Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:27:38

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:27:38

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 27
    Gesamt: 27
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 [Alle]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Hangar Rat - άρθρο κατασκευής  (Gelesen 9124 mal)
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « am: Montag, 18 Feb 2008, 11:53:22 »

    Προστέθηκε σήμερα στα άρθρα για free flight ένα νέο κατασκευαστικό άρθρο με σχέδια, για το μοντέλο Hangar Rat.


    Πρόκειται για ένα λαστιχοκίνητο indoor, προοριζόμενο και κατάλληλο κυρίως για αρχάριους.

    Τυχόν ερωτήσεις, απορίες, παρατηρήσεις, αλλά και αναφορές και φωτογραφίες από κατασκευές μπορούν να προστεθούν εδώ...


    Γιώργος Κανδυλάκης
    « Letzte Änderung: Montag, 18 Feb 2008, 15:18:02 von Κώστας Κωστόπουλος » Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    gerolikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 457



    « Antwort #1 am: Montag, 18 Feb 2008, 15:05:50 »

    πολυ καλο. Thumbs up οπως εχω και μερικα φυλλα μπαλσα σκεφτομαι να το ξεκινησω ηδη!!!! Cheesy
    thanks
    Gespeichert

    πεταξε ελευθερα στους ουρανους
    Quad copter Promitheas in my village
    guest542
    Gast
    « Antwort #2 am: Montag, 18 Feb 2008, 17:41:43 »

    Έτσι μπράβο!  Να εμπλουτίζεται η "βιβλιοθήκη" του aeromodelling,

    αλλά κυρίως ο ελεύθερος χρόνος και ο "στόλος" μας.
    -----------------------------------------------------------------------------------------
    ...μόνο που δεν μπορώ να "κατεβάσω" τα αρχεία  Sad  worry
    Gespeichert
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Antwort #3 am: Montag, 18 Feb 2008, 18:31:56 »

    Έτσι μπράβο!  Να εμπλουτίζεται η "βιβλιοθήκη" του aeromodelling,

    αλλά κυρίως ο ελεύθερος χρόνος και ο "στόλος" μας.
    -----------------------------------------------------------------------------------------
    ...μόνο που δεν μπορώ να "κατεβάσω" τα αρχεία  Sad  worry

    Είναι εντάξει τώρα, είχαν ανεβεί κατά λάθος μαζί με τις φωτογραφίες.
    Gespeichert

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #4 am: Montag, 18 Feb 2008, 19:40:12 »

    Κατ' αρχή να συγχαρώ και να ευχαριστήσω  τον gkan για την νέα προσφορά του.

    Το hangar rat, είναι πράγματι κλασσικό σχέδιο, συναρμολογείται εύκολα, και η πτήση του είνα πολύ ανταποδοτική.

    Μία υπενθύμιση, μόνο... επειδή το μοντέλο έχει το χαρακτηριστικό "R.O.G.", αν ο ενδιαφερόμενος θέλει να πάρει μέρος με αυτό σε πιθανό αγώνα της επίσημης (πλέον στην Ελλάδα) κατηγορίας R.O.G., θα πρέπει να περιορίσει το εκπέτασμα στα 46 εκατοστά.
    Αυτό μπορεί να γίνει είτε φέρνοντας όλες τις διαστάσεις στην ίδια αναλογία ώστε το φτερό να έχει 46 εκατοστά ή κόβοντας απλά από δύο - τρία εκατοστά από το κάθε ακροπτερύγιο από το κανονικό σχέδιο.

    Στον Βόλο λέω να κατεβάσω και τα δύο Hangar Rat που έχω φτιάξει.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #5 am: Montag, 18 Feb 2008, 21:49:58 »

    Γιάννη, πολύ σωστή η παρατήρησή σου...

    Πράγματι, όταν ετοίμαζα το σχέδιο, το είχα κατά νου, αλλά προτίμησα να κρατήσω το αρχικό σχέδιο του H. Barr χωρίς αλλαγές, για να είναι όσο αυθεντικό γίνεται.

