evan
|
|
« Répondre #15 le: Jeudi, 12 Avril 2012, 10:10:15 » |
|
Τα φτερά είναι έτοιμα!
|
|
« Dernière édition: Jeudi, 12 Avril 2012, 20:49:52 par evan »
|
Journalisée
|
Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
|
|
|
evan
|
|
« Répondre #16 le: Jeudi, 12 Avril 2012, 20:16:16 » |
|
Κόλλησα τα doublers του σώματος (μερικοί θα το έλεγαν άτρακτο)... ...και τα κόλλησα με κόλλα της GWS. Τα πλευρά και το κάτω μέρος του σώματος έχουν πολλές καμπύλες. Για τη διαμόρφωσή τους "ζυμώνουμε" το depron, κατά την έκφραση του Γιάννη.
|
|
« Dernière édition: Jeudi, 12 Avril 2012, 20:30:16 par evan »
|
Journalisée
|
Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #17 le: Jeudi, 12 Avril 2012, 20:18:05 » |
|
τον καθρεφτη πως θα το τοποθετησεις σε σχεση μ ετο φτερο ; Επειδη η μυτη του Αετου εινα γαμψη
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
evan
|
|
« Répondre #18 le: Jeudi, 12 Avril 2012, 20:23:46 » |
|
τον καθρεφτη πως θα το τοποθετησεις σε σχεση μ ετο φτερο ; Επειδη η μυτη του Αετου εινα γαμψη
Ο καθρέφτης τοποθετείται εκεί που σταματούν τα doublers. Ο Γιάννης συμβούλεψε 3 - 4 μοίρες downthrust
|
|
|
Journalisée
|
Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
|
|
|
evan
|
|
« Répondre #19 le: Jeudi, 12 Avril 2012, 20:24:16 » |
|
Τα πίσω πτερώματα προετοιμάστηκαν όπως και τα μπροστινά (φαλτσογωνιά & ταινία ίνας)... ...και κολλήθηκαν πάνω στο σώμα με epoxy. Η περιεχόμενη γωνία μετρήθηκε με ύψιστη ακρίβεια στις 110 μοίρες και κρατήθηκε με χαρτοταινία μέχρι να κολλήσει. Συνεχίζεται...
|
|
|
Journalisée
|
Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
|
|
|
DeltaMan
|
|
« Répondre #20 le: Vendredi, 13 Avril 2012, 11:56:19 » |
|
ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!
Τα πηδάλια του ουραίου πτερώματος θα κάνουν μίξη V-tail, ή θα λειτουργούν απλά ως elevator, κινούμενα ταυτόχρονα και μόνο πάνω ή κάτω?
Ευάγγελε, έχεις προσωπική άποψη για τις αεροτομές τύπου KFm?
|
|
|
Journalisée
|
Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
|
|
|
evan
|
|
« Répondre #21 le: Mercredi, 6 Juin 2012, 19:51:02 » |
|
ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!
Τα πηδάλια του ουραίου πτερώματος θα κάνουν μίξη V-tail, ή θα λειτουργούν απλά ως elevator, κινούμενα ταυτόχρονα και μόνο πάνω ή κάτω?
Ευάγγελε, έχεις προσωπική άποψη για τις αεροτομές τύπου KFm?
Γεια σου Απόστολε, Η ουρά θα έχει μίξη V-tail. Δεν έχω προσωπική άποψη από KFm. Ο Γιάννης που το πετάει λέει ότι είναι καλύτερο από το τίποτα αλλά μέχρι εκεί. Και συνεχίζω, μετά από αρκετό καιρό, με τους νομείς της ατράκτου (depron 6mm) και τη βάση του μοτέρ (κόντρα πλακέ 3mm).
|
|
|
Journalisée
|
Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
|
|
|
evan
|
|
« Répondre #22 le: Mercredi, 6 Juin 2012, 19:53:50 » |
|
Η στήριξη του φτερού γίνεται με δύο πλαστικές βίδες Μ4, ένα κομμάτι PVC 1mm από πάνω, κόντρα πλακέ 3mm και blind nuts από κάτω.
|
|
|
Journalisée
|
Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #23 le: Mercredi, 6 Juin 2012, 20:54:53 » |
|
ανυπομονω να το δω να πεταει . Μου αρεσει παρα πολυ η ιδεα. Ασε που θα ειναι μοναδικο οταν πεταει
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
hlsat
|
|
« Répondre #24 le: Jeudi, 7 Juin 2012, 12:06:07 » |
|
Βαγγελη τελειε με τις κατασκευες σου αλλα πανω απο ολα την λεπτομερη παρουσιαση σου. Εισαι απεχτος.
Ηλιας.
|
|
|
Journalisée
|
Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
|
|
|
evgeni
Aeromodeller Jr. member
Hors ligne
Messages: 31
|
|
« Répondre #25 le: Jeudi, 7 Juin 2012, 19:14:44 » |
|
μπραβο πολυ καλη δουλια αδε ηα το δουμε ηα πετα καλοπεταχτο
|
|
|
Journalisée
|
|
|
|
evan
|
|
« Répondre #26 le: Lundi, 11 Juin 2012, 19:45:46 » |
|
Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Ο αετός πριν το βάψιμο και την εγκατάσταση του εξοπλισμού - βάρος 265gr : Το setup - βάρος 280gr :
|
|
|
Journalisée
|
Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
|
|
|
evan
|
|
« Répondre #27 le: Lundi, 11 Juin 2012, 19:48:16 » |
|
Ένα από τα σέρβο της ουράς στη θέση του: Τα σέρβο των aileron:
|
|
|
Journalisée
|
Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
|
|
|
evan
|
|
« Répondre #28 le: Lundi, 11 Juin 2012, 19:50:51 » |
|
Το μοτέρ και το ESC στη θέση τους Το hatch στερεώνεται με velcro.
|
|
|
Journalisée
|
Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
|
|
|
ilias
|
|
« Répondre #29 le: Lundi, 11 Juin 2012, 22:31:31 » |
|
με ξεγελαει η εικονα ή το μοτερ εχει μεγαλη κλιση προς τα κατω
|
|
|
Journalisée
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
|