Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:17:52

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:17:52

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 3
    Gäste: 37
    Gesamt: 40
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 3 4 [5] 6     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Extreme Aerobatics (ex EF Laser 200 EXP 60'')  (Gelesen 40327 mal)
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #60 am: Donnerstag, 20 Jan 2022, 21:17:48 »

    Θα πρέπει να γίνει και pilots briefing Χαλάνδρι ή Πεντέλη πρώτα στα παλιά γνωστά μέρη...;-)
    Gespeichert
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Antwort #61 am: Freitag, 21 Jan 2022, 00:33:10 »

    Θα πρέπει να γίνει και pilots briefing Χαλάνδρι ή Πεντέλη πρώτα στα παλιά γνωστά μέρη...;-)

    ...., χαχαχαχα εννοείται, βεβαίως βεβαίως... Χαμόγελο
    Gespeichert

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #62 am: Montag, 7 Feb 2022, 13:17:27 »

    Random shots από τις πρώτες πτήσεις στο Dounis Airfield μετά από χρόνια:

    Gespeichert
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Antwort #63 am: Montag, 7 Feb 2022, 13:40:34 »


       Thumbs up ..., ωραία πτήση, άρχισε και λύνει το μοντέλο, οεοοο...  Ποοολύ άνεση
    Gespeichert

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 657


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Antwort #64 am: Montag, 7 Feb 2022, 21:47:58 »

    Ωραίο to Lazer Νικόλα  Cheesy

    Gespeichert

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #65 am: Dienstag, 8 Feb 2022, 17:10:59 »


       Thumbs up ..., ωραία πτήση, άρχισε και λύνει το μοντέλο, οεοοο...  Ποοολύ άνεση


    Ευχαριστώ Χρηστάρα, έρχεται σιγά σιγά, λύνει. Χαμόγελο

    Oι πρώτες πτήσεις στο dounis airfield ήταν κυρίως δοκιμών: 1. Χώρου 2. Ignition Battery 3. Rx Batteries.

    1. Κάθε νέος χώρος χρειάζεται τη συνήθεια του έστω και αν έχεις πετάξει χρόνια πριν.

    2. Η μπαταρία του ignition η οποία ήταν παλιά από άλλο μοντέλο, αλλάχτηκε με μια Jeti 2.600 mAh 2S LiIon. Παρά το ότι έκανα reset τις καταναλώσεις, το Spark Switch Pro σε μια πτήση μου έδειξε κατανάλωση 900mAh. Άρχισα λοιπόν να αγχώνομαι ότι κάτι δεν πάει καλά. Κατέληξα στο ότι πρόκειται για random error αφού στις επόμενες η κατανάλωση μου ήταν 45-50 mAh για 8 λεπτά πτήσης.

    3. Έκανα test κατανάλωσης στις νέες μπαταρίες του δέκτη. Αντικατέστησα τις Hacker LiPo 2S 2.400 mAh με AR (Booma RC) LiIon 2S 3.200 mAh οι οποίες είναι πιο ελαφριές από τις πρώτες. Έπρεπε συνεπώς να δούμε αν τα συγκεκριμένα στοιχεία μπορούν να αντεπεξέλθουν σε συνθήκες υψηλής κατανάλωσης=> riffle rolls, snap rolls κτλ. Δεν παρατήρησα κάποιο blow back των servo κτλ. Ωστόσο μετά από 3 πτήσεις είχα την ίδια ονομαστική τάση με τις LiPo δλδ 3,78-3,8v. Αυτό και πάλι με προβλημάτισε δεδομένου ότι είναι χωρητικότητας 3.200mAh vs 2.400mAh που είναι οι LiPo. Εδώ θα γίνουν περαιτέρω έλεγχοι γιατί τα συγκεκριμένα pack προορίζονται και για Jet.

    Σημ: Για 8 λεπτά πτήσης έχω 200-210 mAh κατανάλωσης ανά μπαταρία (σύνολο 400 mAh+) και στις 2 περιπτώσεις. Αυτό με 5 servo Savox 2290SG σε ΗV στα πηδάλια και ένα MKS 737 στο γκάζι.


    * AR_Lions_Final.jpg (83.69 KB, 576x768 - angeschaut 507 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #66 am: Dienstag, 8 Feb 2022, 17:15:35 »

    Ωραίο to Lazer Νικόλα  Cheesy



    Ευχαριστώ Γιώργη. Πάνω απ'όλα έχει scale look, πραγματικά όλα αυτά τα fantasy scheme που έχουν τα sport ακροβατικά, με έχουν λίγο κουράσει. Στριφογύρισμα ματιών Δες πρώτη σελίδα του thread επίσης, μου ξυπνάει παλιές αναμνήσεις από Μακρυγιάννη και το Laser της EZ. Πάντα ήθελα να πάρω το συγκεκριμένο μοντέλο σαν μαθητής αλλά δεν είχα τα χρήματα... Δάκρυ

    Φιλικά,
    Ν
    Gespeichert
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 657


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Antwort #67 am: Dienstag, 8 Feb 2022, 22:17:34 »


    ..... Πάνω απ'όλα έχει scale look......


