Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:52:33

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:52:33

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 22
    Totale: 22
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2] 3 4 5     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"  (Letto 6701 volte)
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.095



    WWW
    « Risposta #15 il: Mercoledì, 4 Mag 2022, 17:28:53 »

    Το δύσκολο κομμάτι το ανάλαβε ο Αθανάσιος, με την κατασκευή  ενός εξαιρετικού καλουπιού,για το joiner των 9,5ο.
    Το επόμενο στάδιο ειναι σχετικά απλό. Κόβω δυο φιλέτα από depron 6 mm,  πάχους 2.7 mm. Το καθένα τυλιγεται 4 φορές με υφασμα UNI , και μετά όλα μαζί πάλι  4 φορές με το ίδιο υφασμα. Βγαίνει η διατομή που φαίνεται με πάχος τοιχώματος λίγο πάνω από ένα χιλιοστό. Έχει πλευρά 8,6 χιλ. και βάρος 6,5 γρ.

    Σε ευχαριστώ.
     Για το καλουπι να περιμένουμε καμία πληροφορία ? Wink Χαμόγελο
    Loggato

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 139



    « Risposta #16 il: Martedì, 10 Mag 2022, 21:31:52 »

      Μερικές φωτογραφίες απο το  καλούπι του joiner.

    Για περισσότερες λεπτομέριες απευθυνθείτε στό κατάλληλο άτομο.... Χαμόγελο


    * 20220505_212517.jpg (101.01 KB, 1400x630 - visto 333 volte.)

    * 20220505_212527.jpg (94.24 KB, 1400x630 - visto 330 volte.)

    * 20220505_212544.jpg (66.45 KB, 1400x630 - visto 335 volte.)

    * 20220505_212556.jpg (56.36 KB, 1400x630 - visto 327 volte.)
    Loggato
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 139



    « Risposta #17 il: Martedì, 10 Mag 2022, 21:44:18 »


     - Ετοιμο !

     - Πανοραμική του  Κεντρικου τμήματος του φτερού. Εχει τοποθετηθεί το Χ.Ε. και το πρώτο μέρος του Χ.Π.

     - Ακολουθεί το δέσιμο για αποφυγεί αποκόλλησης. Πραγματικά δεν ξέρω πόσο απαραίτητη είναι αυτή η διαδικασία ,ακολουθείται όμως από όλους...


    * 20220310_230855.jpg (100.7 KB, 1350x608 - visto 334 volte.)

    * 20220310_230952.jpg (162.22 KB, 1350x608 - visto 343 volte.)

    * 20220310_235122.jpg (79.95 KB, 1350x608 - visto 337 volte.)
    Loggato
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.095



    WWW
    « Risposta #18 il: Mercoledì, 11 Mag 2022, 07:55:22 »

    πολύ ωραία δουλεια .
     Thumbs up Το παρακολουθώ με πολύ ενδιαφερον .
    ΥΣ.Δεν θα ξανακάνω  παρόμοιο σχόλιο για να μην χαλάω την ροή του θέματος . Θα γράψω μονο αν εχω κάποια ερώτηση Χαμόγελο

    Καλή συνέχεια .
    Loggato

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 139



    « Risposta #19 il: Mercoledì, 11 Mag 2022, 18:12:40 »

     Εννοείται οτι ειναι ελεύθερες ολες οι ερωτήσεις και τα σχόλια! Χαμόγελο
    Loggato
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 139



    « Risposta #20 il: Venerdì, 13 Mag 2022, 21:56:05 »

      - Η κεντρικη ενισχυση, διαστάσεων 12,5 Χ 8,5 χιλ. και μηκος 14 cm, κατασκευασμένω με τον ίδιο τρόπο που φτιάχτηκε και το joiner.

      - Κατασκευή ελατηρίων στρέψης, για την επαναφορά των spoilers, από ατσαλόσυρμα 0,40 χιλ.


    * 20220501_191445.jpg (89.31 KB, 1400x631 - visto 251 volte.)

    * 20220331_193710.jpg (89.92 KB, 1350x608 - visto 257 volte.)

