Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.511 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 00:41:29

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 00:41:29

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Gestern um 23:55]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304511
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 77
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 74
    Gesamt: 75
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 [Alle]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Εκίνηση θερμικού ελικοπτέρου. Τι πρέπει να προσέχουμε....για να έχουμε.  (Gelesen 12344 mal)
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « am: Dienstag, 18 Mai 2010, 21:52:39 »

    Φίλοι συνμοντελιστές, άνοιξα το post, για να παραθέσουμε (άν θέλετε) το τί πρέπει να προσέχουμε όταν βάζουμε μπροστά ένα θερμικό heli, και ποιές οι συνέπειες λάθους χειρισμών.

    Ισως...... επειδή είμαι αυτοδίδακτος, κάποια πράγματα δεν τα κατανόησα σωστά, και θά ήθελα την γνώμη σας.  Τι είναι αυτό που περνάμε στους νέους μοντελιστές, και ποιοί οι κίνδυνοι απο λάθος γραφόμενα, η ακόμα χειρότερα απο λάθος βίντεο...

    Εσείς οι πιό έμπειροι, θέλω να μου πείτε, ποιά είναι η σωστή σειρά, όταν έρχεται αυτή ή ώρα...  Ενα λάθος post ή ένα λάθος βίντεο, μπορεί ίσως να αποβεί μοιραίο για ένα νέο μοντελιστή,  μέχρι ακόμα και τον τραυματισμό του. 

    Ολοι δεν έχουμε ίσως την δυνατότητα να έχουμε δίπλα μας κάποιον έμπειρο (όπως εγώ) η κάποιον που να ξέρει δύο πράγματα.  Αλλοι το παίρνουν απο εξωτερικό, και ψάχνοντας απο εδω και απο εκεί, "βρίσκουν" ίσως μιά άκρη για το πρώτο ξεκίνημα.  Το θέμα είναι.....  πόσους κινδύνους κρύβει αυτό το πρώτο ξεκίνημα.
     
    Μερικές ερωτήσεις......  οι οποίες πηγάζουν απο διάφορα βίντεο που βλέπω κατά καιρούς, η ακόμα και απο προσωπική εμπειρία.  Τελικά...... ποιο είναι το σωστό και ποιό το λάθος.

    ...Βάζουμε το ελικόπτερο μπροστά, κρατώντας το στροφείο για πάν ενδεχόμενο.

    ...Βάζουμε το ελικόπτερο μπροστά, κρατώντας στο ένα χέρι την τ/κ και στά άλλο την μίζα.

    ...Βάζουμε το ελικόπτερο μπροστά, κρατώντας την μίζα και με τα δύο χέρια....   κ.λ.π  κ.λ.π...

    και άλλα πολλά που "ίσως" πρέπει να τα δούμε.   Γιατί ναι μέν, ίσως απο κάποιους μπορεί να υπάρχει μιά "άνεση", όσο αφορά την εκκίνηση, αλλά ένας νέος που θα πάει να κάνει το ντεμπούτο του, μπορεί να νομίζει ότι επειδή το είδε στο you tube... τα πράγματα είναι απλά.

    Αυτός ο νέος λοιπόν....

    Εχει υπ' όψιν του ότι έχει κατανοήσει το νόημα του θερμικού ελικοπτέρου.

    Εχει ρυθμίσει σωστά το ρελαντί, ώστε όταν εκκινήσει να μήν πάρει απότομα στροφές.

    Εχει υπ' όψιν του, ότι τουλάχιστον την πρώτη φορά, πρέπει το λιγότερο να έχει βγάλει τα blades απο επάνω, μέχρι να φέρει το heli σε επιθυμητά επίπεδα ώστε να είναι ασφαλής..

