Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:14:40

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:14:40

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 3
    Gäste: 34
    Gesamt: 37
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 24 25 26 [27] 28 29 30 ... 36     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: JU-87B Stuka  (Gelesen 106182 mal)
    rOEN911
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 125



    « Antwort #390 am: Dienstag, 10 Jan 2017, 16:40:21 »

    εμενα προσωπικα αυτα τα σιδερα δεν θα μου αρεσαν, δες εδω μια https://img.rcgroups.com/http://i4.photobucket.com/albums/y143/flyingtigers/Ju87_4.jpg?h=Jvpkyi0FlFGEfOMwPeiQvQ

    ακριβως στην ενωσια του φτερου σαν το πραγματικο
    Gespeichert
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Online Online

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #391 am: Dienstag, 10 Jan 2017, 16:48:03 »

    Μπορει οπως λες στα 24 κιλά να αντεξει.Αλλα συνηθως η κρουση σε μια βαριά δεν ειναι παντα καθετα.Ειναι συνηθως και με το πλαι και περισοτερο απο μπροστα.Οποτε εκει εχει σημασια αν θα αντεξουν τα 4 η 6.5 η 8 mm.Παρε για παραδειγμα ενα εκπαιδευτικό υψηλπτερυγο 1,60 με 1.80 φτερο  με βαρος 4-5 κιλά!! που συνηθως εχουν για σκελη 4 με 6 μμ παχος τα σκελη τους .Σε μια βαρια θα αντεξουν τα σκελη τους η θα πρεπει νατα ισιωσουμε?Εγω πιστευω οτι θα θελουν τα ισιωματακια τους.
    Παντως προς το παρον αφησε τα και ετσι και εαν θα προκυψη θεμα πιστευω ειναι ευκολο να τα βελτιωσεις και να τα ενισχησεις !Βγαινουν  ευκολα απο τα λαμάκια τους εξαλου!
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268



    « Antwort #392 am: Donnerstag, 12 Jan 2017, 16:21:30 »

    Απο πριν με το νερό ναι , θα ειναι καλύτερα να κρυωσει μονο του.Εαν δεν εχεις λαδι καντο και ετσι δυο τρεις φορες. και δοκίμασε το.Καθε φορα που ζεστανεις απο την πρωτη ως την τριτη τεταρτη φορά κρατα περισότερο χρόνο την φλόγα πανω και κατεβαζε σταδιακά την θερμοκρασια.
    Δυστυχώς Αργύρη αυτός ο τρόπος δεν απέδωσε!!
    Η ατσαλόβεργα έγινε πολύ μαλακή και λυγίζει πιό εύκολα και από το ασημότσαλο των 6mm που είχα πάρει στην αρχή!!Λυγίσει σαν αλουμινιένιος σωλήνας 6mm.......!
    Έτσι με τον ένα τρόπο γίνεται εύθραστο το μέταλλο και με τον άλλο πολύ μαλακό και ευλύγιστο.....!
    Δεν έχω εμπιστοσύνη πιά στο σχέδιο του Zirolli για σκέλη από ατσαλόβεργα ή καλύτερα μάλλον, δεν μπορώ να τα κατασκευάσω έτσι!!!
    Οπότε άκυρος αυτός ο τρόπος!Πάμε για σχεδόν έτοιμες λύσεις!
    Gespeichert

    Πετάμε ?
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 640



    « Antwort #393 am: Donnerstag, 12 Jan 2017, 18:08:52 »

    Να πώ μια βλακεία?
    Δες μπας και βολευτείς με 10αρα μπετόβεργα
    Gespeichert

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Online Online

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #394 am: Donnerstag, 12 Jan 2017, 18:51:42 »

