Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.710 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.920 Μέλη / Τελευταίο μέλος: zepos
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 17:22:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 17:22:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
από snoopy
[Σήμερα στις 14:00]

[Σήμερα στις 12:26]

από danthimos
[Σήμερα στις 11:51]

από dominicm
[Σήμερα στις 11:05]

από tritongr
[Χθες στις 21:38]

από niro
[Χθες στις 18:21]

από dhiotis
[Χθες στις 12:49]

[Χθες στις 11:52]

[Χθες στις 11:01]

από sliver
[Χθες στις 10:43]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]

από Apostolos
[Παρασκευή, 8 Δεκ 2017, 17:57:02]

από DIAMOND
[Παρασκευή, 8 Δεκ 2017, 10:34:33]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5920
Τελευταίο: zepos
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285710
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 49
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 31
Συνολικά: 42
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: General « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [4]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: General  (Αναγνώστηκε 11683 φορές)
   
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.108



Προφίλ
« Απάντηση #45 στις: Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 16:13:58 »

Με τόσο λίγο βάρος και τον DA θα χρειαστείς καμπύλη (σπασμένη σε 6 εκτιμώ) για γραμική απόδοση μεταξύ 40-60% του γκαζιού..Τι πομπό έχεις?

Μάνο έχω τον Futaba 9CAPSuper.  Δεν ξέρω ακριβώς τι δυνατότητες έχει σ' αυτό το θέμα αλλά νομίζω ότι κάτι έχει.  Ο τύπος που το πετάει στο βίντεο και έχει κάνει και το review λέει ότι έχει βάλει 24Χ8 έλικα στην DA για να κατεβάσει τις στροφές γιατί το μοντέλο τρέχει πολύ με την 22Χ8.  Αυτό βέβαια θα το δω αφού στρωθεί η DA (δυστυχώς όταν την πήρα δεν ήξερα ότι είχες, και την πλήρωσα και λίγο ακριβότερα).

Σεραφείμ
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 16:15:42 από Serafim » Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #46 στις: Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 17:32:52 »

Μια χαρά θα είσαι!
Απλά ΜΗΝ τον στρώσεις με 24Χ8!  Θέλει μικρή προπέλα για να ελευθερώνει. Στατικά κάνε 1 τεπόζιτο με 22 ή 23 διάμετρο και τσέκαρε με τα δάχτυλα σου την θερμοκρασία. ΜΗΝ τον αφήσεις να βράσει.

Μετά το πρρώτο τεπόζιτο, δώσε ένα 100% να δεις ότι έχεις απόδοση στιγμιαία (3-4 δευτερα) και ξεκίνα τις πτήσεις σου για να στρωθεί πετ'ωντας στο 75% μέγιστο (ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ!)...
ΑΦΟΥ στρωθεί η 24Χ8 είναι πολύ καλή αλλά όχι σε όλες τις μάρκες.

Άντε και καλές πτήσεις

Μάνος
Καταγράφηκε
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.108



Προφίλ
« Απάντηση #47 στις: Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 18:00:04 »

Ευχαριστώ Μάνο και για τις ευχές και για τις συμβουλές.  Θα επανέλθω μετά τις πρώτες πτήσεις σε δικό του θέμα με φώτο και περισσότερες λεπτομέριες.

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
modeller2
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 825



Προφίλ
« Απάντηση #48 στις: Κυριακή, 12 Νοέ 2006, 20:45:45 »

Καλησπερα
Ερωτηση για οποιον ξερει.
Γιατι στις μηχανες petrol το λαδι εινε 2% ενω
στις glow εινε 15% τη στηγμη που οι στροφες εινε
περιπου ιδιες (7000-8000) για μηχανες εως 45cc και
τα μεταλα εινε ιδια?
Βασιλης.
Καταγράφηκε

Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #49 στις: Παρασκευή, 17 Νοέ 2006, 17:38:25 »

Καλησπερα
Ερωτηση για οποιον ξερει.
Γιατι στις μηχανες petrol το λαδι εινε 2% ενω
στις glow εινε 15% τη στηγμη που οι στροφες εινε
περιπου ιδιες (7000-8000) για μηχανες εως 45cc και
τα μεταλα εινε ιδια?
Βασιλης.

modeller,

μόλις τώρα είδα το μηνυμά σου και είναι εκεί από τις 11 του μήνα! Ντροπή μας!

Προσωπικά ΔΕΝ ξέρω την σωστή απάντηση. Κάτι καλό μιας και πρέπει να το ψάξουμε.
Παρά ταυτα από  γρήγορες σκέψεις που έκανα πιστεύω ότι

1.Τα μέταλλα είναι διαφορετικά
2. Η σύσταση της βενζίνης έχει κάποιο ποσοστό λύπανσης σίγουρα μεγαλύτερο από αυτό της μεθανόλης  ( ?)
3. Άντε και κανένας που ξέρει τίποτα??? Ξέμεινα από απάντηση!

