Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:28:18

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:28:18

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 30
    Total: 31
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 34     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Lu 123275 fois)
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Répondre #165 le: Dimanche, 6 Sept. 2009, 19:11:50 »

    Δεν εχω εμπειρια στα συγκεκριμενα μοτερ αλλα σε αλυσοπριονα που το καρμπιρατερ τους ειναι ιδιο και εχουν τα ιδια κουσουρια στις ρυθμισεις ακολουθω την εξης τακτικη για την εκκινηση: Κλεινω τον αερα και του τραβαω κανα δυο σχινιες μεχρι να σκασει. Μολις σκασει ανοιγω τον αερα, του δινω λιγο γκαζι και ξανα σχινιες, και αν και παλι δεν περνει του χωνω μερικες απανωτες με πολυ γκαζι και περνει.
    Μια απορια: την περιπτωση εκκινησης με την βοηθεια αιθερα, γιατι δεν την ανεφερε κανεις;
    Journalisée

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #166 le: Dimanche, 6 Sept. 2009, 20:34:57 »

    Δεν εχω εμπειρια στα συγκεκριμενα μοτερ αλλα σε αλυσοπριονα που το καρμπιρατερ τους ειναι ιδιο και εχουν τα ιδια κουσουρια στις ρυθμισεις ακολουθω την εξης τακτικη για την εκκινηση: Κλεινω τον αερα και του τραβαω κανα δυο σχινιες μεχρι να σκασει. Μολις σκασει ανοιγω τον αερα, του δινω λιγο γκαζι και ξανα σχινιες, και αν και παλι δεν περνει του χωνω μερικες απανωτες με πολυ γκαζι και περνει.
    Μια απορια: την περιπτωση εκκινησης με την βοηθεια αιθερα, γιατι δεν την ανεφερε κανεις;

    αν του χωσεις με πολυ γκαζι τοτε δεν θα μπουκοωσει απο πολυ καυσιμο

    σημερα ξεκινησα το λυσιμο και ηδη βρηκα ενα κομμενο σωληνακι μεσα στο τεποζιτο (αυτο του αερα) τα υπολοιπα εινα οκ

    Παντως οι βελονες ειναι η Low στο 1.1/4 και η  High στο 1.1/3

    Σε πρωτη φαση θα κλεισω λιγο την LOW να δω αν θα παρει και βλεπω
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #167 le: Dimanche, 6 Sept. 2009, 20:46:53 »

    Καλησπέρα κι από μένα

    Δεν ξέρω αν το έχεις αναφέρει σε κάποιο από τα προηγούμενα μηνύματα, αλλά τα διάβασα και δεν το βρήκα.  Προσπάθεια να βάλεις μπροστά με το χέρι με την διαδικασία που έχει περιγραφεί από τον Αντρέα έχεις κάνει?  Και αν ναι, με κλειστό το τσοκ βλέπεις να ανεβαίνει καύσιμο?  Σκάει ποτέ?  Δεν σκάει ούτε με κλειστό τσοκ?

    Αυτό που ξέρω είναι ότι όταν βάζεις μπροστά με μίζα δεν πρέπει να κλείνεις το τσοκ γιατί τραβάει υπερβολικά γρήγορα καύσιμο.  Επίσης και το μαυρισμένο μπουζί σημαίνει πολύ πλούσιο μίγμα.

    Σεραφείμ
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 875



    « Répondre #168 le: Dimanche, 6 Sept. 2009, 21:08:21 »

