Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:12:13

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:12:13

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 3
    Gäste: 35
    Gesamt: 38
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 23 24 25 [26] 27 28 29 ... 57     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: ESM FW190 D9 50cc  (Gelesen 147928 mal)
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.158



    « Antwort #375 am: Montag, 4 Aug 2014, 15:23:11 »

    Ήθελα να μειώσω όσο γίνεται τους κραδασμούς από τον μονοκύλινδρο DLE55 στην άτρακτο, αφού δεν μπορούσα να προσθέσω ολόκληρη αντικραδασμική βάση γιατί θα μου έβγαζε τον κινητήρα πολύ μπροστά αποφάσισα να χρησιμοποιήσω σινεμπλόκ μεταξύ των βάσεων και του firewall...


    * 20140803_202155.jpg (104.69 KB, 640x480 - angeschaut 200 Mal.)
    Gespeichert

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.158



    « Antwort #376 am: Montag, 4 Aug 2014, 15:30:36 »

    Στη συνέχεια ξεκίνησα σιγά σιγά το τριμάρισμα της ατράκτου ώστε να μπορέσει να καθίσει ο κινητήρας...Πιστεύω πως η επιλογή του DLE 55RA είναι ιδανική γιατί κόβεται μόνο το κάτω μέρος του cowl και της ατράκτου ώστε από το πλάι να μη φαίνεται τίποτα...


    * 20140803_203740.jpg (104.64 KB, 640x480 - angeschaut 200 Mal.)
    Gespeichert

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.158



    « Antwort #377 am: Montag, 4 Aug 2014, 15:31:34 »

    ...


    * 20140803_203745.jpg (83.3 KB, 640x480 - angeschaut 208 Mal.)
    Gespeichert

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.158



    « Antwort #378 am: Montag, 4 Aug 2014, 15:32:05 »

    Και άλλη μία από το πλάι...


    * 20140803_203749.jpg (72.15 KB, 480x640 - angeschaut 200 Mal.)
    Gespeichert

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.158



    « Antwort #379 am: Montag, 4 Aug 2014, 15:33:07 »

    Η απορία  που έχω τώρα είναι από που στο καλό να περάσω το μπουζοκαλώδιο;;;;;;!!!!!  idiot2 idiot2 idiot2
    Gespeichert

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.158



    « Antwort #380 am: Montag, 4 Aug 2014, 15:39:10 »

    Έπειτα ξεκίνησα τις πρώτες δοκιμές για να περαστεί η ντίζα του γκαζιού αφού πρώτα μεγάλωσα το άνοιγμα της τρύπας στο firewall ώστε να μην βρίσκει η ντίζα και ο σωλήνας τροφοδοσίας του καυσίμου... Για ντίζα χρησιμοποιήθηκε μία ντίζα 4/40 με πάσο στην άκρη όπου βιδώθηκε ball link και αυτό πάνω στο αυτάκι του καρμπιρατέρ...Είναι από τις πιο ασφαλείς λύσεις και τελείως άκαμπτη αφού η ντίζα αυτή είναι πολύ χοντρή για γκάζι αλλά δεν μας πειράζει αφού και χώρος υπάρχει και για βάρος δεν έχουμε πρόβλημα...


    * 20140803_225454.jpg (98.34 KB, 640x480 - angeschaut 195 Mal.)
    Gespeichert

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.158



    « Antwort #381 am: Montag, 4 Aug 2014, 15:42:57 »

    Από την άλλη πλευρά η ντίζα είναι ελεύθερη και περαστή στο αυτάκι του σέρβο όπου ασφαλίζει με αλενόβιδα...για καλό και για κακό πάντως θα γίνει και μια εγκοπή στη ντίζα (έχει αρκετό πάχος) ώστε να μην μπορεί να γλιστρήσει...


    * 20140803_225518.jpg (94.38 KB, 640x480 - angeschaut 205 Mal.)
    Gespeichert

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.158



    « Antwort #382 am: Montag, 4 Aug 2014, 15:45:00 »

    Το setup αυτό δίνει πλήρη κίνηση στο σέρβο (100-100) χωρίς να χρειαστεί να μειωθούν τα end-points ώστε να υπάρχει σωστή "ανάλυση" στη διαδρομή του γκαζιού και αν χρειαστεί να γίνουν και ρυθμίσεις για την καμπύλη του γκαζιού (συνήθεια από 3d - άδικα setup!!!)
    Gespeichert

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.158



    « Antwort #383 am: Montag, 4 Aug 2014, 16:03:46 »

