Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:21:25

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:21:25

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 19
    Total: 19
    Choix de thème

    Pages: 1 2 [Toutes]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: ανεμόπτερο Peyret peanut  (Lu 8112 fois)
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « le: Lundi, 9 Mars 2015, 23:18:15 »

    Διαπιστώνω ότι εδώ και πολύ καιρό δεν έχω δημοσιεύσει κάτι από τις τρέχουσες κατασκευές μου. Ο διαθέσιμος χρόνος έχει μειωθεί αρκετά, ίσα ίσα που φτάνει για να γίνεται μικρή πρόοδος στην κατασκευή, το forum έμεινε λίγο πίσω σε επίπεδο ενημέρωσης και παρακολούθησης.

    Επειδή κάτι γίνεται όμως, και για να μην φαίνεται τελείως παρατημένος ο πίνακας, θα ανεβάσω τις λίγες φωτογραφίες από την τρέχουσα κατασκευή μου.

    Πρόκειται για το γαλλικό ανεμόπτερο Peyet, που κέρδισε τον πρώτο αγώνα ανεμοπτέρων στην Αγγλία το 1922.

    Σε αντίθεση με τα αεροπλάνα και τα περισσότερα ανεμόπτερα της εποχής, αλλά και μετέπειτα, το σχήμα του ήταν αρκετά εκκεντρικό, καθώς είχε ουσιαστικά 2 φτερά το ένα πίσω από το άλλο (tandem) και καθόλου οριζόντιο πηδάλιο με την παραδοσιακή έννοια.

    Το πρωτότυπο είχε άνοιγμα φτερών 6,6 μέτρα, το οποίο σε κλίμακα 1/20 (την αγαπημένη μου) αντιστοιχεί σε μέγεθος 33 εκ., ακριβώς δηλαδή όσο ένα μοντέλο peanut. Οπότε, με ένα σμπάρο...

    Φυσικά, μιλάμε για ένα ανεμόπτερο ελαφριάς κατασκευής για κλειστό χώρο, όχι για κατασκευή επιδόσεων, όπου όμως η κατασκευή είναι 100% χειροποίητη.


    * amitford.jpg (32.08 Ko, 645x434 - vu 451 fois.)

    * Peyret_Alerion_Tandem_p002.jpg (35.94 Ko, 448x390 - vu 426 fois.)

    * Site_Ed-Delouatt.jpg (125.07 Ko, 700x923 - vu 447 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #1 le: Lundi, 9 Mars 2015, 23:27:08 »

    Στην κατασκευή τώρα...

    Ξεκίνημα με την άτρακτο.

    Κατασκευάστηκε από μηχάκι 1,1 x 1,1 mm. Ένα αρκετά δύσκολο κομμάτι ήταν η έντονη καμπυλότητα των κάτω δοκών. Για να κρατήσουν το σχήμα σκίστηκαν στα δύο και προέκυψαν 2 λεπτά κομμάτια μπάλσα (0,6 και 0,5) που κολλήθηκαν με οδηγό μια αντίστοιχη φόρμα (laminated strips)

    ΥΓ. θα χρειαστεί υπομονή, καθώς μπορώ να ανεβάσω μόλις μια φωτογραφία ανά μήνυμα...


    * DSC09597.jpg (104.9 Ko, 960x720 - vu 443 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #2 le: Lundi, 9 Mars 2015, 23:27:38 »

    και άλλη


    * DSC09598.jpg (104.68 Ko, 960x720 - vu 438 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #3 le: Lundi, 9 Mars 2015, 23:28:22 »

    το εμπρός άκρο


    * DSC09599.jpg (110.26 Ko, 960x720 - vu 421 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #4 le: Lundi, 9 Mars 2015, 23:29:07 »

    τα δύο πλαϊνά τελειωμένα, ξεκίνημα της συναρμολόγησης του κουτιού της ατράκτου


    * DSC09605.jpg (91.17 Ko, 960x720 - vu 441 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #5 le: Lundi, 9 Mars 2015, 23:29:43 »

    μια ακόμα...


