Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.507 Posts in 12.387 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 14:40:28

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 14:40:28

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    [Oggi alle 14:08]

    [Ieri alle 11:35]

    [Lunedì, 13 Mag 2024, 08:35:43]

    [Domenica, 12 Mag 2024, 14:53:18]

    [Sabato, 11 Mag 2024, 20:08:18]

    [Venerdì, 10 Mag 2024, 23:15:04]

    [Venerdì, 10 Mag 2024, 17:13:22]

    [Giovedì, 9 Mag 2024, 15:30:01]

    [Lunedì, 6 Mag 2024, 01:30:30]

    [Domenica, 5 Mag 2024, 14:26:40]

    [Venerdì, 3 Mag 2024, 20:02:54]

    [Mercoledì, 1 Mag 2024, 09:15:28]

    [Venerdì, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mercoledì, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Lunedì, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304507
    Topics Totali: 12387
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 6
    Visitatori: 26
    Totale: 32
    Selezione di tema

    Pagine: [1]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Aeronca Champ λαστιχοκίνητο - βοήθεια!  (Letto 18329 volte)
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 158



    « il: Martedì, 20 Ott 2015, 13:45:42 »

    Καλησπέρα!

    Έχω αρχίσει να κατασκευάζω το παραπάνω αεροπλάνο της herr engineering που αποτελείται κυρίως από δοκαράκια 1/16'' μπάλσα.
    Μέχρι στιγμής είναι έτοιμα όλα τα επιμέρους τμήματα (πτέρυγες, ουρά, άτρακτος) αλλά πριν συναρμολογηθούν πρέπει να γίνει η επικάλυψη της δομής με το ειδικό χαρτί.
    Το χαρτί περιέχεται μέσα στο κιτ, ωστόσο θα ήθελα τη γνώμη κάποιου ειδικότερου για την τοποθέτησή του. Χρειάζεται κάποιο βερνίκι dope λέει. Με αυτό καλύπτουμε τη μπάλσα και κολλάμε πάνω το χαρτί? χρειάζεται νερό το χαρτί για να τεντώσει? κάτι τέτοιο διάβασα.
    Βοήθεια please! Undecided


    * yy1HRR203.jpg (16.75 KB, 300x204 - visto 700 volte.)
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #1 il: Martedì, 20 Ott 2015, 13:53:51 »

    διάβασε εδώ

    Στο τέλος του Β' μέρους υπάρχουν ειδικές οδηγίες για τα μικρά αερομοντέλα όπως το δικό σου.

    Επίσης διάβασε τα κεφάλαια για τις έλικες των λαστιχοκίνητων και το λάστιχο (ενότητα "ελεύθερη πτήση")
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 158



    « Risposta #2 il: Martedì, 20 Ott 2015, 14:13:53 »

    Α ευχαριστώ, νομίζω με υπερκαλύπτει το site σας.
    Άρα μέθοδος στεγνού χαρτιού και επικάλυψη πολύ μικρών αεροπλάνων. Thumbs up
    Η πρώτη εμπειρία που είχα με λαστιχοκίνητο (ενα Bo209 της graupner to 1988!) κατέληξε σε συντριβή λόγω λάθους στην κλίση "εκτόξευσης". Ελπίζω αυτό να πάει καλύτερα  Χαμόγελο

    Loggato
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.248



    « Risposta #3 il: Martedì, 20 Ott 2015, 17:06:55 »

    Φυσικά οι σελίδες του jkon είναι υπερπλήρεις με πληροφορίες.

    Επαναλαμβάνω κωδικοποιημένα τα βήματα:

    1 καλό τρίψιμο του σκελετού για να είναι ομαλός και λείος, για να κάτσει σωστά το χαρτί πάνω.