    Αυτά τα ολίγα για τώρα...   Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
    « Letzte Änderung: Dienstag, 18 Mai 2010, 22:04:34 von vtr » Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    cvoli
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 18


    « Antwort #1 am: Dienstag, 18 Mai 2010, 23:36:43 »

        Θεωρώ (και είμαι) αρχαριος ακόμα στο θέμα μοντελισμός, αλλα απαντώ στο post γιατί με είχε απασχολίσει
    και εμένα το θέμα τις πρώτες φορές.
        Κάθησα και το σκεφτηκα λογικά και εξέτασα στο μυαλό μου όλες τις τεχνικές που ανέφερες. Απέριψα εξαρχής
    το να κρατώ την τ/κ στο χέρι την ώρα που βάζω μπροστά γιατί μου φάνηκε πολύ εύκολο να μου ξεφήγει απο τα
    χέρια. Δεν ήθελα καν να σκεφτώ τι θα γινόταν αν πέφτοντας πήγαινε σε full throttle ...
        Προσπάθησα να δοκιμάσω να κρατάω την μίζα με ενα χέρι και το άλλο στα blades, αλλά το βρήκα δύσκολο.
    Λόγο του extension στον start coupler μου έφευγε η ευθυγράμιση αμέσως και γρήγορα βαρέθηκα να ξανασφίγγω
    το παξιμάδι της μίζας.
        Κατέληξα να ξεκινάω με τα δυο χέρια στην μίζα αφού πρώτα είχα σετάρει την τ/κ στο ρελαντί με ενεργοποιημένο
    το throttle hold function. Για περισσότερη σιγουρία φρόντιζα το blade που θα εύρισκε κατα την περιστροφή του πρώτο
    τον άξονα του starter να είναι κοντά σε αυτόν, κατα προτίμηση σε άμεση επαφή με αυτόν. Έτσι ακόμα και αν κάτι πήγαινε στραβά και ο κινητήρας έπαιρνε πολλές στροφές, πρίν προλάβει το στροφείο να πάρει ταχύτητα, θα έβρισκε
    αντίσταση και πιθανότατα λόγο της σχετικά μικρής ροπής του κινητήρα θα τον έσβηνε αμέσως.
       Τουλάχιστον αυτή ήταν η λογική μου ....
    Gespeichert
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Antwort #2 am: Dienstag, 18 Mai 2010, 23:45:42 »

    Φιλε cvoli θα διαφωνησω καθετα μαζι σου. ΠΟΤΕ την μιζα με τα δυο χερια και το στροφειο ελευθερο. Εχεις δει ελικοπτερο να περνει μπρος με φουλ στροφες;
    Οχι το extension το σταματαει, ουτε ο Χριστος ο ιδιος!
    Βρες τον καταλληλο συνδιασμο μιζας extension ωστε να μην ξεκεντραρει. Ειχα το ιδιο προβλημα και αλλαζωντας απλα το λαστιχο στην κεφαλη της μιζας το προβλημα λυθηκε.
    Gespeichert

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    cvoli
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 18


    « Antwort #3 am: Dienstag, 18 Mai 2010, 23:55:22 »

    Πάω λοιπόν για καινούργιο λαστιχο/coupler...
    Gespeichert
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #4 am: Dienstag, 18 Mai 2010, 23:57:34 »


    Τι είναι αυτό που περνάμε στους νέους μοντελιστές, και ποιοί οι κίνδυνοι απο λάθος γραφόμενα, η ακόμα χειρότερα απο λάθος βίντεο...


    +1

     Thumbs up
    Gespeichert

    tasospap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 391



    « Antwort #5 am: Mittwoch, 19 Mai 2010, 00:00:56 »

    Εγω παντως ακολουθω τον παρακατω τροπο


    * startrapt2.GIF (35.74 KB, 1907x2115 - angeschaut 1237 Mal.)
    Gespeichert

    Hirobo Sceadu Evo 50
    Hirobo SDX EP
    Mini TiTan E325
    Mini Titan E325 FBL
    F86 SABRE
    heliworld
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 206



    « Antwort #6 am: Mittwoch, 19 Mai 2010, 01:17:52 »

    Εγω παντως ακολουθω τον παρακατω τροπο


    Ο οποιος ειναι και ο απολυτα σωστος. Thumbs up
    Gespeichert
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 889



    « Antwort #7 am: Mittwoch, 19 Mai 2010, 13:54:41 »

    VTR μπράβο για το θέμα που έβαλες.

    _Μερικές φορές τα αυτονόητα για εμάς είναι δύσκολα ή δυσνόητα ή εντελώς άγνωστα για τους πρωτάρηδες.

    _Νομίζω πως η φωτό που πόσταρε ο tasospap μιλά απο μόνη της. Αυτός είναι ο μοναδικός σωστός τρόπος εκκίνησης θερμικού ελικοπτέρου. Αυτόν ακολουθώ και εγώ, άσχετα εαν γνωρίζω σε ποιές στροφές το μοτέρ μου θα ξεκινήση.