    Καλησπερα κατ΄αρχην
    Τον συγκεκριμενο κινητηρα τον ειχε ενας φιλος και ειχε το ιδιο
    προβλημα ψαχνωντας βρηκα τις μεμβρανες του καρμπιρατερ
    ξεραμενες που σημενει καινουργιες οποσδηποτε αλλα και παλι
    τιποτα δεν επερνε εμπρος με τα πολλα ανακαληψα οτι ο κινητηρας
    μπουκωνε ευκολα και εαν ενας τετοιος κινητηρας μπουκωσει δεν
    περνει μπροστα με τιποτα.
    Η ληση, κλινεις την μικρη βελονα λιγοτερο απο μια στροφη και σιγα
    σιγα την ανοιγεις ενω προσπαθεις να βαλεις τον κινητηρα εμπρος με
    το χερι και με το τσοκ κλειστο, θα παρει εμπρος οταν βρεις την σωστη
    θεση της βελονας
    Το οτι ειχεις μαυρο μπουζι σημενει οντως πλουσιο μιγμα και κακη
    καυση οσο αφορα τις μεμβρανες του καρμπιρατερ πρεπει να τις δει
    καποιος που επησκευαζει αλυσοπριονα για να σου πει εαν οντως εινε
    καλες η οχι.
    Μπουζι εχεις δοκιμασει αλλο τα κινεζικα ειναι εντελως τις πλακας
    βαλε κατι καλο
    Journalisée

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #169 le: Dimanche, 6 Sept. 2009, 21:38:02 »

    serafim
    για να βαλω μπροστα με το χερι το ξεχναω γιατι θα φτυσω αιμα. Ασε που απο την ατυχια μου με αυτο το μοντελο-κινητηρα 2 φορες που το εκανα με το χερι ξεβιδωθηκε ο αξονας-ελικα απο μεσα


    Modeller2

    θα δοκιμασω με την Low βελονα και βλεπουμε . Το μπουζι ειναι NGK καινουργιο
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #170 le: Mardi, 8 Sept. 2009, 20:12:04 »

    Αφου λυσαμε το μοντελο και αλλαξαμε σωληνακι του αερα (κομμενο μεσα στο τεποζιτο) εκανα τα εξης

    1.εβαλα καινουργια βενζινη με 3% λαδι
    2.ανοιξα την Low στο 1 1/3 απο 1 1/4 που την ειχα

    αρχισα να γυριζω την ελικα με το χερι για να δω αν φερει καυσιμο στο σωληνακι και δεν εφερνε στο καρμπυρατερ
    σαν να μην τρομπαριζε . Εδω ειναι η πρωτη απορια μου

    αποφασιζω να γυρισω την ελικα με την μιζα (δεν θυμαμαι αν ειχα βαλει τσοκ) και σκαει στις 3 στροφες που εφερε η ελικα Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη

    ανοιγω το γκαζι λιγο και με αλλη μια μιζια ολα καλα. Εδω ειναι η δευτερη απορια μου

    Τι ηταν το τοσο διαφορετικο με τις αλλες φορες που δεν επερνε με τιποτα

    Βεβαια κραταω τις επιφυλαξεις μου γιατι θα το ξαναδοκιμασω πολλες φορες με κρυο κινητηρα πριν βαλω το Cowl (φοβερη ταλαιπωρια Sad)
    και ελπιζω να μην το ματιασω και εχω παλι τα ιδια
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #171 le: Mardi, 8 Sept. 2009, 20:21:45 »

    Βάλε καμιά χάντρα για το μάτι, βοηθάει...  Grin Grin

    Έχει το hobbycity των 4 γραμμαρίων για να μην προσθέσεις βάρος στο μοντέλο  Grin Grin  Crazy2 Crazy2
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #172 le: Mardi, 8 Sept. 2009, 20:34:24 »


    ανοιξα την Low στο 1 1/3 απο 1 1/4 που την ειχα

    αρχισα να γυριζω την ελικα με το χερι για να δω αν φερει καυσιμο στο σωληνακι και δεν εφερνε στο καρμπυρατερ
    σαν να μην τρομπαριζε .

    αποφασιζω να γυρισω την ελικα με την μιζα (δεν θυμαμαι αν ειχα βαλει τσοκ) και σκαει στις 3 στροφες που εφερε η ελικα


    Αμαδεν θυμάσαι αν είχες βάλει chock, πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε;
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #173 le: Mardi, 8 Sept. 2009, 20:35:47 »

    Οταν πηρε οπως λες με η χωρις τσοκ εσβησε αμεσως η το οχι?
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #174 le: Mardi, 8 Sept. 2009, 21:55:49 »