    2 επικάλυψη

    Α) επικάλυψη με βερνίκι και διαλυτικό:
    Α1) πέρασμα 2-3 χέρια με βερνίκι στον σκελετό, όπου θα ακουμπήσει χαρτί, αφήνουμε το χαρτί να στεγνώσει.
    Α2) τοποθέτηση του χαρτιού πάνω στο σκελετό και με πινέλο βρέχουμε με διαλυτικό, πιέζοντας ελαφρά το χαρτί. Μόλις εξατμιστεί το διαλυτικό, το χαρτί έχει κολλήσει στο σκελετό. (δοκιμή ότι έχουμε το σωστό διαλυτικό για το βερνίκι μας και επαρκή αερισμό). Πάμε στο επόμενο κομμάτι.

    Β) επικάλυψη με αραιωμένη άσπρη κόλλα:
    Β1) με πινέλο "βαφουμε το σκελετό με κόλλα, όπου είναι να κολλήσουμε
    Β2) όσο είναι υγρή τοποθετούμε το κομμάτι της επικάλυψης και το στρώνουμε. Μόλις στεγνώσει η κόλλα πάμε στο επόμενο κομμάτι.

    3) τέντωμα της επικάλυψης : βρέχουμε με νερό και αφήνουμε να στεγνώσει καλά, 24 ώρες. Στηρίζουμε τις επιφάνειες ώστε να παραμείνουν επίπεδες κατά το στέγνωμα.

    4) βερνικώνουμε την επικάλυψη με 1-2 χέρια αραιωμένο μερνίκι (50%).



    Συμπληρωματικά έχω να προτείνω τα παρακάτω, επίσης αρκετά χρήσιμα:

    άρθρο κατασκευής peanut BD4 που περιγράφει και τις δύο μεθόδους επικάλυψης:
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?page=150


    άρθρο Mike Stuart με πλήρεις οδηγίες για ένα πρώτο λαστιχοκίνητο scale:
    http://www.ffscale.co.uk/comper.htm

    Θα περιμένουμε να δούμε φωτογραφίες, ελπίζω...

    gkan
    Loggato

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 158



    « Risposta #4 il: Martedì, 20 Ott 2015, 23:23:35 »

    Ευχαριστώ πολύ για τις αναλυτικές οδηγίες και τα website!
    απ' ότι βλέπω η κατασκευή ενός τόσο μικρού λαστιχοκίνητου αεροπλάνου θα με δυσκολέψει περισσότερο από τον Τηλέμαχο που τελείωσα πρόσφατα!
     worry

    Φωτογραφίες ευχαρίστως μόλις ετοιμαστεί.
    Ελπίζω μόνο στο τρίψιμο πριν την επικάλυψη να μην μου μείνει στο χέρι!!!  Στριφογύρισμα ματιών είναι αρκετά ευαίσθητη για κράτημα η δομή του.

    προς το παρόν είναι κάπως έτσι...


    * DSC00662c.jpg (123.37 KB, 820x615 - visto 600 volte.)
    Loggato
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 158



    « Risposta #5 il: Sabato, 21 Nov 2015, 23:30:38 »

    Όπως υποσχέθηκα... μερικές φωτό απο τη συνέχεια της κατασκευής   Cheesy


    * PB160039.JPG (91.89 KB, 676x508 - visto 515 volte.)

    * PB160044.JPG (92.32 KB, 598x441 - visto 514 volte.)
    Loggato
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 158



    « Risposta #6 il: Sabato, 21 Nov 2015, 23:37:20 »

    Η άτρακτος (κανονικά έπρεπε να γίνει κίτρινη με λίγο πορτοκαλί στην κοιλιά)
    και τα "μέσα" της



    * PB210002.JPG (75.72 KB, 680x388 - visto 533 volte.)

    * PB210005.JPG (72.37 KB, 704x528 - visto 525 volte.)
    Loggato
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 158



    « Risposta #7 il: Sabato, 21 Nov 2015, 23:39:30 »

    και τελειωμένο!  Χαμόγελο
    έχει αρκετές ατέλειες αλλά ελπίζω να πετάξει!