    * DSC09607.jpg (81.5 Ko, 960x720 - vu 432 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #6 le: Lundi, 9 Mars 2015, 23:30:53 »

    μετά από αρκετή ώρα και ουκ ολίγο @#@%@@, κατάφερα να κλείσει κάπως η άτρακτος. Οι έντονες καμπύλες δεν βοηθήσαν καθόλου με την όλη κατασκευή


    * DSC09612.jpg (122.41 Ko, 864x648 - vu 436 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #7 le: Lundi, 9 Mars 2015, 23:31:35 »

    μια κοντινή


    * DSC09614.jpg (119.17 Ko, 864x648 - vu 443 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #8 le: Lundi, 9 Mars 2015, 23:32:29 »

    ζύγισμα μέχρι εδώ...


    * DSC09615.jpg (112.3 Ko, 960x720 - vu 429 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #9 le: Lundi, 9 Mars 2015, 23:33:43 »

    ξεκίνημα με τις πάνω κορμοτομές της ατράκτου


    * DSC09617.jpg (117.65 Ko, 864x648 - vu 429 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #10 le: Lundi, 9 Mars 2015, 23:34:08 »

    άλλη μία


    * DSC09618.jpg (81.07 Ko, 960x720 - vu 438 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #11 le: Lundi, 9 Mars 2015, 23:34:41 »

    πάλι ζύγισμα


    * DSC09619.jpg (119.55 Ko, 960x720 - vu 436 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #12 le: Lundi, 9 Mars 2015, 23:39:16 »

    άτρακτος σχεδόν τελειωμένη


    * DSC09787.JPG (115.77 Ko, 875x656 - vu 447 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #13 le: Lundi, 9 Mars 2015, 23:40:02 »

    και άλλη μία


    * DSC09786.JPG (121.43 Ko, 875x656 - vu 414 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #14 le: Lundi, 9 Mars 2015, 23:42:32 »

    περνάμε στα φτερά.

    Η κοπή των αεροτομών γίνεται με δύο οδηγούς από λεπτό κόντρα-πλακέ.

    Το πάχος κάθε αεροτομής είναι 0,6 mm.

    Το ξύλο στερώνεται ανάμεσα από τους δύο οδηγούς και με πολύ λεπτό μαχαίρι και γυαλόχαρτο παίρνει το τελικό σχήμα.


    * DSC09788.JPG (75.81 Ko, 1200x900 - vu 427 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #15 le: Lundi, 9 Mars 2015, 23:43:06 »

    εδώ το "σάντουιτς"


    * DSC09789.JPG (62.94 Ko, 1200x900 - vu 615 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #16 le: Lundi, 9 Mars 2015, 23:44:09 »

    και μετά την διαμόρφωση.

    Η συγκεκριμένη αεροτομή είναι για τη ρίζα του φτερού, για αυτό και έχει πάχος 1,5 mm.


    * DSC09790.JPG (65.56 Ko, 1200x900 - vu 631 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #17 le: Lundi, 9 Mars 2015, 23:44:57 »

    κατασκευή φτερού


    * DSC09784.JPG (117.77 Ko, 972x729 - vu 621 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #18 le: Lundi, 9 Mars 2015, 23:45:28 »

    άλλη μία


    * DSC09785.JPG (116.82 Ko, 972x729 - vu 605 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #19 le: Lundi, 9 Mars 2015, 23:46:05 »

    σχεδόν τελειωμένο φτερό


    * DSC09791.JPG (87.51 Ko, 1200x900 - vu 619 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #20 le: Lundi, 9 Mars 2015, 23:46:45 »

    μετά το καθάρισμα και το τρίψιμο χείλους εκφυγής και προσβολής.

    Στη ζυγαριά...

    Οι μέχρι τώρα φωτογραφίες αντιστοιχούν στον Δεκέμβριο του 2014.


    ΥΓ. Οι επόμενες θα καθυστερήσουν λιγάκι.


    * DSC09792.JPG (117.48 Ko, 1080x810 - vu 610 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Pages: 1 2 [Toutes]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Free Flight  |  Κατασκευές Free Flight (Modérateur: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Fil de discussion: ανεμόπτερο Peyret peanut
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.022 secondes avec 25 requêtes.