Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Messages dans 12.387 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Vendredi, 17 Mai 2024, 06:03:51

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Vendredi, 17 Mai 2024, 06:03:51

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 01:44]

    [Hier à 11:35]

    par snoopy
    [Lundi, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]

    [Mercredi, 24 Avril 2024, 19:34:42]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304506
    Total des fils de discussion: 12387
    En ligne aujourd'hui: 44
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 31
    Total: 32
    Choix de thème

    Pages: [1] 2  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M  (Lu 4460 fois)
    mitsos55
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 278



    « le: Vendredi, 17 Fιvr. 2012, 21:36:40 »

    καθως προκειται να γινει το πρωτο μου μεγαλο αεροπλανο θα ειθελα να ξερω εκ των προτερων τι πραγματα να αγωρασω για το συγκεκριμενο σκαφος,οι προτασεις θα ειθελα να προσανατολιζωνται σε πραγματα ποιοτικα και με πολυ καλη αποδοση,απο κηνητηρα μεχρι τα ηλεκτρονικα και σερβο,ασ ξεκηνησουμε απο κηνητηρα(ωποσδηποτε βενζινα) τα φωτα σας.........
    Journalisée

    Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
    σου
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.358



    « Répondre #1 le: Vendredi, 17 Fιvr. 2012, 22:30:19 »

    Θα πήγαινα σε...
    - DA(50cc με canister ή 60 με muffler).
    - Servos Hitec 7955TG(κυρίως γιατί είναι προγραμματιζόμενα). JR-Savox δεν έχω δουλέψει, οι κριτικές είναι πολύ καλές και πολλοί εδώ τα έχουν χρησιμοποιήσει.. Νομίζω όμως ότι είναι ακριβότερα!
    - Καλό electronic switch-regulator(powerbox, emcotec, κτλ).
    Journalisée

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    dodos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 485



    « Répondre #2 le: Vendredi, 17 Fιvr. 2012, 22:47:02 »

    Καλησπέρα

    Θα σου προτείνω ένα setup πολύ καλό και σχετικά οικονομικό Wink
     
    Μοτέρ DLE 55cc  πάρα πολύ καλός κινητήρας αρκετά δυνατός  και δοκιμασμένος  Thumbs up

    Servo  μπορείς να βάλεις 5 savox 1256  http://www.alphasportrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=4_149_152&products_id=2777  τα έχω και δεν μου έχουν παρουσίαση κανένα πρόβλημα
      
    Για  τα ρεύματα  εγώ χρησιμοποιώ  ένα από τα 2 reg 1 http://www.hacker-motor-shop.com/e-vendo.php?shop=hacker&SessionId=&a=article&ProdNr=22985465&t=10&c=10&p=10
                                                                            2  http://www.powerbox-systems.com/e/powerbox_systeme/powerbox_sensor/start.php
      
    Είναι πολύ καλά παίρνουν 2 μπαταριές  Thumbs up

    Για την ανάφλεξη  ένα από αυτά τα 2     1 http://www.powerbox-systems.com/e/powerbox_systeme/digi_switch/start.php

                                                            2 http://www.hacker-motor-shop.com/e-vendo.php?shop=hacker&SessionId=&a=article&ProdNr=22985471&t=10&c=10&p=10

      
    Το setup που σου πρότεινα το έχω Thumbs up και πιστεύω κατά την γνώμη μου πάντα ότι είναι ότι καλύτερο για τα χρήματα  που θα σου κοστίσει


    « Dernière édition: Samedi, 18 Fιvr. 2012, 00:24:52 par dodos » Journalisée
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.358



    « Répondre #3 le: Samedi, 18 Fιvr. 2012, 00:52:40 »

    Αυτό που λέει ο Θοδωρής είναι για μένα, ένα πολύ καλό setup για αυτό που λέμε "value for money"..
    Οι απαιτήσεις σου και τα ποσά που είσαι διατεθιμένος να δώσεις, θα καθορίσουν τις αγορές σου Thumbs up
    Journalisée

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    mitsos55
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 278



    « Répondre #4 le: Samedi, 18 Fιvr. 2012, 01:17:42 »

    για τα χρηματα θελω να δωσω κατι παραπανω γιατι οπως και να το κανουμε ενα πραγμα καλο θα κοστισει λιγο παραπανω,για να μαθαινω γιατι δεν εχω ιδεα απο βενζινομηχανες,το muffler και το canister τι περιπου ειναι?
    Journalisée

    Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
    σου
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #5 le: Samedi, 18 Fιvr. 2012, 09:13:33 »

    για τα χρηματα θελω να δωσω κατι παραπανω γιατι οπως και να το κανουμε ενα πραγμα καλο θα κοστισει λιγο παραπανω,για να μαθαινω γιατι δεν εχω ιδεα απο βενζινομηχανες,το muffler και το canister τι περιπου ειναι?
    Και οι δύο ονομασίες αναφέρονται σε σιγαστήρες.

