Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.521 Posts in 12.389 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 14:57:27

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 14:57:27

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304521
    Topics Totali: 12389
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 29
    Totale: 31
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2] 3 4     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: PLUS το νέο F5J από τον Βλαδίμηρο  (Letto 6914 volte)
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.300



    « Risposta #15 il: Giovedì, 23 Mar 2017, 12:11:38 »

    Η κούρσα στους κατασκευαστές για το F5J έχει ξεκινήσει.
    Είναι αλήθεια πως όλα τα ανεμόπτερα στα ανοδικά ανεβαίνουν και στα καθοδικά κατεβαίνουν όμως οι απαιτήσεις στο F5J θέλουν τα ανεμόπτερα να ανεβαίνουν με τα ποιο αδύναμα θερμικά και αυτό το πετυχαίνεις με το μικρότερο βάρος. Με το χαμηλό βάρος εξασφαλίζεις πως θα στρίβει και πολύ κλειστά. Θέλεις όμως να έχεις και καλή διεισδυτικότητα, το οποίο σημαίνει μικρή οπισθέλκουσα που σημαίνει πως μπορείς να ακολουθήσεις ένα θερμικό μακριά και να ξαναγυρίσεις για προσγείωση. Φαντάζομαι πως όλες αυτές οι θεωρίες είναι γνωστές.

    Αυτό που βλέπω σε αυτήν την σχεδίαση που θεωρητικά τουλάχιστον είναι πολύ έξυπνη.
    Με την μάζα συγκεντρωμένη γύρο από το κέντρο βάρους και μεγάλα ελαφριά ουραία δεν χρειάζεται να έχει μακριά μπούμα για την απόσβεση ταλαντώσεων.
    Φαντάζομαι πως ο Joe Wurts που το έχει σχεδίαση να είχε στο μυαλό του ένα ανεμόπτερο που θα του δίνει σημάδια για τον καιρό πριν από τα συμβατικά ανεμόπτερα.
    Λέω τώρα έγώ.
    Loggato

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #16 il: Venerdì, 24 Mar 2017, 14:18:10 »

    Η χορδή του Λ είναι 10  εκατοστά. Και η σχέση ακίνητης κινητής επιφάνειας περίπου 50 – 50. Με τον συνδυασμό του κοντού μοχλού της ουράς, μπορεί να γυρίσει το φτερό σε κάποια γωνία, με μικρότερη εκτροπή του elevator.

    Τα σέρβο της ουράς τοποθετούνται στο κεφάλι της μπούμας, μέσα στο φτερό, (που είναι και σημείο ένωσης του κεντρικού και των ακραίων τμημάτων) Τα πηδάλια κινούνται μόνο με νήμα, τράβηγμα για το Up, και επιστροφή με ελατήριο για το down, όπως στα Discus HL.

    Και το πιό κουφό , είναι ότι τα joiners, έχουν μεγάλη τρύπα στη μέση τους
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nickhawk
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 392



    « Risposta #17 il: Venerdì, 24 Mar 2017, 15:04:48 »

    Εμένα μού άρεσε και το σχήμα του...Οταν θα πέσει το λαχείο η όταν το πάρει ο Θείος και το ξεφορτωθεί θα το πάρω δεύτερο χέρι.........Οσο για τη προπέλλα και τη θέση της υπάρχει λύση........πρώτα το πετάς μετά δίνεις γκάζι..
    Loggato

    Νίκος Γραμματικάκης Ε.Α.Θ
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 896



    « Risposta #18 il: Venerdì, 24 Mar 2017, 16:54:26 »

