    o κατασκευαστης μεχρι τι ελικα προτεινει??

    ο DLE 55 παιρνει μεχρι 23χ10 αν δεν κανω λαθος
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 468



    « Απάντηση #291 στις: Δευτέρα, 27 Δεκ 2010, 22:18:29 »


    Sorry  έγραψα λάθος την προπέλα, 20χ8 φοράει ο κινητηρας.
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #292 στις: Δευτέρα, 27 Δεκ 2010, 22:48:47 »

    Εύχομαι σε όλους σας Χρόνια  Πολλά, υγεία και καλές προσγειώσεις.

    Eχω πρόβλημα με τον κινητήρα μου,
    το φαινόμενο που παρουσιάζει είναι ότι σβήνει μετά από πτήση 5-7 λεπτών ενώ πετάω.
    Μέχρι τώρα έχω κάνει 5 πτήσεις και σε όλες μου έχει σβήσει  Sad.
    Στο έδαφος λειτουργεί σωστά ανεβάζοντας γρήγορα στροφές από ρελαντί και με τέρμα γκάζι κρατάει στις στροφές.
    (Η δοκιμή που έκανα στο έδαφος ήταν 3-4 λεπτά).
    Εκλεισα λίγο την μικρή βελόνα αλλά το πρόβλημα παραμένει.
    Ο κινητήρας είναι ο mintor 37,  εχει στρωθεί, έκαψε 8 με 9 λίτρα  πάνω σε βάση  (κατά το στρώσιμο δεν παρουσίαζε πρόβλημα).
    Ρελαντί κρατάει στις 1750 με 1900 στροφές, δοκίμασα να ανεβάσω λίγο το ρελαντί (2000 με 2100 στροφές) αλλά πάλι έσβησε όταν πέταγα. 
    Περιμένω τις προτάσεις σας σχετικά με το πρόβλημα που έχω.


     Χρονια πολλά φιλε
    1. Τα μοτερ βενζίνας ΔΕΝ τα στρώνουμε σε βάση, αλλα στον αερα. Στο εδαφος καίμε ενα ντεπόζιτο απλά για να δουμε ότι ολα ειναι οκ, και να πάρουν τα μπόσικα τα μεταλλα. (Το αμαξι σου το εστρωσες στο γκαράζ???)
    2. Συμφωνα με αυτά που περιγράφεις το μοτέρ σου κορώνει και για αυτό σου σβίνει. Πολύ πιθανόν ειναι να μην σηκώνει την προπέλα που του εχεις. Δοκίμασε με μικρότερη προπέλα.
    3. Ειπες ότι έκλεισες την "μικρή". Οι βενζινομηχανές δεν εχουν μικρή και μεγάλη. Εχουν καυσιμο και αερα. Το να την κλείσεις μαλον ηταν λάθος στην περιπτωση που το μοτερ κορωνει. Του κόβεις λάδι με αποτέλεσμα να κορώνει ακόμα πιο γρήγορα!!

    Δοκίμασε αρχικά με μικρότερη προπέλα. Εαν κάνει τα ίδια ανοιξε μισό κλικ το καυσιμο και ενα "κλικ" τον αερα.

    ps: ο κατασκευαστής δίνει 20Χ8 και 20Χ10 προπέλα και αν καταλαβα καλά εχεις βαλει 28αρα!!!!!!!!!!!!!!

    To καύσιμο είναι το L ή το Η ;
    Καταγράφηκε

    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 432



    « Απάντηση #293 στις: Τρίτη, 28 Δεκ 2010, 01:46:15 »

    Εύχομαι σε όλους σας Χρόνια  Πολλά, υγεία και καλές προσγειώσεις.

    Eχω πρόβλημα με τον κινητήρα μου,
    το φαινόμενο που παρουσιάζει είναι ότι σβήνει μετά από πτήση 5-7 λεπτών ενώ πετάω.
    Μέχρι τώρα έχω κάνει 5 πτήσεις και σε όλες μου έχει σβήσει  Sad.
    Στο έδαφος λειτουργεί σωστά ανεβάζοντας γρήγορα στροφές από ρελαντί και με τέρμα γκάζι κρατάει στις στροφές.
    (Η δοκιμή που έκανα στο έδαφος ήταν 3-4 λεπτά).
    Εκλεισα λίγο την μικρή βελόνα αλλά το πρόβλημα παραμένει.
    Ο κινητήρας είναι ο mintor 37,  εχει στρωθεί, έκαψε 8 με 9 λίτρα  πάνω σε βάση  (κατά το στρώσιμο δεν παρουσίαζε πρόβλημα).
    Ρελαντί κρατάει στις 1750 με 1900 στροφές, δοκίμασα να ανεβάσω λίγο το ρελαντί (2000 με 2100 στροφές) αλλά πάλι έσβησε όταν πέταγα. 
    Περιμένω τις προτάσεις σας σχετικά με το πρόβλημα που έχω.


    Ελεγξε όλα τα σωληνάκια και βάλε tie wraps σε όλα τα σημεία που υπάρχουν ενώσεις.
    Δες και το σωληνάκι με το βοσκό μήπως έχει "πετσικάρει".