    Το muffler έχει ένα μικρό θάλαμο, ενώ το canister είναι πολύ μεγαλύτερο και συνήθως έχει περισσότερους θαλάμους, με ενδιάμεσα διαφράγματα, για καλύτερη σίγαση, και μικρότερη πιεση στα καυσαέρια εξόδου. Το canister επίσης μπορεί να σχεδιαστεί σαν μία "συντονιζόμενη πίπα" οπότε αυξάνει ελάχιστα και την ροπή του κινητήρα.

    Το muffler βιδώνεται απ' ευθείας στην εξάτμιση. Tο canister είναι βαρύτερο, μεγαλύτερο σε διάμετρο και μήκος, και θέλει σωλήνα manifold για να συνδεθεί με την εξάτμιση.  
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    mitsos55
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 278



    « Répondre #6 le: Samedi, 18 Fιvr. 2012, 19:21:41 »

    το powerbox τι ειναι? η αναφλεξη πως γινεται?  εχω ακουσει οτι οι βενζινοκηνητηρες διμηουργουν παραμβολες στα σερβο....σε αυτην την περιπτωση τι κανουμε?
    Journalisée

    Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
    σου
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #7 le: Samedi, 18 Fιvr. 2012, 19:51:08 »

    το powerbox τι ειναι? η αναφλεξη πως γινεται?  εχω ακουσει οτι οι βενζινοκηνητηρες διμηουργουν παραμβολες στα σερβο....σε αυτην την περιπτωση τι κανουμε?
    Powerbox είναι ένας διακλαδωτήρας καλωδίων. Μπορεί επίσης να είναι και διαχειριστής τάσης, μίας ή δύο μπαταριών.

    Αυτός ενώνεται με προεκτάσεις με τον δέκτη, μία προέκταση για κάθε κανάλι, και δέχεται τα πριζάκια από τα σέρβο, έως και 4-6 παράλληλα στα κύρια κανάλια.
    Οταν ένα μεγάλο αεροπλάνο έχει πολλά σέρβο, το σύνολο της έντασης που πρέπει να περάσει από την μπαταρία στα σέρβο είναι μεγάλο, καλύτερα να μην περάσει μέσα από τον δέκτη. Ούτε είναι δυνατόν να κάνεις διακλαδώσεις με καλώδια Υ για τα πολλά σέρβο.
    Μπορεί επίσης να δεχθεί στην είσοδο δύο μπαταρίες, και να τις διαχειρίζεται μαζί, ρίχνοντας την τάση στα επιθυμητά όρια, και παίζοντας τον ρόλο και ασφάλειας, στην περίπτωση που χαλάσει η μία. Η τελευταία αυτή περίπτωση λειτουργεί μόνο με μπαταρίες 6 ή 7,4 Volts.

    Οι μοντέρνες ηλεκτρονικές αναφλέξεις, και ο σπινθήρας,  δεν επηρεάζουν τα σέρβο, αρκεί ο δέκτης και η κεραία να τοποθετηθεί μακρυά τους.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    FlyingDoctor
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 303


    Βασιλης


    « Répondre #8 le: Samedi, 18 Fιvr. 2012, 20:29:52 »

    το powerbox τι ειναι? η αναφλεξη πως γινεται?  εχω ακουσει οτι οι βενζινοκηνητηρες διμηουργουν παραμβολες στα σερβο....σε αυτην την περιπτωση τι κανουμε?
    Powerbox είναι ένας διακλαδωτήρας καλωδίων. Μπορεί επίσης να είναι και διαχειριστής τάσης, μίας ή δύο μπαταριών.

    Αυτός ενώνεται με προεκτάσεις με τον δέκτη, μία προέκταση για κάθε κανάλι, και δέχεται τα πριζάκια από τα σέρβο, έως και 4-6 παράλληλα στα κύρια κανάλια.
    Οταν ένα μεγάλο αεροπλάνο έχει πολλά σέρβο, το σύνολο της έντασης που πρέπει να περάσει από την μπαταρία στα σέρβο είναι μεγάλο, καλύτερα να μην περάσει μέσα από τον δέκτη. Ούτε είναι δυνατόν να κάνεις διακλαδώσεις με καλώδια Υ για τα πολλά σέρβο.
    Μπορεί επίσης να δεχθεί στην είσοδο δύο μπαταρίες, και να τις διαχειρίζεται μαζί, ρίχνοντας την τάση στα επιθυμητά όρια, και παίζοντας τον ρόλο και ασφάλειας, στην περίπτωση που χαλάσει η μία. Η τελευταία αυτή περίπτωση λειτουργεί μόνο με μπαταρίες 6 ή 7,4 Volts.