    12.5. Απογείωση
    1.
    Ολες οι απογειώσεις θα γίνονται υποχρεωτικά από τα σημεία που θα έχουν οριστεί για τον σκοπό αυτό
    (11.4). Όταν ανακοινωθεί ο χρόνος προετοιμασίας, και οι αθλητές κληθούν από τον αλυτάρχη, έχουν την
    δυνατότητα να κατευθυνθούν προς ένα εκ των σημείων απογείωσης. Η δυνατότητα αυτή παρέχεται
    στους αθλητές, μέχρι να ακουστεί το ηχητικό σήμα που αναγγέλει τα 30 δευτερόλεπτα πριν την έναρξη
    του χρόνου εργασίας. Μετά από αυτό τον χρόνο, ο αθλητής χάνει το δικαίωμα της απογείωσης.
    2. Μετά την απογείωση οι αθλητές μπορούν να αλλάξουν θέση, σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στον
    παρόντα κανονισμό.
    3. Σε περίπτωση νηνεμίας, η διεύθυνση της απογείωσης είναι δυνατόν να ορίζεται από τον αλυτάρχη.
    4. Το μοντέλο μπορεί να το αφήσει (εκτοξεύσει) ένας βοηθός.
    5. Το μοντέλο πρέπει να απογειωθεί πριν την έναρξη του χρόνου εργασίας, και όσο διαρκεί το ηχητικό σήμα
    έναρξης του χρόνου εργασίας.
    6. Η απογείωση γίνεται με άφεση του μοντέλου από το χέρι του αθλητή ή του βοηθού του με το μοτέρ να
    είναι σε λειτουργία. Οποιαδήποτε άλλη μορφή απογείωσης απαγορεύεται
    Loggato

    ......electrics are here to stay......
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #19 il: Venerdì, 24 Mar 2017, 19:01:15 »

    6. Η απογείωση γίνεται με άφεση του μοντέλου από το χέρι του αθλητή ή του βοηθού του με το μοτέρ να
    είναι σε λειτουργία. Οποιαδήποτε άλλη μορφή απογείωσης απαγορεύεται


    και στην F5J FAI το ίδιο ισχύει.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #20 il: Venerdì, 24 Mar 2017, 19:06:02 »

    Οταν θα πέσει το λαχείο η όταν το πάρει ο Θείος και το ξεφορτωθεί θα το πάρω δεύτερο χέρι.

    Πιό εύκολα θα σου τύχει το λαχείο, από το να το πάρεις από τον Θείο. Γιατί ο θείος δεν πρόκειται να το πάρει.

    Θέλω να μετατρέψω ένα Maxa, αν βρω πως θα κολλήσω τις μπούμες στο φτερό χωρίς να το ανοίξω.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 875



    « Risposta #21 il: Venerdì, 24 Mar 2017, 20:59:32 »

    Θειε Γιαννη με εβαλες σε πειρασμο να φτιαξω ενα Tango με τετοια διαταξη
    ουρας εγω σκευτωμαι να χρησιμοποιησω μπουμες απο DLG τις οποιες θα τριψω
    να παρουν την καμπυλη της πανω επηφανειας του φτερου και θα βιδωνονται
    με δυο λεπτες M3 βιδες πανω σε σκληρο ξυλο...κατω απο την καθε μπουμα θα
    κρυβεται το αντιστηχο σερβο

    Αυτος ειναι ο μονος τροπος για να διαπυστωσει κανεις τα πραγματικα οφελη αυτης
    της ουρας σε σχεση με την κλασικη ..δηλαδη δυο ιδια ανεμοπτερα με μονη διαφορα
    την ουρα και τιποτα αλλο..
    Loggato

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #22 il: Venerdì, 24 Mar 2017, 21:34:21 »

            Δεν θα υπαρχει προβλημα τραυματισμου, απλα αν δεν ανοιξεις πολυ αποτομα το γκαζι και αν το χερι συνεχίσει ευθεια και προς τα κάτω. Αλλιώς ....
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #23 il: Sabato, 25 Mar 2017, 08:25:12 »

    Θειε Γιαννη με εβαλες σε πειρασμο να φτιαξω ενα Tango με τετοια διαταξη
    ουρας εγω σκευτωμαι να χρησιμοποιησω μπουμες απο DLG τις οποιες θα τριψω
    να παρουν την καμπυλη της πανω επηφανειας του φτερου και θα βιδωνονται
    με δυο λεπτες M3 βιδες πανω σε σκληρο ξυλο...κατω απο την καθε μπουμα θα
    κρυβεται το αντιστηχο σερβο

    Αυτος ειναι ο μονος τροπος για να διαπυστωσει κανεις τα πραγματικα οφελη αυτης
    της ουρας σε σχεση με την κλασικη ..δηλαδη δυο ιδια ανεμοπτερα με μονη διαφορα
    την ουρα και τιποτα αλλο..

