Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 05:33:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 05:33:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 48
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 53
    Συνολικά: 53
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M  (Αναγνώστηκε 4422 φορές)
    mitsos55
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 278



    « στις: Παρασκευή, 17 Φεβ 2012, 21:36:40 »

    καθως προκειται να γινει το πρωτο μου μεγαλο αεροπλανο θα ειθελα να ξερω εκ των προτερων τι πραγματα να αγωρασω για το συγκεκριμενο σκαφος,οι προτασεις θα ειθελα να προσανατολιζωνται σε πραγματα ποιοτικα και με πολυ καλη αποδοση,απο κηνητηρα μεχρι τα ηλεκτρονικα και σερβο,ασ ξεκηνησουμε απο κηνητηρα(ωποσδηποτε βενζινα) τα φωτα σας.........
    Καταγράφηκε

    Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
    σου
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 17 Φεβ 2012, 22:30:19 »

    Θα πήγαινα σε...
    - DA(50cc με canister ή 60 με muffler).
    - Servos Hitec 7955TG(κυρίως γιατί είναι προγραμματιζόμενα). JR-Savox δεν έχω δουλέψει, οι κριτικές είναι πολύ καλές και πολλοί εδώ τα έχουν χρησιμοποιήσει.. Νομίζω όμως ότι είναι ακριβότερα!
    - Καλό electronic switch-regulator(powerbox, emcotec, κτλ).
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    dodos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 485



    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 17 Φεβ 2012, 22:47:02 »

    Καλησπέρα

    Θα σου προτείνω ένα setup πολύ καλό και σχετικά οικονομικό Wink
     
    Μοτέρ DLE 55cc  πάρα πολύ καλός κινητήρας αρκετά δυνατός  και δοκιμασμένος  Thumbs up

    Servo  μπορείς να βάλεις 5 savox 1256  http://www.alphasportrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=4_149_152&products_id=2777  τα έχω και δεν μου έχουν παρουσίαση κανένα πρόβλημα
      
    Για  τα ρεύματα  εγώ χρησιμοποιώ  ένα από τα 2 reg 1 http://www.hacker-motor-shop.com/e-vendo.php?shop=hacker&SessionId=&a=article&ProdNr=22985465&t=10&c=10&p=10
                                                                            2  http://www.powerbox-systems.com/e/powerbox_systeme/powerbox_sensor/start.php
      
    Είναι πολύ καλά παίρνουν 2 μπαταριές  Thumbs up

    Για την ανάφλεξη  ένα από αυτά τα 2     1 http://www.powerbox-systems.com/e/powerbox_systeme/digi_switch/start.php

                                                            2 http://www.hacker-motor-shop.com/e-vendo.php?shop=hacker&SessionId=&a=article&ProdNr=22985471&t=10&c=10&p=10

      
    Το setup που σου πρότεινα το έχω Thumbs up και πιστεύω κατά την γνώμη μου πάντα ότι είναι ότι καλύτερο για τα χρήματα  που θα σου κοστίσει


    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 18 Φεβ 2012, 00:24:52 από dodos » Καταγράφηκε
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 18 Φεβ 2012, 00:52:40 »

    Αυτό που λέει ο Θοδωρής είναι για μένα, ένα πολύ καλό setup για αυτό που λέμε "value for money"..
    Οι απαιτήσεις σου και τα ποσά που είσαι διατεθιμένος να δώσεις, θα καθορίσουν τις αγορές σου Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    mitsos55
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 278



    « Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 18 Φεβ 2012, 01:17:42 »

    για τα χρηματα θελω να δωσω κατι παραπανω γιατι οπως και να το κανουμε ενα πραγμα καλο θα κοστισει λιγο παραπανω,για να μαθαινω γιατι δεν εχω ιδεα απο βενζινομηχανες,το muffler και το canister τι περιπου ειναι?
    Καταγράφηκε

    Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
    σου
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 18 Φεβ 2012, 09:13:33 »

    για τα χρηματα θελω να δωσω κατι παραπανω γιατι οπως και να το κανουμε ενα πραγμα καλο θα κοστισει λιγο παραπανω,για να μαθαινω γιατι δεν εχω ιδεα απο βενζινομηχανες,το muffler και το canister τι περιπου ειναι?
    Και οι δύο ονομασίες αναφέρονται σε σιγαστήρες.