    * 20220331_194813.jpg (51.68 KB, 1350x608 - visto 245 volte.)
    Loggato
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 139



    « Risposta #21 il: Venerdì, 13 Mag 2022, 22:12:39 »

      - Γυγγλισμός των spoilers από σωλήνα αλουμινίου 2 χιλ. επί 1 χιλ. εσωτερική διάμετρο. θα ασφαλίζει με ατσαλόσυρμα 1 χιλ. Αγοράστηκε για άλλη κατασκευή , αλλά δεν πειράζει.... Στριφογύρισμα ματιών

      - Το πλαίσιο με τα αερόφρενα έτοιμο.


    * 20220330_180304.jpg (69.13 KB, 1350x608 - visto 250 volte.)

    * 20220330_180233.jpg (61.4 KB, 1350x608 - visto 248 volte.)

    * 20220502_184615.jpg (94.3 KB, 1350x608 - visto 251 volte.)
    Loggato
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 139



    « Risposta #22 il: Venerdì, 13 Mag 2022, 22:19:49 »

      - Επικάλυψη του D- BOX, με light balsa,1.5 mm ( 15 με 20 γρ. το φύλλο).

      - Close - up, του ελατηρίου στρέψης, τοποθετημένου. Δύο σε κάθε spoiler.


    * 20220320_090912.jpg (87.07 KB, 1350x608 - visto 250 volte.)

    * 20220319_182851.jpg (114.48 KB, 1350x608 - visto 251 volte.)

    * 20220331_212329.jpg (97.13 KB, 1350x608 - visto 251 volte.)
    Loggato
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 139



    « Risposta #23 il: Domenica, 15 Mag 2022, 20:06:22 »

      Συνέχεια της κατασκευής του κεντρικού τμήματος του φτερού, με το "καρμπονάρισμα" των πλευριδίων. Μέχρι αυτό το σημείο μεταχειριζόμασται το φτερό με πολύ προσοχή, γιατί οι ''ουρές''και το Χ.Ε. είναι κυριολεκτικά στον ''αέρα''.
    Μετά όλο το σύστημα ισχυροποιείται παρά πολύ.

     - Κόψιμο λωρίδων (carbon cap strip),από UNI 100.

     - Σχεδόν έτοιμο. Τοποθέτηση της τελευταίας ενίσχυσης, και μετά γιαλοχαρτάρισμα του Χ.Ε. και τελείωμα με το Χ.Π.


    * 20220420_160908.jpg (171.24 KB, 1000x1135 - visto 229 volte.)

    * 20220505_201327.jpg (101.94 KB, 1350x608 - visto 225 volte.)
    Loggato
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 139



    « Risposta #24 il: Domenica, 15 Mag 2022, 21:17:43 »

     Σημαντική παραληψη από μέρους μου, είναι η αναφορά  του βάρος, που έχω θέση ως όριο, για την light έκδοση του φτερού  Χαμόγελο.  Όλα τα υλικά που επιλέχθηκαν,καθώς και η σχεδίαση , είχαν ως στόχο το τελικό βάρος να μην υπερβάινει τα 800 γραμμάρια..

     - Ζύγισμα του Κεντρικού πάνελ. Ολα πάνω, μένει μόνο το μονοκοτάρισμα με ORALIGHT.

    Συνέχεια με την κατασκευή των ακροπτερυγίων, που αποτελούνται από τα πάνελ  B ΚΑΙ C συνολικού μήκους (78,5 συν 42.5 cm) 121 cm, το καθένα.


    * 20220505_201520.jpg (82.63 KB, 1350x608 - visto 212 volte.)