    Επειδή τώρα κάτι έχεις παρακάνει στο στρώσιμο, θα συμβούλευα να διαβάσεις προσεκτικά τις οδηγίες του κατασκευαστή:
    http://www.mintor.net/pagine/documenti.html - ατα αγγλικά προς το τέλος

    Δεν είμαι ειδικός στις βενζινομηχανές - τώρα μόλις δοκιμάζω την πρώτη μου - αλλά μ' αρέσει να διαβάζω τα manual (RTFM) πριν δοκιμάσω κάτι.
    Στην περίπτωση της Mintor  λέει (σε ελεύθερη μετάφραση δική μου):

    Για το μείγμα:
    Η μηχανή χρειάζεται βενζίνη με μεσαί προς υψηλό αριθμό οκτανίων κει υψηλής ποιότητας συνθετικό λάδι. Είναι να χρησιμοποιηθεί λάδι για υψηλής απόδοσης δίχρονους κινητήρες μοτοσυκλεττών. Να θυμάστε πως το υψηλής ποιοτητας λάδι, αν και ακριβότερο, μακραίνει τη ζωή του κινητήρα σας. Η αναλογία λαδιού είναι 2% (20 ml λιπαντικού ανα λίτρο βενζίνης)

    Για το στρώσιμο:
    Η ποιότητα κατασκευής και οι ανοχές της παραγωγής είναι τέτοιες που επιτρέπουν ιδιαίτερα μικρούς χρόνους στρωσίματος.
    Αρχικά το στρώσιμο γίνεται στο έδαφος με ένα λίτρο καυσίμου με 2% λιπαντικό.
    Για το πρώτο μισό λίτρο με χαμηλή και μέση ταχύτητα και για το υπόλοιπο με σταδιακή επιτάχυνση σε υψηλές ταχύτητες περιστροφής.
    Κατά τη διάρκεια του πρώτου αυτού λίτρου το μείγμα πρέπει να είναι σχετικά πλούσιο - χωρίς υπερβολές.
    Για την μακροζωία του κινητήρα σας, είναι καλύτερο  στις 10 πρώτες πτήσεις (των 10 λεπτών η κάθε μια) να μην έχετε μεγάλες απαιτήσεις από τον κινητήρα σας (αρκεστείτε σε απλές βόλτες δηλαδή ...) Σε αυτές τις πτήσεις καλό είναι να ρυθμίζετε τις βελόνες ελαφρά. Τις υψηλές επιδόσεις να τις περιμένετε από το 20ό δεκάλεπτο και μετά.

    Ρυθμίσεις των βελονών
    Οι μηχανές έρχονται με σωστά ρυθμισμένες τις βελόνες. Αλλαγές χρειάζονται στο στρώσιμο, σε αλλαγές προπέλλας, ή σε αλλαγές θερμοκρασίας, ή σε αλλαγές εξάτμισης.
    Η ενδεικτική ρύθμιση για την 37άρα είναι 1 και 3/4 για την L και 1 και 1/2 για την Η.

    Αν πρέπει να πειράξετε τις βελόνες ρυθμίστε την "υψηλή" ("high") έτσι ώστε να έχετε σταθερή λειτουργία στις υψηλές στροφές χωρίς να υπερθερμάινεται ο κινητήρας. Αν ο κινητήρας χάνει ισχύ στις υψηλές στροφές ("κρεμάει") τότε το μείγμα είναι φτωχο οπότε ξεβιδώστε τη βελόνα H κατά 1/8 της στροφής και ξαναδοκιμάστε.

    Οταν ρυθμίσετε την βελόνα των υψηλών τότε μόνο μπορείτε να ρυθμίσετε και αυτή των χαμηλών. Λειτουργείστε τη μηχανή στις 1100-1200 στροφές για 30 δευτερόλεπτα και δώστε full throttle. Αν ο κινητήρας διστάσει να επιταχύνει και δεν αυξάνει τις στροφές τότε το μείγμα στις χαμηλές είναι "πλούσιο" και πρέπει να βιδώσετε τη βελόνα L κατά 1/8 της στροφής και να ξαναδοκιμάσετε.
    Αν κατα τη διάρκεια της επιτάχυνσης η μετάβαση από το ρελαντί στις υψηλές στροφές γίνει "βίαια" τότε το μείγμα στις χαμηλές είναι φτωχό. Ξεβιδώστε τη βελόνα L κατά 1/8 της στροφής και ξαναδοκιμάστε.
    Να θυμάστε πως κάθε φορά που πειράζουμε μια βελόνα μπορεί να επηρρεάσουμε και την άλλη. Επίσης να θυμάστε πως οι δοκιμές στο έδαφος μπορει να υπερθερμάνουν τον κινητήρα και να του δημιουργήσουν μόνιμη απώλεια ισχύος.