    Πολύ εύκολα εάν θέλει κανείς, το τυπώνει σε κλίμαμα (96% περίπου), ή, όπως πρότεινες, κόβει λίγο από τα φτερά για να φτάσει στο επιθυμητό όριο.

    (καλό είναι να τα κόψει από μόνος του, κατά την κατασκευή του μοντέλου, διαφορετικά θα του τα κόψουμε εμείς όταν κάποτε κάνουμε αγώνες  devil   Grin Grin Grin)

    Αν προλάβω να φτιάξω, θα φέρω και το δικό μου στο Βόλο (αρκεί να βρω χώρο στο αυτοκίνητο, με όσα έχω να κατεβάσω...)

    gkan
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #6 am: Mittwoch, 20 Feb 2008, 07:50:51 »

    Αν προλάβω να φτιάξω, θα φέρω και το δικό μου στο Βόλο (αρκεί να βρω χώρο στο αυτοκίνητο, με όσα έχω να κατεβάσω...)


    Γι' αυτό οι αερομοντελιστές αγοράζουν stasion wagon.

    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 248



    « Antwort #7 am: Dienstag, 26 Feb 2008, 17:08:15 »

    Καλησπέρα.
    Μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω: Κάθε φτερό έχει την δική του κεντρική αεροτομή, ή υπάρχει μόνο μία (άρα θα κολληθεί στο τέλος, αφού δώσουμε την δίεδρο);;;

    Ευχαριστώ,
    Σωτήρης
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #8 am: Dienstag, 26 Feb 2008, 17:26:08 »

    Καλησπέρα.
    Μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω: Κάθε φτερό έχει την δική του κεντρική αεροτομή, ή υπάρχει μόνο μία (άρα θα κολληθεί στο τέλος, αφού δώσουμε την δίεδρο);;;

    Ευχαριστώ,
    Σωτήρης

    Κάθε φτερό έχει τη δική του κεντρική αεροτομή, αλλά πρέπει να κοληθεί υπό γωνία ώστε μετά που θα κολληθούν μεταξύ τους να είναι αυτές κατακόρυφες, ενώ οι έδρες ανασηκωμένες στη δίεδρο γωνία. Ετσι μπορείς να επικαλύψεις την κάθε έδρα χωριστά, πριν την ένωση της διέδρου, αλλά δεν έχει σημασία αν το κάνεις αφού τις ενώσεις.

    Αλλά και αυτό που λες, ένα μόνο πλευρίδιο και κόλλημα στο τέλος, είναι εφικτό, δεν ενοχλεί.

    Παρακαλώ τον μαιτρ gkan να με διορθώσει αν έχω κάνει λάθος.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #9 am: Dienstag, 26 Feb 2008, 17:41:18 »

    Με τους χαρακτηρισμούς και τους τίτλους βλέπω ότι αρχίζουμε και ξεφεύγουμε λίγο   Θυμός
    Για να συμμαζευτούμε...  Grin Grin Grin

    Άλλο που δεν θέλουν διάφοροι για να έχουν να λένε  idiot2

    Σωτήρη, κάθε φτερό έχει τη δική του κεντρική αεροτομή. Κάθε φτερό επικαλύπτεται ξεχωριστά, κόβεται το περίσσειο χαρτί και μετά ενώνονται τα δύο κομμάτια σε ένα.

    Πρόσεχε μόνο μετά γιατί η αντοχή της ένωσης στη ρίζα είναι σχετικά μικρή. Είναι απαραίτητη η χρήση των εμπρός στυλιδίων, για να μην διπλώσει το φτερό στα δύο κατά την πτήση (μαντέψτε πως το διαπίστωσα...)

