Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Beiträge in 12.387 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:23:15

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:23:15

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 01:44]

    [Gestern um 11:35]

    von snoopy
    [Montag, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mittwoch, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Montag, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304506
    Themen insgesamt: 12387
    Heute online: 44
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 4
    Gäste: 29
    Gesamt: 33
    Themavorwähler

    Seiten: [1]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Aeronca Champ λαστιχοκίνητο - βοήθεια!  (Gelesen 18328 mal)
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 158



    « am: Dienstag, 20 Okt 2015, 13:45:42 »

    Καλησπέρα!

    Έχω αρχίσει να κατασκευάζω το παραπάνω αεροπλάνο της herr engineering που αποτελείται κυρίως από δοκαράκια 1/16'' μπάλσα.
    Μέχρι στιγμής είναι έτοιμα όλα τα επιμέρους τμήματα (πτέρυγες, ουρά, άτρακτος) αλλά πριν συναρμολογηθούν πρέπει να γίνει η επικάλυψη της δομής με το ειδικό χαρτί.
    Το χαρτί περιέχεται μέσα στο κιτ, ωστόσο θα ήθελα τη γνώμη κάποιου ειδικότερου για την τοποθέτησή του. Χρειάζεται κάποιο βερνίκι dope λέει. Με αυτό καλύπτουμε τη μπάλσα και κολλάμε πάνω το χαρτί? χρειάζεται νερό το χαρτί για να τεντώσει? κάτι τέτοιο διάβασα.
    Βοήθεια please! Undecided


    * yy1HRR203.jpg (16.75 KB, 300x204 - angeschaut 700 Mal.)
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #1 am: Dienstag, 20 Okt 2015, 13:53:51 »

    διάβασε εδώ

    Στο τέλος του Β' μέρους υπάρχουν ειδικές οδηγίες για τα μικρά αερομοντέλα όπως το δικό σου.

    Επίσης διάβασε τα κεφάλαια για τις έλικες των λαστιχοκίνητων και το λάστιχο (ενότητα "ελεύθερη πτήση")
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 158



    « Antwort #2 am: Dienstag, 20 Okt 2015, 14:13:53 »

    Α ευχαριστώ, νομίζω με υπερκαλύπτει το site σας.
    Άρα μέθοδος στεγνού χαρτιού και επικάλυψη πολύ μικρών αεροπλάνων. Thumbs up
    Η πρώτη εμπειρία που είχα με λαστιχοκίνητο (ενα Bo209 της graupner to 1988!) κατέληξε σε συντριβή λόγω λάθους στην κλίση "εκτόξευσης". Ελπίζω αυτό να πάει καλύτερα  Χαμόγελο

    Gespeichert
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #3 am: Dienstag, 20 Okt 2015, 17:06:55 »

    Φυσικά οι σελίδες του jkon είναι υπερπλήρεις με πληροφορίες.

    Επαναλαμβάνω κωδικοποιημένα τα βήματα:

    1 καλό τρίψιμο του σκελετού για να είναι ομαλός και λείος, για να κάτσει σωστά το χαρτί πάνω.

    2 επικάλυψη

    Α) επικάλυψη με βερνίκι και διαλυτικό:
    Α1) πέρασμα 2-3 χέρια με βερνίκι στον σκελετό, όπου θα ακουμπήσει χαρτί, αφήνουμε το χαρτί να στεγνώσει.
    Α2) τοποθέτηση του χαρτιού πάνω στο σκελετό και με πινέλο βρέχουμε με διαλυτικό, πιέζοντας ελαφρά το χαρτί. Μόλις εξατμιστεί το διαλυτικό, το χαρτί έχει κολλήσει στο σκελετό. (δοκιμή ότι έχουμε το σωστό διαλυτικό για το βερνίκι μας και επαρκή αερισμό). Πάμε στο επόμενο κομμάτι.

    Β) επικάλυψη με αραιωμένη άσπρη κόλλα:
    Β1) με πινέλο "βαφουμε το σκελετό με κόλλα, όπου είναι να κολλήσουμε
    Β2) όσο είναι υγρή τοποθετούμε το κομμάτι της επικάλυψης και το στρώνουμε. Μόλις στεγνώσει η κόλλα πάμε στο επόμενο κομμάτι.

    3) τέντωμα της επικάλυψης : βρέχουμε με νερό και αφήνουμε να στεγνώσει καλά, 24 ώρες. Στηρίζουμε τις επιφάνειες ώστε να παραμείνουν επίπεδες κατά το στέγνωμα.

    4) βερνικώνουμε την επικάλυψη με 1-2 χέρια αραιωμένο μερνίκι (50%).



    Συμπληρωματικά έχω να προτείνω τα παρακάτω, επίσης αρκετά χρήσιμα:

    άρθρο κατασκευής peanut BD4 που περιγράφει και τις δύο μεθόδους επικάλυψης:
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?page=150


    άρθρο Mike Stuart με πλήρεις οδηγίες για ένα πρώτο λαστιχοκίνητο scale:
    http://www.ffscale.co.uk/comper.htm

    Θα περιμένουμε να δούμε φωτογραφίες, ελπίζω...

    gkan
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 158



    « Antwort #4 am: Dienstag, 20 Okt 2015, 23:23:35 »

    Ευχαριστώ πολύ για τις αναλυτικές οδηγίες και τα website!
    απ' ότι βλέπω η κατασκευή ενός τόσο μικρού λαστιχοκίνητου αεροπλάνου θα με δυσκολέψει περισσότερο από τον Τηλέμαχο που τελείωσα πρόσφατα!
     worry

    Φωτογραφίες ευχαρίστως μόλις ετοιμαστεί.
    Ελπίζω μόνο στο τρίψιμο πριν την επικάλυψη να μην μου μείνει στο χέρι!!!  Στριφογύρισμα ματιών είναι αρκετά ευαίσθητη για κράτημα η δομή του.

