Καλησπερα,
πριν απο το "καλο" ποστ παμε να πουμε κατι "κακο" επι της ευκαιριας του συγκεκριμενου thread για να μην ανοιγω καινουργια,ωστοσο θα προσπαθησω να ειμαι λακωνικος.....
"Δυστυχως το τελευταιο διαστημα,και πολυ εντονα μαλιστα,εχω αντιληφθει μια ασχημη αντιμετωπιση που αφορα το προσωπο μου οσον αφορα τον κυκλο μας.Δεν ξερω ο καθε ενας τι κομπλεξ εχει και πως εχει κτισει στο μυαλο του την ιεραρχικη πυραμιδα αλλα ακουστε πως εχει.....
Ενας μπορει να δημιουργει "πλασματικα" ειδωλα στο κεφαλακι του αλλα αυτο δεν σημαινει πως καποιος,αν αυτα υφιστανται,δεν μπορει να το παλεψει
στο να τα προσεγγισει,να τα φτασει ή ακομα και να τα ξεπερασει με προσωπικο κοπο που μονο εκεινος ξερει πως κατεβαλε.Η καθε ψυχοφθορα προσπαθεια
που αποσκοπει στην απαξιωση,την χειραγωγηση και τελικα την εξαναγκασμου εγκαταληψη καθε αλλο απο καλο κανει στο
ΧΟΜΠΙ μας,ιδιαιτερα αν αυτο γινεται κατ'επαναληψη.
Το να χωριζομαστε σε στρατοπεδα χαρακτηριζε απο ανεκαθεν το εθνος μας και η ιστορια εδειξε και δειχνει ακομα πως αυτο
αποτελει και απο τους βασικοτερους παραγοντες που φτασαμε εδω που φτασαμε σε ολους τους τομεις....Για εκεινους που εχουν αυτο το συνηθειο θα ηθελα να τους προτεινω κατι......Κοιταξτε λιγο παραεξω,παρτε ιδεες για το τι συμβαινει στον εξω κοσμο και ξεκινηστε σιγα-σιγα μετα απο τοοοοοσα χρονια να κουνατε
αυτα τα δυο μικρουλικα,κατα πλειοψηφια,ασημενια "βαρελακια" που ειναι συμμετρικα κολλημενα στο τετραγωνο μπλιμπλικι,αν καταλαβαινετε τι εννοω
μπας και ξεκολλησει η οπισθεν απ'το αυτοκινητο.
Κι εγω ευτυχως αυτο εκανα,ανανεωνοντας τα προτυπα που πηγαιναν να μου επιβαλλουν εκανα μια απλη ερευνα και κατατοπιστηκα,με
αποτελεσμα να καταφερω ενα παρα πολυ μικρο βημα προς τα εμπρος αλλα κατι ειναι κι αυτο απο το τιποτα.
Το να ασχολειται καποιος σε τοσο ασημαντα πραγματα σημαινει πως υπαρχουν πολυ χαμηλα στανταρ.
Ενα deal ηταν η κατα προσωπικης μου επιλογης αποχωρηση απο τις συζητησεις των φορουμ και παυση παρακολουθησης τους,δηλαδη κατι ασημαντο και καθολου ενοχλητικο,ωστοσο αυτο δεν σημαινει πως καποιος εχει το δικαιωμα να με κρινει απο τον αριθμο τον ποστ μου
και με αντιστοιχες συμπεριφορες θα καταφερει να με φτασει σε σημειο τετοιο ωστε να αποχωρησω απο το λατρμενο μου χομπι,λυπαμαι.....
Γενικοτερα δεν ειμαι κακος και ουτε αλαζονας,αλλα ειχα την αναγκη να τα πω,οποιαδηποτε αντιστοιχη ενεργεια στο μελλον θα χριζει της αναλογης αντιμετωπισης
απο μερους μου....Το καλο της ολης υποθεσης ειναι πως καταλαβα καποια πραγματα για μερικους και ηξερα που πρεπει
να ποσταρω για να τα διαβασουν...."
End off topic και ουτε που ξανασχολουμαι
Στο θεμα μας τωρα:
Τελευταια πραξη λοιπον για το B-MX2,δεν θελω να παινευτω για την δικια μου κατασκευη κτλ. αλλα προκειται για ενα εξαιρετικο αεροπλανο με πολλες προοπτικες για το μελλον,τουλαχιστον οσο περναει απο το χερι μου.Ο τροπος πτησης που αναζητουσα τοσα χρονια χωρις να καταφερω να βρω το καταλληλο σκαφος τελικα ηρθε.....
Η εφαρμογη πολλων καινουργιων ή και ανανεωμενων ακροβατικων σε συνδυασμο με το απαραιτητο πλανο και την ακριβεια που αναλογει μπορει να δωσει ενα ομορφο κατ'εμε αποτελεσμα....Αυτην την στιγμη στο προσκηνιο υπαρχουν καποια ακροβατικα που αναδεικνυονται και φαινεται πως θα παραμεινουν,ωστοσο οι απαιτησεις πλεον εναποκεινται στο ποσο καλα σετταρισμενο ειναι το αεροπλανο σου,τι δυνατοτητες εχει αυτο,και περισσοτερο ο χειριστης,ουτως ωστε το υψος οπου πραγματοποιουνται τα ακροβατικα να μειωνεται σταδιακα χωρις φοβο....Υπαρχουν καποια ευκολα νεοφερτα αναδειγμενα ακροβατικα χαμηλης αρχικης ταχυτητας ,οπως αρχικα το Vortex και μεταγενεστερα συνδυασμοι τυπου knife edge turn(90,180,360+ μοιρες)-3drcforums/Tutorial-Cody's Wojcik Corner και το νεοφερτο Laddering σαν συνδυασμο θετικου και αρνητικου knife edge turn το οποιο αναγκαζει το αεροπλανο να σχηματιζει σκαλα σε εισχωρηση 45 μοιρων οριζοντιως,ακροβατικα τα οποια σε ελκυουν να τα δοκιμασεις.....η απαιτηση της ισχυς ειναι υπερβολικα μεγαλη κατα την διαρκεια του ακροβατικου,και κατα κυριο λογο το αεροπλανο θα πρεπει να ειναι αρκετα στερεο και ενισχυμενο με το καλυτερο δυνατο resolution μεταβαλλομενης αποδοσης εγκαρσιου αξονα(pitch) κατι το οποιο προκυπτει απο την κινηση του οριζοντιου σταθερου πηδαλιου(elevator)....Αυτο χρειαζεται ιδιαιτερη προσοχη.
Ενας τροπος πτησης που με εντυπωσιαζε παντα ηταν εκεινος που εισηγαγε ο Derk Van Der Vecht στα πρωτα χρονια του indoor και πτησεων μετα μουσικης,και ακολουθησε ενας διασημος γαλλος πιλοτος της κατηγοριας του Fabien Turpaud πετωντας σε σταθερα σημεια με αποτομες μεταβασεις,κατι οχι και τοσο ευκολο ακομα και σημερα γιατι χρειαζεται να υιοθετησεις επιθετικο στυλ πτησης κατι που προυποθετει βασικες γνωσεις χειρισμου που βοηθανε στο να αποφευχθουν τα απροοπτα....