    * 20220511_154026.jpg (141.05 KB, 1400x291 - visto 218 volte.)
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #25 il: Lunedì, 16 Mag 2022, 11:59:42 »

    Ολοι οι ανεμοπτεράδες παρακολουθούμε με ενδιαφέρον την κατασκευή του μοντέλου σου.
    Απλά θα ήθελα να επισημάνω τα εξής:
    Για συμμετοχή σε αγώνα, η ελάχιστη φόρτιση των φτερών (μαζί με την επιφάνεια της ουράς) είναι τα 12 γ/τ.π.
    Ένα ανεμόπτερο με αυτή την φόρτιση, προορίζεται για καιρό με άπνοια.
    Στην Ελλάδα, οι αγώνες ξεκινούν περίπου στις 10:00, οπότε έχει αρχίσει να φυσάει.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Bocian
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 686


    « Risposta #26 il: Lunedì, 16 Mag 2022, 20:01:32 »

    Εγώ θα πρόσθετα και την απουσία πηδαλίων από τα φτερά. Σε ένα φτερό αυτού του μεγέθους, και για πτήση thermal, πιστεύω θα σου έδινε περισσότερη χαρά η παρουσία τους.

    Επειδή πολύς λόγος γίνεται και για το ''κακό'' βάρος, και θεοποιούμε όλοι τα ελαφριά, έχω να πω, πως όταν πάμε να πετάξουμε
    κοιτάμε στην εργαλειοθήκη μας να δούμε αν έχουμε μαζί μας λίγο μολύβι, αν όχι, αρκούμαστε στο πιο βαρύ μας εργαλείο (πένσα)  Grin

    Πιο πολύ χρειάζεται να πετάμε το μοντέλο μας, ώστε να βελτιώσουμε τα  χέρια μας, παρά να το ελαφρύνουμε.

    Συγχαρητήρια, για την όμορφη κατά τ' άλλα κατασκευή σου.
    Loggato

    Σ' αυτή τη χώρα, σε λίγο καιρό, όποιος είναι κάτοχος Ανεμοπτέρου, θα διώκεται Ποινικά.
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 139



    « Risposta #27 il: Lunedì, 16 Mag 2022, 22:41:09 »

     Καλησπέρα σε όλους. Να πετύχεις σε κτιστό φτερό 4 -μετρο, τόσο χαμηλή  φορτίση  είναι αρκετά δύσκολο. Οπότε πιο πολύ ανυσηχώ αν θα μου βγεί βαρύτερο παρά ελαφρύτερο. Θα πρέπει εξάλου να συνδιαστεί με μια ελαφριά άτρακτο ,το πολύ 600 γρ κομπλέ, για να πιάσεις φορτίση κάτω από 16 γρ/τπ. Σε όλα τα άλλα συμφωνώ. Μεγάλες φορτίσης για αέρα, χαμηλές  για μέχρι 2 bft,το πολύ. Δεν υπάρχει όμως, πιο απολαυστική πτήση σε συνθήκες με λίγο αέρα, από ένα RES ανεμόπτερο. Απλό στην χρήση, χωρίς πολλά κουμπιά και μοχλούς . απλά πετάς.... Χαμόγελο
     Για άνεμο πάνω από 3 bft.το ίδιο ανεμόπτερο (βασικά η άτρακτος),θα πετάει με άλλο φτερό, full house, 3.8 μέτρα. Φτιάχτηκε κάπου το 2016,στα 21γρ/τπ. Τώρα μετά τόσο καιρό, μου φαίνεται βαρύ. αν το ξανάφτιαχνα (το φτερό),σίγουρα θα προσπαθούσα για κάτω από 19γρ /τπ. Το ''RES'' τώρα το προορίζω για κάτω από 15γρ/τπ., μαζί με κάποιες βελτιώσεις της ατράκτου....βλέπουμε Χαμόγελο
    .

    Loggato
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #28 il: Lunedì, 16 Mag 2022, 22:59:22 »



    Για άνεμο πάνω από 3 bft.το ίδιο ανεμόπτερο (βασικά η άτρακτος),θα πετάει με άλλο φτερό, full house, 3.8 μέτρα.

                       Πόσο βολεύει εδώ το ολοκινούμενο πηδάλιο ύψους.
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 139



    « Risposta #29 il: Lunedì, 16 Mag 2022, 23:34:31 »

     Βασικά το έχω συνηθίσει. Κατασκευάζεται πιο εύκολα είναι πιο ελαφρυ,και πτητικά έχεις μια τεράστια επιφάνεια να επιδρά σαν elevator.
    Loggato
    Pagine: 1 [2] 3 4 5     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Moderatore: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Topic: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.027 secondi con 24 queries.