Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:46:49

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:46:49

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 15
    Total: 15
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Avanti S - Sport Aerobatic Jet  (Lu 25715 fois)
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #120 le: Vendredi, 20 Mai 2022, 17:52:50 »


       Thumbs up   Μεγιέεεες-μεγιέες Νικόλαααα, καλόχτιστο & καλοπέταχτόοο... !!!  Thumbs up

        Χρησταρας

    Χρηστάρας: Πάντοτε καλοπροαίρετος και ενθουσιώδης. Wink

    Σε ευχαριστούμε πολύ!

    Με τις καινούργιες δοκιμές, ανοίγουμε σχετικό thread με περισσότερες λεπτομέρειες.  Άλλο ένα αεροπλάνο στο οποίο μαθαίνουμε νέα πράγματα (the hard way που λένε) και αυτό είναι το νόημα στο hobby αυτό.  Wink

    Φιλικά,
    Νίκος
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #121 le: Samedi, 11 Juin 2022, 03:19:07 »

    Βήμα, βήμα ή αλλιώς Αγάλι Αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι... Grin Grin

    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #122 le: Mercredi, 6 Juil. 2022, 21:09:23 »

    Καλησπέρα,

    Η εξέλιξη μας στα Jet βασικές γνώσεις, πτήση, setups κτλ εντός 2 ετών, από ένα απλό EPP (κάποιοι τα αποκαλούν χαρτοπετσέτες, κακώς) στην απόλυτη πτητική μηχανή (για μένα και την περιορισμένη εμπειρία που έχω σε Jet) απεικονίζονται στις παρακάτω φωτογραφίες. H αρχή έγινε τον Ιούνιο του 2020 και είμαστε ακριβώς 2 χρόνια μετά. Thumbs up

    Το AreS Jet πέταξε με απόλυτη επιτυχία μετά από μια σειρά δοκιμασιών, προκλήσεων, προβλημάτων προς λύση κτλ τα οποία μας έκαναν να μάθουμε αρκετά πράγματα πάνω στα Jet. To μοντέλο σετταρίστηκε εκ νέου σύμφωνα με τις δικές μας απαιιτήσεις δεν ήταν δηλαδή ένα απλό turn key solution που θα έλεγαν κάποιοι . Οι παράμετροι και οι συνδυασμοί τους να "παίξει" κάποιος είναι πάρα πολλοί και αυτό είναι που κάνει το συγκεκριμένο project τόσο ενδιαφέρον. Thumbs up

    Μάθαμε αρκετά πράγματα πάνω σε: 1. Συστήματα τροφοδοσίας 2. Ηλεκτρικά Retract 3. Συνδεσμολογίες 4. Ηλεκτρονικές Υποβοηθήσεις 5. Τηλεμετρίες στην τουρμπίνα 6. Flight Modes 7. Υλικά  κτλ. Οι αρχές πτήσης ωστόσο είναι ίδιες τόσο στο EPP EDF όσο και σε ένα Jet 3,3m όπως το AreS. Για αυτό εξακολουθώ να πιστεύω πως το EPP EDF είναι ένα σημαντικό "σχολείο" για όλους ακόμα και για όσους έχουν πετάξει Jet. Wink





    * IMG_1815.jpg (231.54 Ko, 1024x768 - vu 652 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #123 le: Mercredi, 6 Juil. 2022, 21:10:46 »

    ...


    * IMG_1908.jpg (173.77 Ko, 1024x768 - vu 647 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #124 le: Mercredi, 6 Juil. 2022, 21:13:31 »

    Με τους φίλους από την Καλαμάτα των οποίων η υποδοχή, φιλοξενία και  βοήθεια μας "σκλάβωσε".


    * IMG_2092.jpg (178.33 Ko, 1024x768 - vu 643 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #125 le: Mercredi, 6 Juil. 2022, 21:26:03 »

    Λήψεις από τις πρώτες 4 πτήσεις - 20 λίτρα Jet A1 (Gyro & Mixes Off). Είναι ίσως ότι καλύτερο έχω πετάξει ανάμεσα σε Giant Scale, F3A, Sport, Indoor μοντέλα, κτλ. Είμαι σίγουρος ότι δεν θα ξεπεράσω σύντομα το 20% των δυνατοτήτων του μοντέλου για αυτό είναι και τόσο ενδιαφέρον...έχουμε μέλλον! Χαμόγελο angel

