Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 21:17:44

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 21:17:44

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 20:47]

    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304515
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 2
    Gäste: 42
    Gesamt: 44
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Αεροδυναμική των pattern  (Gelesen 37399 mal)
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #75 am: Mittwoch, 6 Aug 2008, 13:55:08 »

    Ξεχασα, κατασκευη OXAI, απο κατασκευαστικης αποψης τα καλυτερα F3A μοντελα στον κοσμο... αλλα ακριβα.



    * Seba3.jpg (44.84 KB, 480x360 - angeschaut 419 Mal.)

    * Seba4.JPG (36 KB, 640x480 - angeschaut 420 Mal.)
    Gespeichert
    Paulos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 496



    « Antwort #76 am: Mittwoch, 6 Aug 2008, 14:00:20 »

    ειδα το σχετικο thread στο rcu

    πολυ ομορφα αλλα και πανακριβα οπως λενε για 3945 € or 6000 $

    Gespeichert

    If RC flying were drugs, it would be class A +
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 274


    « Antwort #77 am: Mittwoch, 6 Aug 2008, 14:10:52 »

    Τι είναι αυτό ωρέ;;;;;;; Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Και τι τιμές είναι αυτές;;;;;;;;;;;;;;; Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη

    Έχω 2 ερωτήσεις:

    1. Γιατί έχει 2 έλικες και όχι μία δίφυλλη ή μία τετράφυλλη;
    2. Γιατί 0' side thrust;;;;;;(φαντάζομαι πως οι έλικες φταιν γι' αυτό αλλά γιατί;)
    Gespeichert
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.111



    « Antwort #78 am: Mittwoch, 6 Aug 2008, 15:09:16 »

    Τι είναι αυτό ωρέ;;;;;;; Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Και τι τιμές είναι αυτές;;;;;;;;;;;;;;; Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη

    Έχω 2 ερωτήσεις:

    1. Γιατί έχει 2 έλικες και όχι μία δίφυλλη ή μία τετράφυλλη;
    2. Γιατί 0' side thrust;;;;;;(φαντάζομαι πως οι έλικες φταιν γι' αυτό αλλά γιατί;)

    Και στα δύο ερωτήματά σου η απάντηση είναι μία:

    Οι δύο έλικες γυρίζουν με αντίθετη περιστροφή η μία από την άλλη, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει επιρροή πάνω στο μοντέλο από την ροπή προς τα δεξιά ή προς τα αριστερά.

    Σεραφείμ
    Gespeichert

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 274


    « Antwort #79 am: Mittwoch, 6 Aug 2008, 15:33:10 »

    Δηλαδή η πρώτη γυρίζει κανονικά και η δεύτερη αντίθετα της πρώτης και έτσι η πρώτη δεν εκτρέπει το αεροπλάνο. Ωραία, αλλά τι ακριβώς κερδίζει με αυτό το κολπάκι; Εγώ δεν το θεωρώ απαραίτητο. Ο μόνος λόγος είναι για το right thrust; Μπορεί να συμβεί κάτι αντίστοιχο για να μηδενιστεί και το down thrust;

    Ευχαριστώ.
    « Letzte Änderung: Mittwoch, 6 Aug 2008, 15:48:25 von Nikos-G 1 » Gespeichert
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.111



    « Antwort #80 am: Mittwoch, 6 Aug 2008, 15:44:44 »

    Η ροπή της έλικας σε κάποιο μοντέλο επιρρεάζει διαφορετικά το μοντέλο, ανάλογα με το πόσο γρήγορα γυρνάει, προς τα που και με τι ταχύτητα πηγαίνει το μοντέλο κ.λ.π.  Αυτό σημαίνει ότι ναι μεν το right thrust είναι μια καλή λύση, αλλά από κει και πέρα δεν δίνει ποτέ το τέλειο αποτέλεσμα όσον αφορά το τριμάρισμα του μοντέλου.

    Με την λύση αυτή έχεις απλά αυτό το τέλειο αποτέλεσμα.  Μπορεί εσύ να μην το θεωρείς απαραίτητο, αλλά εσύ δεν ψάχνεις να κάνεις την τέλεια πτήση.  Γι' αυτούς τους πιλότους που είναι καρυφαίοι και η πρώτη θέση παίζεται στην λεπτομέρεια, το παραμικρό πλεονέκτημα μπορεί να κάνει την διαφορά.

    Σεραφείμ
    Gespeichert

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 274


    « Antwort #81 am: Mittwoch, 6 Aug 2008, 15:51:44 »

    Ευχαριστώ για την απάντηση Thumbs up

    Έχω ακόμα μια απορία:
    Οι δύο έλικες μάλλον δε θα γυρίζουν στις ίδιες στροφές, σωστά; Στις πόσες στροφές γυρίζει η πρώτη και στις πόσες η δεύτερη, για να υπάρχει το επιθυμητό αποτέλεσμα; Δε θέλω ακριβείς αριθμούς, στο περίπου. π.χ. η 2η γυρίζει στις 1/2 στροφές από την 1η.

