Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:56:05

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:56:05

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 14
    Total: 14
    Choix de thème

    Pages: [1]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Αλλαγή Piston -cylinder.  (Lu 5746 fois)
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « le: Samedi, 9 Avril 2005, 09:57:09 »

    Καλημέρα σε όλους!!
    θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ σε κινητήρα (nelson Q500) ABC να αλλάξω τα εμβολοχιτώνια και να τα κάνω AAC.
    Χρειάζεται να αλλάξω και κάτι άλλο??
    Thanks
    Dapan.
    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 324



    « Répondre #1 le: Dimanche, 10 Avril 2005, 00:25:30 »

    Παντελη
    Μπορεις να τα αλλαξεις κανενα προβλημα ,θα χρειαστεις και ενα ηλεκτρονικο παχυμετρο για να τα χρονισεις ξανα
    το θεμα ειναι γιατι να τα αλλαξεις ?? ποσα δουλεματα εχουν ??
    τα τελευταια 3 προταθληματα χρισιμοποιω τα παλια κυλινδροπιστονα του Βαγγελη ,που τα ειχε για πεταμα ...
    Journalisée
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « Répondre #2 le: Dimanche, 10 Avril 2005, 09:30:01 »

    Ηλία
    είναι για  την μηχανή που πήρα μεταχειρισμένη από Αμερική έλεγα να τα αλλάξω για να ξέρω τι έχω. παρεπιπτώντος σου αναφέρω πως το καινούριο το VIPPER παρόλο που είχαμε εντοπίσει το πρόβλημα στην ουρά και το είχα ενισχύσει με γιαλί χθές έκοψε ουρά στον αέρα ( ακιβώς μπροστά από το V ) και ευτυχώς έπεσε σε οργωμένο χωράφι (ανεξέλεγκτο) και πήρα την μηχανή χωρίσ πρόβλημα....
    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 324



    « Répondre #3 le: Dimanche, 10 Avril 2005, 20:37:30 »

    Πεταξε την πρωτα και μετα θα ξερεις τι εχεις ! παντος θελουν πολυ δουλεμα τα Νελσον για να φαγοθουν μιλαμε για 250++ πτησεις !
    Το Viper απ'οτι φανταζομαι θελει καταργηση της αφαιρουμενης ουρας και κολλημα καλο με εποξικη και γιαλι.
    Παντος μου κανει εντυπωση γιατι δεν αναφαιρθηκε τιποτα σε φορουμ στο εξωτερικο ,αναρωτιεμαι μηπος κανετε κατι λαθος εσεις .
    Θα ρωτησω και θα μαθω
    Ηλιας
    Journalisée
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « Répondre #4 le: Dimanche, 10 Avril 2005, 23:28:59 »

    Ηλία τα vipper στο εξωτερικό τα πετάνε στην 424 κατηγορία όχι στην 428...οι μηχανές τους στην424 είναι πολύ διαφορετικές απο τη στην 428...ίσως και για αυτό δεν έχουν προβλήματα. Πάντως ενώ το φτερό του είναι φανταστικό..πρέπει να έχει στην NACA 6112 η άτρακτος και ειδικά πίσω από την ΄βάση των servos είναι με 1,5χιλ μπάλσα.
    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Uncle's Dad
    ΜΗ ΜΕΛΟΣ
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 251



    « Répondre #5 le: Lundi, 11 Avril 2005, 16:11:12 »

    Ακομα στα ABC και AAC ειστε?

    Τα κεραμικα ειναι τα καλυτερα αλλα στρωνουν μετα τις 400 πτησεις.
    Εγω ισα που προλαβαινω να στωσω το δευτερο σετ για το Μαιο.

    Ευαγγελος


    Journalisée

    Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 324



    « Répondre #6 le: Lundi, 11 Avril 2005, 18:32:18 »

    Ooooooxxxxx το μυστικο μας ρε Βαγγελη !!!!!!!!! Δάκρυ
    Παντελη
    Περυση δεν ειχατε κανενα προβλημα και βγαλατε τον αγωνα μια χαρα ,αυτο μου κανει εντυπωση,
    Journalisée
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « Répondre #7 le: Mardi, 12 Avril 2005, 13:55:41 »

    δεν ξέρω βρε Ηλία τι να πώ???/ Πάντως κάθε πτήση και ένα πρόβλημα ατράκτου είχαμε και εγώ και ο Άκης.είπαμε να δούμε πως πάνε και ακόμα ψάχνουμε γωνίες ενισχύσεις ατράκτου κλπ..εκτός από την ουρά πάντως ραγίζει και στα στηρίγματα των φτερών η μπάλσα..
    Παρακάτω φωτογραφία από το τι έμεινε..


    * vipper500.jpg (39.26 Ko, 640x480 - vu 562 fois.)
    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 324



    « Répondre #8 le: Mardi, 12 Avril 2005, 20:57:40 »

    Και εσεις αφου ειδατε οτι ειχατε προβληματα απο τις πρωτες πτησεις γιατι δεν τα ξεντυσατε να ριξετε ενα γιαλακι σε ολη την ατρακτο ?? Ενα απογευμα δουλεια ηταν.Ελπιζω οτι δεν τα πεταξατε οπως περυση ,γιατι του Ακι οι πτησεις ηταν σαν να πετουσε μπαλακι του τενις !!
    Για οσους δεν καταλαβαν μιλαμε για την χρηση υπερβολικης κινησης στο elevator.
    Την Κυριακη φερε μου το shotgun να το δω.
    Τα λεμε
    Ηλιας
    Journalisée
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « Répondre #9 le: Mercredi, 13 Avril 2005, 10:11:40 »

    Καλημέρα.
    Αν έχω χώρο στο αυτοκίνητο θα στο φέρω. Θα έρθω με τον Γιώργο μαζί και μάλλον και με το γιο μου και δεν ξέρω αν θα χωράνε όλα μέσα στο αυτοκίνητο. Το Shotgun΄πάντως δείχνει πολύ στιβαρό και ζυγίζοντας το (οχι σε ηλεκτρονικη) μου δειξε 1580...θα το ζυγίσω και σε ηλεκτρονική και θα σου πω.
    Παντελης.
    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « Répondre #10 le: Mercredi, 13 Avril 2005, 10:59:33 »

    1.65kg...ή για την ακρίβεια η ηλεκτρονική (σε κρεωπολείο) έδειξε 1650 grm
    1100 η ατρακτος και 550 φτερο..
    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 324



    « Répondre #11 le: Mercredi, 13 Avril 2005, 21:43:21 »

    Ο γιος στη σχαρα και το shotgun μεσα !
    Πες τον Νικο οτι του κανω πλακα !
    ποτε θα αρχισει να πεταει σε αγωνες Huh
    Ενα Q500 με απλη 40αραρουλα μπροστα μηπως Huh
    1650gr ειναι super !! ειναι ολα μεσα ?,ετοιμο για πεταγμα ?
    Journalisée
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « Répondre #12 le: Jeudi, 14 Avril 2005, 19:12:32 »

    "οπως σου είπα και στο τηλέφωνο 1650 με 'ολα μέσα. Δες το και στη φωτο...


    * Dapan.jpg (66.54 Ko, 480x360 - vu 517 fois.)
    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Pages: [1]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Pylon racing - F3D - Q500  |  Fil de discussion: Αλλαγή Piston -cylinder.
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.026 secondes avec 25 requêtes.