Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.513 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 15:00:41

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 15:00:41

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:21]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304513
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 21
    Συνολικά: 22
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: SERVOS-ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ για 3D με 26cc  (Αναγνώστηκε 5966 φορές)
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 21:25:51 »

    Τα towerpro παίζουν λίγο από μόνα τους  Δάκρυ και δεν μπαίνουν 2 μαζί με Υ σε ένα κανάλι  Huh

    τι  κουφο ειναι αυτο?? δηλαδη αν μπουν μαζι τι κανουν??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.210


    « Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 22:34:56 »

    Απο οτι εχω διαβασει σε ξενα φορουμ λενε οτι αλλα μπλοκαρουν ενω αλλα δουλευουν με την ιδια φορα.
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 14 Μάρ 2009, 01:07:30 »

    Τα δικά μου τρελλαινόντουσαν  buck2
    Καταγράφηκε

    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 14 Μάρ 2009, 01:15:19 »

    Ενοεις τα Towerpro MG946R η τα Towerpro MG996R;
    Απο τζογους αυτα πως παν.
    Σε ξενα φορα αναφερουν οτι τα Towerpro MG946R ειναι απο τα καλυτερα τους.

    Είναι τα 996. Από τζόγο μάλλον καθόλου για την ώρα.
    Καταγράφηκε

    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 20 Φεβ 2010, 02:49:34 »

    εχω 2 σερβο για elevator και θελω να απελευθερωσω το ενα καναλι.

    Αν βαλω ''Υ'' θα ειναι ασφαλες για το αεροπλανο?

    θα μου πει καποιος οτι ισχυει το ιδιο και για τα ailerons. Απλα σε μεγαλα μοντελα χρησιμοπιειται το ''Υ'' ??. Εχει καποιος εμπειρια??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.210


    « Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 20 Φεβ 2010, 11:16:56 »

    Προσπαθησα να  βαλω τα MG996R με Υ σε ενα καναλι για elevator αλλα δουλευουν με
    την ιδια φορα.
    Προσωπικα τα εχω σε δυο διαφορετικα καναλια με μιξη μιας και η 7αρα δουλευει ετσι.
    Καταγράφηκε
    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.264



    « Απάντηση #21 στις: Σάββατο, 20 Φεβ 2010, 11:38:47 »

    1. δυο ιδια σερβο οταν μπουν με Υ ειναι πολυ λογικο να δουλευουν με την ιδια φορα.
    2. μπορει καποιος να βαλει Υ στα σερβο των aileron πλην ομως διακινδυνευει την ασφαλεια του μοντελου απο τυχον αστοχια του σερβο.
        το ιδιο ισχυει για το elevator.
    3. με διπλα σερβος εχεις την δυνατοτητα μικρορυθμισεων ,κεντραρισματος και aileron diferential..
        γενικοτερα προτεινεται η τοποθετηση διπλων σερβος ailerons-elevator με την προυποθεση οτι δεν αποτελει υπερβολη για το μοντελο...
    Καταγράφηκε

    cogito ergo sum....
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 20 Φεβ 2010, 16:53:15 »

    TOLIS δεν καταλαβα γιατι διακινδυνευεις το μοντελο απο αστοχια του σερβο οταν βαλεις Υ

    αφου το καθε πηδαλιο εχει το δικο του σερβο οταν οταν χαλασει το ενα το αλλο συνεχιζει να δουλευει ...εκτος αν το Υ επηρεαζει το σερβο που δεν εχει προβλημα

    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 20 Φεβ 2010, 18:11:53 »

    Δεν ειναι τοσο η αστοχια σερβο οσο το οτι εχεις 1 καλωδιο για 2 σερβο ...αν πχ καπου δεν "παταει "κατι δεν εχει διαφορα απο οταν εχεις 1 σερβο ...σε θεμα αξιοπιστιας ...
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 20 Φεβ 2010, 18:16:40 »

    τωρα στο θεμα μας ...για 26cc η 1.60 το μοντελο θα ειναι απο 4-5.5 κιλα και περιπου 2 μετρα .Αν ειναι κατι σε extra yak κτλ .αρχιζουμε με 8-9κιλα σερβο με μεταλικα γραναζια και πακ li-po 2στοιχειων 2000-2200 mah.η NI-MH 6στοιχειων 2500mah
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 238



    « Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 20 Φεβ 2010, 18:40:47 »