    Καλή τύχη,
    Βαγγέλης
    Καταγράφηκε

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 432



    « Απάντηση #294 στις: Τρίτη, 28 Δεκ 2010, 01:55:36 »

    Και μερικά ενδιαφέροντα links:
    Τεχνική Ρύθμισης Κινητήρων βενζίνης:
    http://www.rcaer.com/userfiles/file/RC%20Aero%20-%202%20Stroke%20Engine%20Tuning%20Technique.pdf

    Διαδικασία εκκίνησης κινητήρα βενζίνης:
    http://www.rcaer.com/userfiles/file/RC%20Aero%20-%20%20Engine%20Start%20up%20Procedure%20-%20Simplified.pdf

    Ρύθμιση καρμπυρατέρ Walbro
    http://www.rcaer.com/userfiles/file/RC%20Aero%20-%20Tuning%20a%20Walbro%20Carb%20the%20Right%20Way.pdf

    Βαγγέλης
    Καταγράφηκε

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 479



    « Απάντηση #295 στις: Τρίτη, 28 Δεκ 2010, 09:02:51 »

    Καλημερα,

    Οπως τα περιγραφεις μαλλον ο κινητηρας σου ζεστενεται και για αυτο σβηνει. Ανοιξε μεγαλυτερη οπη στην εξοδο του αερα απο το cowl. Κοιτα να ειναι 3-4 φορες την επιφανεια της οπης εισαγωγης. Αν ειναι εφικτο προσπαθησε να στειλεις τον αερα απο την οπη εισαγωγης πανω στα ακροπτερυγια ψυξης του μοτερ.
    Γιαννη τα Walbro και Tillotson που κατα κορο χρησιμοποιουνται στους αεροπορικους διχρονους (μοντελιστικους) εχουν δυο βελονες ρυθμισης της βενζινης στο χαμηλο (L) και υψηλο (H) ευρος της λειτουργιας του μοτερ. Οι δυο αυτες βελονες αλληλοεπιδρουν η μια στην αλλη απο το 20% περιπου εως το 50% της διαδρομης της πεταλουδας αερα.
    Καταγράφηκε

    Ignorance is bliss
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #296 στις: Τρίτη, 28 Δεκ 2010, 09:14:11 »

    Πριν αρχίσεις να πειράζεις το carb, έλεγξε όλα τα σωληνάκια και κυρίως αυτό του tank!
    Μπορεί να κολλάει κάπου ψηλά ο βοσκός, και να μην τραβάει καυσιμο όταν κατέβει η σταθμη..
    Βγάλε το tank, βάλ'το μπροστά σε φως(για να βλέπεις τη σκιά απο το σωληνάκι) και κούνα το με όλους του τρόπους που μπορεί. Αν ακουμπάει καπου ή σκαλώνει, τότε διόρθωσε το και δες αν θα έχεις διαφορά!!
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #297 στις: Τρίτη, 28 Δεκ 2010, 09:24:11 »

    Καλημέρα

    Παναγιώτη ρωτάω για τις βελόνες, γιατί ο MOGOLOS ανέφερε πιο πάνω ότι:

    "3. Ειπες ότι έκλεισες την "μικρή". Οι βενζινομηχανές δεν εχουν μικρή και μεγάλη. Εχουν καυσιμο και αερα."

    Καταγράφηκε

    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 468



    « Απάντηση #298 στις: Τρίτη, 28 Δεκ 2010, 10:13:03 »

    Οπως τα περιγραφεις μαλλον ο κινητηρας σου ζεστενεται και για αυτο σβηνει. Ανοιξε μεγαλυτερη οπη στην εξοδο του αερα απο το cowl. Κοιτα να ειναι 3-4 φορες την επιφανεια της οπης εισαγωγης. Αν ειναι εφικτο προσπαθησε να στειλεις τον αερα απο την οπη εισαγωγης πανω στα ακροπτερυγια ψυξης του μοτερ.

    Το αεροπλάνο πετάει χωρίς cowl,
    μέχρι να λειτουργήσει σωστά ο κινητήρας σκέφτομαι να το αφήσω έτσι
    γιατί είναι ποιο εύκολο να ρυθμίζω τις βελόνες..
    Καταγράφηκε
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 468



    « Απάντηση #299 στις: Τρίτη, 28 Δεκ 2010, 10:14:56 »

    Πριν αρχίσεις να πειράζεις το carb, έλεγξε όλα τα σωληνάκια και κυρίως αυτό του tank!
    Μπορεί να κολλάει κάπου ψηλά ο βοσκός, και να μην τραβάει καυσιμο όταν κατέβει η σταθμη..
    Βγάλε το tank, βάλ'το μπροστά σε φως(για να βλέπεις τη σκιά απο το σωληνάκι) και κούνα το με όλους του τρόπους που μπορεί. Αν ακουμπάει καπου ή σκαλώνει, τότε διόρθωσε το και δες αν θα έχεις διαφορά!!

    Ο κινητήρας σβήνει πριν κάψει το μισό ντεπόζιτο, αρα δεν φταίει ο βοσκός, ωστόσο τον έχω ελέγχει και δεν έχει πρόβλημα.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 17 18 19 [20] 21 22 23 ... 34     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.024 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.