Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.511 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 00:41:16

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 00:41:16

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Gestern um 23:55]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304511
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 77
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 74
    Gesamt: 75
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M  (Gelesen 4461 mal)
    mitsos55
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 278



    « am: Freitag, 17 Feb 2012, 21:36:40 »

    καθως προκειται να γινει το πρωτο μου μεγαλο αεροπλανο θα ειθελα να ξερω εκ των προτερων τι πραγματα να αγωρασω για το συγκεκριμενο σκαφος,οι προτασεις θα ειθελα να προσανατολιζωνται σε πραγματα ποιοτικα και με πολυ καλη αποδοση,απο κηνητηρα μεχρι τα ηλεκτρονικα και σερβο,ασ ξεκηνησουμε απο κηνητηρα(ωποσδηποτε βενζινα) τα φωτα σας.........
    Gespeichert

    Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
    σου
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.358



    « Antwort #1 am: Freitag, 17 Feb 2012, 22:30:19 »

    Θα πήγαινα σε...
    - DA(50cc με canister ή 60 με muffler).
    - Servos Hitec 7955TG(κυρίως γιατί είναι προγραμματιζόμενα). JR-Savox δεν έχω δουλέψει, οι κριτικές είναι πολύ καλές και πολλοί εδώ τα έχουν χρησιμοποιήσει.. Νομίζω όμως ότι είναι ακριβότερα!
    - Καλό electronic switch-regulator(powerbox, emcotec, κτλ).
    Gespeichert

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    dodos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 485



    « Antwort #2 am: Freitag, 17 Feb 2012, 22:47:02 »

    Καλησπέρα

    Θα σου προτείνω ένα setup πολύ καλό και σχετικά οικονομικό Wink
     
    Μοτέρ DLE 55cc  πάρα πολύ καλός κινητήρας αρκετά δυνατός  και δοκιμασμένος  Thumbs up

    Servo  μπορείς να βάλεις 5 savox 1256  http://www.alphasportrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=4_149_152&products_id=2777  τα έχω και δεν μου έχουν παρουσίαση κανένα πρόβλημα
      
    Για  τα ρεύματα  εγώ χρησιμοποιώ  ένα από τα 2 reg 1 http://www.hacker-motor-shop.com/e-vendo.php?shop=hacker&SessionId=&a=article&ProdNr=22985465&t=10&c=10&p=10
                                                                            2  http://www.powerbox-systems.com/e/powerbox_systeme/powerbox_sensor/start.php
      
    Είναι πολύ καλά παίρνουν 2 μπαταριές  Thumbs up

    Για την ανάφλεξη  ένα από αυτά τα 2     1 http://www.powerbox-systems.com/e/powerbox_systeme/digi_switch/start.php

                                                            2 http://www.hacker-motor-shop.com/e-vendo.php?shop=hacker&SessionId=&a=article&ProdNr=22985471&t=10&c=10&p=10

      
    Το setup που σου πρότεινα το έχω Thumbs up και πιστεύω κατά την γνώμη μου πάντα ότι είναι ότι καλύτερο για τα χρήματα  που θα σου κοστίσει


    « Letzte Änderung: Samstag, 18 Feb 2012, 00:24:52 von dodos » Gespeichert
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.358



    « Antwort #3 am: Samstag, 18 Feb 2012, 00:52:40 »

    Αυτό που λέει ο Θοδωρής είναι για μένα, ένα πολύ καλό setup για αυτό που λέμε "value for money"..
    Οι απαιτήσεις σου και τα ποσά που είσαι διατεθιμένος να δώσεις, θα καθορίσουν τις αγορές σου Thumbs up
    Gespeichert

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    mitsos55
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 278



    « Antwort #4 am: Samstag, 18 Feb 2012, 01:17:42 »

    για τα χρηματα θελω να δωσω κατι παραπανω γιατι οπως και να το κανουμε ενα πραγμα καλο θα κοστισει λιγο παραπανω,για να μαθαινω γιατι δεν εχω ιδεα απο βενζινομηχανες,το muffler και το canister τι περιπου ειναι?
    Gespeichert

    Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
    σου
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #5 am: Samstag, 18 Feb 2012, 09:13:33 »

    για τα χρηματα θελω να δωσω κατι παραπανω γιατι οπως και να το κανουμε ενα πραγμα καλο θα κοστισει λιγο παραπανω,για να μαθαινω γιατι δεν εχω ιδεα απο βενζινομηχανες,το muffler και το canister τι περιπου ειναι?
    Και οι δύο ονομασίες αναφέρονται σε σιγαστήρες.