    Σειρά είχε η βάση του cowl...Ο κινέζος εδώ πραγματικά αφιερώνει γιατί στις οδηγίες λέει αφού κολλήθει η βάση πάνω στην άτρακτο τότε να γίνουν τρύπες πίσω από κάθε τρύπα της βάσης ώστε να βιδωθεί εκεί το cowl...Δεν ξέρω τι σκέφτονταν όταν γράφανε τις οδηγίες πάντως σε πολλά foroum διάβαζα ότι κανένας δεν μπορούσε να το κάνει έτσι και τώρα κατάλαβα το γιατί!!! Πίσω από τις τρύπες τις βάσης υπάρχει κενό!!! Οπότε έγινε κάτι καλύτερο το οποίο δεν θα έχει και πρόβλημα να λασκάρουν οι βίδες ή να ξεχειλώσουν οι τρύπες τους με τους κραδασμούς...
    Gespeichert

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.158



    « Antwort #384 am: Montag, 4 Aug 2014, 16:20:25 »

    Οπότε κολλήθηκε η μία βάση πάνω στην άτρακτο και σε κάθε τρύπα της περάστηκε από πίσω τυφλό παξιμάδι Μ3 ώστε να βιδωθεί εκεί η άλλη βάση που θα κολληθεί στο cowl...


    * 20140803_225211.jpg (94.63 KB, 640x480 - angeschaut 190 Mal.)
    Gespeichert

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.158



    « Antwort #385 am: Montag, 4 Aug 2014, 16:21:28 »

    ...


    * 20140803_225222.jpg (112.97 KB, 640x480 - angeschaut 195 Mal.)
    Gespeichert

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 596


    « Antwort #386 am: Montag, 4 Aug 2014, 22:20:01 »

    Παναγιώτη πρόσεξε τα σινεμπλόκ που έβαλες στη βάση της μηχανής, μπορεί να σου δημιουργήσουν προβλήματα αντί να σου λύσουν. Γενικά θέλει πολυ προσοχή με τις αντικραδασμικές βάσεις , πρέπει να είναι καλά μελετημένες γιατί αλλιώς δημιουργούν κραδασμούς αντί να απσβένουν. Εγω στην θέση σου δεν θα την έβαζα, όπως δεν έχω βάλει ποτέ και δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα. θα ήταν προτιμότερο να ενισχύσεις το firewall, έστω και εξωτερικά με υαλούφασμα , στο χειλάκι που σχηματίζεται μεταξύ ατράκτου και firewall. ....Εγώ έχω βάλει 75 cc μηχανή χωρίς αντικραδασμική και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Την ηλεκτρονική την έχω βάλει στο πάνω μέρος της μηχανής περιτυλιγμένη με αρμαφλέξ και το καλώδιο το περνάω μέσα στο cowl και προς τα κάτω.
    Gespeichert
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Online Online

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #387 am: Montag, 4 Aug 2014, 22:30:51 »

    Συμφωνώ απόλυτα με τον Δημητράκη για τις αντικραδασμικές!Και εγώ τις αποφέυγω.Και για τα υφασματάκια επίσης!  Thumbs up και στην σέλα του φτερού γύρω γύρω!Επίσης στα retract κάτω απο τις μονάδες και στις βάσεις, epoxol και υφασματάκια! Thumbs up
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.158



    « Antwort #388 am: Montag, 4 Aug 2014, 23:47:46 »

    ΟΚ!!!!  Thumbs up Thumbs up Ότι πει η ομάδα!!! Η αλήθεια είναι ότι τα σινεμπλόκ δεν είναι ακριβώς φτιαγμένα γι΄αυτή τη δουλειά αλλά είναι κλεμμένα από την αντικραδασμική βάση της Great Planes (http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXJ774&P=ML) την οποία όμως δεν μπορώ να τη χρησιμοποιήσω γιατί θα έβγαινε πάρα πολύ έξω η μηχανή...Οπότε θα αφαιρεθούν και έτσι θα πάει άλλα 3-4mm η μηχανή πιο πίσω. Αύριο που θα ασχοληθώ και άλλο με το cowl θα ενισχύσω με πανάκια το firewall από την έξω πλευρά στο χείλος με την άτρακτο. Το κακό είναι πως δεν έχουμε καθόλου πρόσβαση από τη μέσα πλευρά...
    Gespeichert

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.158



    « Antwort #389 am: Montag, 4 Aug 2014, 23:50:52 »

    .....Την ηλεκτρονική την έχω βάλει στο πάνω μέρος της μηχανής περιτυλιγμένη με αρμαφλέξ και το καλώδιο το περνάω μέσα στο cowl και προς τα κάτω.

    Δημήτρη το μπουζί εσύ αν δεν κάνω λάθος το έχεις λίγο στο πλάι;; Το γυρνάς το καλώδιο προς τα εμπρός για να το περάσεις μέσα στο cowl;; Αν μπορείς στείλε καμία φώτο πριν το κόψω και κάνα καμιά μ.......
    Gespeichert

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    Seiten: 1 ... 23 24 25 [26] 27 28 29 ... 57     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: ESM FW190 D9 50cc
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.021 Sekunden mit 26 Zugriffen.