    Το muffler έχει ένα μικρό θάλαμο, ενώ το canister είναι πολύ μεγαλύτερο και συνήθως έχει περισσότερους θαλάμους, με ενδιάμεσα διαφράγματα, για καλύτερη σίγαση, και μικρότερη πιεση στα καυσαέρια εξόδου. Το canister επίσης μπορεί να σχεδιαστεί σαν μία "συντονιζόμενη πίπα" οπότε αυξάνει ελάχιστα και την ροπή του κινητήρα.

    Το muffler βιδώνεται απ' ευθείας στην εξάτμιση. Tο canister είναι βαρύτερο, μεγαλύτερο σε διάμετρο και μήκος, και θέλει σωλήνα manifold για να συνδεθεί με την εξάτμιση.  
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    mitsos55
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 278



    « Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 18 Φεβ 2012, 19:21:41 »

    το powerbox τι ειναι? η αναφλεξη πως γινεται?  εχω ακουσει οτι οι βενζινοκηνητηρες διμηουργουν παραμβολες στα σερβο....σε αυτην την περιπτωση τι κανουμε?
    Καταγράφηκε

    Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
    σου
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 18 Φεβ 2012, 19:51:08 »

    το powerbox τι ειναι? η αναφλεξη πως γινεται?  εχω ακουσει οτι οι βενζινοκηνητηρες διμηουργουν παραμβολες στα σερβο....σε αυτην την περιπτωση τι κανουμε?
    Powerbox είναι ένας διακλαδωτήρας καλωδίων. Μπορεί επίσης να είναι και διαχειριστής τάσης, μίας ή δύο μπαταριών.

    Αυτός ενώνεται με προεκτάσεις με τον δέκτη, μία προέκταση για κάθε κανάλι, και δέχεται τα πριζάκια από τα σέρβο, έως και 4-6 παράλληλα στα κύρια κανάλια.
    Οταν ένα μεγάλο αεροπλάνο έχει πολλά σέρβο, το σύνολο της έντασης που πρέπει να περάσει από την μπαταρία στα σέρβο είναι μεγάλο, καλύτερα να μην περάσει μέσα από τον δέκτη. Ούτε είναι δυνατόν να κάνεις διακλαδώσεις με καλώδια Υ για τα πολλά σέρβο.
    Μπορεί επίσης να δεχθεί στην είσοδο δύο μπαταρίες, και να τις διαχειρίζεται μαζί, ρίχνοντας την τάση στα επιθυμητά όρια, και παίζοντας τον ρόλο και ασφάλειας, στην περίπτωση που χαλάσει η μία. Η τελευταία αυτή περίπτωση λειτουργεί μόνο με μπαταρίες 6 ή 7,4 Volts.

    Οι μοντέρνες ηλεκτρονικές αναφλέξεις, και ο σπινθήρας,  δεν επηρεάζουν τα σέρβο, αρκεί ο δέκτης και η κεραία να τοποθετηθεί μακρυά τους.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    FlyingDoctor
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 306


    Βασιλης


    « Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 18 Φεβ 2012, 20:29:52 »

    το powerbox τι ειναι? η αναφλεξη πως γινεται?  εχω ακουσει οτι οι βενζινοκηνητηρες διμηουργουν παραμβολες στα σερβο....σε αυτην την περιπτωση τι κανουμε?
    Powerbox είναι ένας διακλαδωτήρας καλωδίων. Μπορεί επίσης να είναι και διαχειριστής τάσης, μίας ή δύο μπαταριών.