    ....πάει, σε χάλασαν κι εσένα  Grin
    Gespeichert

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.353



    WWW
    « Antwort #68 am: Mittwoch, 9 Feb 2022, 16:25:16 »

    Νίκο στις lion η τάση κατεβαίνει διαφορετικά σε σχέση με τις lipo. φαντάσου ότι μπορούν να κατέβουν μέχρι και 2.8v χωρίς πρόβλημα οπότε μην συγκρίνεις την τάση αλλά τα mah που φεύγουν.
    Gespeichert

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #69 am: Donnerstag, 10 Feb 2022, 14:00:06 »

    Νίκο στις lion η τάση κατεβαίνει διαφορετικά σε σχέση με τις lipo. φαντάσου ότι μπορούν να κατέβουν μέχρι και 2.8v χωρίς πρόβλημα οπότε μην συγκρίνεις την τάση αλλά τα mah που φεύγουν.

    Ηλία δεν μπορώ να διαφωνήσω έχουν όντως διαφορετικές καμπύλες εκφόρτισης.

    - H ΑR δίνει ως min voltage 3V / cell
    - Τις έβαλα σε discharge με cutoff τα 3,1V στους Q6. Έκοψε πιο πριν στα 3,2+.
    - Discharge ξανά στον Κ2, το ίδιο.

    Γενικά από τα 3.200 mAh μου δώσανε περίπου 2.300 mAh μαζί με την κατανάλωση στις πτήσεις. Έχουμε να υποθέσω άλλα 900 mΑh μέχρι να γίνουν fully discharged στα 2.8V που προανέφερες?? Λογικά ναι...

    Έχω κάνει ανάλογο test και με LiFe...πολύ ενδιαφέρουσες οι καμπύλες εκφόρτισης εκεί επίσης.





    * IMG_0249.jpg (72.48 KB, 1024x768 - angeschaut 374 Mal.)

    * IMG_0250.jpg (82 KB, 1024x768 - angeschaut 374 Mal.)

    * IMG_0251.jpg (144.68 KB, 1024x768 - angeschaut 373 Mal.)
    Gespeichert
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.353



    WWW
    « Antwort #70 am: Donnerstag, 10 Feb 2022, 15:12:05 »

    3200 δεν ξέρω αν θα σου βγάλει αλλά σίγουρα έχει και άλλο μέσα.

    Βαλε κανενα μοτερακι να γυρίζει να αδειάσει και δες στην φορτιστή ποσά θα πάρει
     Thumbs up
    Gespeichert

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #71 am: Donnerstag, 10 Feb 2022, 15:16:57 »

    3200 δεν ξέρω αν θα σου βγάλει αλλά σίγουρα έχει και άλλο μέσα.

    Βαλε κανενα μοτερακι να γυρίζει να αδειάσει και δες στην φορτιστή ποσά θα πάρει
     Thumbs up

    Δεν χρειάζεται...έχω discharger της ISDT 200W. Κάνεις discharge με το volt checker στο balancer socket και το σταματας στα ~3V και πιο κάτω / cel[l. Βέβαια δεν μπορώ να ξέρω τί έδωσε εκτός και αν παρεμβάλω Watt meter....ενδιαφερον αυτό θα κάνω... Χαμόγελο
    Gespeichert
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Online Online

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #72 am: Donnerstag, 10 Feb 2022, 15:25:23 »

    Καλησπέρα παιδιά !Και εμένα οι panasonic οι πράσινες 3400 που εχω 3 pack ποτέ δεν μου εχουν δωσει πανω απο 3000.3100 με το ζορι σε πληρη εκφορτιση  και μαζί και με μοτεράκι που τις ξελίγωσα μετα την εκφόρτηση ,μου πήραν στην φόρτιση 3100 το πολύ.
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #73 am: Freitag, 3 Jun 2022, 12:55:12 »

    Ένα πρόσφατο και σύντομο video από απογευματινές δοκιμές στο Dounis Airfield. Έιχα κάποιυς μήνες να πετάξω το μοντέλο και ο βασικός λόγος ήταν να δοκιμαστούν λίγο (stress test) τα ηλεκτρονικά (PB Pioneer και δέκτες) που θα μπουν σε ένα άλλο μοντέλο. Τελικά όλα κάλά, περάσαμε πολύ ωραία. Ευχαριστώ το Λυκούργο και το Hobby Trip για τις ωραίες λήψεις. Thumbs up

    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #74 am: Dienstag, 25 Okt 2022, 16:47:09 »

    Ας δούμε τον κορυφαίο πιλότο και πτήση freestyle στο γαλαξία  Cheesy, από τον πιο απαιτητικό αγώνα της κατηγορίας το Tucson Aerobatic Shootout 2k22... Wink α ναι και με το "χωρίς σχόλια" μοντέλο από πλευράς δυνατοτήτων της κατηγορίας σε όλα τα μεγέθη 91, 104 κτλ... Cheesy. ΟΛΑ ΚΟΡΥΦΗ.

    Πολύ καλός συνδυασμός λήψης drone και επίγειας κάμερας. Thumbs up

    Ευτυχώς που υπάρχει και ένας Jase Dussia και μας εμπνέει...  beer

    Gespeichert
    Seiten: 1 2 3 4 [5] 6     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Sport - Ακροβατικά - 3D (Moderatoren: 3DJunk, stavros, andreas)  |  Thema: Extreme Aerobatics (ex EF Laser 200 EXP 60'')
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.022 Sekunden mit 25 Zugriffen.