    Οι μοντέρνες ηλεκτρονικές αναφλέξεις, και ο σπινθήρας,  δεν επηρεάζουν τα σέρβο, αρκεί ο δέκτης και η κεραία να τοποθετηθεί μακρυά τους.

    Κ.Κωνσταντακατο καλησπερα!
    Με βαση πιο κριτηριο αρχιζουμε να σκεφτομαστε την χρηση powerbox η' αντιστοιχων συστηματων?δηλαδη απο ποσα σερβο και πανω και πια σερβο σαν παραδειγμα ειναι αναγκη η χρηση των συστηματων αυτων?
    Ευχαρστω.
    Journalisée
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.623


    game over :|


    « Répondre #9 le: Samedi, 18 Fιvr. 2012, 20:58:59 »

    Πολυ καλες οι ερωτησεις σχετικα με τα Power Box. Δεν κρυβω οτι παρολο που (νομιζω οτι) ξερω γενικα τι κανουν και ενω εχω διαβασει διαφορες παρουσιασεις και εγχειριδια κατασκευαστη (χωρις να εχω η να χρειαζομαι μια τετοια συσκευη) δεν γνωριζω λεπτομεριες για την χρηση τους.
    Να προσθεσω για οποιον ενδιαφερεται μια παρουιαση στα ελληνικα, παρακαλω θεωρειστε ειλικρινη την προθεση μου για ενημερωση και οχι για διαφημιση, δεν σπονσοραρομαι απο κανεναν.
    http://www.powerbox-systems.com/e/testberichte/pdf/testreport_pb_royal_greek.pdf
    « Dernière édition: Samedi, 18 Fιvr. 2012, 22:44:41 par orck » Journalisée

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    mitsos55
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 278



    « Répondre #10 le: Dimanche, 19 Fιvr. 2012, 01:41:25 »

    Ευχαριστω πολυ για τις μεχρι τωρα απαντησεις σας....εχω καταλαβει αρκετα πραγματα....απο κηνητηρες εχουμε μεχρι τωρα DLE 55cc και DA 50cc,αλλο τι επιλογες εχουμε? οι ZENOA τι λενε? τους εχω ακουστα...απο αυτες τις τρεις μηχανες ποια ειναι η καλυτερη επιλογη?  βασικα θα ειθελα λιγο βαρος..πολυ αποδοση....
    Journalisée

    Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
    σου
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #11 le: Dimanche, 19 Fιvr. 2012, 02:03:09 »

    Και DA60 είπε ο v-tolias  Wink
    Journalisée

    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #12 le: Dimanche, 19 Fιvr. 2012, 09:35:55 »

    Ευχαριστω πολυ για τις μεχρι τωρα απαντησεις σας....εχω καταλαβει αρκετα πραγματα....απο κηνητηρες εχουμε μεχρι τωρα DLE 55cc και DA 50cc,αλλο τι επιλογες εχουμε? οι ZENOA τι λενε? τους εχω ακουστα...απο αυτες τις τρεις μηχανες ποια ειναι η καλυτερη επιλογη?  βασικα θα ειθελα λιγο βαρος..πολυ αποδοση....
    Οι ΖΕΝΟΑΗ ειναι πολυ καλα και αξιοπιστα μοτερ αλλα για την περιπτωση μας δεν προτεινονται λογο μεγαλου βαρους
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    windex
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 59


    « Répondre #13 le: Dimanche, 19 Fιvr. 2012, 10:34:00 »

    Ισως μια MVVS 58cc IRS Prosport με ηλεκτρονική ICU
    Φιλε Mitsos55 δες τα ΠΜ σου
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #14 le: Dimanche, 19 Fιvr. 2012, 18:29:57 »

    Κ.Κωνσταντακατο καλησπερα!
    Με βαση πιο κριτηριο αρχιζουμε να σκεφτομαστε την χρηση powerbox η' αντιστοιχων συστηματων?δηλαδη απο ποσα σερβο και πανω και πια σερβο σαν παραδειγμα ειναι αναγκη η χρηση των συστηματων αυτων?
    Ευχαρστω.
    Λυπάμαι δεν υπάρχει συγκεκριμένη οδηγία. Πες μας για πιό μοντέλο ρωτάς, πόσα σέρβο έχει, κ.λ.π. και οι αναγνώστες θα πουν την γνώμη τους.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pages: [1] 2  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: SETUP ΓΙΑ ΥΑΚ 54 HANGAR 9 2.2M
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.027 secondes avec 25 requêtes.