    Καλή συνέχεια

    gkan

    Υ.Γ. η μαγειρική δεν είναι από τα αγαπημένα μου χόμπυ, το φαγητό όμως ναι...
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 248



    « Antwort #10 am: Dienstag, 26 Feb 2008, 18:59:48 »


    Πρόσεχε μόνο μετά γιατί η αντοχή της ένωσης στη ρίζα είναι σχετικά μικρή. Είναι απαραίτητη η χρήση των εμπρός στυλιδίων, για να μην διπλώσει το φτερό στα δύο κατά την πτήση (μαντέψτε πως το διαπίστωσα...)


    Χε χε..., κατάλαβα!
    Καλό απόγευμα!
    Gespeichert
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 248



    « Antwort #11 am: Samstag, 8 Mδr 2008, 21:39:18 »

    Καλησπέρα!
    Ήθελα να ρωτήσω για την ισοροπία της έλικας. Αν και δεν το περίμενα τόσο, το ένα σκέλος είναι αρκετά -απ' ότι βλέπω- βαρύτερο από το άλλο. Ακολουθώ την ίδια διαδικασία με το Moustique (δηλ. κόβω λίγο λίγο μέχρι να ισοροπήσει), ή προτείνεται άλλος τρόπος (τρίψιμο του πτερυγίου ή/και του βαρύτερου άξονα);;
    Φοβάμαι, ότι ακόμα και αν τρίψω το πτερύγιο, δεν θα πετύχω απόλυτη ισοροπία (υποπτεύομαι ότι το πρόβλημα είναι στον άξονα).

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις συμβουλές
    Σωτήρης
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #12 am: Sonntag, 9 Mδr 2008, 08:22:58 »


    Ήθελα να ρωτήσω για την ισοροπία της έλικας.
    Υπάρχουν αρκετές πληροφορίες εδώ:
    http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-114a.htm
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 248



    « Antwort #13 am: Dienstag, 11 Mδr 2008, 01:19:56 »

    Καλησπέρα! (μάλλον καλημέρα καλύτερα...)
    Να επιβεβαιώσω κάτι πριν κόψω το λάστιχο: η στεφάνη θα έχει μήκος 90 cm, ή δημιουργώ στεφάνη από λάστιχο αρχικού μήκους 90 cm;;
    Ευχαριστώ,
    Σωτήρης
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #14 am: Dienstag, 11 Mδr 2008, 13:02:34 »

    Αγαπητέ Σωτήρη,

    Το έτοιμο στεφάνι, συμφέρει να είναι περίπου 50% μακρύτερο (όταν το φέρεις σε παράλληλη διάταξη) από τό άνοιγμα των δύο άγκιστρων (έλικα - άτρακτος).
    Αρα επειδή στο Hangar Rat το άνοιγμα αυτό είναι περίπου 30 εκατοστά, το 50% περισσότερο είναι 45 εκατοστά.
    Αρα ξεκινάμε με μονό λάστιχο 90 εκατοστά, για να γίνει στεφάνι 45 εκατοστών.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 248



    « Antwort #15 am: Dienstag, 11 Mδr 2008, 13:05:00 »

    Ok, ευχαριστώ πολύ! Thumbs up
    Gespeichert
    xpelekis
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 27



    « Antwort #16 am: Dienstag, 4 Jan 2022, 22:59:52 »

    Gespeichert

    xpelekis
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 27



    « Antwort #17 am: Freitag, 7 Jan 2022, 16:37:43 »

    και Hangar rat mini από τον φίλο από Ινδονησία :



    Το αεροπλανάκι πετάει χαμηλά στην αρχή όπου η ισχύς του λάστιχου είναι μεγάλη, προφανώς
    λόγω ισχυρού down thrust προπέλας. Μειούμενης της ισχύος του λάστιχου με το χρόνο, μειώνεται
    και το down thrust, επιτρέποντας στο ρύγχος να ανυψωθεί, να αυξηθεί έτσι η ΑοΑ και το μοντέλο να αρχίζει να κερδίζει ύψος...