    Αυτός ενώνεται με προεκτάσεις με τον δέκτη, μία προέκταση για κάθε κανάλι, και δέχεται τα πριζάκια από τα σέρβο, έως και 4-6 παράλληλα στα κύρια κανάλια.
    Οταν ένα μεγάλο αεροπλάνο έχει πολλά σέρβο, το σύνολο της έντασης που πρέπει να περάσει από την μπαταρία στα σέρβο είναι μεγάλο, καλύτερα να μην περάσει μέσα από τον δέκτη. Ούτε είναι δυνατόν να κάνεις διακλαδώσεις με καλώδια Υ για τα πολλά σέρβο.
    Μπορεί επίσης να δεχθεί στην είσοδο δύο μπαταρίες, και να τις διαχειρίζεται μαζί, ρίχνοντας την τάση στα επιθυμητά όρια, και παίζοντας τον ρόλο και ασφάλειας, στην περίπτωση που χαλάσει η μία. Η τελευταία αυτή περίπτωση λειτουργεί μόνο με μπαταρίες 6 ή 7,4 Volts.

    Οι μοντέρνες ηλεκτρονικές αναφλέξεις, και ο σπινθήρας,  δεν επηρεάζουν τα σέρβο, αρκεί ο δέκτης και η κεραία να τοποθετηθεί μακρυά τους.

    Κ.Κωνσταντακατο καλησπερα!
    Με βαση πιο κριτηριο αρχιζουμε να σκεφτομαστε την χρηση powerbox η' αντιστοιχων συστηματων?δηλαδη απο ποσα σερβο και πανω και πια σερβο σαν παραδειγμα ειναι αναγκη η χρηση των συστηματων αυτων?
    Ευχαρστω.
    Καταγράφηκε
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 18 Φεβ 2012, 20:58:59 »

    Πολυ καλες οι ερωτησεις σχετικα με τα Power Box. Δεν κρυβω οτι παρολο που (νομιζω οτι) ξερω γενικα τι κανουν και ενω εχω διαβασει διαφορες παρουσιασεις και εγχειριδια κατασκευαστη (χωρις να εχω η να χρειαζομαι μια τετοια συσκευη) δεν γνωριζω λεπτομεριες για την χρηση τους.
    Να προσθεσω για οποιον ενδιαφερεται μια παρουιαση στα ελληνικα, παρακαλω θεωρειστε ειλικρινη την προθεση μου για ενημερωση και οχι για διαφημιση, δεν σπονσοραρομαι απο κανεναν.
    http://www.powerbox-systems.com/e/testberichte/pdf/testreport_pb_royal_greek.pdf
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 18 Φεβ 2012, 22:44:41 από orck » Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    mitsos55
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 278



    « Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 19 Φεβ 2012, 01:41:25 »

    Ευχαριστω πολυ για τις μεχρι τωρα απαντησεις σας....εχω καταλαβει αρκετα πραγματα....απο κηνητηρες εχουμε μεχρι τωρα DLE 55cc και DA 50cc,αλλο τι επιλογες εχουμε? οι ZENOA τι λενε? τους εχω ακουστα...απο αυτες τις τρεις μηχανες ποια ειναι η καλυτερη επιλογη?  βασικα θα ειθελα λιγο βαρος..πολυ αποδοση....
    Καταγράφηκε

    Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
    σου
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 19 Φεβ 2012, 02:03:09 »

    Και DA60 είπε ο v-tolias  Wink
    Καταγράφηκε

    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 19 Φεβ 2012, 09:35:55 »

    Ευχαριστω πολυ για τις μεχρι τωρα απαντησεις σας....εχω καταλαβει αρκετα πραγματα....απο κηνητηρες εχουμε μεχρι τωρα DLE 55cc και DA 50cc,αλλο τι επιλογες εχουμε? οι ZENOA τι λενε? τους εχω ακουστα...απο αυτες τις τρεις μηχανες ποια ειναι η καλυτερη επιλογη?  βασικα θα ειθελα λιγο βαρος..πολυ αποδοση....
    Οι ΖΕΝΟΑΗ ειναι πολυ καλα και αξιοπιστα μοτερ αλλα για την περιπτωση μας δεν προτεινονται λογο μεγαλου βαρους
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    windex
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 59


    « Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 19 Φεβ 2012, 10:34:00 »

    Ισως μια MVVS 58cc IRS Prosport με ηλεκτρονική ICU
    Φιλε Mitsos55 δες τα ΠΜ σου
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 19 Φεβ 2012, 18:29:57 »