    Φίλε Γίαννη δεν ειναι καθόλου βλακεια!Ισα ισα και για μενα κατα την γνωμη μου ειναι η σωστή διαμετρο που θα επρεπε να μπει.Και εγω ειπα στον Δημητράκη αν θελει να ξεμπερδεψει μια και καλή 8 αρα οριακά βεβαια αλλα 8αρα για να μην σκαψει πολύ τις βασει. Η διαφορα απο 6,5 σε 8 ειναι τρελη και δεν το λεω χωρις να μην το εχω δοκιμασει.Και ας ακουγεται λιγο.Κανονικά θελει 10.
    Τωρα οσο αφορά το βαψιμο όλα ειναι πειραματισμός.Αφου ειδες οτι μαλακωσε πολύ μπορεις να ψυξεις λιγο πιο γρηγορα και να ξανασκληρηνει.ΑΛΛΑ δεν φταει μονο το βαψιμο .Δυστυχως ειναι τα χιλιοστα που χρησημοποιεις.Αν προσπαθουσες να τα σπασεις και να τα λυγησεις τα 8αρια και τα 10αρια οπως σε ειδα δτο βιντεακι στην μεγγενη τοτε θα εβλεπες οτι  θα ανεβαινες πανω και δεν θα σπαγανε.Πιθανον να μην εχεις κομματια 8αρι και 10αρι για να το πιστεψεις αλλα αξιζει τον κοπο να κανεις μια δοκιμή για να καταλαβεις και να πιστεις .
    Π.Χ. Στο πιλατους μου που εχω και αναρτησεις συχρόνος το 2009 που εφτιαξα τις μοναδες τις eurokit με 6.5 .Το σημειο που ενωνει την μοναδα με το στρατς. Οσο και καλά να ερχομουν εβλεπα οτι μετα δεν εκλεινα τα σκελη γιατι ειχαν στραβωσει.λιγο λιγο.Οταν μετα 5-6 ισιωματα τα αλλαξα σε 8 αρια δεν ξανασχοληθηκα ουτε σε βαριες......Το αεροπλανο ζυγηζει 11.5 κιλά .και εχει και ρηναιο και αναρτησεις παντου.
    Πιστευω οτι μια δοκιμή θα σε πεισει!Μην απογοητευεσαι δεν κανεις κατι λαθος !απλα δεν εχεις δει την διαφορά!

    Τα σκελη πρεπει να ειναι το πιο δυνατο σημειο του μοντελου.Δεν πρεπει να εχουν καμια ταλαντωση ουτε δεξια ουτε αριστερα ουτε μπροστα πισω.Στην τροχοδρομηση για απογειωση με τα 6.5 θα ειχες τεραστιο θεμα με ταλαντωσεις !Και στην πρωτη στροφη που θα εκανες θα λυγαγανε με την μία σαν ελατηριο!!!!


    * KIF_3975.jpg (73.14 KB, 1024x768 - angeschaut 557 Mal.)
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268



    « Antwort #395 am: Donnerstag, 12 Jan 2017, 20:13:09 »

    Αυτό με την μπετόβεργα μου το είπε και ένας φίλος μου.....!! Grin
    Είχε βαρεθεί να με ακούει για την ατσαλόβεργα και μου λέει δε βάζεις μια μπετόβεργα να ησυχάσεις......!!
    Όντως με την 8άρα ή την 10άρα μπορεί να έκανα δουλειά ,αλλά που να βρείς και ρόδα που να ανοίγει η ζάντα ένα ολόκληρο cm για να μπεί η ατσαλόβεργα...??
    Άσε που έχω πάρει και φόβο με τα σύρματα!!Οπότε πάμε σε άλλη λύση!!!

    Ένα mix ανάμεσα στα σκέλη της Siera (Strut and mounting block)



    και τα σκέλη από το Stuka του Αντώνη



    Tο θέμα είναι ότι πρέπει να βρώ Oleo Legs 210mm.......και να πέρνουν και 5'' τροχούς......


    * Stuka 206 (5).jpg (117.03 KB, 800x449 - angeschaut 557 Mal.)
    Gespeichert

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268



    « Antwort #396 am: Samstag, 14 Jan 2017, 20:45:24 »

    Δια χειρός Ziroli.....!!!
    Ένα μικρό σόκ το έπαθα από το μέγεθός τους πάντως! Εκπληξη







    Gespeichert

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268



    « Antwort #397 am: Samstag, 14 Jan 2017, 20:48:21 »

    Το χάρηκα .....όμως! Cheesy







    Το κακό ....χαμόγελο!!