    _Δεν νομίζω πως υπάρχει ελικπτεράς που να ξεκινά το μοτέρ, κρατώντας στο ένα χέρι την τ/κ και στά άλλο την μίζα... [ πως σου ήρθε πάλι αυτό ? ] 
    Μόνο πρωτάρης και  Αυτοεξηγούμενο ίσως να το έκανε. 

    _ Μηπως πρέπει να σκεφτούμε και άλλες περιπτώσεις έτσι ώστε να τις αναρτήσουμε για καλό - κακό ? Οπως για παράδειγμα πως να διαλέγουμε το πεδίο πτήσης για ελικόπτερα ? Ποιά μέτρα ασφαλείας πρέπει να πέρνουμε οταν υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι που χαζεύουν δίπλα μας ?
    Gespeichert

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 6.282


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Antwort #8 am: Mittwoch, 19 Mai 2010, 15:15:19 »

    Εγω παντως ακολουθω τον παρακατω τροπο


    Ο οποιος ειναι και ο απολυτα σωστος. Thumbs up

    Να προσθέσω κάτι για μεγαλύτερη ασφάλεια μήπως πρέπει το ε/κ να το έχουμε εγκλωβίσει ανάμεσα
    στα πόδια μας, μην τυχόν πάρει το σώμα του ε/κ τις στροφές και δεν σβήσει ο κινητήρας, ενώ εγκλωβισμένο
    το ε/κ και κρατώντας το στροφείο σβήσει αμέσως ο κινητήρας. Το λέω σε περίπτωση που το ε/κ το έχουμε
    σε μια γλιστερή επιφάνεια όπως είναι το γκαζόν, τα χόρτα και πολύ περισσότερο αν αυτά είναι βρεγμένα.
    Παιδιά μια σκέψη αποτυπώνω μιας και δεν έχω ασχοληθεί με θερμικά ε/κ. 
    Gespeichert
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 718



    « Antwort #9 am: Mittwoch, 19 Mai 2010, 15:55:12 »

    Πρώτα απ όλα πριν την πτήση από το σπίτι ακόμη έχουμε τσεκάρει κινητά και ακίνητα μέρη του ελικοπτέρου. Ένας λεπτομερής οπτικός έλεγχος και μετά ανοίγουμε τηλ/νση δέκτη και κάνουμε όλες της κινήσεις των στικς ώστε να δούμε ότι όλα κηνουντε σωστά.


    Σωληνάκια , φιλτρακια ,βύσματα ότι όλα είναι σωστά στην θέση τους.

    Είμαστε σίγουροι ότι τηλ/νση και μπαταρία ελικοπτέρου είναι φορτισμένες.

    Πάμε στο χώρο πτήσης…

    Ο χώρος θα πρέπει να είναι μακριά από κάθε λογής εμπόδια δέντρα σπίτια κλπ
    γενικά ένας μεγάλος χώρος και αν έχει κάτω γρασίδι ακόμη καλύτερα, χωρίς κίνηση και κάθε λογής περαστικούς που βλέπουν το ελικόπτερο και σπεύδουν να ρωτήσουν τα γνωστά…

    Πόσο κάνει?  Τι καίει?  Πόσο μακριά πάει?  Θυμός

    Αφήνουμε πίσω μας αυτοκίνητο και κάνα φίλο αν υπάρχει και προχώρημα μπροστά

    Ανοίγουμε τηλ/νση μετά δέκτη   κάνουμε πάλι όλες της κινήσεις των στικς ώστε όλα τα σέρβο να δουλεύουν σωστά …  αφήνουμε στην άκρη την τηλ/νση και προσέχουμε το στικ του γκαζιού να είναι τέρμα κάτω πριν την εκκίνηση (μου έχει τύχει μετά το τεστ με τα στικ να το αφήσω ελαφρός προς τα πάνω , και μόλις έβαλα μπροστά πήρε στροφές και τα ψιλοεχασα)

    Όπως στην φωτογραφία κρατάμε πάντα καλά το στροφείο με το ένα χέρι και βάζουμε μπροστά ..

    Πάντα είμαστε αρκετά μπροστά από τους άλλους που ενδεχόμενος υπάρχουν μαζί μας και δεν αφήνουμε το μοντέλο να περάσει από πίσω μας , πάντα το έχουμε από μπροστά μας..