    Κ.Κωνσταντακατο καλησπερα!
    Με βαση πιο κριτηριο αρχιζουμε να σκεφτομαστε την χρηση powerbox η' αντιστοιχων συστηματων?δηλαδη απο ποσα σερβο και πανω και πια σερβο σαν παραδειγμα ειναι αναγκη η χρηση των συστηματων αυτων?
    Ευχαρστω.
    Λυπάμαι δεν υπάρχει συγκεκριμένη οδηγία. Πες μας για πιό μοντέλο ρωτάς, πόσα σέρβο έχει, κ.λ.π. και οι αναγνώστες θα πουν την γνώμη τους.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    red_baron
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 204



    « Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 19 Φεβ 2012, 21:50:42 »

    σε 50 κβ δεν χρειάζεται power box. Θα πρότεινα HV servos (hitec 7954) με booma switch (http://www.boomarc.com/products/163-wallaby-switch-dual-with-battery-voltage-monitoring.aspx) και 2 x 2200 lipo, αν ο δέκτης σου είναι HV φυσικά....
    Καταγράφηκε
    FlyingDoctor
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 306


    Βασιλης


    « Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 19 Φεβ 2012, 22:19:34 »

    Κ.Κωνσταντακατο καλησπερα!
    Με βαση πιο κριτηριο αρχιζουμε να σκεφτομαστε την χρηση powerbox η' αντιστοιχων συστηματων?δηλαδη απο ποσα σερβο και πανω και πια σερβο σαν παραδειγμα ειναι αναγκη η χρηση των συστηματων αυτων?
    Ευχαρστω.
    Λυπάμαι δεν υπάρχει συγκεκριμένη οδηγία. Πες μας για πιό μοντέλο ρωτάς, πόσα σέρβο έχει, κ.λ.π. και οι αναγνώστες θα πουν την γνώμη τους.

    Καλησπερα!
    Την ερωτηση σε πρωτη φαση την εθεσα καθαρα για δικια μου ενημερωση και κατ'επεκταση για αργοτερα αρκετα αργοτερα για ενα μοντελο vintage που φτιαχνω ολο ξυλοκατασκευη,του οποιου εχω κανει περιπου το 50% αλλα λογω ελειψης χρονου αργει γενικα η ολοκληρωση του.
    Το μοντελο ειναι το P 51 του BUD NOSEN με 2.10 φτερο ισως και παραπανω,για QUADRA μηχανη αλλα μαλλον θα δουλεψει 50αρα βενζινη και μαλλον η σκεψη ειναι σε HV set up με μαλλον 6 FUTABA 3051 με καποιο SAVOX στο RUDDER και αλλα 2 σερβο πιο απλα για τα retract αν τα βαλω τελικα και για throttle.Εχω σκεφτει και για το S.BUS της futaba αλλα ακομη δεν το εχω ψαξει καλα.
    Το αεροπλανο ειναι το παρακατω

    http://www.youtube.com/watch?v=v9_suhLwj4c

    http://www.youtube.com/watch?v=eGWlzhRKzGo

    Ζητω σyγνωμη που αλλαξα το θεμα λιγο αλλα ειχα την απορεια για τα συστηματα τυπου powerbox.
    Ευχαριστω ολους για την υπομονη!!!

    Καταγράφηκε
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 09:32:58 »

    σε 50 κβ δεν χρειάζεται power box. Θα πρότεινα HV servos (hitec 7954) με booma switch (http://www.boomarc.com/products/163-wallaby-switch-dual-with-battery-voltage-monitoring.aspx) και 2 x 2200 lipo, αν ο δέκτης σου είναι HV φυσικά....
    Θα συμφωνήσω.. Όπως ανέφερα και στο αρχικό μου μήνυμα, μιλάω για διακόπτες και όχι για κάποιο μεγαλύτερο power supply..
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 09:53:01 από v_tolias » Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    mitsos55
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 278



    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 22 Φεβ 2012, 22:40:27 »

    o βενζινοκηνητηρας που θα παρω θα πρεπει να εχει αντλια?
    Καταγράφηκε

    Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
    σου
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 23 Φεβ 2012, 00:16:03 »

    Όλοι οι βενζινοκινητήρες έχουν αντλία.
    Καταγράφηκε

    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.04 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.