    Gespeichert

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268



    « Antwort #398 am: Samstag, 14 Jan 2017, 20:53:47 »

    Μια μικρή ιδέα για το που θα τοποθετηθούν τελικά τα main struts αφού το φτερό είναι σε τρία τμήματα και τα σημεία δεσίματος με το κεντρικό τμήμα έπεφταν ακριβώς πάνω στα wheel pants!





    Gespeichert

    Πετάμε ?
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #399 am: Samstag, 14 Jan 2017, 22:09:15 »

    Καλώς τα δέχτηκες φίλε Δημήτρη.
    Αγωνιούμε όλοι για τα σκέλη  Cheesy
    Καλή συνέχεια!
    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268



    « Antwort #400 am: Donnerstag, 19 Jan 2017, 19:55:26 »

    Ευχαριστώ Ευάγγελε!
    Ήρθε και ο κινητήρας.....!DLE 55RA.
    Πρώτη επαφή με βενζίνα,πέρα από παπάκια και αλυσοπρίονα,οπότε δοκιμές, παραδοκιμές, κοψίματα ραψίματα και λίγο λέιζερ.......!



    Gespeichert

    Πετάμε ?
    rOEN911
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 125



    « Antwort #401 am: Donnerstag, 19 Jan 2017, 20:29:06 »

    chock ,3-4 γυρισματα βγαζεις chock και πηρε ,DLe ειναι καλες μηχανες εχω 6-7 για αρχη στρωστην με λιγο παραπανω λαδι ,απο τα 2 λιτρα και μετα μην σου πω και παραπανω κλειστην λιγο ωστε να δουλεψει κα8αρα ,αν δεν την βιαστεις 8α εχεις αλυσοπριονο , οσοι τις βιαζονται παιδευονται στο τελος  Ανεση


    επισεις σου προτεινω βαλε ενα απο αυτα τα Air Horn Inlets γιατι στο scale οι μηχανη διψα για αερα μεσα στο cowl ! ,με αυτο αποφευγεις τα "μπερδεματα" του κινητηρα

    http://www.6starhobby.com/engine-mounts-stand-off/152-6star-cnc-aluminum-alloy-air-horn-inlet-for-dle30-dle50-dle55-zenoah-g80-and-crrc-gas-engine.html
    Gespeichert
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268



    « Antwort #402 am: Donnerstag, 19 Jan 2017, 21:42:27 »

    Ευχαριστώ πολύ Αντώνη!!!! Thumbs up
    Gespeichert

    Πετάμε ?
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268



    « Antwort #403 am: Samstag, 21 Jan 2017, 13:31:04 »

    Το ''όχι μεταλλικές ντίζες'' στο γκάζι και στο τσόκ γιατί βρε παιδιά?
    Gespeichert

    Πετάμε ?
    rOEN911
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 125



    « Antwort #404 am: Samstag, 21 Jan 2017, 15:47:58 »

    Δεν εχει προβλημα να βαλεις μεταλικες ντίζες αρκει να μην ακουμπανε μεταλο σε μεταλο γιατι κανει παρεμβολες και θα χασεις το μοντελο, εγω βαζω control horns σε αυτο to style με bolink η περαστη βιδα ! Eπισεις οτι δηποτε φευγει απο την μηχανη δεν πρεπει να ακουμπαει πουθενα η να μην είναι σωστά στερεωμενο ! πχ η ηλεκτρονικη τα καλωδια εγω προσωπικα τα περναω σε σπιραλ πλαστικο γιατι μου εχει μου εχει τυχει να φθαρουν απο κραδασμους,αυτό προκαλεί και παρεμβολες αλλα και η μηχανη δεν θα δουλευει σωστα η και κα8ολου !την ηλεκτρονικη βαλτην οσο πιο μακρια γινεται απο τον δεκτη Καταπροτιμηση  πισω απο το μοτερ

    Gespeichert
    Seiten: 1 ... 24 25 26 [27] 28 29 30 ... 36     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: JU-87B Stuka
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.025 Sekunden mit 26 Zugriffen.