    * PB220008.JPG (59.51 KB, 611x369 - visto 514 volte.)

    * PB220014.JPG (67.95 KB, 696x323 - visto 532 volte.)
    Loggato
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 158



    « Risposta #8 il: Sabato, 21 Nov 2015, 23:40:30 »

    και με τα ξαδερφάκια του  Ανεση


    * PB210007.JPG (86.34 KB, 703x427 - visto 501 volte.)
    Loggato
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 158



    « Risposta #9 il: Sabato, 21 Nov 2015, 23:46:55 »

    Τώρα η επόμενη απορία είναι με το λάστιχο...

    Το μήκος αυτού που δίνει το κιτ (διπλωμένο στα 2) είναι περίπου 1,5 φορά το μήκος της ατράκτου. Είναι σωστό ή θέλει κόντεμα?

    Επίσης, στο "κούρδισμα" αφού τυλίγεται και γίνεται σαν πλεξούδα (Με το μπροστά μέρος γύρω στους 10 πόντους μακριά απο το αεροπλάνο) στην συνέχεια αρχίζει και τυλίγεται γύρω απο τον εαυτό του σαν κοκορέτσι! είναι φυσιολογικό αυτό?

    Όταν ξετυλίγεται προς το τέλος δημιουργεί μεγάλη δόνηση στο αεροπλάνο. Αυτο να υποθέσω οτι είναι λίγο επικίνδυνο?

    Διάβασα τις παραπομπές που μου στείλατε αλλά παραμένουν οι απορίες...
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #10 il: Domenica, 22 Nov 2015, 09:39:41 »

    Το μήκος αυτού που δίνει το κιτ (διπλωμένο στα 2) είναι περίπου 1,5 φορά το μήκος της ατράκτου. Είναι σωστό ή θέλει κόντεμα?

    1,5 φορά το μήκος είναι ΟΚ. Αν το μικρύνεις απλά θα πετάει λιγότερη ώρα.

    Citazione
    Επίσης, στο "κούρδισμα" αφού τυλίγεται και γίνεται σαν πλεξούδα (Με το μπροστά μέρος γύρω στους 10 πόντους μακριά απο το αεροπλάνο) στην συνέχεια αρχίζει και τυλίγεται γύρω απο τον εαυτό του σαν κοκορέτσι! είναι φυσιολογικό αυτό?
    Ναι είναι φυσιολογικό. Αλλά το κούρδισμα γίνεται απομακρύνοντας αρχικά το κουρδιστίρι πιό πολύ από τη μύτη, και σιγά-σιγά, όσο τυλίγεται το λάστιχο πλησιάζεις το αεροπλάνο, έτσι ώστε με το τελευταίες στροφές να έχεις φθάσει στη μύτη. Το τύλιγμα γύρω από τον εαυτό του είναι φυσιολογικό, αρκεί η τρύπα στη μυτη να είναι μεγάλη και να μπορεί να περάσει μέσα στην άτρακτο.
    Citazione
    Όταν ξετυλίγεται προς το τέλος δημιουργεί μεγάλη δόνηση στο αεροπλάνο. Αυτο να υποθέσω οτι είναι λίγο επικίνδυνο?
    Αν οι κραδασμοί οφείλονται στον τρόπο που ξετυλίγεται το λαστιχο, είναι φυσιολογικοί. Βεβαια πρέπει η έλικα να είναι ζυγοσταθμισμένη.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 158



    « Risposta #11 il: Domenica, 22 Nov 2015, 17:45:18 »

    Χαίρομαι που βαίνουν όλα προς το φυσιολογικό!  Thumbs up
    Άντε, να πέσει λίγο ο αέρας να δούμε και αν πετάει!
    Loggato
    Pagine: [1]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Free Flight  |  Κατασκευές Free Flight (Moderatore: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Topic: Aeronca Champ λαστιχοκίνητο - βοήθεια!
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.031 secondi con 26 queries.