    Ο λόγος που υπάρχει το "Y" είναι για να συνδέει 2 servo,Ailerons,Elevators,Flaps,(Αυτό γίνεται επί πολλά χρονια τώρα,με σχετικά πολύ καλά αποτελέσματα) Το σπουδαίο είναι να είναι και τα 2 σέρβος "ίδια",για να δουλεύουν με τον ίδιο χρόνο και βήμα-μοχλό. Το 2metro μοντέλο που αναφέρεις δεν θα έχει κανένα πρόβλημα με το"Y".Note: Όταν βάλεις τα servo στα elevators το ένα θα δουλεύει αντίθετα από το άλλο,και θα πρέπει το ένα control arm να είναι απάνω,και το άλλο κάτω η" το ένα να κοίτα μπροστά και το άλλο πίσω.(Ένωσε τα πρώτα στο τραπέζι ,δες πως δουλεύουν ,και μετά κανόνισε τις ανάλογες αλλαγές Jim USA
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 20 Φεβ 2010, 21:14:50 »

    thank you
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Thermaliser
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7


    « Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 4 Μάρ 2010, 22:08:12 »

    Παρακαλω δωστε μου την αποψη σας για τα αναλλογικα servos HD 1501HG-MG και HD 6001 HB.
    Ποιοτητα?? Χαρακτηριστικα λειτουργιας?? συνδεση με Υ σε ailerons (2), flaps (2), και νορμαλ Rudder (1), elevator (1)
    Μοντελο warbird - 6,5 klg φτερα 2 m, κινητηρας 2,5 HP νιτρο.
    Ευχαριστω.
    Καταγράφηκε
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 238



    « Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 5 Μάρ 2010, 00:18:14 »

    Γεια σας παιδιά.Όταν θα μπείτε στην κατηγορια των μεγαλυτερων -Βαρύτερων και ταχύτερων μοντέλων είναι καλο να διαβάσετε λίγο για την επίδραση των "G"(Gravity)στα πηδάλια, στην άτρακτο και φτερά.(Είμαι σίγουρος ότι ο Iκον κάτι θα έxη μαγειρεμένο,για αυτό το θέμα)Είναι καλύτερα να έχετε μια σχετική ιδέα,με ποιον τρόπο τα "G" επηρεάζουν το μοντέλο για να μην έχετε καταστροφικά ατυχήματα εν πτήση.Με τον τρόπο που τα μοντέλα μας πετούν(συνήθως over-powered)η αλλαγή κλάσης από μικρά σε μεγάλα,μπορεί να έχει πολλές επιπτώσεις αν then υπάρχει μια μικρή γνώσης,σε aerodynamics.Πετώντας το μικρό μοντέλο,ευθεία ,full γκάζι,ποιανής τα 80-100 χιλ.Τραβάς elevator full up,και το μοντέλο, πάει προς τα επάνω βολίδα. Αν το κάνης αυτό σε πολλά από τα Giant Scale,οι πιθανότητες είναι μεγάλες ότι το fuselage θα "συνέχιση" την πορεία του, αλλα τα φτερά θα μείνουν κάπου πιο πίσω.Τώρα επί του θέματος:Σε μεγάλα-Βαριά μοντέλα τα "Y" connections,Giant scale σέρβος,δυνατότερα σέρβος,διπλα σέρβος,μεγαλύτερες μπαταρίες,είναι μερικές από της αλλαγές που θα πρέπει να έχουμε υπό όψιν μας.Υπάρχουν σέρβος που το Torque είναι 80-120 oz.Αλλα με "μεγαλύτερο-σώμα", και αλλα σχεδόν standard size σώμα(κέλυφος).Το μοντέλο που αναφέρεσαι 6,5 k.δεν έχει κανένα σπουδαίο βάρος (δεν ξέρω για ταχύτητα).Αν βάλεις στο κάθε aileron από ένα regular servo, είναι ok.Στο Elevator-Ruder,από ένα Δυνατό servo είναι ok,η"αν στο Elevator προτιμάς 2 regular σέρβος(θυμήσου τι σας έγραψα για την Φορα τους,(ένα πάνω ένα κάτω).Επίσης πολλές φορες για να μην βάλουμε βάρος στην ουρα, τα δυο σέρβος του Elevator,τοποθετούνται στη μέση του fuselage αλλα το ένα διπλα στο άλλο,και συνδέονται μαζί τα δυο arms.(αν δεν γνωρίζετε γραφτέ μου και θα "προσπ". να σας στείλω φωτός. Jim USA
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: SERVOS-ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ για 3D με 26cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.021 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.