Μάνος
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #50 στις: Παρασκευή, 17 Νοέ 2006, 17:50:41 »

Καλησπερα οι gas κινητηρες εχουν αλλου τυπου καρμπυρατερ και δεν θα λειτουργουσαν σωστα με 18%λαδι ,επισης οι βενζινη εχει καποιες ελαχιστες λιπαντικες ιδιοτητες,και τα εσωτερικα τμηματα του κινητηρα δεν εχουν τοσο μεγαλη αναγκη λυπανσης οσο πχ ενας κινητηρας ABC οπου το εμβολο ουσιστικα ερχετε σε ολοκληρωτικη επαφη με το χυτονιο σε σχεση με τους gas.Χωρις να ειμαι 100% συγουρος ομως για τα παραπανω παρακαλω διορθωστεμε αν κανω λαθος
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #51 στις: Παρασκευή, 17 Νοέ 2006, 17:56:26 »

Αντρέα αν ήξερα θα σε διόρθωνα!  laugh

Αλλά πιστέυω ότι ακόμα και στους gas έρχεται σε απόλυτη επαφή το πιστόνι...Τώρα ίσως παίζουν ρόλο τα nicasil και οι στρώσεις στα κύλινδρα και δεν συμμαζεύεται..κλπ που άκουγα πιτσιρικάς όταν αγόραζα τα μηχανάκια μου... idiot2

Για να δούμε και άλλες απόψεις....

ΘΕΙΕ ??   angel

Μάνος
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #52 στις: Παρασκευή, 17 Νοέ 2006, 18:20:00 »

οχι το εμβολο δεν ειναι σε απολυτη επαφη μονο το ελατηριο οσο για τις επιστρωσεις δεν νομιζω οτι κανουν τη διαφορα.αλοστε ξερουμε οτι οι μεγαλες glow μετατρεπονται σε gas  ala με αλλο καρμπυρατερ οποτε καπου εκει ειναι το θεμα!
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
angkouf
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 53



Προφίλ
« Απάντηση #53 στις: Παρασκευή, 17 Νοέ 2006, 19:26:10 »

ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙ Ο ΑΝΤΡΙΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΛΑΣΣΙΚΟΣ ΔΙΧΡΟΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ ΕΛΑΤΗΡΙΟ.ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ GLOW
ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΗ. ΕΧΟΥΝ ΕΛΑΤΗΡΙΟ.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΠΑΛΙΟΥΣ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ, ΠΡΙΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ AIRMODELLING ΚΑΠΟΙΟΙ ΧΑΛΟΥΣΑΝ ΤΑ ΑΛΥΣΟΠΡΙΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ
ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ.

ΑΓΓΕΛΟΣ angel
Καταγράφηκε
lpapggia
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 87


Προφίλ
« Απάντηση #54 στις: Παρασκευή, 17 Νοέ 2006, 19:33:13 »

Από ξένο forum έχει αναφερθεί ότι η μεθανόλη είναι πολύ ξηρή σε σχέση με τη βενζίνη για αυτό χρειάζεται πολύ περισσότερο λάδι.
Δεν είναι ότι τα καρμπυρατέρ απαιτούν πολύ λάδι.
Καταγράφηκε
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #55 στις: Παρασκευή, 17 Νοέ 2006, 21:11:15 »

οχι το εμβολο δεν ειναι σε απολυτη επαφη μονο το ελατηριο οσο για τις επιστρωσεις δεν νομιζω οτι κανουν τη διαφορα.αλοστε ξερουμε οτι οι μεγαλες glow μετατρεπονται σε gas  ala με αλλο καρμπυρατερ οποτε καπου εκει ειναι το θεμα!

Χμμ..Οι μεγάλες glow θέλουν και άλλη κεφαλή για να ρίξουν την συμπίεση λόγω του καρμπυρατερ. Αλλά πάλι όταν άλλαζα πιστόνια από τα σπασμένα μοτέρ στο "καθαρό" μου ναι μεν λόγο νικασίλ άλλαζα και τον κύλινδρο αλλά το πιστόνι έμπενε μέσα γλύφοντας.Το ελατήριο το πίεζα και μετά με σπρώξιμο (όχι αυτό που νομίζετε κύριοι!) κατάφερνα και το τοποθετούσα μέσα σωστά..

Σηκώνω τα χέρια ψηλά!Μπορεί και στις μεγάλες glow τα πράγματα να είναι διαφορετικά από κατασκευαστή σε κατασκευαστη.. Θα το κοιτάξω και σε RCU μπας και βρω τίποτα..

Μάνος
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 [4]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: General « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.285 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.