    Ελπίζω στο επόμενο video εκτός από "γραμμικά" ακροβατικά και sequences να έχουμε και λίγο 3D. H πτήση 3D με jet είναι πρόκληση και βασική προϋπόθεση είναι να υπάρχει εμπειρία σε προπέλα. Ωστόσο όταν το μοντέλο σετταριστεί ηλεκτρονικά σωστά (κάτι που θέλει χρόνο αν πειραματίζεται κάποιος), είναι πολύ ευκολότερη από τα Giant Scale 3D (χωρίς gyro πάντα, δεν χρησιμοποιούμε πότε σε προπέλα)... Wink

    « Dernière édition: Mercredi, 6 Juil. 2022, 22:26:36 par 3DJunk » Journalisée
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Répondre #126 le: Jeudi, 7 Juil. 2022, 10:26:35 »

     
     Νικόλα Φίλε μου...., νά΄ξερες πόσο χαίρομαι, μοιράζομαι το χαμόγελό σου και παίρνω κομμάτι από την χαρά  σου.... Χαμόγελο

     ΥΓ
    Οσο για το Gyro..., εσύ πιθανόν, τιι πιθανόν..., το έχεις ενσωματωμένο πάνω σου...  Grin
    Μράβο που το χαίρεσαι και σε πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα... !!!

     Χρησταρας
    Journalisée

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 657


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Répondre #127 le: Jeudi, 7 Juil. 2022, 13:48:28 »

    Πολύ ωραίο Νικόλα  Cheesy καλοτάξιδο!
    Θα το δούμε και F3S;
    Journalisée

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #128 le: Vendredi, 8 Juil. 2022, 14:21:01 »

    Καλησπέρα σας,

    @Χρήστος: Ευχαριστώ για τα θετικά σου μηνύματα και προδιάθεση φίλε μου. Η θετική σκέψη μας πάει μπροστά και μας δημιουργεί αισιοδοξία. Χαχα δεν θα ήθελα να έχω gyro στα χέρια Χρήστο γιατί το hobby θα γινόταν βαρετό εκ των πραγμάτων. Θέλω συνεχώς να μαθαίνω και να εξελίσσομαι... Στριφογύρισμα ματιώνΔυστυχώς ή ευτυχώς για 3D σε Jet χρειάζονται ηλεκτρονικές υποβοηθήσεις. police

    @Γιώργος: Ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά. Έριξα μια ματιά στο πρόγραμμα της ΕΛΑΟ και υπάρχει ο κλασσικός αγώνας F3A/F3S στο τέλος Οκτ. Να είμαστε καλά Γιώργο μέχρι τότε και βλέπουμε. Thumbs up Το μοντέλο είναι ιδανικό για F3S -  ρολλάρει  / κάθεται στα knife edge σαν F3A και μπορεί να πετάξει constant speed με σωστό throttle management. Είναι εντυπωσιακό το πόσο φρενάρει στα ράδια και τις καθόδους αλλά και το πόσο το επιταχύνει η 300αρα αν θέλει ο χειριστής. Α και μην ξεχνάμε στην Ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις όπως είχε πει και ο αγαπητός Τσαρούχης. Δες φώτο παρακάτω... Cheesy

    Να είστε καλά και να πετάτε. Χαμόγελο

    Φιλικά,
    Ν


    * IMG_1710(1).jpg (146.27 Ko, 1024x768 - vu 540 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #129 le: Lundi, 11 Juil. 2022, 14:08:02 »

    AvantiS Video πριν μια βδομάδα περίπου: Παίζοντας με το deflection του vector κατά τη διάρκεια της πτήσης. Σε full deflection απλά δεν βλέπουμε την περιστροφή γύρω από το CG, χάνουμε τα frames απλά. Cheesy Εδώ δεν ήμουν full.  Με καπνό σύντομα... Wink



    Journalisée
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 657


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Répondre #130 le: Samedi, 16 Juil. 2022, 19:30:07 »

    Καλησπέρα σας,

    @Χρήστος: Ευχαριστώ για τα θετικά σου μηνύματα και προδιάθεση φίλε μου. Η θετική σκέψη μας πάει μπροστά και μας δημιουργεί αισιοδοξία. Χαχα δεν θα ήθελα να έχω gyro στα χέρια Χρήστο γιατί το hobby θα γινόταν βαρετό εκ των πραγμάτων. Θέλω συνεχώς να μαθαίνω και να εξελίσσομαι... Στριφογύρισμα ματιώνΔυστυχώς ή ευτυχώς για 3D σε Jet χρειάζονται ηλεκτρονικές υποβοηθήσεις. police