    Μπήκε μπροστά η μηχανή βλέπω…..

    Αυτό που μπορείς να κάνεις εσύ με το γεμάτο φτερό, που θα το οπλίσεις με σκληρό ξύλο πριν το επικαλύψεις, είναι που δεν μπορώ να κάνω εγώ στα έτοιμα φτερά με το λεπτό skin.
    Τα σέρβο της ουράς, θα τα βάλεις στο φτερό όπως και τα άλλα, και θα περάσεις την όποια ντιζα αποφασίσεις λοξά μέσα στην μπούμα.

    Για τη δική μου εφαρμογή, σκέπτομαι να φτιάξω ένα μανίκι από δύο λεπτά κόντρα πλακέ, που θα εφαρμόζουν στην αεροτομή του επίμαχου σημείου, και θα βιδώνουν μόνο στο πίσω μέρος (για να μη φεύγει δεξιά - αριστερά) που δεν θα μειώσει την αντοχή του από μία τρύπα 3 χιλ.

    Στο επάνω μέρος θα κολλήσει η μπούμα όπως είπες.

    Σίγουρα όμως το μοτέρ θα το αφήσω στη μύτη. Την πλάκα μας κάνουμε. Σιγά την οπισθέλκουσα.

    Στο ίδιο θέμα θα έλεγα, ότι πλέον στα ελαφρά μοτοανεμόπτερα βάζουν πολύ ελαφρύ μοτέρ, που γυρίζει έλικα περίπου 23 εκατοστών (9”) δηλ 11 εκατοστά κάτω από τον άξονα. Ισως σε αυτή την περίπτωση ο κίνδυνος τραυματισμού να είναι μικρότερος.  

    Επι πλέον επειδή το κέντρο βάρους είναι πιό μπροστά, το πιάσιμο θα είναι επίσης πιό μπροστά, άρα πιο μακριά από την έλικα.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #24 il: Sabato, 25 Mar 2017, 08:47:34 »

           Δεν θα υπαρχει προβλημα τραυματισμου, απλα αν δεν ανοιξεις πολυ αποτομα το γκαζι και αν το χερι συνεχίσει ευθεια και προς τα κάτω. Αλλιώς ....

    Αν δεν ανοίξεις τελείως το γκάζι μόλις τραβήξεις το χέρι, θα πέσει και αυτό. Μάλλον λοιπόν πρέπει να φεύγει με όλο το γκάζι.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nickhawk
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 392



    « Risposta #25 il: Lunedì, 27 Mar 2017, 20:53:55 »

    Εξακολουθώ να το θέλω κι ας μου κόψει τα πάντα.......
    Loggato

    Νίκος Γραμματικάκης Ε.Α.Θ
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #26 il: Martedì, 28 Mar 2017, 07:13:49 »

    Εξακολουθώ να το θέλω κι ας μου κόψει τα πάντα.......

    Να πάρει απόφαση το Δ.Σ. της Ε.Α.Θ. να αγοράσει ένα για επιστημονικούς σκοπούς.

    (για την ψυχοθεραπεία του προέδρου)
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Mandarakas Andreas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 263



    « Risposta #27 il: Martedì, 28 Mar 2017, 09:57:51 »

    Για όσους δεν μπορούν να αντισταθούν στον πειρασμό...


    Loggato
    nickhawk
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 392



    « Risposta #28 il: Martedì, 28 Mar 2017, 11:18:13 »

    Εξακολουθώ να το θέλω κι ας μου κόψει τα πάντα.......

    Να πάρει απόφαση το Δ.Σ. της Ε.Α.Θ. να αγοράσει ένα για επιστημονικούς σκοπούς.

    (για την ψυχοθεραπεία του προέδρου)
    Αμην Θεέ μου....μετά κι απο το video......καταστράφηκα...
    Loggato

    Νίκος Γραμματικάκης Ε.Α.Θ
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #29 il: Martedì, 28 Mar 2017, 12:32:19 »

    Πάει .... σαλτάρησε ο πρόεδρος της ΕΑΘ.

    Βλέπω εκλογές.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pagine: 1 [2] 3 4     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Moderatore: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Topic: PLUS το νέο F5J από τον Βλαδίμηρο
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.026 secondi con 24 queries.