    Πάνω απ όλα προσοχή και σοβαρότητα , και όχι σαχλαμάρες και κόντρες γιατί ένα λάθος μπορεί να αποβεί μοιραίο..
    Gespeichert

    AVANT aurora
    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.264



    « Antwort #10 am: Mittwoch, 19 Mai 2010, 16:27:35 »

    ο τροπος που χρησιμοποιω εγω ειναι ο εξης...
    το ελικοπτερο ειναι μπροστα μου(φυσικα) και η μουρη του βλεπει προς τα δεξια μου..
    με το αριστερο μου πελμα παταω το δεξι skid, με το αριστερο μου χερι κραταω δυνατα το στροφειο και με το δεξι τοποθετω την μιζα...
    συμβουλη προς τους νεους ελικοπτεραδες...σιγουρευτειτε σε ποια θεση του horn το καρμπυρατερ ειναι ανοικτο ή κλειστο, γιατι απαξ και τοποθετηθει στο ελικοπτερο ο κινητηρας, επειδη το καρμπυρατερ βλεπει προς τα πανω, ειναι αδυνατον να δειτε ποτε το βαρελακι του ειναι ανοικτο ή κλειστο.. Χαμόγελο Χαμόγελο
    Gespeichert

    cogito ergo sum....
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #11 am: Mittwoch, 19 Mai 2010, 17:11:26 »

    Εγω παντως ακολουθω τον παρακατω τροπο

    Ο οποιος ειναι και ο απολυτα σωστος. Thumbs up

    Νομίζω πως η φωτό που πόσταρε ο tasospap μιλά απο μόνη της. Αυτός είναι ο μοναδικός σωστός τρόπος εκκίνησης θερμικού ελικοπτέρου. Αυτόν ακολουθώ και εγώ, άσχετα εαν γνωρίζω σε ποιές στροφές το μοτέρ μου θα ξεκινήση.

    Συμφωνώ και εγώ απόλυτα με τα παραπάνω γραφόμενα.  Ο σωστός τρόπος είναι αυτός στην φωτό.

    Αφενώς γιατί το ένα χέρι κρατάει το στροφείο, και αφετέρου ο άξονας της μίζας είναι περασμένος απο μπροστά.  Αυτό έχει ώς φυσικό επακόλουθο, να βοηθήσει και να απορροφήσει σε μεγάλο βαθμό τήν δύναμη περιστροφής, γιατί ακριβώς δεν θα προλάβει να πάρει αρκετή φόρα το στροφείο.

    Και σε συνδυασμό και με το κράτημα του στροφείου απο εμάς, ίσως "καθαρίσουμε" φθηνά..
    Βέβαια ποτέ δεν κρατάμε το blade σκέτο. Eίναι ανώφελο.   Πάντα κρατάμε το grip μαζί με το blade..

    Σέ ένα παλιότερο post για άλλο θέμα, ουσιαστικά επιβεβαιώνω την πιο πάνω φωτό του φίλου  tasospap.   Αυτό με έσωσε "τότε". Το ότι κόντραρε το στροφείο πάνω στον άξονα της μίζας.  Δεν νομίζω ότι θα υπήρχε ελπίδα να κρατήσω το στροφείο μόνο με το χέρι..
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #12 am: Mittwoch, 19 Mai 2010, 19:26:11 »

    _Δεν νομίζω πως υπάρχει ελικπτεράς που να ξεκινά το μοτέρ, κρατώντας στο ένα χέρι την τ/κ και στά άλλο την μίζα... [ πως σου ήρθε πάλι αυτό ? ] 
    Μόνο πρωτάρης και  Αυτοεξηγούμενο ίσως να το έκανε. 