    θειε και Ανδρεα

    εχετε δικιο να το λετε οτι δεν μπορειτε να βοηθησετε

    Παντως εσβησε μετα απο λιγο απλα δεν θυμαμαι οταν ανοιξα το γκαζι αν εκλεισε μονο του το τσοκ (γινεται αυτοματα)


    Γιαυτο ειπα οτι κραταω επιφυλαξεις να ξαναβαλω αλλη μερα τον κινητηρα ξανα εμπρος για να δω τι εγινε και ας ελπισω οτι θα παρει εμπρος με τον ιδιο τροπο

    Yankos δωσε συγκεκριμενη σελιδα με τις χαντρες των 4 γραμμ. idiot2 idiot2 idiot2 idiot2 idiot2 idiot2 idiot2

    Υ.Γ. τουλαχιστο αν μπορειτε πειτε μου γιατι οταν γυριζω την ελικα με το χερι δεν ερχεται καυσιμο απο το σωληνακι.
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #175 le: Mardi, 8 Sept. 2009, 22:07:19 »

    Καλησπέρα

    Χωρίς να κλείσεις το τσοκ, το να ανεβάσει καύσιμο με κλειστό γκάζι είναι μια πολύ αργή διαδικασία που δεν ξέρω καν (γιατί δεν το έχω δοκιμάσει) αν θα φέρει ποτέ, ανάλογα και με την θέση του ντεπόζιτου.  Αν λοιπόν έχεις αμφιβολία για το αν είχες το τσοκ κλειστό τότε μάλλον πρέπει να το ξαναδοκιμάσεις για να είσαι σίγουρος.

    Αν τώρα και με κλειστό τσοκ δεν ανεβάζει τότε μάλλον το πρόβλημα είναι στην μεμβράνη και στο πως λειτουργεί στεγνή.

    Σεραφείμ
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #176 le: Mercredi, 9 Sept. 2009, 08:26:16 »

    Με κλειστό το chock, για να ανεβάσει καύσιμο, πρέπει να χτυπάς γρήγορα την έλικα, όχι να την γυρίζεις μαλακά.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #177 le: Dimanche, 13 Sept. 2009, 21:42:22 »

    εγινε και η δευτερη δοκιμη σημερα και τα πραγματα εχουν ως εξης

    καυσιμο υπηρχε μεσα στο σωληνακι
    κλειστο τσοκ
    μιζα και μετα απο 2 περιστροφες σκασιμο του κινητηρα
    ανοιγμα τσοκ και λιγο γκαζι και ολα ΟΚ

    προφανως η μικρη βελονα ηθελε λιγο ανοιγμα ή το καυσιμο ηταν παλιο

    στο ανοιγμα του γκαζιου λιγο μπουκωνε αλλα ανοιξα και εκει λιγο την μεγαλη βελονα

    μενει να δω στην πτηση τι γινεται και ο θεος βοηθος

    Παντως ο κατασκευαστης δινει High 1 1/2 LOw 1 1/3 και εκει ειμαι ακριβως
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #178 le: Mardi, 20 Oct. 2009, 17:33:09 »

    επειδη ενα σερβο μου κανει κατι νουμερα θελω να βαλω στο ενα elevator ενα σερβο με κλασσικα πλαστικα γραναζια για 2 πτησεις

    τι πιθανοτητες εχει να αντεξει??

    απο δυναμη δεν θα υπαρχει προβλημα

    δεν ξερω απο κραδασμους

    εχει δουλεψει κανεις κλασσικα σερβο σε μοντελο με βενζινη??
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #179 le: Mardi, 20 Oct. 2009, 17:55:41 »

    επειδη ενα σερβο μου κανει κατι νουμερα θελω να βαλω στο ενα elevator ενα σερβο με κλασσικα πλαστικα γραναζια για 2 πτησεις

    τι πιθανοτητες εχει να αντεξει??

    απο δυναμη δεν θα υπαρχει προβλημα

    δεν ξερω απο κραδασμους

    εχει δουλεψει κανεις κλασσικα σερβο σε μοντελο με βενζινη??

    Σοβαρολογείς ? Υπάρχει άνθρωπος που μπορεί να απαντήσει τεκμηριωμένα αν θα αντέξει;
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pages: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 34     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.029 secondes avec 26 requêtes.