    Το muffler έχει ένα μικρό θάλαμο, ενώ το canister είναι πολύ μεγαλύτερο και συνήθως έχει περισσότερους θαλάμους, με ενδιάμεσα διαφράγματα, για καλύτερη σίγαση, και μικρότερη πιεση στα καυσαέρια εξόδου. Το canister επίσης μπορεί να σχεδιαστεί σαν μία "συντονιζόμενη πίπα" οπότε αυξάνει ελάχιστα και την ροπή του κινητήρα.

    Το muffler βιδώνεται απ' ευθείας στην εξάτμιση. Tο canister είναι βαρύτερο, μεγαλύτερο σε διάμετρο και μήκος, και θέλει σωλήνα manifold για να συνδεθεί με την εξάτμιση.  
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    mitsos55
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 278



    « Antwort #6 am: Samstag, 18 Feb 2012, 19:21:41 »

    το powerbox τι ειναι? η αναφλεξη πως γινεται?  εχω ακουσει οτι οι βενζινοκηνητηρες διμηουργουν παραμβολες στα σερβο....σε αυτην την περιπτωση τι κανουμε?
    Gespeichert

    Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
    σου
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #7 am: Samstag, 18 Feb 2012, 19:51:08 »

    το powerbox τι ειναι? η αναφλεξη πως γινεται?  εχω ακουσει οτι οι βενζινοκηνητηρες διμηουργουν παραμβολες στα σερβο....σε αυτην την περιπτωση τι κανουμε?
    Powerbox είναι ένας διακλαδωτήρας καλωδίων. Μπορεί επίσης να είναι και διαχειριστής τάσης, μίας ή δύο μπαταριών.

    Αυτός ενώνεται με προεκτάσεις με τον δέκτη, μία προέκταση για κάθε κανάλι, και δέχεται τα πριζάκια από τα σέρβο, έως και 4-6 παράλληλα στα κύρια κανάλια.
    Οταν ένα μεγάλο αεροπλάνο έχει πολλά σέρβο, το σύνολο της έντασης που πρέπει να περάσει από την μπαταρία στα σέρβο είναι μεγάλο, καλύτερα να μην περάσει μέσα από τον δέκτη. Ούτε είναι δυνατόν να κάνεις διακλαδώσεις με καλώδια Υ για τα πολλά σέρβο.
    Μπορεί επίσης να δεχθεί στην είσοδο δύο μπαταρίες, και να τις διαχειρίζεται μαζί, ρίχνοντας την τάση στα επιθυμητά όρια, και παίζοντας τον ρόλο και ασφάλειας, στην περίπτωση που χαλάσει η μία. Η τελευταία αυτή περίπτωση λειτουργεί μόνο με μπαταρίες 6 ή 7,4 Volts.

    Οι μοντέρνες ηλεκτρονικές αναφλέξεις, και ο σπινθήρας,  δεν επηρεάζουν τα σέρβο, αρκεί ο δέκτης και η κεραία να τοποθετηθεί μακρυά τους.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    FlyingDoctor
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 303


    Βασιλης


    « Antwort #8 am: Samstag, 18 Feb 2012, 20:29:52 »

    το powerbox τι ειναι? η αναφλεξη πως γινεται?  εχω ακουσει οτι οι βενζινοκηνητηρες διμηουργουν παραμβολες στα σερβο....σε αυτην την περιπτωση τι κανουμε?
    Powerbox είναι ένας διακλαδωτήρας καλωδίων. Μπορεί επίσης να είναι και διαχειριστής τάσης, μίας ή δύο μπαταριών.

    Αυτός ενώνεται με προεκτάσεις με τον δέκτη, μία προέκταση για κάθε κανάλι, και δέχεται τα πριζάκια από τα σέρβο, έως και 4-6 παράλληλα στα κύρια κανάλια.
    Οταν ένα μεγάλο αεροπλάνο έχει πολλά σέρβο, το σύνολο της έντασης που πρέπει να περάσει από την μπαταρία στα σέρβο είναι μεγάλο, καλύτερα να μην περάσει μέσα από τον δέκτη. Ούτε είναι δυνατόν να κάνεις διακλαδώσεις με καλώδια Υ για τα πολλά σέρβο.
    Μπορεί επίσης να δεχθεί στην είσοδο δύο μπαταρίες, και να τις διαχειρίζεται μαζί, ρίχνοντας την τάση στα επιθυμητά όρια, και παίζοντας τον ρόλο και ασφάλειας, στην περίπτωση που χαλάσει η μία. Η τελευταία αυτή περίπτωση λειτουργεί μόνο με μπαταρίες 6 ή 7,4 Volts.