    Αυτή είναι μιά περίπτωση.  Υπάρχει και ή άλλη περίπτωση, να κρατάς μόνο την μίζα..
    Δές πόσο εύκολο είναι να βρεθείς με το ελικόπτερο αγκαλιά.. worry

    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 6.282


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Antwort #13 am: Mittwoch, 19 Mai 2010, 20:37:16 »

    Και αυτός μόνο για πρωτάρης δεν φαινότανε!!!!
    Καμιά φορά επειδή έχουμε κάνει το ίδιο πράγμα πολλές φορές το θεωρούμε
    δεδομένο και δεν παίρνουμε τις απαραίτητες προφυλάξεις και εκεί θα την πατήσουμε
    όπως ο τύπος στο βίντεο. Πρέπει πάντα σε ότι κάνουμε να τηρούμε με ευλάβεια
    τους κανόνες ασφαλείας για εμάς και τους γύρω μας.  Χαμόγελο
    Gespeichert
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 889



    « Antwort #14 am: Freitag, 21 Mai 2010, 08:07:28 »

    Διδακτικό το βίντεο vtr.
    Kαι οπως λέει και ο Markhelis, δεν φαίνεται για πρωτάρης ο τύπος... Τι να πείς...   Η  Αυτοεξηγούμενο της στιγμής ?   Για να μην πω μαις ζωής.  Grin Grin Grin Grin
    Gespeichert

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #15 am: Freitag, 21 Mai 2010, 10:56:05 »

    Nαί....  ο τύπος απο ότι κατάλαβα, μάλλον είχε ξεχάσει τον πνίχτη κλειστό.  Ολοι πρέπει να προσέχουμε με αυτά τα θέματα.
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 718



    « Antwort #16 am: Freitag, 21 Mai 2010, 14:01:26 »

    δεν ξερω τι ξεχασε ο τυπος , αλλα οταν βλεπεις ανθρωπο να βαζει ετσι θερμικο ελ/ρο μπροστα ... καλυτερα μακρια κι αγαπημενοι.......
    Gespeichert

    AVANT aurora
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 718



    « Antwort #17 am: Freitag, 21 Mai 2010, 14:17:16 »

    βεβαια και πολυ καλοι πιλοτοι κανουν το ιδιο...

    http://rc.runryder.com/helicopter/rrTV-Photo/funflies/LasVegas2010/LV2010-02-04.mp4


    Gespeichert

    AVANT aurora
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 6.282


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Antwort #18 am: Freitag, 21 Mai 2010, 15:02:14 »

    βεβαια και πολυ καλοι πιλοτοι κανουν το ιδιο...

    http://rc.runryder.com/helicopter/rrTV-Photo/funflies/LasVegas2010/LV2010-02-04.mp4




    Και εκτός που κάνουν την ίδια  Αυτοεξηγούμενο χαίρονται και γελάνε με την ζημιά του άλλου.    Θυμός
    Τι να πω ρε παιδιά για κάτι τέτοιες συμπεριφορές, φαίνεται πως το ρετιρέ τους το έχουν ακατοίκητο.  uglystupid2
    Gespeichert
    BasPap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 337



    « Antwort #19 am: Freitag, 21 Mai 2010, 17:15:49 »

    Όταν πήρα το πρώτο μου θερμικό ε/π, σε μια από τις πρώτες προσπάθειες να το μάθω έπαθα (και έμαθα) τα εξής:
    α. Έδωσα την Τ/Κ σε έναν φίλο μου, άσχετο με το άθλημα, για να την κρατάει όσο προσπαθώ να βάλω μπροστά.
    β. Όσο μίζαρα, κρατούσα τα Blades όπως στην πιο πάνω φωτό.
    γ. Η μηχανή παίρνει μπροστά, αλλά ο φίλος μου από περιέργεια είχε πατήσει το κουμπί του idle up, και όπως καταλαβαίνετε....γκάζωσε αμέσως, πλην όμως
    κατάφερα, κρατώντας τα blades, να μην αρχίσουν να στρέφουν. Τη μηχανή την έσβησα πνίγοντας το σωληνάκι καυσίμου, αφού δεν είχα πρόσβαση
    στην τ/κ που κρατούσε ο φίλος μου. 
    δ. Μετά από όλα αυτά μύριζε καμμένο λάστιχο, από το clutch liner.

    Συμπέρασμα:
    α. Τα παραπάνω προκλήθηκαν από λάθος δικό μου, και όχι του φίλου μου.
    β. Το κράτημα των blades αποδίδει.
    γ. Η τ/κ πιστεύω ότι πρέπει να είναι δίπλα μας.
    Gespeichert

    T-Rex 600N converted to electric.
    Seiten: 1 2 [Alle]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: Εκίνηση θερμικού ελικοπτέρου. Τι πρέπει να προσέχουμε....για να έχουμε.
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.027 Sekunden mit 25 Zugriffen.