    Ευχαριστώ

    Gespeichert
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.111



    « Antwort #82 am: Mittwoch, 6 Aug 2008, 16:14:03 »

    Αυτό που ρωτάς δεν το ξέρω, αλλά λογικά, για να αντισταθμίζει η μία την ροπή της άλλη, πρέπει να κινούνται ακριβώς με τις ίδιες στροφές.

    Σεραφείμ
    Gespeichert

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #83 am: Mittwoch, 6 Aug 2008, 17:11:14 »

    Απο τη στιγμη που τα Blades εχουν το ιδιο μηκος και βημα τοτε πρεπει να γυριζουν στις ιδιες στροφες.
    Gespeichert
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 274


    « Antwort #84 am: Mittwoch, 6 Aug 2008, 17:11:57 »

    Zitat
    Αυτό που ρωτάς δεν το ξέρω, αλλά λογικά, για να αντισταθμίζει η μία την ροπή της άλλη, πρέπει να κινούνται ακριβώς με τις ίδιες στροφές.

    Σεραφείμ

    Αν συμβαίνει αυτό τότε μάλλον το μοντέλο δε θα κινείται γιατί ακριβώς η μία θα αντισταθμίζει την ροπή της άλλης. Εκτός αν οι έλικες έχουν διαφορετική διάμετρο ή βήμα ή και τα δύο. Φυσικά μπορεί και να κάνω λάθος και όλα αυτά να μην αληθεύουν.

    Νίκος
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #85 am: Mittwoch, 6 Aug 2008, 17:15:31 »

    Αν συμβαίνει αυτό τότε μάλλον το μοντέλο δε θα κινείται γιατί ακριβώς η μία θα αντισταθμίζει την ροπή της άλλης. Εκτός αν οι έλικες έχουν διαφορετική διάμετρο ή βήμα ή και τα δύο. Φυσικά μπορεί και να κάνω λάθος και όλα αυτά να μην αληθεύουν.

    Νίκος

    Οχι δε συμβαινει αυτο γιατι η μια εχει αρνητικο βημα και αλλη θετικο πολυ απλα, η οση και των δυο ειναι προς την ιδια διευθυνση...οι δυναμεις δεν ειναι αντιθετες με λιγα λογια.
    Gespeichert
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 274


    « Antwort #86 am: Mittwoch, 6 Aug 2008, 17:19:01 »

    Απο τη στιγμη που τα Blades εχουν το ιδιο μηκος και βημα τοτε πρεπει να γυριζουν στις ιδιες στροφες.

    Έτσι όμως πιστεύω πως το μοντέλο δεν θα κινείται.(Ξαναλέω ότι μπορεί να έχω λάθος). Στις φωτο οι έλικες φαίνονται ίδιες ως προς τι μήκος, δεν ξέρω για το βήμα όμως.
    Gespeichert
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 274


    « Antwort #87 am: Mittwoch, 6 Aug 2008, 17:23:42 »

    Αν συμβαίνει αυτό τότε μάλλον το μοντέλο δε θα κινείται γιατί ακριβώς η μία θα αντισταθμίζει την ροπή της άλλης. Εκτός αν οι έλικες έχουν διαφορετική διάμετρο ή βήμα ή και τα δύο. Φυσικά μπορεί και να κάνω λάθος και όλα αυτά να μην αληθεύουν.

    Νίκος

    Οχι δε συμβαινει αυτο γιατι η μια εχει αρνητικο βημα και αλλη θετικο πολυ απλα, η οση και των δυο ειναι προς την ιδια διευθυνση...οι δυναμεις δεν ειναι αντιθετες με λιγα λογια.

    Αφού οι δυνάμεις έχουν ίδια διεύθυνση τότε εντάξει, νόμιζα ότι είχαμ αντίθετο.
    Τι εννοείς όταν λες θετικό και αρνητικό βήμα;
    &
    Πως λειτουργούν ακριβώς αυτές οι έλικες και δε χρειαζόμαστε right thrust(ελληνικά);
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #88 am: Mittwoch, 6 Aug 2008, 17:24:29 »

    Απαντηση ως προς αυτο δοθηκε....οι ροπες ειναι αντιθετες....οι ελξεις ομως ως δυναμεις εχουν την ιδια διευθυνση και φορα.
    Gespeichert
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 274


    « Antwort #89 am: Mittwoch, 6 Aug 2008, 17:27:53 »

    Ο.Κ.

    Gespeichert
    Seiten: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Moderatoren: 3DJunk, stavros)  |  Thema: Αεροδυναμική των pattern
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.038 Sekunden mit 27 Zugriffen.