    Οι μοντέρνες ηλεκτρονικές αναφλέξεις, και ο σπινθήρας,  δεν επηρεάζουν τα σέρβο, αρκεί ο δέκτης και η κεραία να τοποθετηθεί μακρυά τους.

    Κ.Κωνσταντακατο καλησπερα!
    Με βαση πιο κριτηριο αρχιζουμε να σκεφτομαστε την χρηση powerbox η' αντιστοιχων συστηματων?δηλαδη απο ποσα σερβο και πανω και πια σερβο σαν παραδειγμα ειναι αναγκη η χρηση των συστηματων αυτων?
    Ευχαρστω.
    Gespeichert
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.623


    game over :|


    « Antwort #9 am: Samstag, 18 Feb 2012, 20:58:59 »

    Πολυ καλες οι ερωτησεις σχετικα με τα Power Box. Δεν κρυβω οτι παρολο που (νομιζω οτι) ξερω γενικα τι κανουν και ενω εχω διαβασει διαφορες παρουσιασεις και εγχειριδια κατασκευαστη (χωρις να εχω η να χρειαζομαι μια τετοια συσκευη) δεν γνωριζω λεπτομεριες για την χρηση τους.
    Να προσθεσω για οποιον ενδιαφερεται μια παρουιαση στα ελληνικα, παρακαλω θεωρειστε ειλικρινη την προθεση μου για ενημερωση και οχι για διαφημιση, δεν σπονσοραρομαι απο κανεναν.
    http://www.powerbox-systems.com/e/testberichte/pdf/testreport_pb_royal_greek.pdf
    « Letzte Änderung: Samstag, 18 Feb 2012, 22:44:41 von orck » Gespeichert

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    mitsos55
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 278



    « Antwort #10 am: Sonntag, 19 Feb 2012, 01:41:25 »

    Ευχαριστω πολυ για τις μεχρι τωρα απαντησεις σας....εχω καταλαβει αρκετα πραγματα....απο κηνητηρες εχουμε μεχρι τωρα DLE 55cc και DA 50cc,αλλο τι επιλογες εχουμε? οι ZENOA τι λενε? τους εχω ακουστα...απο αυτες τις τρεις μηχανες ποια ειναι η καλυτερη επιλογη?  βασικα θα ειθελα λιγο βαρος..πολυ αποδοση....
    Gespeichert

    Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
    σου
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Antwort #11 am: Sonntag, 19 Feb 2012, 02:03:09 »

    Και DA60 είπε ο v-tolias  Wink
    Gespeichert

    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #12 am: Sonntag, 19 Feb 2012, 09:35:55 »

    Ευχαριστω πολυ για τις μεχρι τωρα απαντησεις σας....εχω καταλαβει αρκετα πραγματα....απο κηνητηρες εχουμε μεχρι τωρα DLE 55cc και DA 50cc,αλλο τι επιλογες εχουμε? οι ZENOA τι λενε? τους εχω ακουστα...απο αυτες τις τρεις μηχανες ποια ειναι η καλυτερη επιλογη?  βασικα θα ειθελα λιγο βαρος..πολυ αποδοση....
    Οι ΖΕΝΟΑΗ ειναι πολυ καλα και αξιοπιστα μοτερ αλλα για την περιπτωση μας δεν προτεινονται λογο μεγαλου βαρους
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    windex
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 59


    « Antwort #13 am: Sonntag, 19 Feb 2012, 10:34:00 »

    Ισως μια MVVS 58cc IRS Prosport με ηλεκτρονική ICU
    Φιλε Mitsos55 δες τα ΠΜ σου
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #14 am: Sonntag, 19 Feb 2012, 18:29:57 »

    Κ.Κωνσταντακατο καλησπερα!
    Με βαση πιο κριτηριο αρχιζουμε να σκεφτομαστε την χρηση powerbox η' αντιστοιχων συστηματων?δηλαδη απο ποσα σερβο και πανω και πια σερβο σαν παραδειγμα ειναι αναγκη η χρηση των συστηματων αυτων?
    Ευχαρστω.
    Λυπάμαι δεν υπάρχει συγκεκριμένη οδηγία. Πες μας για πιό μοντέλο ρωτάς, πόσα σέρβο έχει, κ.λ.π. και οι αναγνώστες θα πουν την γνώμη τους.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Seiten: [1] 2  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.032 Sekunden mit 25 Zugriffen.