    προς το παρόν είναι κάπως έτσι...


    * DSC00662c.jpg (123.37 KB, 820x615 - angeschaut 600 Mal.)
    Gespeichert
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 158



    « Antwort #5 am: Samstag, 21 Nov 2015, 23:30:38 »

    Όπως υποσχέθηκα... μερικές φωτό απο τη συνέχεια της κατασκευής   Cheesy


    * PB160039.JPG (91.89 KB, 676x508 - angeschaut 515 Mal.)

    * PB160044.JPG (92.32 KB, 598x441 - angeschaut 513 Mal.)
    Gespeichert
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 158



    « Antwort #6 am: Samstag, 21 Nov 2015, 23:37:20 »

    Η άτρακτος (κανονικά έπρεπε να γίνει κίτρινη με λίγο πορτοκαλί στην κοιλιά)
    και τα "μέσα" της



    * PB210002.JPG (75.72 KB, 680x388 - angeschaut 533 Mal.)

    * PB210005.JPG (72.37 KB, 704x528 - angeschaut 525 Mal.)
    Gespeichert
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 158



    « Antwort #7 am: Samstag, 21 Nov 2015, 23:39:30 »

    και τελειωμένο!  Χαμόγελο
    έχει αρκετές ατέλειες αλλά ελπίζω να πετάξει!


    * PB220008.JPG (59.51 KB, 611x369 - angeschaut 514 Mal.)

    * PB220014.JPG (67.95 KB, 696x323 - angeschaut 532 Mal.)
    Gespeichert
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 158



    « Antwort #8 am: Samstag, 21 Nov 2015, 23:40:30 »

    και με τα ξαδερφάκια του  Ανεση


    * PB210007.JPG (86.34 KB, 703x427 - angeschaut 501 Mal.)
    Gespeichert
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 158



    « Antwort #9 am: Samstag, 21 Nov 2015, 23:46:55 »

    Τώρα η επόμενη απορία είναι με το λάστιχο...

    Το μήκος αυτού που δίνει το κιτ (διπλωμένο στα 2) είναι περίπου 1,5 φορά το μήκος της ατράκτου. Είναι σωστό ή θέλει κόντεμα?

    Επίσης, στο "κούρδισμα" αφού τυλίγεται και γίνεται σαν πλεξούδα (Με το μπροστά μέρος γύρω στους 10 πόντους μακριά απο το αεροπλάνο) στην συνέχεια αρχίζει και τυλίγεται γύρω απο τον εαυτό του σαν κοκορέτσι! είναι φυσιολογικό αυτό?

    Όταν ξετυλίγεται προς το τέλος δημιουργεί μεγάλη δόνηση στο αεροπλάνο. Αυτο να υποθέσω οτι είναι λίγο επικίνδυνο?

    Διάβασα τις παραπομπές που μου στείλατε αλλά παραμένουν οι απορίες...
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #10 am: Sonntag, 22 Nov 2015, 09:39:41 »

    Το μήκος αυτού που δίνει το κιτ (διπλωμένο στα 2) είναι περίπου 1,5 φορά το μήκος της ατράκτου. Είναι σωστό ή θέλει κόντεμα?

    1,5 φορά το μήκος είναι ΟΚ. Αν το μικρύνεις απλά θα πετάει λιγότερη ώρα.

    Zitat
    Επίσης, στο "κούρδισμα" αφού τυλίγεται και γίνεται σαν πλεξούδα (Με το μπροστά μέρος γύρω στους 10 πόντους μακριά απο το αεροπλάνο) στην συνέχεια αρχίζει και τυλίγεται γύρω απο τον εαυτό του σαν κοκορέτσι! είναι φυσιολογικό αυτό?
    Ναι είναι φυσιολογικό. Αλλά το κούρδισμα γίνεται απομακρύνοντας αρχικά το κουρδιστίρι πιό πολύ από τη μύτη, και σιγά-σιγά, όσο τυλίγεται το λάστιχο πλησιάζεις το αεροπλάνο, έτσι ώστε με το τελευταίες στροφές να έχεις φθάσει στη μύτη. Το τύλιγμα γύρω από τον εαυτό του είναι φυσιολογικό, αρκεί η τρύπα στη μυτη να είναι μεγάλη και να μπορεί να περάσει μέσα στην άτρακτο.
    Zitat
    Όταν ξετυλίγεται προς το τέλος δημιουργεί μεγάλη δόνηση στο αεροπλάνο. Αυτο να υποθέσω οτι είναι λίγο επικίνδυνο?
    Αν οι κραδασμοί οφείλονται στον τρόπο που ξετυλίγεται το λαστιχο, είναι φυσιολογικοί. Βεβαια πρέπει η έλικα να είναι ζυγοσταθμισμένη.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    antonisng
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 158



    « Antwort #11 am: Sonntag, 22 Nov 2015, 17:45:18 »

    Χαίρομαι που βαίνουν όλα προς το φυσιολογικό!  Thumbs up
    Άντε, να πέσει λίγο ο αέρας να δούμε και αν πετάει!
    Gespeichert
    Seiten: [1]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Free Flight  |  Κατασκευές Free Flight (Moderator: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Thema: Aeronca Champ λαστιχοκίνητο - βοήθεια!
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.022 Sekunden mit 26 Zugriffen.