    Ενδιαφέρουσα ρύθμιση... ακόμα και αν δεν έγινε επί τούτου.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #18 am: Freitag, 7 Jan 2022, 17:01:10 »

    Το αεροπλανάκι πετάει χαμηλά στην αρχή όπου η ισχύς του λάστιχου είναι μεγάλη, προφανώς
    λόγω ισχυρού down thrust προπέλας. Μειούμενης της ισχύος του λάστιχου με το χρόνο, μειώνεται
    και το down thrust, επιτρέποντας στο ρύγχος να ανυψωθεί, να αυξηθεί έτσι η ΑοΑ και το μοντέλο να αρχίζει να κερδίζει ύψος...

    Οχι δεν συνέβη αυτό που λέτε.

    Λίγο πριν την απογείωση δείχνει το μοντέλο από το πλάϊ και φαίνεται ότι το downthrust είναι κανονικό.

    Στην αρχή έχει μεγάλη ταχύτητα και λόγω του τριμαρίσματος για αριστερή στροφή, το φτερό έχει πάρει μεγάλη κλίση προς τα αριστερά, όλη η άντωση εκδηλωνεται σε οριζόντια κατεύθυνση, και δεν μπορεί να πάρει ύψος.
    Εχουμε κλειστή στροφή, σαν σπειροειδή βύθιση στο όριο του να ακουμπήσει στο έδαφος.
    Οταν ηρεμεί η έλξη, και μειώνεται η κλίση η άντωση έχει κατεύθυνση προς τα επάνω.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    xpelekis
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 27



    « Antwort #19 am: Freitag, 7 Jan 2022, 19:38:38 »

    Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση. Ήξερα ότι η υπόθεσή μου μπορεί να ήταν λάθος.

    Παραμένει ωστόσο ενδιαφέρουσα ρύθμιση, ειδικά για γρήγορα α/φη όπως μαχητικά WWII.
    Gespeichert

    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #20 am: Freitag, 7 Jan 2022, 21:05:26 »

    Καλησπέρα και από εμένα..

    Κυρίως αυτό που λέει ο jkon συμβαίνει εδώ, αλλά και αυτό που αναφέρεις Χρήστο γίνεται συχνά, ειδικά σε κλειστούς χώρους με χαμηλό ταβάνι...

    Και επειδή δεν είναι ανάγκη να πάμε μέχρι την Ινδονησία, εδώ μερικά παλαιότερα video, αν δεν τα έχεις δει...

    Hangar Rat από το 2:36"
    https://www.youtube.com/watch?v=dgc3Q6PJ_lc&t=6s

    1:27"
    https://www.youtube.com/watch?v=-vVPORL1Xyo

    Περισσότερα στο θέμα:
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=29671.0

    όταν πετούσαμε indoor...

    gkan
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    xpelekis
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 27



    « Antwort #21 am: Samstag, 8 Jan 2022, 09:07:45 »

    Ωραίες πτήσεις !... δεν τα είχα δει τα βίντεο.
    Είναι εντυπωσιακό πόσο μεγάλο γνωστικό αντικείμενο υπάρχει πίσω από κάτι
    που εκ πρώτης όψεως φαίνεται τόσο απλό, όπως τα λαστιχοκίνητα μοντέλα...

    Σχεδόν ολοκληρώνω με το μοντελιστικό εργαστήρι και περιμένω παραγγελία
    από Peck-Polymers (προπέλες, λάστιχο κλπ) για να ξεκινήσω με το Hangar rat.
    Μέχρι τότε, λέω να φτιάξω καμμιά προπέλα από balsa... γιατί χωρίς λάστιχο
    (αλλά και χαρτί επικάλυψης) είναι απλώς glider...
    Gespeichert

    Seiten: 1 2 [Alle]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Free Flight  |  Κατασκευές Free Flight (Moderator: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Thema: Hangar Rat - άρθρο κατασκευής
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.024 Sekunden mit 25 Zugriffen.