    @Γιώργος: Ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά. Έριξα μια ματιά στο πρόγραμμα της ΕΛΑΟ και υπάρχει ο κλασσικός αγώνας F3A/F3S στο τέλος Οκτ. Να είμαστε καλά Γιώργο μέχρι τότε και βλέπουμε. Thumbs up Το μοντέλο είναι ιδανικό για F3S -  ρολλάρει  / κάθεται στα knife edge σαν F3A και μπορεί να πετάξει constant speed με σωστό throttle management. Είναι εντυπωσιακό το πόσο φρενάρει στα ράδια και τις καθόδους αλλά και το πόσο το επιταχύνει η 300αρα αν θέλει ο χειριστής. Α και μην ξεχνάμε στην Ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις όπως είχε πει και ο αγαπητός Τσαρούχης. Δες φώτο παρακάτω... Cheesy

    Να είστε καλά και να πετάτε. Χαμόγελο

    Φιλικά,
    Ν

    Είσαι ωραίος  Grin Grin
    Οπότε ξαναπετάξεις πες μου ,Θέλω να το δω από κοντά  smitten

    p.s.Έχω δει το προσωπικό μήνυμά ,  ψάχνω ενα link και θα σου απαντήσω  Thumbs up
    Journalisée

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #131 le: Samedi, 23 Juil. 2022, 18:18:13 »

    Καλησπέρα,

    Γιώργο ναι ευχαρίστως. Thumbs up

    Ένα video με τα flight modes στα aileron. Θα μου πείτε χρειάζεται το full span aileron? Νομίζω ναι, Στριφογύρισμα ματιών αλλά δεν έχει δοκιμαστεί ακόμη. Ανυπομονώ να το δοκιμάσω σε χαμηλές ταχύτητες, λογικά θα ρολλάρει σαν σταματηένο.  Ευτυχώς με τη Futaba T18MZ αυτές οι μίξεις και flight modes γίνονται αρκετά εύκολα. Thumbs up



    ΥΓ: Γιώργο, θα είσαι στη Jet Power aka Jets & Props?
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #132 le: Mercredi, 21 Sept. 2022, 19:30:49 »

    Jetpower 2022 ή Jets & Props 2022 αναμνηστικές φωτογραφίες από τη διοργάνωση στο Donauworth της Βαυαρίας την περασμένη εβδομάδα.

    To Krill AreS XL έλαμψε στα χέρια του πιο ταλαντούχου και νεαρού airshow πιλότου της Γερμανίας του Luca Baumann. Πραγματικά έκανε τη διαφορά στα 3D Sport Aerobatic Jets, το performance συνταρακτικό για 3 βασικούς λόγους:

    1. H σχεδίαση, ότι πιο advanced υπάρχει αυτή τη στιγμή για Freestyle & 3D Aerobatics με Jet.
    2. Οι εξαιρετικές ικανότητες του Luca για την ηλικία του και την εμπειρία του πάνω σε Jet. Έχει μόνο 13 ώρες με το μοντέλο.
    3. Τα πολύ καλά settings που παίζουν ρόλο πάνω από 50% της συνολικής επίδοσης στα 3D Jet. Από τη στιγμή που το μοντέλο μπει σε high alpha πάνω από 40 μοίρες εκεί φαίνεται το καλό setup, τα gyro settings κτλ. Καμία σχέση με τα άλλα AreS ΧL που είδα σε 3D καταστάσεις. Χρειάζεται απ'οτι φαίνεται ξεχωριστό gyro στα Flaps (Δείτε το άνω video που παίζουν μαζί με τα aileron, εμείς έχουμε gyro channel μόνο στα aileron και δεν το έχουμε δουλέψει ακόμα αφού δεν έχει πετάξει 3D).

    Μια ακόμη ωραία εμπειρία που μας έδωσε πρόσβαση σε γνώση (στο little something extra που λένε ;-)) και φυσικά διασκεδάσαμε με τους υπόλοιπους φίλους - τους Αλέξη, Λευτέρη, Λυκούργο, Μάριο, Νίκο και Πάρη.

    Συνεχίζεται...


    * IMG_2854.jpg (193.44 Ko, 1024x768 - vu 170 fois.)
    « Dernière édition: Mercredi, 21 Sept. 2022, 20:06:47 par 3DJunk » Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #133 le: Mercredi, 21 Sept. 2022, 19:41:06 »

    ...


    * IMG_2837.jpg (85.76 Ko, 576x768 - vu 164 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #134 le: Mercredi, 21 Sept. 2022, 19:52:01 »

    Ο Luca μας διδάσκει στο περίπτερο της Krill Aircraft... Grin τυχαία φώτο που πήραν οι διοργανωτές και βρήκα στα social...χαχα ούτε να την είχα ζητήσει... Cheesy



    * IMG_3379.jpg (158.73 Ko, 1024x768 - vu 160 fois.)
    Journalisée
    Pages: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Fil de discussion: Avanti S - Sport Aerobatic Jet
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.027 secondes avec 25 requêtes.